Προς το περιεχόμενο

Η Disney προσθέτει Marvel ταινίες με αναλογία διαστάσεων IMAX στην streaming υπηρεσία της


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
4 minutes ago, KnightRider said:

Ναι να παραμείνουμε στο 16:9 αλλά χωρίς μαύρες - για ποιο λόγο να θέλουμε μαύρες μπάρες πάνω κάτω ??? 

3η και τελευταία φορά, 16:9 είναι οι τηλεοράσεις αλλά οι ταινίες ΔΕΝ είναι, επειδή λόγω cinema χρησιμοποιούν άλλη αναλογία και γι' αυτό βλέπουμε μαύρες μπάρες.

Άρα δεν στέκει το "να παραμείνουμε στο 16:9" στις ταινίες, γιατί δεν είμασταν ποτέ σε αυτή την αναλογία! 

Με το IMAX, μικραίνουν οι μαύρες μπάρες, "απομακρυνόμαστε" από την αναλογία του cinema και πλησιάζουμε πιο κοντά στο 16:9.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

4 λεπτά πριν, Thresh είπε

3η και τελευταία φορά, 16:9 είναι οι τηλεοράσεις αλλά οι ταινίες ΔΕΝ είναι, επειδή λόγω cinema χρησιμοποιούν άλλη αναλογία και γι' αυτό βλέπουμε μαύρες μπάρες.

Άρα δεν στέκει το "να παραμείνουμε στο 16:9" στις ταινίες, γιατί δεν είμασταν ποτέ σε αυτό! 

Με το IMAX, μικραίνουν οι μαύρες μπάρες, "απομακρυνόμαστε" από την αναλογία του cinema και πλησιάζουμε πιο κοντά στο 16:9.

Nαι να μείνουμε γενικά στο 16:9 και στις ταινίες να ορίσουν 16:9 και παντού (να μην υπάρχουν δηλ άλλο διαφορετικές αναλογίες) και στο cinema δεν μου αρέσει αυτή η αναλογία που έχουν ορίσει γιατί είναι υπερβολικά ορθογώνιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Just now, KnightRider said:

Nαι να μείνουμε γενικά στο 16:9 και στις ταινίες να ορίσουν 16:9 και παντού (να μην υπάρχουν δηλ άλλο διαφορετικές αναλογίες) και στο cinema δεν μου αρέσει αυτή η αναλογία που έχουν ορίσει γιατί είναι υπερβολικά ορθογώνιο.

Από την στιγμή που αρέσει στους δημιουργούς αυτή η αναλογία λόγω των αιθουσών, μην το ελπίζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Thresh είπε

Από την στιγμή που αρέσει στους δημιουργούς αυτή η αναλογία λόγω των αιθουσών, μην το ελπίζεις.

Δεν το ελπίζω και δυστυχώς αναγκάζομαι και κάνω pan and scan για να έχω fullscreen 16:9

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, KnightRider είπε

Δεν ξέρω πως είναι δυνατόν να θεωρείται καταστροφή τα 120fps από την στιγμή που η κίνηση είναι φυσική σαν την πραγματικότητα όπως βλέπουμε τώρα + ειδικά σε σκηνές δράσης όπου τα πάντα κινούνται γρήγορα με τα 24fps δεν παλεύεται

 

Ναι να παραμείνουμε στο 16:9 αλλά χωρίς μαύρες μπάρες - για ποιο λόγο να θέλουμε μαύρες μπάρες πάνω κάτω ??? 

Πέρα από το σενάριο κλπ δλδ το hobbit σου άρεσε ποιο πολύ από το lord of the rings σαν εικόνα γιατί εγώ δεν το είδα γιαυτο τον λόγο, όλα είναι θέμα γούστου και η τέχνη είναι τέχνη αν το πάρουμε έτσι γιατί τραβάνε κάποιοι ακόμα ασπρόμαυρες φωτογραφίες και γιατί ο Ταραντίνο γυρνάει ταινίες με φιλμ ;;; Αλλη φάση το κλασικό εγώ το προτιμώ αλλά γούστα είναι αυτά όπως είπα και ποιο πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι ταινίες ΔΕΝ πρέπει να είναι απόλυτα ρεαλιστικές, διότι τότε χάνουν την μαγεία τους. Τα λίγα fps μπορεί για χίλιους δύο λόγους να είναι χειρότερα από τα πολλά fps, αλλά στις ταινίες σε συνδυασμό με το παιχνίδι των χρωμάτων και του φωτισμού από τον δημιουργό, δίνουν μια ξεχωριστή αίσθηση κατά την θέαση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

11.jpg.c86b3708d7b9e1d1dba87cb820f79af4.jpg

Με αυτη την TV δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Ειναι λιγο βαρετο να σηκώνεσαι να αλλαξεις καναλι αλλα δεν πειραζει.....

