Προς το περιεχόμενο

BTO μοντέλα istorm


stavrosv1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια καλησπέρα, το τι εζησα σημερα δεν περιγράφεται. 

Εχω ενα φιλο που ειναι ξενος και δε μιλαει ελληνικα καλά. Παρηγγειλε ενα ΒΤΟ μ1 προ 14αρι, και αργησε να ερθει. Φευγει ντουμπαι μονιμα για δουλεια κυριακη οποτε επειδη στο ηρακλειο δεν εχει καταστημα λεω ασε παω εγω να ξεκατινιαστω σωστα εσυ δε ξες μπαλιτσα. 

Παω στην τσιμισκη, ηταν παλι 3 απαραδεκτοι οπως παντα αγελαστοι αμιλητοι δεν τους ενοιαζε απολυτως τιποτα, και τους λεω ηρθα να ακυρωσω τη παραγγελια του φιλου μου να η ταυτοτητα του. 

Παιρνει τον λογο ο ΑΣΙΣΤΑΝΤ ΜΑΝΑΤΖΕΡ του μαγαζιου λεγοντας μου οτι δεν σας δινουμε τα λεφτα σας πισω γτ τα βτο ειναι προσαρμοσμενα γ εσας κ ΔΕΝ ακυρωνονται και θελουν προκαταβολη (εβαλε ολο το ποσο ο φιλος μ με καρτα)

Του ζητησα να μου πει τους ορους που αναγραφουν οτι δεν επιστρεφονται λεφτα γιατι λεει μονο οτι για να ξεκινησει η παραγγελια θελει να πληρωσεις και ειναι λιγο αδιανοητο αυτο, κ ανεβασε αμεσως τον τονο της φωνης του και με τα πολλα με ειρωνευοταν λεγοντας μου οτι απλα το μετανιωσατε κ εχει ερθει το λαπτοπ κ θα το χει παρασκευη. Και ψεμματα να ελεγα δλδ ΠΟΙΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ.Στο τελος του λεω κ εσεις δν ειστε συνεπεις με τις υποχρεωσεις σας σας ψαχνουμε κτλ κ λεει μη λεμε αερολογιες κ εφυγε την ωρα π ημουν μπροστα του. Απορω γιατι εχει δουλεια ακομα κ αυτος και ολοι στην αιστορμ γιατι ειναι οτι χειροτερο σε επαγγελματισμο και σάπορτ

κ για οσους φτασατε μεχρι εδω, ρε παιδια τι μαλακιες μου λεει; Οντως δε γινεται ενας καταναλωτης να αλλαξει γνωμη ενω δε παρελαβε κ ας ειναι καστομ μοντελο;

μου ανεβηκε το αιμα στο κεφαλι αληθεια

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, stavrosv1 είπε

Παιδια καλησπέρα, το τι εζησα σημερα δεν περιγράφεται. 

Εχω ενα φιλο που ειναι ξενος και δε μιλαει ελληνικα καλά. Παρηγγειλε ενα ΒΤΟ μ1 προ 14αρι, και αργησε να ερθει. Φευγει ντουμπαι μονιμα για δουλεια κυριακη οποτε επειδη στο ηρακλειο δεν εχει καταστημα λεω ασε παω εγω να ξεκατινιαστω σωστα εσυ δε ξες μπαλιτσα. 

Παω στην τσιμισκη, ηταν παλι 3 απαραδεκτοι οπως παντα αγελαστοι αμιλητοι δεν τους ενοιαζε απολυτως τιποτα, και τους λεω ηρθα να ακυρωσω τη παραγγελια του φιλου μου να η ταυτοτητα του. 

Παιρνει τον λογο ο ΑΣΙΣΤΑΝΤ ΜΑΝΑΤΖΕΡ του μαγαζιου λεγοντας μου οτι δεν σας δινουμε τα λεφτα σας πισω γτ τα βτο ειναι προσαρμοσμενα γ εσας κ ΔΕΝ ακυρωνονται και θελουν προκαταβολη (εβαλε ολο το ποσο ο φιλος μ με καρτα)

Του ζητησα να μου πει τους ορους που αναγραφουν οτι δεν επιστρεφονται λεφτα γιατι λεει μονο οτι για να ξεκινησει η παραγγελια θελει να πληρωσεις και ειναι λιγο αδιανοητο αυτο, κ ανεβασε αμεσως τον τονο της φωνης του και με τα πολλα με ειρωνευοταν λεγοντας μου οτι απλα το μετανιωσατε κ εχει ερθει το λαπτοπ κ θα το χει παρασκευη. Και ψεμματα να ελεγα δλδ ΠΟΙΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ.Στο τελος του λεω κ εσεις δν ειστε συνεπεις με τις υποχρεωσεις σας σας ψαχνουμε κτλ κ λεει μη λεμε αερολογιες κ εφυγε την ωρα π ημουν μπροστα του. Απορω γιατι εχει δουλεια ακομα κ αυτος και ολοι στην αιστορμ γιατι ειναι οτι χειροτερο σε επαγγελματισμο και σάπορτ

κ για οσους φτασατε μεχρι εδω, ρε παιδια τι μαλακιες μου λεει; Οντως δε γινεται ενας καταναλωτης να αλλαξει γνωμη ενω δε παρελαβε κ ας ειναι καστομ μοντελο;

μου ανεβηκε το αιμα στο κεφαλι αληθεια

Εγώ δεν θα δεχόμουν καν να συζητήσω οτιδήποτε με κάποιον που ήρθε απλά με μια ταυτότητα κάποιου... 

