Προς το περιεχόμενο

Δικαιολογηση τεκμηριου αυτοκινητου χωρις εισοδημα


Karamol3golas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,είμαι φοιτητης,και τον τελευταιο χρονο το εισοδημα μου ειναι σχεδον μηδενικο.Σκέφτομαι να προχωρήσω σε αγορά αυτοκινήτου,ενος seat ibiza 1.4 με ημερομηνια 1ης κυκλοφοριας το 2011..Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ να δικαιολογήσω το τεκμηριο του αυτοκίνητου αν ειναι στο όνομα μου,ισως μεσω καποιας γονικης δωρεας κλπ, ή ποιές διαφορές θα έχει αν το είναι στο όνομα κάποιου γονέα.Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Karamol3golas είπε

Καλησπέρα,είμαι φοιτητης,και τον τελευταιο χρονο το εισοδημα μου ειναι σχεδον μηδενικο.Σκέφτομαι να προχωρήσω σε αγορά αυτοκινήτου,ενος seat ibiza 1.4 με ημερομηνια 1ης κυκλοφοριας το 2011..Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ να δικαιολογήσω το τεκμηριο του αυτοκίνητου αν ειναι στο όνομα μου,ισως μεσω καποιας γονικης δωρεας κλπ, ή ποιές διαφορές θα έχει αν το είναι στο όνομα κάποιου γονέα.Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Θα σου ελεγα στο ονομα καποιου γονεα  που μπορει να δικαιολογησει το τεκμηριο .

Γονικες παροχες και δωρεες  αν δεν κανω λαθος θελουν συμβολαιογραφικη πραξη με οτι σημαινει αυτο χρηματικα

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να είναι στο όνομα κάποιου γονέα ενω το χρησιμοποιω εγω ποιά διαφορά έχει? Επίσης για να δικαιολογηθεί σε εμένα,η δωρεά πρέπει να είναι ιση η μεγαλύτερη του τεκμηρίου του αυτοκινήτου?(εχω την εντυπωση βγαινει 2600 γιατι ειναι 10ετιας)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Karamol3golas είπε

Το να είναι στο όνομα κάποιου γονέα ενω το χρησιμοποιω εγω ποιά διαφορά έχει? Επίσης για να δικαιολογηθεί σε εμένα,η δωρεά πρέπει να είναι ιση η μεγαλύτερη του τεκμηρίου του αυτοκινήτου?(εχω την εντυπωση βγαινει 2600 γιατι ειναι 10ετιας)