Προς το περιεχόμενο

Ποιο είναι το βέλτιστο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θεωρητικά τα ΑΕΙ μπορούν να καθορίζουν το μέγιστο αριθμό εισακτέων ανάλογα με τις εκπαιδευτικές τους δυνατότητες. Οι ενδιαφερόμενοι μαθητές και απόφοιτοι θα συμπληρώνουν μία αίτηση με συνημμένο το εθνικό τους απολυτήριο, ώστε να εξεταστούν στα ειδικά μαθήματα τα οποία θα επιλέγει το εκάστοτε ΑΕΙ. Τυπικά ο συνολικός αριθμός αιτήσεων δεν θα υπερβαίνει το 2ν, οπού ν ο μέγιστος αριθμός εισακτέων κατά περίπτωση.

Επεξ/σία από James Bon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, James Bon είπε

Θεωρητικά τα ΑΕΙ μπορούν να καθορίζουν το μέγιστο αριθμό εισακτέων ανάλογα με τις εκπαιδευτικές τους δυνατότητες. Οι ενδιαφερόμενοι μαθητές και απόφοιτοι θα συμπληρώνουν μία αίτηση με συνημμένο το εθνικό τους απολυτήριο, ώστε να εξεταστούν στα ειδικά μαθήματα τα οποία θα επιλέγει το εκάστοτε ΑΕΙ. Τυπικά ο συνολικός αριθμός αιτήσεων δεν θα υπερβαίνει το 2ν, οπού ν ο μέγιστος αριθμός εισακτέων κατά περίπτωση.

Άρα καταργούνται οι πανελλήνιες? Που το βρήκες αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κεραμέως εσύ;

2 ώρες πριν, elenipapserres είπε

Άρα καταργούνται οι πανελλήνιες? Που το βρήκες αυτό?

Δεν νομίζω να βρήκε κάτι, την πρόταση του πως πρέπει να γίνεται η εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση γράφει. Απλά έτσι που το γράφει είναι σαν να είναι δεδομένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 hours ago, James Bon said:

Τυπικά ο συνολικός αριθμός αιτήσεων δεν θα υπερβαίνει το 2ν, οπού ν ο μέγιστος αριθμός εισακτέων κατά περίπτωση.

Τι πάει να πεί αυτό ? δηλαδή τυπικό διάσημο τμήμα ΑΕΙ με 70-80 εισακτέους, θα δέχεται αιτήσεις μεταξύ των πρώτων 150 και θα διαλέγει ? άκυρο
Το να δίνεις μαθήματα ανάλογα με την σχολή που θές να περάσεις έχει μια βάση αλλα και ένα μειονέκτημα. Στα 16 σου ουσιαστικά (εκεί που σήμερα διαλέγεις κατεύθυνση, σε κάποια αντίστοιχη στιγμή θα πρέπει να ξεκινάς την προετοιμασία για τα μαθήματα των νέων "πανελληνιων") θα πρέπει να κλειδώσεις σε 1 μονο σχολή. Τα επιστημονικά πεδία, παρόλο που σημαίνουν οτι π.χ. αυτός που περνάει μαθηματικό εξετάζεται στην χημεία (τουλάχιστον όταν έδωσα εγώ), σου επιτρέπουν να διαλέξεις ένα ολόκληρο γκρούπ σχολών. Αφενός γιατι μπορεί να μην περάσεις στην πρώτη επιλογή και αρα να μην μείνεις εκτός και αφετέρου γιατι μπορεί να μην έχεις καταλήξει μονο σε 1, αλλα τουλάχιστον να μπορείς να δημιουργήσεις μια ιεραρχική κατανομή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To πρώτο που σκέφτομαι είναι η διαφορά. Αν καταργήσουμε τις άθλιες πανελλήνιες (που όμως είναι από τα λίγα σχετικά αδιάβλητα πράγματα που ξέρω) τι εξετάσεις θα βάλουμε; Ο κάθε καθηγητής δεν θα σπρώχνει τους δικούς του; Σκεφτείτε τι έχει να γίνει με ιατρικές. Θα προτιμούσα εισαγωγή χωρίς εξετάσεις, όπου θα υπήρχε ένα έτος κοινό και από εκεί και πέρα θα μοιράζονταν ανάλογα με τους βαθμούς στα μαθήματα της σχολής σε οδοντιατρικές, νοσηλευτικές, μαευτικές κτλ. Και κάπως έτσι να επεκταθεί με αντίστοιχο τρόπο σε όλες τις σχολές. Θα ήθελα στο λύκειο να μαθαίνουμε πραγματκά χρήσιμα πράγματα. Είμαστε σε εποχή ακραίου βιολογικού αναλφαβητισμού όπου άνθρωποι με απολυτήριο λυκείου δεν γνωρίζουν στοιχειώδη πράγματα. Και μπορεί κάποτε η γενετική μηχανική να ήταν η αιχμή του δώρατος της επιστήμης, τώρα θεωρώ ότι είναι όπως τότε που συζητούσαν ότι η πληροφορική χρειάζεται στα σχολεία. Να μάθουν 2 πράγματα τα παιδια για τη φύση, τα φυτά και τα ζώα. Κάνουμε 12 χρόνια θρησκευτικά. Κάνουμε τα πάντα σε μορφή εγώ μιλάω 4 μήνες και μετά σας ρωτάω τ σας έλεγα. Χρειαζόμαστε πρακτικά πράγματα. Ουσιαστικά προτζεκτς. Να κάνει μια μικρή έρευνα ο κάθε μαθητής. Να κοιτάξει λίγο μέσα από ένα μικροσκόπιο. Να φυτέψε ένα δεντράκι. Να έχει ένα μουσικό όργανο. Εκπαίδευση δεν είναι μόνο τι ήθελε να πει ο Παλαμάς πριν 100 χρόνια γραψτε μου σε 200 λέξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς εθνικές εξετάσεις. Έχεις 10 * x υποψήφιους και 3 * x θέσεις, πως ακριβώς θα μοιραστούν αυτές οι θέσεις; Θα έχουν προσωπικές συνεντεύξεις με 40.000 υποψήφιους, εξετάζοντας παράλληλα το φάκελο και τις επιδόσεις κάθε υποψήφιου; Με κλήρωση; Οποίος προλάβει; Θα μπουν όλοι σε οποία σχολή θέλουνε με αποτέλεσμα να έχεις 10*x υποψήφιους σε μια σχολή; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρωτα πρεπει να κλεισουν εκατονταδες τμηματα που παραγουν αχρηστους πτυχιουχους...Αυτη την στιγμη υπαρχουν 35.000 (!!!) φιλολογοι στις λιστες αναπληρωτων του υπουργείου παιδείας...Αυτο πρεπει να σταματησει διοτι καταστρεφει ζωές...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα θα είναι να περνάνε από μαθήματα γενικής παιδείας και τα βασικά από κλάδους που τους αρέσουν, να δίνουν εξετάσεις και να περνάνε.

Τώρα παίρνεις μια απόφαση στα 17 για κάτι που μπορεί να μην ξέρεις σχεδόν καθόλου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...