Επεξ/σία από vorlon68
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, KnightRider said:

Δεν ξέρω πως είναι δυνατόν να θεωρείται καταστροφή τα 120fps από την στιγμή που η κίνηση είναι φυσική σαν την πραγματικότητα όπως βλέπουμε τώρα + ειδικά σε σκηνές δράσης όπου τα πάντα κινούνται γρήγορα με τα 24fps δεν παλεύεται

ειναι καταστροφη γιατι μια ταινια δεν ειναι σαν την πραγματικοτητα

οταν λοιπον βλεπεις μια σκηνη συνηθως τα υπολοιπα κινουνται σε επιπεδο φλου

το ιδιο και οταν ο φακος εστιαζει και τα υπολοιπα γινονται blur

 

μπορει να μην δουλευει ετσι η πραγματικοτητα αλλα στην ταινια βοηθα γιατι μοπορει ο σκηνοθετης να οδηγησει την σκηνη

π.χ. οταν κανει κοντινο και δειχνει τον πρωταγωνιστη να σκεφτεται εχει κανει τα παντα γυρω γυρω blur και βρισκομαστε στον εσωτερικο του κοσμο

οταν ο νολαν στο dark knight εφτιαχνε το τραιλερ (τα 10 πρωτα λεπτα της ταινιας) σε imax για να το δειξει εκανε εντυπωση στο κοινο γιατι λογο της μεγαλης ευεσθησιας των ιμαχ που ειναι φτιαγμενες για διαστημα ή για ντοκυμαντερ καταφερνε να εντυπωσιαζει κανοντας το κοινο να νομιζει οτι ηταν μεσα στην τραπεζα αφου τα παντα ηταν out of focus εκτος απο το κεντρικο προσωπο

 

αντιστοιχα πχ οταν εχεις μια σκηνη σε ενα τρενο και βλεπεις του ηθοποιους να συζητανε δε θες να βλεπεις τα μερη απεξω που περνανε αρα οταν ειναι fuzzy λογω των 23.976 fps μπορεις να αφοσιωθεις στους ηθοποιους.

π.χ ενω μια ταινια που ασχολειται με το παρελθον πχ ρωμαικη περιοδος μεσαιωνας κτλ εχει πλουσια χρωματα κοκκινο για την χλαμυδα πρασινο για το χωμα σε ταινιες με ιπποτες κτλ υπαρχει μια εξαιρεση στην παγκοσμια ιστορια. ο 2ος παγκοσμιος ειναι ασπρομαυρος. γιατι εκεινη την εποχη δεν υπηρχε ακομα χρωμα στις ταινιες. το αποτελεσμα ειναι πως η ελλειψη χρωματος εχει ταυτιστει με το παρελθον. το αποτελεσμα ειναι πως π.χ. οταν ενας σκηνοθετης θελει να κανει flashback σου βαζει ασπρομαυρο παρολο που ειναι αφυσικο και το καταλαβαινεις αμεσως.

ελπιζω να σε καλυψα

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Thresh είπε

Γράφεις να παραμείνει το 16:9, που σημαίνει ότι έβλεπες ταινίες που είχαν αυτή την αναλογία και σου έγραψα ότι αν είχαν αυτή την αναλογία δεν θα βλέπαμε μαύρες μπάρες πάνω κάτω...

Μόνο οι τηλεοπτικές σειρές είναι συνήθως 16:9.

