Προς το περιεχόμενο

Αγορά b-SUV μεταχειρισμένο ή καινούριο - συμβουλές


Silenzio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα,

το τελευταίο διάστημα ψάχνω για αυτοκίνητο SUV, δεν έχω κάνει test-drive ακόμα κάποιο, είχα καταλήξει σε Suzuki Vitara το οποίο το παίρνω 19.500 περίπου το GL+ καινούριο με το mild hybrid σύστημα, βενζίνη ουσιαστικά. (έχω οδηγήσει ένα vitara 2016 αν θυμάμαι καλά diesel και μου άρεσε πολύ η εμπειρία)

Θέλω σε κανούριο να πάω να δω απο κοντά, μόλις βρω χρόνο και το fiat 500x cross.

Το θέμα τώρα είναι οτι σε μεταχειρισμένο προέκυψε ένα Peugeot 3008 μοντέλο 2018, diesel 1600 με 100 άλογα (BlueHDI 100 S&S Business 1.6) 65.000χλμ με 21.500€ και ένα Skoda Karoq TSI Ambition 150hp βενζίνη μοντέλο 2018, 42.000χλμ  με 19.500 €

Εμφανισιακά ερωτεύτηκα το 3008 και η μόνη μου ένσταση είναι για τα μόλις 100 άλογα, το έχει κανείς να μου πει αν τραβάει ή σέρνεται ?? καλά, έχω άλλη μια ένσταση τι ζημιές βγάζει στα ηλεκτρονικά του κλπ, ενώ με το Vitara θα είμαι ήσυχος πιστεύω.

όποιος έχει αυτό το μοντέλο του 2018 (γιατί μετά βλέπω βγαίνει μονο σε εκδόσεις με 130 άλογα) ή αν έχει τύχει να το οδηγήσει θα με βοηθούσε πολύ!

μία φορά θα πάρω αμάξι, θα το κρατήσω μια ζωή, οπότε γι αυτό δε βιάζομαι.

ευχαριστώ εκ των προτέρων.

εδώ διαβάζω οτι πάει σχετικά καλά ο κινητήρας ροπιάζει απο χαμηλά

https://traction.gr/dokimi-peugeot-2008-1-5-bluehdi-100-ps-video/   (250Nm στις 1750 στροφές)

άλλο μοντέλο ίδιος κινητήρας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπική άποψη καθαρά, αλλά θα πρότεινα είτε κανονικό αυτοκίνητο, είτε κάποιο τζιπ. Τα SUV είναι πολύ κακή κατηγορία οχήματος, και σαν συμπεριφορά και σαν οικονομία και σαν ασφάλεια, αλλά you do you που λένε. Συμβουλή μου είναι: κοίτα την ροπή και όχι τα άλογα, και αν κάνεις σωστά τη συντήρηση και τη χρήση του οχήματος θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο τουλάχιστον μέχρι το τέλος της εγγύησης. Δε νομίζω να σε βγάλει μια ζωη όπως λες, πολύ απλά γιατι το planned obsolescence είναι μια πραγματικότητα στην πλειοψηφία των προϊόντων σήμερα. Ειδικά στα ηλεκτρονικά, που το κάθε αυτοκίνητο έχει μπόλικα. Επίσης σκέψου ότι αν το καθυστερήσεις πολύ θα πάρεις αυτοκίνητο με ISA οπότε είναι άλλο ένα ηλεκτρονικό σύνολο που μπορεί να χαλάσει (θα είναι δυνατό να το απενεργοποιήσεις φυσικά). Βάση της δικής μου εμπειρίας θα σου έλεγα να πας προς Ιαπωνία κυρίως λόγω του λίγο καλύτερου ελέγχου ποιότητας που έχουν οι εταιρείες εκεί, και σαν πρώτη επιλογή θα σου πρότεινα την Toyota. 

