Προς το περιεχόμενο

Η Apple δεν καλύπτει την εγγύηση για το καινούργιο MacBook που πήρα


Fofitaeng

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι λίγο απεγνωσμένη. Αγόρασα τον Μάιο αυτό το λαπτοπ μέσω Κωτσόβολου. Με το που το άνοιξα για πρώτη φορά, ορκίζομαι ότι δεν δούλευε το πληκτρολόγιο αλλά δεν έδωσα σημασία. Έκανα επανεκκίνηση και ξεκίνησε να ανταποκρίνεται. Τώρα μήνες μετά, και χωρίς ιδιαιτέρως βαριά χρήση μου εμφανίστηκε πρόβλημα. Το πληκτρολόγιο, το touchbar και το touchpad δεν ανταποκρίνονται.
 

Το έστειλα στην αντιπροσωπεία της apple στην Αθήνα μέσω του καταστήματος και σήμερα με ενημέρωσαν ότι προέρχεται από πρόβλημα στην μητρική κάρτα. Ότι έχουν βρει στοιχεία υγρού και ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση. Το θέμα είναι ότι εμένα δε μου έχει πέσει ποτέ νερό στο λαπτοπ. Μένω σε νησί οπότε σκέφτομαι αν γίνεται αυτό από την υγρασία. 

Μου ζητούν 900 ευρώ για επισκευή. Θέλω να τραβήξω τα μαλλιά μου ειλικρινά. Αν το πάω σε άλλο τεχνικό, μπορεί να βγει διαφορετικό πόρισμα; Μπορώ να επικοινωνήσω με την αντιπροσωπεία; Μου φαίνεται πολύ περίεργο το γεγονός ότι ζητούν 900 ευρώ και η εξυπηρέτηση είναι τόσο απρόσωπη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, Fofitaeng είπε

Το έστειλα στην αντιπροσωπεία της apple στην Αθήνα μέσω του καταστήματος και σήμερα με ενημέρωσαν ότι προέρχεται από πρόβλημα στην μητρική κάρτα. Ότι έχουν βρει στοιχεία υγρού και ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση.

Φωτογραφίες σου έστειλαν;
Είπες ότι δεν δούλευε το keyboard, μετα το reboot δούλευαν όλα κανονικά; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μου έστειλαν, όχι. Την πρώτη φορά που το άνοιξα δεν ανταποκρινόταν το πληκτρολόγιο και απλώς πάτησα το κουμπί εκκίνησης και μετά δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Επίσης όταν δημιουργήθηκε αυτό το μήνα πρόβλημα και δεν ανταποκρινόταν τίποτα (πληκτρολόγιο, touchbar, touchpad) παρά μόνο το πλήκτρο εκκίνησης, προσπαθούσα συνέχεια να κάνω επανεκκίνηση και δεν βελτιωνόταν κάτι αλλά παρατήρησα ότι πριν σβήσει η οθόνη είχε ένα ροζ χρώμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, filip123go είπε

Φωτογραφίες σου έστειλαν;
Είπες ότι δεν δούλευε το keyboard, μετα το reboot δούλευαν όλα κανονικά; 

Δεν μου έστειλαν, όχι. Την πρώτη φορά που το άνοιξα δεν ανταποκρινόταν το πληκτρολόγιο και απλώς πάτησα το κουμπί εκκίνησης και μετά δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Επίσης όταν δημιουργήθηκε αυτό το μήνα πρόβλημα και δεν ανταποκρινόταν τίποτα (πληκτρολόγιο, touchbar, touchpad) παρά μόνο το πλήκτρο εκκίνησης, προσπαθούσα συνέχεια να κάνω επανεκκίνηση και δεν βελτιωνόταν κάτι αλλά παρατήρησα ότι πριν σβήσει η οθόνη είχε ένα ροζ χρώμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αρχή ζητά να σου στείλουν φωτογραφίες. Λογικά η έχουν βρει σημάδια από υγρά μέσα στο λάπτοπ η έχουν αλλάξει χρώμα οι αισθητήρες υγρασίας που έχει μέσα.

