Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Que sera sera είπε

Το leaf είναι σε καλη τιμή,  αν θες ζητα το test drive 

 

8 ώρες πριν, Shyn είπε

Και των θερμικων κινητηρων. Οποτε ειτε απο κιβωτιο ειτε απο κινητηρα θα ειμαστε obsolete σε μερικα χρονια οπως εγραψαν σε προηγουμενες απαντησεις. 

 

8 ώρες πριν, tsofras είπε

Είτε περνεις μικρό αυτόματο ή γενικά φθηνό αυτόματο είτε περνεις ότι γουστάρεις και το κρατάς μέχρι να ψοφήσει το αμάξι

Και εγώ συμφωνώ με όλους σας. Το leaf βγαίνει στα 27,5Κ με τις επιδοτήσεις. Και είναι και ωραίο imo. Νόμίζω στην πενταετία θα δούμε μεγάλες βελτιώσεις στα ηλεκτρικά και γι αυτό θα κρατηθώ τώρα. Θα πάρω μάλλον ένα αυτόματο μικρό π.χ. i20 και θα είναι τέλειο για μέσα στην πόλη.

  • Like 1
  • Απαντ. 6,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 ώρες πριν, tsofras είπε

Στα πόσα χιλιόμετρα είχες θέμα μαν?

25 Μήνες (24 είχε εγγυηση), χλμ ήταν πανω απο 20000 αλλά κατω απο 30000 σίγουρα, αν ψαχτω και εχω ακομα τιποτα εντολες εργασίας στους πακους με τα χαρτιά 10+ χρόνων ισως βρεθούν ακριβως αν κ καμια σημασία δεν εχει...

Το χειρότερο είναι ότι η ΜΒ δεν εκανε τιποτα ουσιαστικό για να βοηθησει καθως ηταν εκτος εγγυησης για 1 μήνα, το μονο που εκανε ήταν να μου δωσει με κάποια έκπτωση νέο σασμαν (απλησιαστο οικονομικά) και δωρεάν την εργασία μετα απο πολύ μπινελίκι, τελικά πηγα και το εφτιαξα εξω με 2Κ και πηρε δρόμο το αμαξι γιατι το ειχα σιχαθεί που 1.5 μήνα ήταν σε μια ράμπα για να μου πουν δε το καλυπτουμε... Εκ των υστέρων πολλα W169 αυτοματα έβγαλαν το ιδιο πρόβλημα, δε ξερω εαν αλλαξε η συμπεριφορά/αντιμετωπιση τους αν και πολυ αμφιβάλω... στο επομενο μοντέλο ειχε άλλο κιβώτιο πλέον (απροβληματιστο μεχρι ωρας)

  • Sad 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, paylidis είπε

25 Μήνες (24 είχε εγγυηση), χλμ ήταν πανω απο 20000 αλλά κατω απο 30000 σίγουρα, αν ψαχτω και εχω ακομα τιποτα εντολες εργασίας στους πακους με τα χαρτιά 10+ χρόνων ισως βρεθούν ακριβως αν κ καμια σημασία δεν εχει...

Το χειρότερο είναι ότι η ΜΒ δεν εκανε τιποτα ουσιαστικό για να βοηθησει καθως ηταν εκτος εγγυησης για 1 μήνα, το μονο που εκανε ήταν να μου δωσει με κάποια έκπτωση νέο σασμαν (απλησιαστο οικονομικά) και δωρεάν την εργασία μετα απο πολύ μπινελίκι, τελικά πηγα και το εφτιαξα εξω με 2Κ και πηρε δρόμο το αμαξι γιατι το ειχα σιχαθεί που 1.5 μήνα ήταν σε μια ράμπα για να μου πουν δε το καλυπτουμε... Εκ των υστέρων πολλα W169 αυτοματα έβγαλαν το ιδιο πρόβλημα, δε ξερω εαν αλλαξε η συμπεριφορά/αντιμετωπιση τους αν και πολυ αμφιβάλω... στο επομενο μοντέλο ειχε άλλο κιβώτιο πλέον (απροβληματιστο μεχρι ωρας)

Δεν ξέρω για προβλήματα, αλλά δύο φίλοι ταξιτζήδες με ΜΒ την προηγούμενη E (νομίζω 212) κάθε χρόνο κάνουν έναν καθαρισμό στο αυτόματο κιβώτιο που στοιχίζει όσο να αλλάξεις δίσκο πλατό. Έκαναν μέχρι το '19 50χιλχλμ τον χρόνο εντός πόλης. Από την αλλη με ίδια χρήσητο octavia του κολλητού με dsg 6 ταχ έβγαλε 200χιλχλμ χωρίς πρόβλημα ή κάποια δαπανηρή συντήρηση.