Τέλος να πω ένα σχόλιο που αναφέρω συχνά εγώ σε τέτοιες κουβέντες: δεν υπάρχει αυτοκίνητο passepartout, θα πρέπει να αποδεχτείς ότι κάτι θα λείπει πάντα. Το γρήγορο και αξιόπιστο, δεν είναι φθηνό και άνετο για παράδειγμα κοκ. Μιας λοιπόν και αναφέρεις πως θες να κρατήσεις το αμάξι για μεγάλο διάστημα, καταλαβαίνω οτι η αξιοπιστία είναι το πρώτο πράγμα που σε απασχολεί, με την οικονομία καυσίμου αμέσως μετά. Έχοντας αυτά στο μυαλό, θα σου έλεγα να δείς το υβριδικό corolla σε estate, 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δωσε κατι παραπανω και παρε αυτο

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/315283778-toyota-c-hr

 

Επεξ/σία από gbras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, gbras είπε

Δωσε κατι παραπανω και παρε αυτο

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/315283778-toyota-c-hr

 

απο περιέργεια τι υβριδικό είναι αυτό ? ρωτάω γιατί γράφει βενζίνη.. το θέμα είναι απο εμφάνιση δε βλέπεται..

59 λεπτά πριν, gleft είπε

προσωπική άποψη καθαρά, αλλά θα πρότεινα είτε κανονικό αυτοκίνητο, είτε κάποιο τζιπ. Τα SUV είναι πολύ κακή κατηγορία οχήματος, και σαν συμπεριφορά και σαν οικονομία και σαν ασφάλεια, αλλά you do you που λένε. Συμβουλή μου είναι: κοίτα την ροπή και όχι τα άλογα, και αν κάνεις σωστά τη συντήρηση και τη χρήση του οχήματος θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο τουλάχιστον μέχρι το τέλος της εγγύησης. Δε νομίζω να σε βγάλει μια ζωη όπως λες, πολύ απλά γιατι το planned obsolescence είναι μια πραγματικότητα στην πλειοψηφία των προϊόντων σήμερα. Ειδικά στα ηλεκτρονικά, που το κάθε αυτοκίνητο έχει μπόλικα. Επίσης σκέψου ότι αν το καθυστερήσεις πολύ θα πάρεις αυτοκίνητο με ISA οπότε είναι άλλο ένα ηλεκτρονικό σύνολο που μπορεί να χαλάσει (θα είναι δυνατό να το απενεργοποιήσεις φυσικά). Βάση της δικής μου εμπειρίας θα σου έλεγα να πας προς Ιαπωνία κυρίως λόγω του λίγο καλύτερου ελέγχου ποιότητας που έχουν οι εταιρείες εκεί, και σαν πρώτη επιλογή θα σου πρότεινα την Toyota. 

Τέλος να πω ένα σχόλιο που αναφέρω συχνά εγώ σε τέτοιες κουβέντες: δεν υπάρχει αυτοκίνητο passepartout, θα πρέπει να αποδεχτείς ότι κάτι θα λείπει πάντα. Το γρήγορο και αξιόπιστο, δεν είναι φθηνό και άνετο για παράδειγμα κοκ. Μιας λοιπόν και αναφέρεις πως θες να κρατήσεις το αμάξι για μεγάλο διάστημα, καταλαβαίνω οτι η αξιοπιστία είναι το πρώτο πράγμα που σε απασχολεί, με την οικονομία καυσίμου αμέσως μετά. Έχοντας αυτά στο μυαλό, θα σου έλεγα να δείς το υβριδικό corolla σε estate, 

θα ήθελα να μείνω στη κριτική σου για τα suv..επειδή έχω οδηγήσει Vitara για τη συμπεριφορά δε θα συμφωνήσω, αλλά θα ήθελα να μου πεις που βασίζεσαι και λες οτι δεν έχουν ασφάλεια ? αυτό είναι σημαντικό για εμένα. αναφέρεσαι στο υψηλό κέντρο βάρους ?

Αυτό με τη Toyota νομίζω ότι είναι λίγο δεκαετία 90, αλλά και να ισχύει τα βρίσκω άσχημα εμφανισιακά..

το σύστημα ISA δε το ήξερα, τώρα το έψαξα λίγο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Silenzio είπε

απο περιέργεια τι υβριδικό είναι αυτό ? ρωτάω γιατί γράφει βενζίνη.. το θέμα είναι απο εμφάνιση δε βλέπεται..

Ειναι full υβριδικο. Ε τωρα οσον αφορα την εμφανιση αυτο ειναι προσωπικο γουστο δεν μπορω να σου πω κατι. Αλλα απο ποιοτητα και οικονιμια ειναι αρκετα καλο. Απο χωρους ετσι και ετσι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, gbras είπε

Ειναι full υβριδικο. Ε τωρα οσον αφορα την εμφανιση αυτο ειναι προσωπικο γουστο δεν μπορω να σου πω κατι. Αλλα απο ποιοτητα και οικονιμια ειναι αρκετα καλο. Απο χωρους ετσι και ετσι.

σε ευχαριστώ πολύ!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Silenzio είπε

θα ήθελα να μείνω στη κριτική σου για τα suv..επειδή έχω οδηγήσει Vitara για τη συμπεριφορά δε θα συμφωνήσω, αλλά θα ήθελα να μου πεις που βασίζεσαι και λες οτι δεν έχουν ασφάλεια ? αυτό είναι σημαντικό για εμένα. αναφέρεσαι στο υψηλό κέντρο βάρους ?

Αυτό με τη Toyota νομίζω ότι είναι λίγο δεκαετία 90, αλλά και να ισχύει τα βρίσκω άσχημα εμφανισιακά..

το σύστημα ISA δε το ήξερα, τώρα το έψαξα λίγο..

σε συμπεριφορά είναι αντικειμενικά χειρότερα απο τα αντίστοιχα sedan/kombi και αυτό είναι και λόγω του ψηλότερου κέντρου βάρους αλλά και λόγω της γεωμετρίας τους, μιας και για να μεγαλώσει το ground clearance πρέπει να χάσεις σε "κράτημα" πρακτικά. Επισης συνήθως το βάρος του suv είναι μεγαλύτερο του "κανονικού" μοντέλου, που επιρεάζει και την ικανότητα ελιγμών (όχι δραματικά αλλά και πάλι). Επίσης λόγω αυτών τα S/CUV είναι πιο εύκολο να γυρίσουν σε περίπτωση σύγκρουσης. Σε στατικά σενάρια είναι τόσο ασφαλή όσο τα κανονικά μοντέλα στα οποία στηρίζονται. Επειδή στον πραγματικό κόσμο ο κάθε οδηγός θα προσπαθήσει να αποφύγει ενστικτοδώς τη σύγκρουση, το απότομο στρίψιμο του τιμονιού θα χαλάσει την ισορροπία του οχήματος και θα το κάνει ακόμα πιο εύκολο να τουμπάρει. 

Όσο για τη συμπεριφορά του vitara που λες, εγω όταν συνέκρινα tiguan - golf - octavia το tiguan ηταν βάρκα σε σχέση με τα άλλα δυο. Η ψευδέσθηση της ψηλής θέσης οδήγησης και του μεγάλου βάρους έχει δημιουργήσει την άποψη ότι τα suv είναι ασφαλή. Η επικράτησή τους οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στο ότι πουλάνε γιατί πολλοί πιστεύουν πως πήραν ένα αμάξι-ελβετικό σουγια, το SUV που έβγαλε η aston πχ, κυριολεκτικά της έσωσε την χρονιά. Προς Θεού, δε λέω να έχουμε ένα G-wagen ένα elise ένα phantom και ένα twingo για να πιάσουμε όλα τα ενδεχόμενα σενάρια χρήσης, αλλά το ότι ο κόσμος τα παίρνει θα έπρεπε να σε απασχολεί ανν η μεταπώληση ήταν στα σχέδιά σου. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, gleft είπε