Either way, την αντιπροσωπεία μην την εμπιστεύεσαι και πολύ. Ότι και να τους πας, μητρική θα αλλάξουν, δεν θα καθίσουν να δουν ακριβώς τι έχει χαλάσει...

Πάντως εάν έχουν αλλάξει χρώμα οι αισθητήρες (καλά αν έχουν βγεί υγρό μέσα δεν το συζητάω) δυστυχώς, ορθώς σου είπαν ότι είσαι εκτός εγγύησης.

Δεν δουλεύει κανένα πλήκτρο; Είπες ότι το power on δουλεύει. Αν συνδέσεις εξωτερικό πληκτρολόγιο δουλεύει; Το δοκίμασες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, filip123go είπε

Για αρχή ζητά να σου στείλουν φωτογραφίες. Λογικά η έχουν βρει σημάδια από υγρά μέσα στο λάπτοπ η έχουν αλλάξει χρώμα οι αισθητήρες υγρασίας που έχει μέσα.

Either way, την αντιπροσωπεία μην την εμπιστεύεσαι και πολύ. Ότι και να τους πας, μητρική θα αλλάξουν, δεν θα καθίσουν να δουν ακριβώς τι έχει χαλάσει...

Πάντως εάν έχουν αλλάξει χρώμα οι αισθητήρες (καλά αν έχουν βγεί υγρό μέσα δεν το συζητάω) δυστυχώς, ορθώς σου είπαν ότι είσαι εκτός εγγύησης.

Δεν δουλεύει κανένα πλήκτρο; Είπες ότι το power on δουλεύει. Αν συνδέσεις εξωτερικό πληκτρολόγιο δουλεύει; Το δοκίμασες;

Αρχικά σε ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση. Δεν δοκίμασα εξωτερικό πληκτρολόγιο. Γενικά ήταν η πρώτος υπολογιστής της apple με τον οποίο ήρθα σε επαφή οπότε δεν ήμουν σίγουρη πώς να το χειριστώ. Δεν ξέρω πώς βρήκαν υγρό μέσα, πραγματικά δεν χύθηκε ποτέ κάτι κοντά ή πάνω στο λαπτοπ και σκέφτομαι μήπως είναι από την υγρασία. Αυτό που με φέρνει σε δυσπιστία είναι ότι αυτό έγινε και την πρώτη φορά που το άνοιξα μετά την αγορά. Δηλαδή δεν ανταποκρινόταν πληκτρολόγιο και touchpad. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε

Αρχικά σε ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση. Δεν δοκίμασα εξωτερικό πληκτρολόγιο. Γενικά ήταν η πρώτος υπολογιστής της apple με τον οποίο ήρθα σε επαφή οπότε δεν ήμουν σίγουρη πώς να το χειριστώ. Δεν ξέρω πώς βρήκαν υγρό μέσα, πραγματικά δεν χύθηκε ποτέ κάτι κοντά ή πάνω στο λαπτοπ και σκέφτομαι μήπως είναι από την υγρασία. Αυτό που με φέρνει σε δυσπιστία είναι ότι αυτό έγινε και την πρώτη φορά που το άνοιξα μετά την αγορά. Δηλαδή δεν ανταποκρινόταν πληκτρολόγιο και touchpad. 

Πρέπει να το είχες στείλει πίσω. Αν και μάλλον θα στο έβγαζαν μη διαπίστωση βλάβης. Θα υπήρχε καταγεγραμμένο το συμβάν. Δυστυχώς μου έχει τύχει από πελάτη (παλιά δούλευα σε μεγάλο επισκευαστικό κέντρο, όχι πλέον, έχω αλλάξει κλάδο) , ο οποίος ήταν και αυτός από νησί, είχαν αλλάξει χρώμα οι αισθητήρες υγρασίας και αυτός επέμενε ότι δεν είχε ρίξει υγρά στο λάπτοπ (δεν ξέρω αν έλεγε αλήθεια ή ψέματα) . Η απάντηση του τότε μάνατζερ μου ήταν πως η υγρασία είναι υγρασία απ' όπου και αν προέρχεται... Δεν θυμάμαι βέβαια τελικά ποια ήταν η έκβαση της συγκεκριμένης υπόθεσης.

