Προς το περιεχόμενο

Κωτσοβολος Αγορα Laptop που Παρουσιασε Προβλημα στις 12 ΗΜΕΡΕΣ.


giogio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα στην παρεα, θελω να μοιραστω μαζι σας το προβλημα μου μηπως Υπαρχει και κατι αλλο που χρειαζεται να κανω..

Στις 27/10/21 Εκανα την Αγορα ενος laptop ( GIGABYTE AORUS) Απο το καταστημα του περιστεριου της Αξιας 1813.70 ΕΥΡΩ Μετρητοις, ΣΤΙΣ 10/11/21 Παρουσιασε Προβλημα το laptop Μεσα σε Διστημα (12 ΗΜΕΡΩΝ-ΑΝΑΒΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΙΠΟΤΑ Η ΟΘΟΝΗ),Το παρεδωσα στο service στο καταστημα του περιστεριου οπου εγινε η Αγορα και Διαπιστωθηκε Και απο το service του καταστηματος οτι εχει προβλημα, Εν συνεχεια με ενημερωσαν οτι θα το στειλουν στον προμηθευτη τους (ΒΛΑΣΗΣ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ) ειναι ο προμηθευτης τους και αφου τους ενημερωσει ο προμηθευτης σε ποιο σταδιο θα ειναι θα με ενημερωσει και αντιστοιχα ο κωτσοβολος, Ειμαστε ηδη στα μεσα της τριτης εβδομαδας απο την ημερα που το παρεδωσα στο SERVICE και σε επικοινωνια Που Εχω Μεσω MESSENGER με τον κωτσοβολο μου λενε ακριβως τα ιδια!!

Να σας πω Επισης οτι τους ζητησα αντικατασταση η να κοπει πιστωτικο και οτι δεν δεχομαι την επισκευη του Ιδιου LAPTOP μιας και ειναι 12 ημερων πραγμα το οποιο Συμφωνησε και το service του περιστεριου και το μετεφερε μεσω τηλ.επικοινωνιας στο αρμοδιο τμημα τους και το εγραψε και στο χαρτι που το παρεδωσε στον προμηθευτη τους,Ηδη τους Εκανα καταγγελια στον Συνηγορο του καταναλωτη Υπαρχει κατι αλλο που πρεπει να κανω?

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, giogio είπε

Ειμαστε ηδη στα μεσα της τριτης εβδομαδας

Νωρις ειναι,μην αγχωνεσαι.
Εχει συμφωνησει και το καταστημα,πραγμα σπανιο,οποτε μην τρελαινεσαι.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Νωρις ειναι,μην αγχωνεσαι.
Εχει συμφωνησει και το καταστημα,πραγμα σπανιο,οποτε μην τρελαινεσαι.

 

Μακαρι να είναι έτσι όπως τα λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το DOA πόσες μέρες είναι; Είναι 14; Αν ναι....μόνο αντικατάσταση με νέο, από το κατάστημα και ας τα βρουν εκείνοι με τον προμηθευτή τους, εσένα δεν σε νοιάζει ως πελάτη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, _Biohazard_ είπε

Το DOA πόσες μέρες είναι; Είναι 14; Αν ναι....μόνο αντικατάσταση με νέο, από το κατάστημα και ας τα βρουν εκείνοι με τον προμηθευτή τους, εσένα δεν σε νοιάζει ως πελάτη.

Το DOA του Κωτσόβολου ήταν 10 Ημέρες εγώ το πήγα την 12η και μου είπε στο service ότι Αν ήταν εντός 10 ημερών θα μου έδινε άλλο Άμεσα εκείνη τη Στιγμή.Αλλα επειδή ήταν εκτός DOA το έστειλαν στον Προμηθευτή

Επεξ/σία από giogio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

TS, αφού δεν σου είπαν ότι έχεις ρίξει νερό στο λάπτοπ, όπως στην κοπέλα στο δίπλα thread, ευχαριστημένος να είσαι. 

Spoiler

Μεγάλη ξενερα πάντως να δίνεις τόσα λεφτά και να σου βγαίνει ελαττωματικό το προϊόν.

Υπομονή TS, κάποια στιγμή θα σου δώσουν η πιστωτικό η άλλο λάπτοπ...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ότι τους Ρωταω Σε ποιο Στάδιο Είναι και πάντα παίρνω την Ίδια Απάντηση Προχθές μου έλεγαν για κάποιο Προμηθευτή Τώρα πριν Λίγο μου λένε Για Επίσημη Αντιπροσωπεία έχει η GIGABYTE εδώ επίσημη Αντιπροσωπεία Από ποτέ?

Έχει σταλεί το είδος στην επίσημη αντιπροσωπεία προς έλεγχο. Θα ενημερωθείτε σύντομα πάνω στην εξέλιξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στείλε ένα μήνυμα στα κεντρικά της εταιρείας, και βάλε κοινοποίηση τους πάντες. Κωτσόβολο, εισαγωγέα, συνήγορο, ΓΓΚ...τους πάντες.

Θα δεις ως δια μαγείας πως λύνονται όλα. Στο μήνυμα σου, απαίτησε 2 πράγματα και μόνο, τίποτα άλλο (γνώμη μου). Αντικατάσταση με καινούριο ή πλήρη επιστροφή χρημάτων.

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, UncleKim είπε

Στείλε ένα μήνυμα στα κεντρικά της εταιρείας, και βάλε κοινοποίηση τους πάντες. Κωτσόβολο, εισαγωγέα, συνήγορο, ΓΓΚ...τους πάντες.

Θα δεις ως δια μαγείας πως λύνονται όλα. Στο μήνυμα σου, απαίτησε 2 πράγματα και μόνο, τίποτα άλλο (γνώμη μου). Αντικατάσταση με καινούριο ή πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Εννοείς μέσω mail στα κεντρικά του Κώτσου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, giogio είπε

Εννοείς μέσω mail στα κεντρικά του Κώτσου?

Οχι, αναφέρομαι στα κεντρικά της gigabyte. Γενικώς, στείλε όπου μπορείς. Παντού όμως. Αλλά όλοι μαζί στο email. Επίσης, γράψε το πρόβλημα και το τι ακριβώς ζητάς ξεκάθαρα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, UncleKim είπε

Οχι, αναφέρομαι στα κεντρικά της gigabyte. Γενικώς, στείλε όπου μπορείς. Παντού όμως. Αλλά όλοι μαζί στο email. Επίσης, γράψε το πρόβλημα και το τι ακριβώς ζητάς ξεκάθαρα.

Θα Στείλω και εκεί αν και δεν υπάρχει ελληνικό support από όσο ειδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...