Βέβαια μετά το άλλαξε με φυσικό για ένα χρόνο και μετά το ξανάλλαξε γιατί κάθε μέρα περίμενε να ανεφοδιαστεί αρκετή ώρα, το έδωσε και καλή τιμή.

Υ.Γ. Ο ένας την έδωσε την ΜΒ και πήρε suv κι αυτό αυτόματο dsg... Έλεγε καλή η ΜΒ αλλά χώρους δεν έχει σε σχέση με το octavia ή ένα suv.

  • Like 2
Δημοσ.

Περι κιβωτίου, 29 χρόνια 7 αυτοκίνητα όλα μανουαλ,   προ διμήνου έδωσα το Α4 και πριν αγοράσω νέο , κατόπιν παρότρυνσης της συζύγου- παρ το να μην το έχεις απωθημένο- πήρα την καψούρα μου (λόγο παιδιών την είχα απορρίψει), CLK με αυτόματο. Στην  πρώτη ώρα οδήγησης Κηφισιά -Ηλιούπολη είπα ότι δεν ξανααγοραζω μανουαλ κιβώτιο. Μοντέλο 14 ετών , φαντάζομαι τα σημερινά αυτόματα...Έχω ήδη ξεκινήσει αποταμίευση για το επόμενο αυτόματο.

  • Like 8
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dafnoula13 είπε

Περι κιβωτίου, 29 χρόνια 7 αυτοκίνητα όλα μανουαλ,   προ διμήνου έδωσα το Α4 και πριν αγοράσω νέο , κατόπιν παρότρυνσης της συζύγου- παρ το να μην το έχεις απωθημένο- πήρα την καψούρα μου (λόγο παιδιών την είχα απορρίψει), CLK με αυτόματο. Στην  πρώτη ώρα οδήγησης Κηφισιά -Ηλιούπολη είπα ότι δεν ξανααγοραζω μανουαλ κιβώτιο. Μοντέλο 14 ετών , φαντάζομαι τα σημερινά αυτόματα...Έχω ήδη ξεκινήσει αποταμίευση για το επόμενο αυτόματο.

Κανείς δεν αμφισβητεί το ποσό ωραία αίσθηση είναι… ή τουλάχιστον εγώ προσωπικα είμαι φαν του αυτόματου κ ας μη το επέλεξα…

μετα το 169 που ήμουν ζεματισμένος πήγα σε manual Bmw (πριν από το 169 είχα πάλι αυτόματο), πέρσι που ήταν η ώρα της αλλαγής προβληματίστηκα πολύ αλλά με τα δεδομένα α) της κακής εμπειρίας και β) του ότι είχα καταλήξει σε vag που η κακή εμπειρία έχει μεγάλες πιθανότητες, είπα να μη το ρισκάρω…..!

Μπορώ να ζήσω και με το χειροκίνητο και τα 2-3-4 χιλιάρικα πιθανής ζημιάς στην τσέπη μου (χωριά τη ψυχική φθορά του να μείνεις χωρίς αμαξι κάποιες μέρες που για εμένα είναι το χειρότερο). 


Σε μια δεκαετία (ίσως κ παραπάνω) που θα έρθει η ώρα της αλλαγής θα επαναξιολόγησω την κατάσταση κ κατά πάσα πιθανότητα θα ξαναπάρω αυτόματο (αν κ αμφιβάλλω και για το εάν θα έχουμε και επιλογή τότε με δεδομένο ότι ακόμα και σήμερα κάποια μοντέλα έρχονται μόνο αυτόματα, πχ gla …).
 

Το σίγουρο παντως με τα τρέχοντα δεδομένα είναι ότι θα μείνω σε θερμικό οσο πάει, ωραία τα ηλεκτρικά αλλά φοβάμαι τους περιορισμούς (και τα λέω αυτά έχοντας αγοράσει cng που έχει ήδη κάποιους περιορισμούς). 