σε συμπεριφορά είναι αντικειμενικά χειρότερα απο τα αντίστοιχα sedan/kombi και αυτό είναι και λόγω του ψηλότερου κέντρου βάρους αλλά και λόγω της γεωμετρίας τους, μιας και για να μεγαλώσει το ground clearance πρέπει να χάσεις σε "κράτημα" πρακτικά. Επισης συνήθως το βάρος του suv είναι μεγαλύτερο του "κανονικού" μοντέλου, που επιρεάζει και την ικανότητα ελιγμών (όχι δραματικά αλλά και πάλι). Επίσης λόγω αυτών τα S/CUV είναι πιο εύκολο να γυρίσουν σε περίπτωση σύγκρουσης. Σε στατικά σενάρια είναι τόσο ασφαλή όσο τα κανονικά μοντέλα στα οποία στηρίζονται. Επειδή στον πραγματικό κόσμο ο κάθε οδηγός θα προσπαθήσει να αποφύγει ενστικτοδώς τη σύγκρουση, το απότομο στρίψιμο του τιμονιού θα χαλάσει την ισορροπία του οχήματος και θα το κάνει ακόμα πιο εύκολο να τουμπάρει. 

Όσο για τη συμπεριφορά του vitara που λες, εγω όταν συνέκρινα tiguan - golf - octavia το tiguan ηταν βάρκα σε σχέση με τα άλλα δυο. Η ψευδέσθηση της ψηλής θέσης οδήγησης και του μεγάλου βάρους έχει δημιουργήσει την άποψη ότι τα suv είναι ασφαλή. Η επικράτησή τους οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στο ότι πουλάνε γιατί πολλοί πιστεύουν πως πήραν ένα αμάξι-ελβετικό σουγια, το SUV που έβγαλε η aston πχ, κυριολεκτικά της έσωσε την χρονιά. Προς Θεού, δε λέω να έχουμε ένα G-wagen ένα elise ένα phantom και ένα twingo για να πιάσουμε όλα τα ενδεχόμενα σενάρια χρήσης, αλλά το ότι ο κόσμος τα παίρνει θα έπρεπε να σε απασχολεί ανν η μεταπώληση ήταν στα σχέδιά σου. 

 

σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές, αυτό με την ανατροπή δε το είχα σκεφτεί, έχει μια λογική και με προβλημάτισες.

Δύσκολο πράγμα η επιλογή και προφανώς με το τι θα μου παρουσιαστεί σε μεταχειρισμένο σαν ευκαιρία..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν παρεις το 3008 να ξερεις οτι το συστημα blue hdi , θα σου τουφεκισει στα 4-5 χρονια. Ουσιαστικα ειναι ενας καταλυτης που του προσθετεις υγρο για μειομενους  ρυπους. Ολο αυτο χαλαει στην 5ετια. Κοστος αντικαταστασης 1500€. Ειναι γνωστο προβλημα 

Επεξ/σία από lele322
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, lele322 είπε

Αν παρεις το 3008 να ξερεις οτι το συστημα blue hdi , θα σου τουφεκισει στα 4-5 χρονια. Ουσιαστικα ειναι ενας καταλυτης που του προσθετεις υγρο για μειομενους  ρυπους. Ολο αυτο χαλαει στην 5ετια. Κοστος αντικαταστασης 1500€. Ειναι γνωστο προβλημα 

σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! αυτός είναι λόγος να απορριφθεί άμεσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Silenzio είπε

σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! αυτός είναι λόγος να απορριφθεί άμεσα

Βεβαια το εχουν αποδεχθει οι αντιπροσωπειες το προβλημα και σε πολλες περιπτωσεις το αλλαζουν ακομα και οταν ληξει η εγγυηση του αμαξιου. Ξερω 2 περιπτωσεις φιλων  τετοιες,σε c4 cactus bluehdi και οι 2 .