Ωστόσο, η συμπεριφορά που έχει το λάπτοπ σου, είναι τουλάχιστον περίεργη. Να μην λειτουργεί τίποτα εκτός από το power button.... Εμένα αυτό μου κάνει περισσότερο σαν πρόβλημα software... Θα μπορούσε άνετα να είναι κάποιος ιός (αν και λίγο ασυνήθιστο για Mac).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, filip123go είπε

Πρέπει να το είχες στείλει πίσω. Αν και μάλλον θα στο έβγαζαν μη διαπίστωση βλάβης. Θα υπήρχε καταγεγραμμένο το συμβάν. Δυστυχώς μου έχει τύχει από πελάτη (παλιά δούλευα σε μεγάλο επισκευαστικό κέντρο, όχι πλέον, έχω αλλάξει κλάδο) , ο οποίος ήταν και αυτός από νησί, είχαν αλλάξει χρώμα οι αισθητήρες υγρασίας και αυτός επέμενε ότι δεν είχε ρίξει υγρά στο λάπτοπ (δεν ξέρω αν έλεγε αλήθεια ή ψέματα) . Η απάντηση του τότε μάνατζερ μου ήταν πως η υγρασία είναι υγρασία απ' όπου και αν προέρχεται... Δεν θυμάμαι βέβαια τελικά ποια ήταν η έκβαση της συγκεκριμένης υπόθεσης.

Ωστόσο, η συμπεριφορά που έχει το λάπτοπ σου, είναι τουλάχιστον περίεργη. Να μην λειτουργεί τίποτα εκτός από το power button.... Εμένα αυτό μου κάνει περισσότερο σαν πρόβλημα software... Θα μπορούσε άνετα να είναι κάποιος ιός (αν και λίγο ασυνήθιστο για Mac).

Καταλαβαίνω. Θα ζητήσω φωτογραφίες και καταγεγραμμένη τη «διάγνωση» γιατί μου τα είπε μια εκπρόσωπος του Κωτσόβολου στο τηλέφωνο. Δεν ξέρω τι να κάνω, είναι πολλά λεφτά αλλά χρειάζομαι τη συσκευή για το διάβασμα. Ίσως μια δεύτερη γνώμη από τεχνικό, αφού ήδη έχω χάσει την εγγύηση. Ευχαριστώ πολύ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Fofitaeng είπε

Καταλαβαίνω. Θα ζητήσω φωτογραφίες και καταγεγραμμένη τη «διάγνωση» γιατί μου τα είπε μια εκπρόσωπος του Κωτσόβολου στο τηλέφωνο. Δεν ξέρω τι να κάνω, είναι πολλά λεφτά αλλά χρειάζομαι τη συσκευή για το διάβασμα. Ίσως μια δεύτερη γνώμη από τεχνικό, αφού ήδη έχω χάσει την εγγύηση. Ευχαριστώ πολύ! 

Χμ.... Και αυτό είναι περίεργο... Συνήθως ο Κοτσοβολος (και ο κάθε Κοτσοβολος) όταν το μηχάνημα είναι εντός εγγύησης, το στέλνει στην αντιπροσωπεία (όπως λογικά έκανε) και η αντιπροσωπεία (ο τεχνικός ουσιαστικά που έχει αναλάβει το λάπτοπ) μετά επικοινωνεί με τον πελάτη για να ρωτήσει τι ακριβώς έχει συμβεί... Το να ξέρει ο τεχνικός το ιστορικό του λάπτοπ βοηθάει άπειρα στην επισκευή... Επικοινώνησε κάποιος τεχνικός της apple μαζί σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, filip123go είπε

