giogio Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2021 Καλησπερα στην παρεα, θελω να μοιραστω μαζι σας το προβλημα μου μηπως Υπαρχει και κατι αλλο που χρειαζεται να κανω.. Στις 27/10/21 Εκανα την Αγορα ενος laptop ( GIGABYTE AORUS) Απο το καταστημα του περιστεριου της Αξιας 1813.70 ΕΥΡΩ Μετρητοις, ΣΤΙΣ 10/11/21 Παρουσιασε Προβλημα το laptop Μεσα σε Διστημα (12 ΗΜΕΡΩΝ-ΑΝΑΒΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΙΠΟΤΑ Η ΟΘΟΝΗ),Το παρεδωσα στο service στο καταστημα του περιστεριου οπου εγινε η Αγορα και Διαπιστωθηκε Και απο το service του καταστηματος οτι εχει προβλημα, Εν συνεχεια με ενημερωσαν οτι θα το στειλουν στον προμηθευτη τους (ΒΛΑΣΗΣ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ) ειναι ο προμηθευτης τους και αφου τους ενημερωσει ο προμηθευτης σε ποιο σταδιο θα ειναι θα με ενημερωσει και αντιστοιχα ο κωτσοβολος, Ειμαστε ηδη στα μεσα της τριτης εβδομαδας απο την ημερα που το παρεδωσα στο SERVICE και σε επικοινωνια Που Εχω Μεσω MESSENGER με τον κωτσοβολο μου λενε ακριβως τα ιδια!! Να σας πω Επισης οτι τους ζητησα αντικατασταση η να κοπει πιστωτικο και οτι δεν δεχομαι την επισκευη του Ιδιου LAPTOP μιας και ειναι 12 ημερων πραγμα το οποιο Συμφωνησε και το service του περιστεριου και το μετεφερε μεσω τηλ.επικοινωνιας στο αρμοδιο τμημα τους και το εγραψε και στο χαρτι που το παρεδωσε στον προμηθευτη τους,Ηδη τους Εκανα καταγγελια στον Συνηγορο του καταναλωτη Υπαρχει κατι αλλο που πρεπει να κανω? 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
StamTheMan Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, giogio είπε Ειμαστε ηδη στα μεσα της τριτης εβδομαδας Νωρις ειναι,μην αγχωνεσαι. Εχει συμφωνησει και το καταστημα,πραγμα σπανιο,οποτε μην τρελαινεσαι. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giogio Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 16 λεπτά πριν, StamTheMan είπε Νωρις ειναι,μην αγχωνεσαι. Εχει συμφωνησει και το καταστημα,πραγμα σπανιο,οποτε μην τρελαινεσαι. Μακαρι να είναι έτσι όπως τα λες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_Biohazard_ Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Το DOA πόσες μέρες είναι; Είναι 14; Αν ναι....μόνο αντικατάσταση με νέο, από το κατάστημα και ας τα βρουν εκείνοι με τον προμηθευτή τους, εσένα δεν σε νοιάζει ως πελάτη. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giogio Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, _Biohazard_ είπε Το DOA πόσες μέρες είναι; Είναι 14; Αν ναι....μόνο αντικατάσταση με νέο, από το κατάστημα και ας τα βρουν εκείνοι με τον προμηθευτή τους, εσένα δεν σε νοιάζει ως πελάτη. Το DOA του Κωτσόβολου ήταν 10 Ημέρες εγώ το πήγα την 12η και μου είπε στο service ότι Αν ήταν εντός 10 ημερών θα μου έδινε άλλο Άμεσα εκείνη τη Στιγμή.Αλλα επειδή ήταν εκτός DOA το έστειλαν στον Προμηθευτή Επεξ/σία 1 Δεκεμβρίου 2021 από giogio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
StamTheMan Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Νομιζω ειναι 7 σε ολους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giogio Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 2 ώρες πριν, StamTheMan είπε Νομιζω ειναι 7 σε ολους. Tου Κώτσου το DOA ειναι δέκα (10) ημερολογιακών ημερών Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vdanasto Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Ανάλογα το προϊόν και την εταιρεία. Η HP παράδειγμα δίνει 30 ημέρες DOA σε εκτυπωτές/laptop κλπ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 TS, αφού δεν σου είπαν ότι έχεις ρίξει νερό στο λάπτοπ, όπως στην κοπέλα στο δίπλα thread, ευχαριστημένος να είσαι. Spoiler Μεγάλη ξενερα πάντως να δίνεις τόσα λεφτά και να σου βγαίνει ελαττωματικό το προϊόν. Υπομονή TS, κάποια στιγμή θα σου δώσουν η πιστωτικό η άλλο λάπτοπ... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giogio Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Το θέμα είναι ότι τους Ρωταω Σε ποιο Στάδιο Είναι και πάντα παίρνω την Ίδια Απάντηση Προχθές μου έλεγαν για κάποιο Προμηθευτή Τώρα πριν Λίγο μου λένε Για Επίσημη Αντιπροσωπεία έχει η GIGABYTE εδώ επίσημη Αντιπροσωπεία Από ποτέ? Έχει σταλεί το είδος στην επίσημη αντιπροσωπεία προς έλεγχο. Θα ενημερωθείτε σύντομα πάνω στην εξέλιξη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dantε Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Ζητα στο μηνα πανω λαπτοπ αντικαταστασης οπως δικαιουσαι και θα δεις για ποτε θα βγαλουν ακρη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
UncleKim Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Στείλε ένα μήνυμα στα κεντρικά της εταιρείας, και βάλε κοινοποίηση τους πάντες. Κωτσόβολο, εισαγωγέα, συνήγορο, ΓΓΚ...τους πάντες. Θα δεις ως δια μαγείας πως λύνονται όλα. Στο μήνυμα σου, απαίτησε 2 πράγματα και μόνο, τίποτα άλλο (γνώμη μου). Αντικατάσταση με καινούριο ή πλήρη επιστροφή χρημάτων. 4 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giogio Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, UncleKim είπε Στείλε ένα μήνυμα στα κεντρικά της εταιρείας, και βάλε κοινοποίηση τους πάντες. Κωτσόβολο, εισαγωγέα, συνήγορο, ΓΓΚ...τους πάντες. Θα δεις ως δια μαγείας πως λύνονται όλα. Στο μήνυμα σου, απαίτησε 2 πράγματα και μόνο, τίποτα άλλο (γνώμη μου). Αντικατάσταση με καινούριο ή πλήρη επιστροφή χρημάτων. Εννοείς μέσω mail στα κεντρικά του Κώτσου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
UncleKim Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 15 λεπτά πριν, giogio είπε Εννοείς μέσω mail στα κεντρικά του Κώτσου? Οχι, αναφέρομαι στα κεντρικά της gigabyte. Γενικώς, στείλε όπου μπορείς. Παντού όμως. Αλλά όλοι μαζί στο email. Επίσης, γράψε το πρόβλημα και το τι ακριβώς ζητάς ξεκάθαρα. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giogio Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2021 58 λεπτά πριν, UncleKim είπε Οχι, αναφέρομαι στα κεντρικά της gigabyte. Γενικώς, στείλε όπου μπορείς. Παντού όμως. Αλλά όλοι μαζί στο email. Επίσης, γράψε το πρόβλημα και το τι ακριβώς ζητάς ξεκάθαρα. Θα Στείλω και εκεί αν και δεν υπάρχει ελληνικό support από όσο ειδα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα