Προς το περιεχόμενο

Ανεβάζει θερμοκρασία


KirkGR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αποφάσισα να ξανανοίξω νέο θέμα για το ίδιο πρόβλημα με περισσότερες πληροφορίες. Λοιπόν, το citroen c3 2002 ανεβάζει θερμοκρασία από το 3 (που είναι συνήθως) στο 5 (που είναι το μεγαλύτερο) η θερμοκρασία πέφτει σε δευτερόλεπτα. Για να ξεκαθαρίσουμε, το βεντιλατερ δουλεύει, αντιψυκτικο είναι γεμάτο και καπνούς δεν βγάζει, νερό δεν χάνω. Το πήγα στο συνεργείο πριν μέρες και είπε ότι θα μου αλλάξει μια φούσκα (δεν ξέρω τι εννοεί) δεν μου άλλαξε τίποτα ακομα και μετά κατάλαβα ότι πήγε διακοπές. Οπότε πείτε την γνώμη σας 

Επεξ/σία από KirkGR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις θέματα υπερθέρμανσης και ψάχνεις γιατί δεν δουλεύει το AC....πάρε πατίνι ή ετοίμασε ένα πάκο λεφτά για τον κινητήρα. Ωραίο συνεργείο έχεις, σε περιμένουν με τον πάκο μετά τις διακοπές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Klausx είπε

Έχεις θέματα υπερθέρμανσης και ψάχνεις γιατί δεν δουλεύει το AC....πάρε πατίνι ή ετοίμασε ένα πάκο λεφτά για τον κινητήρα. Ωραίο συνεργείο έχεις, σε περιμένουν με τον πάκο μετά τις διακοπές.

Το πρόβλημα με το a/c βγήκε πολύ μετά από όταν βγήκε η υπερθέρμανση. Επίσης η υπερθέρμανση είναι πιθανότατα από την βαλβίδα βεντιλατερ, η του θερμοστάτη και δεν καταλαβαίνω που κολλάει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιθανοτατα ειναι προβλημα στο θερμοστατη κ γι'αυτο δεν εχεις κ a/c,εαν εισαι καιρο με αυτο το θεμα ετοιμασου ψυχολογικα κ για ρεκτιφιαρισμα κατα 90% η φλατζα εχει αρπαξει,δεν εχει καει ακομη.Η φουσκα που σου λεει ειναι λογικα το καβουκι του θερμοστατη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, KirkGR είπε

Αποφάσισα να ξανανοίξω νέο θέμα για το ίδιο πρόβλημα με περισσότερες πληροφορίες. Λοιπόν, το citroen c3 2002 ανεβάζει θερμοκρασία από το 3 (που είναι συνήθως) στο 5 (που είναι το μεγαλύτερο) η θερμοκρασία πέφτει σε δευτερόλεπτα. Για να ξεκαθαρίσουμε, το βεντιλατερ δουλεύει, αντιψυκτικο είναι γεμάτο και καπνούς δεν βγάζει, νερό δεν χάνω. Το πήγα στο συνεργείο πριν μέρες και είπε ότι θα μου αλλάξει μια φούσκα (δεν ξέρω τι εννοεί) δεν μου άλλαξε τίποτα ακομα και μετά κατάλαβα ότι πήγε διακοπές. Οπότε πείτε την γνώμη σας 

Θέλει ψάξιμο σίγουρα γιατί στο τέλος θα πάς για φλάντζα κεφαλής.

Έχει το σωστό αντιψυκτικό βάσει προδιαγραφών κατασκευαστή; Επιπλέον ο θερμοστάτης είναι και ηλεκτρονικά ελεγχόμενος , έχει αλλαχτεί ποτέ ; 

Ξεκίνα απο θερμοστάτη και βαλβίδα ψυκτικού υγρού - ect και εάν συνεχίσει δές και το ψυγείο του μήπως είναι βουλωμένο από τα χρόνια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Θέλει ψάξιμο σίγουρα γιατί στο τέλος θα πάς για φλάντζα κεφαλής.

Έχει το σωστό αντιψυκτικό βάσει προδιαγραφών κατασκευαστή; Επιπλέον ο θερμοστάτης είναι και ηλεκτρονικά ελεγχόμενος , έχει αλλαχτεί ποτέ ; 

Ξεκίνα απο θερμοστάτη και βαλβίδα ψυκτικού υγρού - ect και εάν συνεχίσει δές και το ψυγείο του μήπως είναι βουλωμένο από τα χρόνια.

