Προς το περιεχόμενο

Speedport entry 2i / Deco M5 (πρόβλημα)


Gianniz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας

Έχω 24αρα vdsl ΟΤΕ. Πιάνω 24 (και καμιά φορά και παραπάνω). 

Το Μάρτη του 2020, όταν και ξεκίνησα καθημερινή τηλέργασια, διαπίστωσα ότι με το modem/router του OTE (Speedport entry 2i) τα πράγματα ήταν δύσκολα. Τα κυριότερα προβλήματα ήταν οι συχνές πτώσεις ταχύτητας και η πολύ κακή κάλυψη που είχα στο σπίτι, ακόμα και σε μικρές αποστάσεις.

Προχώρησα λοιπόν σε αγορά του Deco M5 (3-pack) εκείνη την περίοδο τα οποία και έχω ορίσει ως wireless routers στα διάφορα σημεία του σπιτιού.

Το πρόβλημα της κάλυψης εξαφανίστηκε. Παντού πιάνω πολύ καλή ταχύτητα. Οι πτώσεις ταχύτητας όμως δεν έχουν σταματήσει. Το οποίο με αναγκάζει αρκετές φορές να επανεκκινώ το speedport, κάτι το οποίο λύνει το πρόβλημα εκείνη τη στιγμή, αλλά όχι οριστικά.

Επειδή είμαι λίγο άσχετος, κάποια συμβουλή για το τι μπορώ να κάνω προκειμένου να βελτιώσω το πρόβλημα των συχνών πτώσεων ταχύτητας; Είχα σκεφτεί να πουλήσω τα deco m5 και να αγοράσω ένα Fritzbox αλλά δε ξέρω αν είναι σωστή κίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24αρα ΟΤΕ και πιάνεις 24 άρα είσαι πολύ καλά σαν σύνδεση.

Το πρόβλημα σου είναι κάπου αλλού, πιθανόν στην καλωδίωση, μίλησες με ΟΤΕ να δουν αν είναι το πρόβλημα

στην μεριά τους ή στην δικιά σου ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Το γεγονός ότι επανεκκινώντας το speedport (το βγάζω από το ρεύμα και το ξαναβάζω) μου τα στρώνει όλα κατευθείαν, δεν υποδεικνύει ότι το πρόβλημα βρίσκεται στο modem? Θα μπορούσε το πρόβλημα να είναι στη γραμμή και να λύνεται κάνοντας επανεκκίνηση το modem? (είμαι άσχετος). 

Επίσης να διευκρινίσω (δε ξέρω αν έχει σημασία) ότι τα deco m5 είναι συνδεδεμένα με λειτουργεία wireless routers.

 Τέλος παραθέτω κάποια στατιστικά της γραμμής από το interface του speedport καθώς και μια μέτρηση της ταχύτητας που τα τράβηξα και τα 2 πριν λίγο.