  • Like 3
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, paylidis είπε

Κανείς δεν αμφισβητεί το ποσό ωραία αίσθηση είναι… ή τουλάχιστον εγώ προσωπικα είμαι φαν του αυτόματου κ ας μη το επέλεξα…

μετα το 169 που ήμουν ζεματισμένος πήγα σε manual Bmw (πριν από το 169 είχα πάλι αυτόματο), πέρσι που ήταν η ώρα της αλλαγής προβληματίστηκα πολύ αλλά με τα δεδομένα α) της κακής εμπειρίας και β) του ότι είχα καταλήξει σε vag που η κακή εμπειρία έχει μεγάλες πιθανότητες, είπα να μη το ρισκάρω…..!

Μπορώ να ζήσω και με το χειροκίνητο και τα 2-3-4 χιλιάρικα πιθανής ζημιάς στην τσέπη μου (χωριά τη ψυχική φθορά του να μείνεις χωρίς αμαξι κάποιες μέρες που για εμένα είναι το χειρότερο). 


Σε μια δεκαετία (ίσως κ παραπάνω) που θα έρθει η ώρα της αλλαγής θα επαναξιολόγησω την κατάσταση κ κατά πάσα πιθανότητα θα ξαναπάρω αυτόματο (αν κ αμφιβάλλω και για το εάν θα έχουμε και επιλογή τότε με δεδομένο ότι ακόμα και σήμερα κάποια μοντέλα έρχονται μόνο αυτόματα, πχ gla …).
 

Το σίγουρο παντως με τα τρέχοντα δεδομένα είναι ότι θα μείνω σε θερμικό οσο πάει, ωραία τα ηλεκτρικά αλλά φοβάμαι τους περιορισμούς (και τα λέω αυτά έχοντας αγοράσει cng που έχει ήδη κάποιους περιορισμούς). 

Δεν το παίζω λεφτάς (γιατί δεν είμαι κιόλας ) αλλά κλάιν το κόστος της επισκευής .

Όπως έχω ξαναπεί για αυτό το πήρα 2ο χέρι το προηγούμενο. Καινούριο έκανε 24500 , το αγόρασα διετίας με 28.000Χλμ στα 16500 (αυτές ήταν τιμές για μεταχειρισμένα )

Οπότε είχα κάβα 8000ε για το DSG . Με τα 750ε που έβρισκα ανακατασκευής μπορούσα να το φτιάξω 10 φορές και θα είχα και ρέστα :D

To θέμα είναι μόνο το ψυχολογικό , η ταλαιπωρία να περιμένεις γερανό , να μένεις χωρίς αμάξι όπως είπες και η φοβία μην σου σπάσει μέσα στο πλοίο όπως είχε μπεί φωτογραφία ή σε κανα κατσάβραχο στις διακοπές .

Εμένα όπως έχω ξαναπεί έσπασε πρώτη φορά στα διόδια στο πρώτο μπάνιο του καλοκαιριού . Με τα μαγιό ήμασταν όλοι , Κυριακή και δεν ήξερα ούτε που να πάω να αφήσω το αμάξι. Την τρίτη φορά έσπασε κοντά στο σπίτι αλλά είχε μπλοκάρει τους τροχούς οπότε περίμενα 2 ώρες να έρθει ο πρώτος γερανός και μετά ο άλλος με τις πιρούνες

Το μόνο καλό ήταν ότι είχα συνεργείο κοντά στο σπίτι (το οποίο έφυγε και πήγε γλυφάδα) και σε μία ημέρα μου το είχε φτιάξει και τις 3 φορές

Η καλύτερη επιλογή πιστεύω ότι είναι Ford αυτόματο με 8 χρόνια εγγύηση και στον 7ο χρόνο το στέλνεις και ξαναπαίρνεις κάτι με μεγάλη εγγύηση , αν θες να έχεις τουλάχιστον το οικονομικό σίγουρο

  • Like 5
Δημοσ.
10 ώρες πριν, tsofras είπε

Αυτό και η ροπή του ηλεκτρικού είναι αυτά που περιμένω πως και πως

Με τα ηλεκτρικά εκτός των θετικών που θα φέρουν (μείωση ρύπων οικονομία κτλπ) θα έρθει και το τέλος της αυτοκίνησης για όσους είναι Fun και δεν αναφέρομαι σε καγκουριές.

