Dennis077 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Γεια σας σήμερα παρέλαβα ένα προϊόν από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο δεν είναι ίδιο με αυτό που διαφημίζει το συγκεκριμένο σάιτ. Τι μπορώ να κάνω για αυτό. Έχω στείλει είδη email αλλά τέτοια ώρα είναι κλειστό.
Dennis077 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Μόλις τώρα, Τέρης Α. είπε Έχει ανοιχθεί η συσκευασία; Το προϊόν ήταν μέσα σε κουτί
nickol-us Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Το επιστρέφεις και παίρνεις πίσω τα χρήματα. Αν έχει ανοιχτεί η συσκευασία μπορεί να σε καθυστερήσουν ώστε να ελέγξουν οτι δεν έχεις κάνει ζημιά εσύ. 1
Τέρης Α. Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Άρα δεν το ανοίξατε. Μπορείτε να το επιστρέψετε με την αιτιολογία ότι δεν σας κάνει και να σας επιστρέψουν τα χρήματα (πράγμα δύσκολο, αλλά αν τους κυνηγήσετε νομικά θα το κάνουν). Εννοείται, πείτε τους ότι το προϊόν της σελίδας τους είναι λάθος για να το διορθώσουν. Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2022 από Τέρης Α. 1
zanskou Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 καλό θα είναι να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος. τι ακριβώς αγόρασες και τι ήταν αυτό που παρέλαβες τελικά ; επίσης από που έγινε η αγορά ; 1 1
Dennis077 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Αγόρασα μια κούπα από το Gamescom που διαφέρει από την εικόνα του σάιτ, χωρίς να με ενημερώσει κάνεις όταν έκανα την παραγγελία. Αν ήξερα ότι ήταν έτσι δε θα την αγόραζα. 1
SabotazNic Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, Τέρης Α. είπε και να σας επιστρέψουν τα χρήματα (πράγμα δύσκολο) ή να σας δώσουν πιστωτικό για άλλη αγορά. Τα ξανα ειπαμε. Μην προτεινεις στον αλλο να δεχθει πιστωτικο. Το σωστο και νομιμο ειναι η πληρης επιστροφη χρηματων (γκουχ ουτε με "εκπτωση" 24% γκουχ) 1
zanskou Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, Dennis077 είπε Αγόρασα μια κούπα από το Gamescom που διαφέρει από την εικόνα του σάιτ, χωρίς να με ενημερώσει κάνεις όταν έκανα την παραγγελία. Αν ήξερα ότι ήταν έτσι δε θα την αγόραζα. σε αυτή την περίπτωση όπως σωστά ειπώθηκε και παραπάνω μπορείς να φτιάξεις ένα email με το τι έδειχναν στο site και τι τελικά σου έστειλαν και να ζητήσεις είτε την αποστολή του σωστού προϊόντος είτε την επιστροφή αυτού που σου έστειλαν και full refund. δεν νομιζω αν εχεις όντως δίκιο να σου πουν οχι, αλλά αν θέλεις ενημέρωσέ μας κιολας.
imr Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 10 ώρες πριν, zanskou είπε σε αυτή την περίπτωση όπως σωστά ειπώθηκε και παραπάνω μπορείς να φτιάξεις ένα email με το τι έδειχναν στο site και τι τελικά σου έστειλαν και να ζητήσεις είτε την αποστολή του σωστού προϊόντος είτε την επιστροφή αυτού που σου έστειλαν και full refund. δεν νομιζω αν εχεις όντως δίκιο να σου πουν οχι, αλλά αν θέλεις ενημέρωσέ μας κιολας. Ούτε καν αυτό χρειάζετε. Εφόσον δεν έχουν περάσει 14ημερες μπορεί απλά να το επιστρέψει χώρις δικαιολογίες και να γίνει επιστροφή χρηματων 1
emperor4her Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2022 εγω παντως καποτε που αγορασα ενα καλωδιο και στη φωτο το εδειχναν με βυσμα, μου εστειλαν το ιδιο χωρις βυσμα. τους πηρα τηλ και την επομενη μου εβαλαν τα χρηματα στο λογαριασμο μου. μαλλιστα μου ειπαν οτι δεν χριαζεται καν να το στειλω πισω (4 ευρω εκανε) οποτε θεωρησαν ισως οτι μια η αλλη θα τους βγει με τα μεταφορικα.
Dennis077 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2022 Αφού τους έστειλα τις φωτογραφίες της κούπας η οποία δεν ήταν το ίδιο σχέδιο με εκείνη που διαφήμιζαν στο σάιτ τους έριξαν το λάθος στον προμηθευτή λες και δεν το ήξεραν και χθες έβαλαν τα χρήματα στο λογαριασμό μου. Μόνοι τους μου είπαν ότι δεν έχει το συγκεκριμένο σχέδιο ο προμηθευτής τους για ενδεχόμενη αλλαγή και να κρατήσω την κούπα. Λίγη ώρα μετά από την αντίδραση μου η συγκεκριμένη κούπα έδειχνε ότι εξαντλήθηκε στο σάιτ.Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. 1 1
Nabuko Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, Dennis077 είπε Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Και σου επέστρεψε τα χρήματα και σου χάρισε και την κούπα? Μπράβο στο κατάστημα. Εκπληκτική αντιμετώπιση. 3
lector Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, Dennis077 είπε Αφού τους έστειλα τις φωτογραφίες της κούπας η οποία δεν ήταν το ίδιο σχέδιο με εκείνη που διαφήμιζαν στο σάιτ τους έριξαν το λάθος στον προμηθευτή λες και δεν το ήξεραν και χθες έβαλαν τα χρήματα στο λογαριασμό μου. Μόνοι τους μου είπαν ότι δεν έχει το συγκεκριμένο σχέδιο ο προμηθευτής τους για ενδεχόμενη αλλαγή και να κρατήσω την κούπα. Λίγη ώρα μετά από την αντίδραση μου η συγκεκριμένη κούπα έδειχνε ότι εξαντλήθηκε στο σάιτ.Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Το συμπερασμα που βγαζω ειναι οτι ξηγηθηκαν τιμια.
micos000 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Μα καλά, 11€ για μια κούπα; 😵 (αν κατάλαβα σωστά ποια κούπα είναι). Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου 2022 από micos000
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα