Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, πριν κάποιες ώρες με επισκέφθηκαν από την Wind με προταση για fiber 100σταρι. Μου είπαν ότι στην περιοχή μου (ζωγράφου) ένα ποσοστό των νέων οπτικών ανήκει στην wind και μου κάνουν προσφορά πρόγραμμα fiber 100 με απεριόριστα σταθερά και κινητά στα 29€. Έχω τώρα 12 μήνες Vodafone  50αρι και ενώ ήμουν ικανοποιημένος δεν πιστεύω ότι άξιζαν τα 26.90 που έδιναν τον μήνα χωρίς να έχω καν απεριόριστα κινητά. Μου είπαν ότι ο εξοπλισμός και τέλη αποσύνδεσης και ενεργοποίησης είναι δωρεάν. Βέβαια ήξερα τις περιπτώσεις όπου χάρις στα συμβόλαια στην διακοπή τους πληρώνεις υπέρογκα ποσά και τους ρώτησα 2-3 φορές ειδικά αυτό για να δω αν όντως με συμφέρει. Με διαβεβαίωσαν ότι απλά πρέπει να πληρώσω τους τελευταιους λογαριασμούς Vodafone και αν γενικά πλήρωνα τους λογαριασμούς στην ώρα μου δεν θα είχα θέμα και δεν θα υπήρχε έξτρα χρέωση. Αφού με διαβεβαίωσαν 3 φορές δέχτηκα την προσφορά και υπέγραψα (ίσως βιάστηκα είναι η αλήθεια). Έχουν περάσει κάποιες ώρες και ακόμη εχω τις αμφιβολίες μου σχετικά με την διακοπή συμβολαίου (είμαι και φοιτητής και η αλήθεια είναι ότι θα φάω μεγάλο L αν πρέπει να πληρώσω έξτρα). Μου είπαν επίσης ότι σύμφωνα με τον ΕΕΤΤ δεν υπάρχουν αυτές οι χρεώσεις πλέον. Εσείς τι πιστεύετε ? Άμα τελικά υπάρχει περίπτωση να χρεωθώ μπορώ κάπως να σπάσω το συμβόλαιο μιας και δεν έχει γίνει η εκκίνηση για σύνδεση ακόμη ?

Επεξ/σία από theothunder
Δημοσ.

Αν δεν κάνω λάθος το συμβόλαιο με τη Vodafone μετά τους 12 μήνες αν δεν ζητήσεις εσύ διακοπή, συνεχίζεται ως αορίστου. Και θα βρεθείς με 2 συμβόλαια. 

Αν κάνω λάθος αγνόησε το μήνυμα.

Δημοσ.

παρε τον παροχο σου και ρωτα τον ποσο παει το τελος διακοπης ή διαβασε στο  site ή σε αυτο που ειχες υπογραψει.ολοι λενε οτι δεν πληρωνεις τπτ προκειμενου να κανουν  την πωληση.αλλοι σου λεγαν μην πληρωσεις τον παλιο παροχο και δεν υπαρχει θεμα.

Δημοσ.
On 17/11/2021 at 20:31, poulinos said:

παρε τον παροχο σου και ρωτα τον ποσο παει το τελος διακοπης ή διαβασε στο  site ή σε αυτο που ειχες υπογραψει.ολοι λενε οτι δεν πληρωνεις τπτ προκειμενου να κανουν  την πωληση.αλλοι σου λεγαν μην πληρωσεις τον παλιο παροχο και δεν υπαρχει θεμα.

Απότι είδα και γω αμα δεν πληρώσω καθόλου δεν μπορούν να μου κάνουν κατι. Αρκεί να πληρώσω τους τελευταίους λογαριασμούς ό,τι έχω χρησιμοποιήσει. Ωστόσο δεν ξέρω αμα υπάρχει κάποιο νομικό θέμα.

 

On 17/11/2021 at 20:31, Nabuko said:

Αν δεν κάνω λάθος το συμβόλαιο με τη Vodafone μετά τους 12 μήνες αν δεν ζητήσεις εσύ διακοπή, συνεχίζεται ως αορίστου. Και θα βρεθείς με 2 συμβόλαια. 

Αν κάνω λάθος αγνόησε το μήνυμα.

Και αμα δεν πληρώνω τι θα κάνουν ακριβώς; Αφού δεν θα μου κάνουν provide την υπηρεσία τους.

Δημοσ.

Σε όλες τις εταιρείες υπάρχει ποινή αν σπάσεις το συμβόλαιο, ετοιμάσου να πληρώσεις την βονταφον ανάλογα την ποινή που έχουν διαφορετικά βρες αυτούς από την γουιντ καί κάνε ακύρωση.

Δημοσ.

 

6 λεπτά πριν, bill27 είπε

Σε όλες τις εταιρείες υπάρχει ποινή αν σπάσεις το συμβόλαιο, ετοιμάσου να πληρώσεις την βονταφον ανάλογα την ποινή που έχουν διαφορετικά βρες αυτούς από την γουιντ καί κάνε ακύρωση.