Αθόρυβα "ανάλατα" αυτοκίνητα με fake ήχους μηχανής/εξάτμισης,ήδη έχει ξεκινήσει η μόδα με τις fake απολήξεις εξατμίσεων.

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

To θέμα είναι μόνο το ψυχολογικό , η ταλαιπωρία να περιμένεις γερανό , να μένεις χωρίς αμάξι όπως είπες και η φοβία μην σου σπάσει μέσα στο πλοίο όπως είχε μπεί φωτογραφία ή σε κανα κατσάβραχο στις διακοπές .

Εμένα όπως έχω ξαναπεί έσπασε πρώτη φορά στα διόδια στο πρώτο μπάνιο του καλοκαιριού . Με τα μαγιό ήμασταν όλοι , Κυριακή και δεν ήξερα ούτε που να πάω να αφήσω το αμάξι. Την τρίτη φορά έσπασε κοντά στο σπίτι αλλά είχε μπλοκάρει τους τροχούς οπότε περίμενα 2 ώρες να έρθει ο πρώτος γερανός και μετά ο άλλος με τις πιρούνες

Η καλύτερη επιλογή πιστεύω ότι είναι Ford αυτόματο με 8 χρόνια εγγύηση και στον 7ο χρόνο το στέλνεις και ξαναπαίρνεις κάτι με μεγάλη εγγύηση , αν θες να έχεις τουλάχιστον το οικονομικό σίγουρο

Μένω σε αυτά τα σημεία...

Το να μεινω χωρις αυτοκινητο (ενω δε κανω εκ των πραγματων πανω απο 8000 χλμ το χρονο) για εμενα ειναι πολυ δύσκολο εως απελπιστικό (εχω το κουσουρι να μη μπαινω στα ΜΜΜ, οποτε δεν εχω αυτοκίνητο σημαινει αυτομάτως κατω 15 χλμ την ημέρα με τα ποδια είτε με ήλιο είτε με χιονι, το δε σενάριο ταξι δε συμφερει καθως θα δώσω το μισο μου ημερομίσθιο για να παω κ να ερθω δουλειά). Το 169 με είχε αφήσει σε ανηφόρα-έξοδο παρκιν στη κανιγγος και φαντάζεστε τη φάση για 1.5 ώρα που διηρκησε το να έρθει οδικη να μπει με την οπισθεν κοκ (ω ναι είχαν μπλοκαρει και οι τροχοι και επισης δε γυρναγε στο Ν). Σε διακοπες δε με άφησε (ή δε προλαβε), αλλα σε νιωθω θωμα καθως σε ταξίδι ειχα ταλαιπωρηθει με το BMW καθως βαρεσε αντλία υψηλής εξω απο τη Λαμία και συνεχισα το ταξιδι με 90-100 και 4000 στροφές για να πιασει αυτα τα χλμ... Δεν εχω τιποτα χειροτερο απο αυτό, ειλικρινα όταν εψαχνα τον αντικαταστατη του περασε αμυδρα απο το μυαλό μου η Toyota και η Honda - στη πρωτη μπηκα και βγηκα χωρις να παρω καν προσφορά, στη Δευτερη δεν πηγα καν (ισως λαθος μου).

Εν τελει ισως η χρυση τομή ειναι αυτό που λες, κατι με 8 χρόνια εγγυηση και ακριβως προτου λήξει δρομο και ξανα απο την αρχή....αλλα θα εχεις μεγάλη χασουρα καθως δε κρατάνε αξια! Ειχα δει και το KUGA που ήταν ενδιαφέρον αλλα εβγαινε στα ιδια χρήματα με το Q3 και θελοντας και μη η επιλογη ήταν μονοδρομος (μονο και μονο για το σήμα και τη μεταπωλητική αξια))

  • Like 2
Δημοσ.

Ελλαδαρα κάργα , από όπου μπορούν θα βγάλουν λεφτά.

Αυτόματο? Πολυτέλεια....πάρε ένα χαράτσι αντιπροσωπειας 3-4 χιλιάρικα..