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σου φιλε.Εγω αγορασα το 2019 το hyunadai tucson καινουριο και η σκεψη της αγορας μου ηταν  η εξης.

1)αξιοιπιστια .γενικα η hyunadai-kia ειναι παρα πολυ καλες στο θεμα αυτο.δεν το λεω εγω αλλα και  ξενα sites και γενικα να ξερεις οταν ενα αμαξι εχει παρα πολλα ηλεκτρονικα- πολυπλοκοτητα  εχει μεγαλυτερες πιθανοτητες κατι να αστοχησει-ζημιες.επισης μακρια απο diesel-hybrid.οι κατασκευαστες για να βγαλουν ιππους και να ριξουν τιμες καυσαεριων   απο τα diesel-hybrid τα εχουν κανει τοσο πολυπλοκα οπου μια ζημια πχ αντλια πετρελαιου uα σου στοιχισει τοσο πολυ οπου οτι μπορει να ειχες κερδισει απο την οικονομια καυσιμου -χιλιομετρων να το χασεις.

Επισης η νοθεια στα ελληνικα βενζιναδικα  γινεται στο πετρελαιο κινησης κατα 85%-σε σχεση με την βεζινη 15%.Ψαξε στο ιντερνετ για τις λιστες  και θα δεις.

επειδη ειπες θα το κρατησεις μια ζωη το diesel θα απαγορευτει πιο συντομα απο την βενζινη στις μεγαλες πολεις ειναι ενας λογος να το ξανασκεφτεις.

2)εγγυηση.Δες τι πραγματικα δινουν οι εταιριες σαν εγγυηση πχ.σε ολο το αμαξι ή σε επιλεγμενα μερη του αμαξιου.

3)ανταλακτικα-service δες το κοστος ανταλακτικων και συγκρινε πχ. τακακια στα φρενα-λαδια φιλτρα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή η ιστορία με την απαγόρευση ντίζελ στις πόλεις έχει κουράσει πραγματικά. Το Vitara diesel έχει τον κινητήρα της φιατ ο οποίος είναι τρομερός και είναι κατηγορία 6. 32 κιλά ροπής, και λίγο πάνω από 100 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Πολύ προτιμότερος από κάτι mild hybrid πολύπλοκες ιστορίες που κανένας δεν ξέρει πόσο θα κοστίσουν στο μέλλον οι βλάβες. Ξέρω έρχεται μύνημα για την κακή ποιότητα πετρελαίου και τα φίλτρα που θέλουν αναγέννηση κλπ κλπ. Κούραση....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Silenzio είπε

καλησπέρα,

το τελευταίο διάστημα ψάχνω για αυτοκίνητο SUV, δεν έχω κάνει test-drive ακόμα κάποιο, είχα καταλήξει σε Suzuki Vitara το οποίο το παίρνω 19.500 περίπου το GL+ καινούριο με το mild hybrid σύστημα, βενζίνη ουσιαστικά. (έχω οδηγήσει ένα vitara 2016 αν θυμάμαι καλά diesel και μου άρεσε πολύ η εμπειρία)

Θέλω σε κανούριο να πάω να δω απο κοντά, μόλις βρω χρόνο και το fiat 500x cross.

Το θέμα τώρα είναι οτι σε μεταχειρισμένο προέκυψε ένα Peugeot 3008 μοντέλο 2018, diesel 1600 με 100 άλογα (BlueHDI 100 S&S Business 1.6) 65.000χλμ με 21.500€ και ένα Skoda Karoq TSI Ambition 150hp βενζίνη μοντέλο 2018, 42.000χλμ  με 19.500 €

Εμφανισιακά ερωτεύτηκα το 3008 και η μόνη μου ένσταση είναι για τα μόλις 100 άλογα, το έχει κανείς να μου πει αν τραβάει ή σέρνεται ?? καλά, έχω άλλη μια ένσταση τι ζημιές βγάζει στα ηλεκτρονικά του κλπ, ενώ με το Vitara θα είμαι ήσυχος πιστεύω.