Ο συγχρονος κινηματογράφος 1980 και έπειτα επιβάλει περισσότερο χωρο στον οριζόντιο άξονα για τις σκηνες δράσης, τα τοπία, την συγχρονη φωτογραφία στις ταινίες κτλ. Αντίθετα οι ταινίες με κοντινά πλάνα σε προσωπα θέλουν 16:9. Υπάρχουν λόγοι που ακολουθουν το ενα η το άλλο φορμα και κάποιες ταινίες που θεωρητικά θα έπρεπε να ειναι 2.35:1 πάνε σε 1.85:1 για πολύ συγκεκριμένους λόγους. Πχ στο Jurassic park ήθελε ο σκηνοθέτης να χωράνε οι δεινοσαυροι σωστα στο καδρο. Στο 2:35 ενα τοσο ψηλο ζωο θα έπρεπε να ειναι πολύ μακρια για να χωρεσει, αρα λιγότερο επιβλητικο. Οι ταινίες φτιαχνονται πρωτα για σινεμα και η αιθουσα (και το πανι) δεν ειναι σαλόνι με 2-3 άτομα απέναντι. Επίσης ειναι φυσικο οτι για να μεγαλώσεις ενα πανι ειναι πολύ πιο ευκολο να φτιαξεις μεγαλύτερη αιθουσα σε πλάτος παρα σε ύψος. Η εικονα του 2.35:1 σε μια ταινια σαν το avengers για παραδειγμα δεν μπορει να συγκριθει με το 1.85:1. Αντίθετα το 12 angry men θα ηταν αστείο σε 235:1. Εχουν και τα δυο την θεση τους στο σινεμα απλα οι περισσοτερες ταινιες πλεόν έχουν θεματολογία που βολευει το 2.35:1. Σιγά σιγά βγαινουν 2:1 ταινίες που παντρεύουν τα δυο φορμά και δεν περιορίζουν τοσο την σκηνοθεσια. πχ το green book.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το Hollywood επιμένει να βγάζει περιεχόμενο σε 21:9 (deep widescreen). Μετά το άγχος, τα δάκρυα και τον ιδρώτα που προκάλεσε η μετάβαση από το 4:3 στο 16:9 (με τους κατόχους τηλεοράσεων 4:3 να διαμαρτύρονται για μαύρες μπάρες και τους κατόχους τηλεοράσεων 16:9 να διαμαρτύρονται για "κοντόχοντρους ανθρώπους"), η βιομηχανία ηλεκτρονικών έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν πρόκειται να υποστηρίξει το 21:9 με κανένα τρόπο. Ακόμα και το 4Κ δεν ορίζει αναλύσεις διαφορετικές από 16:9 και κάτι 21:9 τηλεοράσεις που έβγαλε κάποτε η Philips έπρεπε να κάνουν crop την εικόνα του Blu-ray.

Χώρια το ότι το 21:9 ήταν ούτως ή άλλως κόλπο για να φαίνεται μεγαλύτερη η οθόνη όταν οι προβολείς ήταν αδύναμοι (μεγαλύτερο πλάτος για να ξεγελά το μάτι σε σχέση με 16:9 ή 16:10 ίδιας επιφάνειας) και δεν έχει νόημα σήμερα, αφού το 21:9 απέχει πολύ από το golden ratio (16:10).

Αν κάποιος γνωρίζει από παραγωγή ταινιών ας μας πει πως και υπάρχει ακόμα το 21:9.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, KnightRider είπε

Δεν ξέρω πως είναι δυνατόν να θεωρείται καταστροφή τα 120fps από την στιγμή που η κίνηση είναι φυσική σαν την πραγματικότητα όπως βλέπουμε τώρα + ειδικά σε σκηνές δράσης όπου τα πάντα κινούνται γρήγορα με τα 24fps δεν παλεύεται

 

Κοίτα φίλε μου δεν νομίζω ο κόσμος να ψάχνει αυτό το ρεαλισμό (ο οποίος στα μάτια μου είναι περισσότερο πως να το πω smooth απο την πραγματικότητα) 

Το ρεαλιστικό σε μια ταινία είναι νομίζω πάντα σε εισαγωγικά και αφορά την ιστορία.

Το ξέρω πως τα 24 έχουν καθιερωθεί λόγο κόστους/τεχνολογίας απο τα φιλμ αλλά φαίνεται πως ακόμα και στις μέρες μας ο κόσμος προτιμά αυτό το motion blur που δημιουργούν και το βλέπουν ως πιο κινηματογραφικό και ξεκούραστο στο μάτι.Μην παραβλέπουμε οτι στα 60+ το μάτι/εγκέφαλος δέχεται πολύ περισσότερη πληροφορία καθώς βλέπεις λεπτομέρειες που στα 24 θα ήταν θολές. 
Αυτό που περιγράφεις σαν πλεονέκτημα δηλαδη εύκολα μπορεί να γίνει και πονοκέφαλος.. 

Όταν είδα πρώτη φορά ταινία σε 60fps φαινόταν σαν να έβλεπες γυρίσματα ταινίας ή οτι όλο είναι cgi.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα 24 φπς ηταν ειναι και θα ειναι για παντα ΓΤΠ. οπως και τα 30 στα παιχνιδια.

Μαγειες και παπαριες

Μαγικο το stutter/judder/blur sure.

95 χρονια 24 φπς αντε να τα εκατοστησετε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποτε όταν βγήκαν τα DVD είχαμε οθόνες 4:3, βλέπαμε τεράστιες μπάρες, και οι περισσότεροι πήραν τηλεοράσεις 16:9 για να βλέπουν πλήρη την οθόνη.

Όταν επικράτησε το 16:9 άρχισαν πάλι να την μικραίνουν με τις αναλογίες 1:78 και τις μπάρες, πότε θα βλέπουμε πλήρη οθόνη τελικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...