Κάπου έχω διαβάσει ότι έχουμε δυσανάλογο ποσοστό αυτόματο vs μανουαλ σε σχέση με τα προηγμένα κράτη.. Ελλάδα 20-80,  ΗΠΑ 85-15.

Όσον αφορά το θέμα σου με το w169 @paylidis, νομίζω μόνο με  αναφορά-ενημέρωση στην μαμά Γερμανία θα έβγαζες άκρη, βέβαια δεν είναι μόνο η Mercedes που φέρεται αντιεπαγγελματικα στους πελάτες άλλα ως επί το πλείστον όλες οι αντιπροσωπειες στην χώρα μας. Έχουμε κατά καιρούς ακούσει τραγικές συμπεριφορές από αυτές , πρόσφατο παράδειγμα εδώ στο ινσομνια ένα παλικάρι με αστοχίες βαφής σε καινούργιο Yaris.

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dafnoula13 είπε

Ελλαδαρα κάργα , από όπου μπορούν θα βγάλουν λεφτά.

Αυτόματο? Πολυτέλεια....πάρε ένα χαράτσι αντιπροσωπειας 3-4 χιλιάρικα..

Κάπου έχω διαβάσει ότι έχουμε δυσανάλογο ποσοστό αυτόματο vs μανουαλ σε σχέση με τα προηγμένα κράτη.. Ελλάδα 20-80,  ΗΠΑ 85-15.

Όσον αφορά το θέμα σου με το w169 @paylidis, νομίζω μόνο με  αναφορά-ενημέρωση στην μαμά Γερμανία θα έβγαζες άκρη, βέβαια δεν είναι μόνο η Mercedes που φέρεται αντιεπαγγελματικα στους πελάτες άλλα ως επί το πλείστον όλες οι αντιπροσωπειες στην χώρα μας. Έχουμε κατά καιρούς ακούσει τραγικές συμπεριφορές από αυτές , πρόσφατο παράδειγμα εδώ στο ινσομνια ένα παλικάρι με αστοχίες βαφής σε καινούργιο Yaris.

Για να ειμαστε δικαιοι δεν ειναι της αντιπροσωπείας το χαρατσι αλλα του κράτους, πχ στο A class η επιβάρυνση του εργοστασίου ειναι 1800€ περίπου αλλα με το φόρο/αλλαγη κλιμακας κλπ ανεβαινε περιπου 4Κ... ε πως να τα δώσεις;

Ειχα σκεφτει να επικοινωνήσω με Γερμανια απευθείας, ωστόσο μου έδειξαν την επικοινωνία απο την αντιπροσωπεία με Γερμανία και δε φαινόταν να υπάρχει περιθώριο - ή εαν υπηρχε περιθώριο θα καθυστερουσε πολύ να προχωρήσει οποτε πηρα το αμαξι με το γερανό και το πηγα αλλού γιατι δε μπορουσα χωρις μεσο μεταφοράς (τότε δουλευα και πιο μακρυα)... Αυτοι "εχασαν" (χ*στηκαν αλλα τεσπα), 2 σερι αυτοκινητα καινουργια ειχα παρει απο εκει και έκτοτε άλλαξα άλλα 3 και δεν τους προτίμησα...

  • Like 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, dafnoula13 είπε

Ελλαδαρα κάργα , από όπου μπορούν θα βγάλουν λεφτά.

Αυτόματο? Πολυτέλεια....πάρε ένα χαράτσι αντιπροσωπειας 3-4 χιλιάρικα..

Κάπου έχω διαβάσει ότι έχουμε δυσανάλογο ποσοστό αυτόματο vs μανουαλ σε σχέση με τα προηγμένα κράτη.. Ελλάδα 20-80,  ΗΠΑ 85-15.

αν και το εχω αναφερει σε προηγουμενες σελιδες, με @paylidis εχουμε το ιδιο ακριβως μοντελο και επειδη εγω ημουν λιγο πιο ζεστος για αυτοματο ας αναφερω ενδεικτικα τις τιμες που πηρα

Q3 βασικη χειροκινητο - 28000

Q3 advanced αυτοματο - 32700

μιλαμε για τεραστια διαφορα (που αν βαλεις τους τοκους της χρηματοδοτησης βγαινει ακομα μεγαλυτερη) για το αυτοματο κιβωτιο. και ναι δεν ευθυνεται ο εισαγωγεας αλλα το προβλημα στον πελατη περναει και απανταει ευκολα στο ερωτημα περι κιβωτιων στην ελλαδα.