όποιος έχει αυτό το μοντέλο του 2018 (γιατί μετά βλέπω βγαίνει μονο σε εκδόσεις με 130 άλογα) ή αν έχει τύχει να το οδηγήσει θα με βοηθούσε πολύ!

μία φορά θα πάρω αμάξι, θα το κρατήσω μια ζωή, οπότε γι αυτό δε βιάζομαι.

ευχαριστώ εκ των προτέρων.

εδώ διαβάζω οτι πάει σχετικά καλά ο κινητήρας ροπιάζει απο χαμηλά

https://traction.gr/dokimi-peugeot-2008-1-5-bluehdi-100-ps-video/   (250Nm στις 1750 στροφές)

άλλο μοντέλο ίδιος κινητήρας..

      Καλά , μιά φορά θα πάρετε αμάξι , ας το προσπεράσουμε σαν κάποιου είδους προσδοκία .

       Θα σταθώ λίγο στο κομμάτι του μεταχειρισμένου , όπου η πρόταση μου είναι , αφού ξεκαθαρίσετε τις ανάγκες σας πχ χρειάζεστε SUV , αφού δείτε αν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που σας " αρέσει " , μία συνθήκη που δεν πρέπει να απορριφθεί , τότε να προχωρήσετε στην εύρεση μεταχειρισμένου όπου ΤΟΝΙΖΩ δεν πρέπει να ξεπερνάει τον αριθμό 2 .

     Ψάχνω δλδ για το τάδε και το τάδε και μέχρις εκεί . Η λογική βρήκα αυτό αλλά λίγο παρακάτω βρήκα κι' εκείνο σε καλή τιμή , αλλά είδα κι' εκείνο , μόνον σύγχυση θα προσφέρει συν χαμένο χρόνο σε άσκοπα μπες βγες σε μάντρες .

    Αφού λοιπόν εξετάσετε κάποια χαρακτηριστικά , πάτε να ψάξετε για ένα πχ Fonda τάδε και ένα Touyoumou κάτι ( τυχαία παραδείγματα ) .

  Ομοίως πρέπει να έχετε προαποφασίσει για το αν ζητάτε βενζίνη , πετρέλαιο η οτιδήποτε άλλο . 

  Η αγορά του μεταχειρισμένου έχει άλλα χαρακτηριστικά από αυτή του καινούργιου , δεν γίνεται δλδ να λειτουργήσετε με την λογική της αγοράς για " μιά ζωή " , κάτι που δείχνει καινούργιο και την ίδια στιγμή να αλληθωρίζετε προς μεταχειρισμένο .

   Καλή επιτυχία .

  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρέπει να βάλεις κάτω γιατί χρήση το θέλεις....ποσά χιλιόμετρα εθνικής  η πόλης κανείς μετι αναλογία για εκτός η βουνο

όταν πήρα το χ3 το 2005 ήμουν κάθε μέρα το χειμωνα στο βουνό ,μένω επαρχία σε ορεινό χωριό όποτε θεώρησα ότι με εξυπηρετεί και είχα τα χρήματα 

τώρα ίσως έπαιρνα το ίδιο,δικηνητο γιατί η τετρακινηση μου χρειαζεται ελάχιστες φορές,πετρελαιο η και υβριδικό γιατί και ασφαλτινα κάνω εθνικής οδού ......δεν σου προτείνω κάποιο αλλά βάλε κάτω όλα τα δεδομένα και μετά θα δεις ότι θα είσαι ποιο στοχεμευνος

μη ξεχνάς ότι τα suv ηρθαν λιγο πολυ να μπουν κοντα στα station wagon ,τα οποια για οικογενεια ειναι τρομερη λυση τουλαχιστον στο εξωτερικο γιατι εδω ειναι παρεξηγημενο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...