Προς το περιεχόμενο

Senua’s Saga: Hellblade II [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Senuas-Saga-Hellblade-II-Cinematic-Scree

Κυκλοφόρησε το πρώτο gameplay trailer του Hellblade 2. Το παιχνίδι χρησιμοποιεί την μηχανή γραφικών Unreal Engine 5 και η Ninja Theory μας δείχνει τις δυνατότητές της. Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει μόνο για current-gen consoles και PC όπως το STALKER 2. Επίσης το παιχνίδι θα είναι στο game pass με το που βγει.

 

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Real-time είναι, υπάρχουν pop-ins στο γρασίδι π.χ. Gameplay δείχνει απλά δεν υπάρχει HUD.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Real-time είναι, υπάρχουν pop-ins στο γρασίδι π.χ. Gameplay δείχνει απλά δεν υπάρχει HUD.

@@ gameplay είναι, limited control on rails φαίνεται. Το θέμα είναι να δείξουν combat.

Για real time ναι ok, το είδα το pop-in μην στεναχωριέσαι :D

Ας κάνουμε φωτορεαλιστικά τα graphs αλλα ας αφήσουμε το pop-in στα 10 μετρα....

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σοβαρα τωρα διαμαρτυρεσαι για pop up σε παιχνιδι που δεν εχει βγει καν? Ποσο μαλλον αυτο που ειναι οτι πιο εντυπωσιακο εχουμε δει σε γραφικα μεχρι στιγμης.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, privateer είπε

σοβαρα τωρα διαμαρτυρεσαι για pop up σε παιχνιδι που δεν εχει βγει καν? Ποσο μαλλον αυτο που ειναι οτι πιο εντυπωσιακο εχουμε δει σε γραφικα μεχρι στιγμης.

Διαμαρτύρομαι γενικά όταν βλέπω να push graphs και να αφήνουν το render σκιών, clutter, vegetation, etc στα 10 μετρα.

Τι να τα κάνω τα φωτό ρεαλιστικά graphs, που θα τα ξεχάσω στο δεκάλεπτο gameplay, όταν μου καταστρέφει το immersion πράγματα όπως clipping, pop-in, etc...

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα παιχνίδι οπτικά δείχνει πολύ δυνατό που ήταν και ο στόχος τους.

Από gameplay όμως τα spears που πετούσε πιο πολύ για qte έδειχναν παρά για gameplay.

Και για να μην υπάρχει  ημερομηνία,μάλλον πάει για 2023,κοινως έχουμε ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Διαμαρτύρομαι γενικά όταν βλέπω να push graphs και να αφήνουν το render σκιών, clutter, vegetation, etc στα 10 μετρα.

Τι να τα κάνω τα φωτό ρεαλιστικά graphs, που θα τα ξεχάσω στο δεκάλεπτο gameplay, όταν μου καταστρέφει το immersion πράγματα όπως clipping, pop-in, etc...

Αυτες  είναι εκπτώσεις τις οποίες πρέπει να κάνεις σε real time rendering όταν θέλουμε καλύτερα visuals , αν όχι τότε παραμένουμε σε last gen graphics και δεν θα ζεις πουθενά popping με τις σημερινές κάρτες 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το pop-in μπορεί να εξαλειφθεί εντελώς με την χρήση του tessellation. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το κάνουν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Διαμαρτύρομαι γενικά όταν βλέπω να push graphs και να αφήνουν το render σκιών, clutter, vegetation, etc στα 10 μετρα.

Τι να τα κάνω τα φωτό ρεαλιστικά graphs, που θα τα ξεχάσω στο δεκάλεπτο gameplay, όταν μου καταστρέφει το immersion πράγματα όπως clipping, pop-in, etc...

ετσι ηταν το 1ο hellblade 2 χρονια πριν κυκλοφορησει.

1 minute ago, Psycho_Warhead said:

Το pop-in μπορεί να εξαλειφθεί εντελώς με την χρήση του tessellation. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το κάνουν..

μηπως γιατι το παιχνιδι ειναι 1-2 χρονια μακρια απο το να κυκλοφορησει?🙄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, privateer είπε

μηπως γιατι το παιχνιδι ειναι 1-2 χρονια μακρια απο το να κυκλοφορησει?🙄

Δεν έχει σχέση, θεωρώ ότι δεν θα χρησιμοποιήσουν tessellated LoD άρα θα έχουμε pop-ins και στο final product, στην καλύτερη να μειωθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τις εκπτωσεις που κανει ο πετσινος σε vram , παλι καλα που υπαρχει το pop in γιατι δεν θα τα τρεχαμε πανω απο 1080p

Στην 3070 εχω frame drops λογω vram σε 4κ ,παρα του πυρηνα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Δεν έχει σχέση, θεωρώ ότι δεν θα χρησιμοποιήσουν tessellated LoD άρα θα έχουμε pop-ins και στο final product, στην καλύτερη να μειωθεί.

Δεν εχει σχεση το οτι το παιχνιδι εχει 1-2 χρονια βελτιωσεων μπροστα του? Δουλευεις στην Ninja Theory και γνωριζεις τι θα κανουν?😄  Παραπανω εβαλα πως ηταν το Hellblade πριν κυκλοφορησει. ΟΙ διαφορες ειναι εμφανεις με το τελικο προιον. Βεβαια ειναι αστειο να μιλαμε για βελτιωσεις οταν αυτο που δειξαν ειναι οτι πιο εντυπωσιακο εχουμε δει real time απο παιχνιδι μεχρι στιγμης. Αλλα οκ καποιοι θα ασχοληθουν με το οτι ειδαν καπου ενα pop in. 😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ που τα λέμε θα είναι απαράδεκτο να υπάρχει εμφανές pop in σε next gen only games. Έχουμε βέβαια χρόνο μέχρι τότε αν και θεωρώ θα πέσει degradation. Σιγά μην κρατάνε ούτε 30fps/4κ οι κονσόλες με τέτοια visuals. Καλά για 60αρι δεν το συζητάω. Θα είναι το γνωστό 4Κ που είναι 1800p-1440p adaptive resolution

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...