προτιμω να παρω καλυτερο αυτοκινητο και ας ειναι με χειροκινητο.

  • Like 4
Δημοσ.

Συνηθως αλλαζει και η εκδοση, οποτε η συγκριση δεν ειναι αμεση. Αν συγκριθουν ιδιες εκδοσεις η διαφορα ειναι μικροτερη.

Στο παλιο νημα ειχα παραθεσει φωτογραφια απο το τιμοκαταλογο του  kamiq και η διαφορα στην τιμη ηταν 500€ ή λιγο παραπανω. Μου φανηκε παραδοξο τοτε.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, ritualistic είπε

αν και το εχω αναφερει σε προηγουμενες σελιδες, με @paylidis εχουμε το ιδιο ακριβως μοντελο και επειδη εγω ημουν λιγο πιο ζεστος για αυτοματο ας αναφερω ενδεικτικα τις τιμες που πηρα

Q3 βασικη χειροκινητο - 28000

Q3 advanced αυτοματο - 32700

μιλαμε για τεραστια διαφορα (που αν βαλεις τους τοκους της χρηματοδοτησης βγαινει ακομα μεγαλυτερη) για το αυτοματο κιβωτιο. και ναι δεν ευθυνεται ο εισαγωγεας αλλα το προβλημα στον πελατη περναει και απανταει ευκολα στο ερωτημα περι κιβωτιων στην ελλαδα.

προτιμω να παρω καλυτερο αυτοκινητο και ας ειναι με χειροκινητο.

Εισαι στην περιπτωση αλλαγης κλίμακας που περιέγραφα (βεβαια μιλάμε και για άλλη εκδοση η οποια εχει 1,5 χιλιαρικο διαφορά εν προκειμένω οποτε σε ανεβάζει και απο εκει), στο δικο μου που είχε καβαλήσει ήδη κλίμακα λόγω του έξτρα εξοπλισμού η διαφορά ήταν 900-1000€ (ιδια ακριβως εκδοση χρωμα εξοπλισμός κλπ νομιζω ελειπε μονο το πακετο εσωτερικου φωτισμού απο το αυτοματο το οποιο κοστίζει 150€)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, paylidis είπε

Εισαι στην περιπτωση αλλαγης κλίμακας που περιέγραφα (βεβαια μιλάμε και για άλλη εκδοση η οποια εχει 1,5 χιλιαρικο διαφορά εν προκειμένω οποτε σε ανεβάζει και απο εκει), στο δικο μου που είχε καβαλήσει ήδη κλίμακα λόγω του έξτρα εξοπλισμού η διαφορά ήταν 900-1000€ (ιδια ακριβως εκδοση χρωμα εξοπλισμός κλπ νομιζω ελειπε μονο το πακετο εσωτερικου φωτισμού απο το αυτοματο το οποιο κοστίζει 150€)

η βασικη με τα extra που εχω στα 28 με την advanced εχει ελαχιστες διαφορες. τοσο ελαχιστες που και τα ιδια να συγκρινουμε μπορει να προτιμησεις την βασικη στην ιδια τιμη !

  • Like 1
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, ritualistic είπε

προτιμω να παρω καλυτερο αυτοκινητο και ας ειναι με χειροκινητο.

Το θέμα είναι ότι μόνο το κιβώτιο αλλάζει την αίσθηση / συμπεριφορά όλου του αυτοκινήτου.

Και εγώ προτίμησα το χειροκίνητο απο φόβο αλλά και επειδή ήθελα να έχει Led + Ηλιοροφή οπωσδήποτε και πήγαινε 3500ε επάνω.

Το θέμα είναι ότι αν εξαιρέσεις την φοβία , αν το είχα πάρει αυτόματο , ακόμη και χωρίς LED / Ηλιοροφή , μπορεί να τα ζήλευα επειδή δεν θα τα είχα αλλά δεν θα σκεφτόμουν να το πουλήσω πάλι επειδή μου λείπει το αυτόματο .


  • Δημιουργία νέου...