Προς το περιεχόμενο

Το AMD FSR χρησιμοποιεί την τεχνολογία… Lanczos που υπάρχει δεκαετίες τώρα


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, briler είπε

Μόνο που πλέον κι άλλοι θα βασίζονται στα καύκαλα της TSMC γιατί βαρέθηκαν να βάζουν "+" στα 14nm.

Μην το πολυπιστεύεις αυτό.

Η ιντέλα ξέρει να παράγει τσιπάκια.

Τεμπέλιασε, για αυτό τώρα τρέχει.

Το πολύ πολύ να δώσει συγκεκριμένα τσιπάκια στην TSMC για παραγωγή, αλλά όχι κάτι σπουδαίο.

Τα 7 μικρά που λένε ότι θα παράγει, είναι η βελτιωμένη σειρά των 10+++ (βελτίωση στην βελτίωση) σε δικά της εργοστάσια.

Ακούγετε ότι θα εξαγοράσει την global foundries (έχει εργοστάσια παραγωγής τσιπ) και θα τα εξιχρονίσει για ακόμα μεγαλύτερη παραγωγή.

Ο λόγος για την εξαγορά είναι ότι ο τωρινός CEO έχει βάλει στόχο από τα 50-80 δις τσίρο που πραγματοποιεί η ίντελ κάθε χρόνο, σε 5 χρόνια (μετά το 2025) να τα κάνει +300.

Συγκεκριμένα η ίντελ έχει βάλει τρελούς στόχους και όλοι εκεί τρέχουν.

Αν δεν τρέξουν και οι κόκκινοι θα έχουν σοβαρό πρόβλημα και πιθανότατα τα επόμενα χρόνια να εξαγοραστούν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως αλλάζουν οι καιροί. Η μάλλον μια του κλέφτη δυο του κλέφτη... Ε ναι λοιπόν. Η Nvidia είναι καλύτερη σε όλα. Καιρό έχω να διαβάσω σχόλιο από amd fan ... Που εξαφανίστηκαν?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω τι λέτε οι haters, εγώ γνωρίζω ότι από τη στιγμή που βγήκε το steam VR/Open VR dll το οποίο και το βάζεις σε όλα τα VR παιχνίδια που εχεις στο Steam επιτέλους κατάφερα και έπαιξα Fallout VR σαν άνθρωπος.

Η τεχνολογία δουλεύει και δίνει αύξηση τουλάχιστον 30% στη γριά 1060 μου. Ναι nvidia έχω αλλά πραγματικά παραδέχομαι την AMD που το έκανε open source.

Σε αντίθεση με το DLSS η λύση της AMD δουλεύει με όλα τα παιχνίδια και με όλες τις κάρτες.

Αυτό δεν θα με κάνει να πάρω AMD σαν επόμενη κάρτα μου αλλά σίγουρα τους εκτιμώ περισσότερο τώρα.

Επεξ/σία από vste
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η λύση της AMD είναι απλή upscaling τεχνική σε αντίθεση με το DLSS που χρησιμοποιεί το AI(Tensor Cores) και αυτός είναι ο λόγος που δεν δουλεύει με όλες τις κάρτες και φυσικά πετυχαίνει καλύτερο αποτέλεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τίτλος απαξιώνει το FSR, το κείμενο προσπαθεί να το αποκαταστήσει σε έναν βαθμό και τα σχόλια από τους φανατικούς της Nvidia ή απλά αυτούς που έχουν όρεξη για τρολάρισμα, είναι απολαυστικά!!!

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Arkin είπε

Καλα και το DLSS δεν ειναι τελειο. Ghosting blur εικονα και θεμα στο motion. Το FSR πασχει απο κακο ΑΑ το οποιο ειναι οσο καλο ειναι το native ενω το DLSS βαζει το δικο του. 

Δεν είναι τέλειο αλλά είναι πολύ καλύτερο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, pao13 said:

Στην αρχή διάβασα μόνο τον τίτλο και νόμισα έβγαλε η Gilete καινούρια ξυράφια 

Τα ξυράφια της Gillete είναι στα σχόλια, λάθος κατάλαβες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάκιστος bait τίτλος τριτοτέταρτης εφημερίδας, μέτριο κείμενο, απίστευτα σχόλια :D

Χαλαρώστε με το DLSS - δεν είναι το ίδιο πράγμα.
Εδώ μιλάμε για σκέτη software open source λύση στην οποία βάζει χοντρά πλάτες η MS στο directX 12 σε κονσόλες και PC για να γίνεται εύκολα implement. Καλοδεχούμενο ειδικά για χαμηλώτερων specs μηχανήματα/κονσόλες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Δεν είναι τέλειο αλλά είναι πολύ καλύτερο 

Ναι μετα απο 1.5 χρονο στην εκδοση 2.2 ειναι καλυτερο απο την εκδοση 1 του FSR που βγηκε πριν 2 μηνες. Το DLSS 1 ηταν 5 φορες χειροτερο απο το FSR 1. Το FSR θα επικρατησει οπως επικρατησε το freesync. Gameworks physx gsync πηγαν στο καλαθι γιατι οταν κατι ειναι για λιγους εκει καταληγει. Δωσε open source και features για ολο τον κοσμο ωστε να εδραιωθει.

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Arkin είπε

Ναι μετα απο 1.5 χρονο στην εκδοση 2.2 ειναι καλυτερο απο την εκδοση 1 του FSR που βγηκε πριν 2 μηνες. Το DLSS 1 ηταν 5 φορες χειροτερο απο το FSR 1. Το FSR θα επικρατησει οπως επικρατησε το freesync. Gameworks physx gsync πηγαν στο καλαθι γιατι οταν κατι ειναι για λιγους εκει καταληγει. Δωσε open source και features για ολο τον κοσμο ωστε να εδραιωθει.

Καταρχάς σημασία έχει ότι είναι καλύτερο. Δεύτερον το fsr δεν μπορεί να γίνει καλύτερο αν δεν χρησιμοποιήσει άλλο τρόπο γιατί βασίζεται μόνο στα δεδομένα του frame για να κάνει upscale. Της Nvidia εκτός από ai χρησιμοποιεί και τα δεδομένα από τα προηγούμενα frames ώστε να μπορέσει να βάλει πραγματικά pixel και όχι απλά να μαντέψει. Τώρα ποιο θα επικρατήσει δεν με ενδιαφέρει καθόλου γιατι δεν έχω καμία εμμονή με τις 2 εταιρίες και δεν έχω πια καν κάρτα γραφικών. Απλά σχολιάζω πάνω στις τεχνολογίες. Αντίθετα σε βλέπω να απαντάς λίγο οπαδικα ή κάνω λάθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, theripper7 είπε

Ποιες είναι οι δυο ντουζίνες παιχνίδια που χρησιμοποιούν FSR; Αν δεν κάνω λάθος ελάχιστα είναι τα παιχνίδια που χρησιμοποιούν και τις δυο τεχνολογίες.

πρόκεται για ορθογραφικό λάθος μην δίνεις σημασία , δυο ήθελε να πει και καταλάθος μπήκε σφήνα το ντουζίνες στη μέση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Καταρχάς σημασία έχει ότι είναι καλύτερο. Δεύτερον το fsr δεν μπορεί να γίνει καλύτερο αν δεν χρησιμοποιήσει άλλο τρόπο γιατί βασίζεται μόνο στα δεδομένα του frame για να κάνει upscale. Της Nvidia εκτός από ai χρησιμοποιεί και τα δεδομένα από τα προηγούμενα frames ώστε να μπορέσει να βάλει πραγματικά pixel και όχι απλά να μαντέψει. Τώρα ποιο θα επικρατήσει δεν με ενδιαφέρει καθόλου γιατι δεν έχω καμία εμμονή με τις 2 εταιρίες και δεν έχω πια καν κάρτα γραφικών. Απλά σχολιάζω πάνω στις τεχνολογίες. Αντίθετα σε βλέπω να απαντάς λίγο οπαδικα ή κάνω λάθος;

Δεν βλέπω κάποιον οπαδισμό στο εν λόγω post προσωπικά - πιο πολύ έχει να κάνει με την open source φάση του θέματος, στην οποία συμφωνώ. Όταν πείς σε μια ομάδα devs να φάνε 2 εβδομάδες να κάνουν implement και να τεστάρουν το DLSS για να το παίξουν μόνο όσοι έχουν αρκετά καινούριες κάρτες συγκεκριμένης εταιρίας μόνο σε PC, δεν το βλέπω και πολύ long term σχέδιο.

Αντιθέτως όταν DX11/12 + OpenGL σου δίνει την άλλη λύση έτοιμη στο API και δουλεύει σε κονσόλες/PC whatever, είναι ΠΟΛΥ πιο πιθανόν να εδραιωθεί. Και σωστά θα εδραιωθεί. 

Πιστεύω οτι η Nvidia όσο και τέλειο να κάνει το DLSS, εφόσον είναι hardware locked που δεν μπορεί κανένας άλλος να χρησιμοποιήσει, θα παραμείνει trend που θα κάνει τον κύκλο του και θα φύγει απο το χώρο του gaming.

That said, τρομερή τεχνολογία που πιστεύω θα χρησιμοποιηθεί σε άπειρες περιπτώσεις εκτός gaming.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...