Φλάντζα δεν νομίζω γιατί δεν χάνω λάδια και η απόδοση του κινητήρα είναι καλή. Αρχίζω να πιστεύω πως είναι ο θερμοστάτης, το βλέπω ως το πιθανότερο. Εγώ πάλι ακόμα να καταλάβω για ποια φούσκα μου λέει αυτός από το συνεργείο. Επίσης έχω πρόβλημα και με το a/c, δεν βγάζει πολύ κρύο αέρα , βγάζει χλιαρό αν και δεν νομίζω να έχει σχέση, νομίζω είναι ο συμπιεστης η το φρέον 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, KirkGR είπε

Φλάντζα δεν νομίζω γιατί δεν χάνω λάδια και η απόδοση του κινητήρα είναι καλή. Αρχίζω να πιστεύω πως είναι ο θερμοστάτης, το βλέπω ως το πιθανότερο. Εγώ πάλι ακόμα να καταλάβω για ποια φούσκα μου λέει αυτός από το συνεργείο. Επίσης έχω πρόβλημα και με το a/c, δεν βγάζει πολύ κρύο αέρα , βγάζει χλιαρό αν και δεν νομίζω να έχει σχέση, νομίζω είναι ο συμπιεστης η το φρέον 

Αρχικα να δωσω ενα +1 στον προλαλησαντα οτι η φλαντζα εχει σχεση με τα νερα/αντιψυκτικο/παραφλου και οχι με τα λαδια. Συνεχιζοντας,υπαρχει η καμμενη φλαντζα και η αρπαγμενη-ζεσταμενο μοτερ(οταν λεμε ζεσταμενο εννοουμε να εχει ανεβασει πολυ υψηλες θερμοκρασιες),στην 1η περιπτωση εχουμε ρεταρισματα,απωλεια ψυκτικων υγρων,θερμοκρασιες και στην τελικη μορφη ατμο απο την εξατμιση και κινδυνο καταστροφης του κινητηρα λογω υδραυλικης μιας και το νερο δεν συμπιεζεται και η πιεση στον κυλινδρο που πασχει ανεβαινει στο Θεο,στην 2η περιπτωση δεν εχουμε καλοριφερ/ air condition ή δεν αποδιδει καλα,μικροαπωλειες στα ψυκτικα,"βρασιμο" στο ψυγειο ή στο παγουρι του νερου δηλαδη οταν δουλευει το αυτοκινητο εαν ανοιξουμε το παγουρι του νερου ή την ταπα του ψυγειου(προσοχη με κρυο κινητηρα μην θρηνισουμε θυματα) και βαλουμε μπροστα τα ψυκτικα/νερα κανουν οπως μια κατσαρολα νερο λογω οτι εχει βρει το δρομο η συμπιεση του κινητηρα στο συστημα ψυξης και εκτονωνεται εκει.Παντως θελει ψαξιμο η περιπτωση γιατι μπορει να παθεις καλη ζημια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@KirkGR Φουσκα θερμοκρασιας εννοει τον αισθητηρα θερμοκρασιας που ειναι υπευθυνος για την ενδειξη του καντραν.. φθηνο ανταλλακτικο ειναι. Πολυ πιθανο να φταιει αυτο. Κανε εναν ελεγχο στο θερμοστατη σου ομως πρωτα! Εχει 2 κολαρα το ψυγειο. Βαλε μπροστα να ζεσταθει και πιασε τα με προσοχη. Πρεπει μεταξυ τους να εχουν μικρη διαφορα θερμοκρασιας! Αισθητη αλλα μικρη... Τυπου Πολυ καυτο με καυτο ας πουμε.. Αν πιανεις και εχουν ΜΕΓΑΛΗ διαφορα τυπου Πολυ καυτο - χλυαρο προς ζεστο, εχεις κολλημενο θερμοστατη σε κλειστη θεση! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε Xsara ίδιας τεχνολογίας είχε λαλήσει η αντλία. Σιγουρέψου ότι δουλεύει, μπορεί να είναι και ίδιο ανταλλακτικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, nick#18 είπε

@KirkGR Φουσκα θερμοκρασιας εννοει τον αισθητηρα θερμοκρασιας που ειναι υπευθυνος για την ενδειξη του καντραν.. φθηνο ανταλλακτικο ειναι. Πολυ πιθανο να φταιει αυτο. Κανε εναν ελεγχο στο θερμοστατη σου ομως πρωτα! Εχει 2 κολαρα το ψυγειο. Βαλε μπροστα να ζεσταθει και πιασε τα με προσοχη. Πρεπει μεταξυ τους να εχουν μικρη διαφορα θερμοκρασιας! Αισθητη αλλα μικρη... Τυπου Πολυ καυτο με καυτο ας πουμε.. Αν πιανεις και εχουν ΜΕΓΑΛΗ διαφορα τυπου Πολυ καυτο - χλυαρο προς ζεστο, εχεις κολλημενο θερμοστατη σε κλειστη θεση! 

Φίλε πιστεύω ότι όντως είναι αυτός ο αισθητήρας εφόσον δεν νομίζω να ανεβαίνει η θερμοκρασία στα αληθεια 

3 ώρες πριν, Sheogorath είπε

Σε Xsara ίδιας τεχνολογίας είχε λαλήσει η αντλία. Σιγουρέψου ότι δουλεύει, μπορεί να είναι και ίδιο ανταλλακτικό.

Και εγώ xsara είχα, αλλά απ' ότι καταλαβαίνω είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας που δείχνει στο ταμπλό λάθος θερμοκρασία. Σαν δεύτερη περίπτωση κοιτάω τον θερμοστάτη 

Επεξ/σία από KirkGR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...