Χμ.... Και αυτό είναι περίεργο... Συνήθως ο Κοτσοβολος (και ο κάθε Κοτσοβολος) όταν το μηχάνημα είναι εντός εγγύησης, το στέλνει στην αντιπροσωπεία (όπως λογικά έκανε) και η αντιπροσωπεία (ο τεχνικός ουσιαστικά που έχει αναλάβει το λάπτοπ) μετά επικοινωνεί με τον πελάτη για να ρωτήσει τι ακριβώς έχει συμβεί... Το να ξέρει ο τεχνικός το ιστορικό του λάπτοπ βοηθάει άπειρα στην επισκευή... Επικοινώνησε κάποιος τεχνικός της apple μαζί σου;

Όχι, μίλησα μόνο με τεχνικό προσωπικό του Κωτσόβολου και υπαλλήλους εξυπηρέτησης του Κωτσόβολου. Απλώς μου φάνηκε περίεργο που μέσα σε ένα πεντάλεπτο τηλεφώνημα μου είπαν ότι δεν επιδέχεται η αντιπροσωπεία την εγγύηση, το λαπτοπ δείχνει να έχει αυτό και αυτό και ζητούν 900 ευρώ. Χωρίς τεκμήρια, χωρίς τηλεφωνήματα ή μήνυμα για την πορεία της επισκευής. Έπρεπε να πάρω εγώ τηλέφωνο μετά από 15 μέρες μετά την αποστολή να ρωτήσω τι γίνεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Fofitaeng είπε

Όχι, μίλησα μόνο με τεχνικό προσωπικό του Κωτσόβολου και υπαλλήλους εξυπηρέτησης του Κωτσόβολου. Απλώς μου φάνηκε περίεργο που μέσα σε ένα πεντάλεπτο τηλεφώνημα μου είπαν ότι δεν επιδέχεται η αντιπροσωπεία την εγγύηση, το λαπτοπ δείχνει να έχει αυτό και αυτό και ζητούν 900 ευρώ. Χωρίς τεκμήρια, χωρίς τηλεφωνήματα ή μήνυμα για την πορεία της επισκευής. Έπρεπε να πάρω εγώ τηλέφωνο μετά από 15 μέρες μετά την αποστολή να ρωτήσω τι γίνεται. 

Καλά γενικώς ο Κοτσος δεν φημίζεται για την εξυπηρέτηση πελμάτων του. Πάρε τηλέφωνο η στείλε email κατευθείαν στην apple hellas για να μάθεις τι έχει γίνει.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/11/2021 στις 5:10 ΜΜ, filip123go είπε

Συνήθως ο Κοτσοβολος (και ο κάθε Κοτσοβολος) όταν το μηχάνημα είναι εντός εγγύησης, το στέλνει στην αντιπροσωπεία (όπως λογικά έκανε) και η αντιπροσωπεία (ο τεχνικός ουσιαστικά που έχει αναλάβει το λάπτοπ) μετά επικοινωνεί με τον πελάτη για να ρωτήσει τι ακριβώς έχει συμβεί

Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, gianniz_k είπε

Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό.

Προφανώς και ισχύει. Dell, Lenovo Και lg το έκαναν σίγουρα όσο δούλευα εγώ σαν hardware engineer. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, filip123go είπε

Προφανώς και ισχύει. Dell, Lenovo Και lg το έκαναν σίγουρα όσο δούλευα εγώ σαν hardware engineer. 

Τα service δεν έχουν καμία δουλειά να ενημερώνουν κανέναν άλλο πέρα από αυτόν που παρέδωσε το υλικό. Οι ενημερώσεις αυτές είναι γραπτές. Ζωντανό παράδειγμα η υπόθεση της άτυχης φίλης. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/11/2021 στις 9:30 ΠΜ, gianniz_k είπε

Τα service δεν έχουν καμία δουλειά να ενημερώνουν κανέναν άλλο πέρα από αυτόν που παρέδωσε το υλικό. Οι ενημερώσεις αυτές είναι γραπτές. Ζωντανό παράδειγμα η υπόθεση της άτυχης φίλης. 

Η αλήθεια είναι ότι δεν βρήκα κάποιον να με ενημερώσει άμεσα. Άρα μπορώ είτε να τους πιστέψω, είτε να ρωτήσω αν αλλού θα βρω καλύτερη τύχη, με λιγότερο κόστος επισκευής. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...