Έστειλα ήδη στην Wind στην εξυπηρέτηση πελατών ότι ασκώ το δικαίωμα μου για υπαναχώρηση εντός 14 ημερών και δεν θέλω να ξεκινήσει η διαδικασίας για μεταφορά του αριθμού μου. Ελπίζω να είναι αρκετό και με ένα τηλεφώνημα να τελειώσω. 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, theothunder είπε

Καλησπέρα, πριν κάποιες ώρες με επισκέφθηκαν από την Wind με προταση για fiber 100σταρι. Μου είπαν ότι στην περιοχή μου (ζωγράφου) ένα ποσοστό των νέων οπτικών ανήκει στην wind και μου κάνουν προσφορά πρόγραμμα fiber 100 με απεριόριστα σταθερά και κινητά στα 29€. Έχω τώρα 12 μήνες Vodafone  50αρι και ενώ ήμουν ικανοποιημένος δεν πιστεύω ότι άξιζαν τα 26.90 που έδιναν τον μήνα χωρίς να έχω καν απεριόριστα κινητά. Μου είπαν ότι ο εξοπλισμός και τέλη αποσύνδεσης και ενεργοποίησης είναι δωρεάν. Βέβαια ήξερα τις περιπτώσεις όπου χάρις στα συμβόλαια στην διακοπή τους πληρώνεις υπέρογκα ποσά και τους ρώτησα 2-3 φορές ειδικά αυτό για να δω αν όντως με συμφέρει. Με διαβεβαίωσαν ότι απλά πρέπει να πληρώσω τους τελευταιους λογαριασμούς Vodafone και αν γενικά πλήρωνα τους λογαριασμούς στην ώρα μου δεν θα είχα θέμα και δεν θα υπήρχε έξτρα χρέωση. Αφού με διαβεβαίωσαν 3 φορές δέχτηκα την προσφορά και υπέγραψα (ίσως βιάστηκα είναι η αλήθεια). Έχουν περάσει κάποιες ώρες και ακόμη εχω τις αμφιβολίες μου σχετικά με την διακοπή συμβολαίου (είμαι και φοιτητής και η αλήθεια είναι ότι θα φάω μεγάλο L αν πρέπει να πληρώσω έξτρα). Μου είπαν επίσης ότι σύμφωνα με τον ΕΕΤΤ δεν υπάρχουν αυτές οι χρεώσεις πλέον. Εσείς τι πιστεύετε ? Άμα τελικά υπάρχει περίπτωση να χρεωθώ μπορώ κάπως να σπάσω το συμβόλαιο μιας και δεν έχει γίνει η εκκίνηση για σύνδεση ακόμη ?

Δεν μπορεί κανένας πωλητής της X εταιρείας να σε ενημερώσει για τις χρεώσεις της Υ εταιρείας οταν σπας το συμβόλαιο, μιλάς πάντα με την εταιρεία που έχεις την σύμβαση γι'αυτό το θέμα.

Δημοσ.

Δυστυχώς η voda θα σε χρεώσει το τέλος αποδέσμευσης (penalty) αν ολοκληρωθεί η διακοπή στο σύστημα τους.

Δημοσ.
On 17/11/2021 at 21:38, theothunder said:

Απότι είδα και γω αμα δεν πληρώσω καθόλου δεν μπορούν να μου κάνουν κατι. Αρκεί να πληρώσω τους τελευταίους λογαριασμούς ό,τι έχω χρησιμοποιήσει. Ωστόσο δεν ξέρω αμα υπάρχει κάποιο νομικό θέμα.

 

Και αμα δεν πληρώνω τι θα κάνουν ακριβώς; Αφού δεν θα μου κάνουν provide την υπηρεσία τους.

θεωρητικα οχι.πρακτικα μπορει καποια στιγμη να γινει σαν την κινητη που φαινεται αμα χρωστας και αμα πας σε νεο παροχο ζηταει σαν εγγυηση. ή μετα απο χ χρονια να λαβεις απο δικηγορικο γραφειο οτι χρωστας.απο εκει και περα εσυ αποφασιζεις τι θα κανεις. το τι υπεγραψες λεει.αν υπαρχει ρητρα ,οτι πληρωσες τελευταιους λογαριασμους δεν λεει κατι.

Δημοσ.
Στις 17/11/2021 στις 10:11 ΜΜ, theothunder είπε

 

Έστειλα ήδη στην Wind στην εξυπηρέτηση πελατών ότι ασκώ το δικαίωμα μου για υπαναχώρηση εντός 14 ημερών και δεν θέλω να ξεκινήσει η διαδικασίας για μεταφορά του αριθμού μου. Ελπίζω να είναι αρκετό και με ένα τηλεφώνημα να τελειώσω. 

Η διαδικασία ακύρωσης γίνεται μέσω mail, fax, η μέσω του συστήματος ivr (ένα σταθερό τηλέφωνο που καλείς από το σταθερό που έκανες την αίτηση) που είναι υποχρεωμένη κάθε εταιρία να διατηρεί. Το τηλεφώνημα δεν σε καλύπτει πλήρως. Οπότε θα σου πρότεινα να στείλεις στο mail που διατηρούν ότι επιθυμείς ακύρωση, τον αριθμό σύνδεσης ονοματεπώνυμο αφμ, επίσης θα πρέπει να συνοδεύεται από ταυτότητα η διαβατήριο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...