Μόνο με νόμιμη εξουσιοδότηση του κατόχου της ταυτότητας θα άνοιγα την όποια συζήτηση. 

  • Thanks 2
  • Confused 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν κάτι γίνεται ειδική παραγγελία για τον Χ πελάτη, προφανώς και δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης/επιστροφής χρημάτων.

Πάντα βέβαια εφόσον έχει συμφωνήσει ο αγοραστής με τους όρους κατά την αγορά.

Γενικα πάντως ισχυει αυτό για τα ΒΤΟ. Δεν είναι ψέματα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα έπρεπε να το ανοίξεις στο νήμα της Apple για να ενημερωθούν οι χρήστες των υπολογιστών της Apple και να αποφευχθούν άστοχα σχόλια.

Αν θες άνοιξε ένα θέμα εκεί του τύπου "istorm εξυπηρέτηση" ή "istorm τσιμισκή"

ώστε να γράψουμε όλοι τις αρνητικές μας εμπειρίες με το εν λόγω κατάστημα γιατί έχει παραγίνει το κακό. Αν και ένα fb page με μαζίκη κινητοποιήση τους αρμόζει καλύτερα. Έτσι δεν θα σβήνουν και τα αρνητικά σχόλια που τους αφήνουν άλλοι στη σελίδα τους.

Οι περισσότεροι υπάλληλοι εκεί έχουν κακή συμπεριφορά. Δεν ξέρω βέβαια κάτα πόσο είναι δική τους επιλογή αυτό ή πολιτική γραμμή της διοίκησης άλλα έτσι συμπεριφέρονται, ειρωνικά.

Προσωπική εμπειρία, έχοντας πάρει 3 bto από εκεί, δηλαδή έχοντας δώσει τετραψήφιο, μέσα σε ένα χρόνο.

Είχα μια δωροεπιταγή 75 ευρώ από όλες τις παραγγελίες που είχα κάνει και τη χρησιμοποίησα για να πάρω μια θήκη την οποία αποφάσισα την άλλη μέρα να την επιστρέψω. Ο υπάλληλος με κατεύθυνε στο διευθυντή του καταστήματος (αυτός με το πουκάμισο) ο οποίος με νευριασμένο ύφος είπε πως δεν την αλλάζουμε (επειδή τον έτσουζε που το κινητό το είχα πάρει από αλλου...)

Μιας και τους ξέρω και δεν υπάρχει λόγος να μπεις σε διαδικασία συζήτησης με τέτοια άτομα (είτε έχεις ταυτότητα είτε όχι..) έφυγα

Μετά από 2 μέρες ξαναπέρασα από το κατάστημα οπού ήταν άλλη πωλήτρια η οποία μου άλλαξε την θήκη κανονικά, παρόλο που ο store manager ήθελε με νύχια και με δόντια να μην μου κάνει την αλλαγή.

Η αλλάγή έγινε την ημέρα που κυκλοφόρησε το 14άρι. Έγω είχα βάλει παραγγελία από αρχές Οκτωβρίου σε macbook intel και έτσι με πήραν 2 μέρες μέτα την αλλαγή της θήκης για να με ενημερώσουν πως θα πρέπει να ακυρώσουν το intel bto που είχα παραγγείλει παραβιάζοντας τους όρους της συμφωνίας μας*.

Το κορυφαίο όμως είναι πως στο τηλέφωνο αφού με ενημέρωσαν για την ακύρωση της παραγγελίας ξεκίνησαν να μου λένε γιατί ξαναγύρισα να κάνω την αλλαγή ενώ ο διευθυντής μου είχε πει πως δεν γίνεται και συγκεκριμένα μου είπαν πως δεν μπορώ να κάνω ό,τι θέλω μόνος μου και πως αυτό που μου λένε αυτοί ισχύει και όχι κάτι άλλο.

Έχει ανοιχθεί case στο Apple Support και έχουν κινηθεί διαδικασίες και για άλλα παλιότερα γεγονέτα εγγύησης και προσωπικών δεδομένων, με αφορμή την τελευταία συμπεριφορά τους που ήταν το κερασάκι στην τούρτα.

Μου έχουν προσφέρει κάποια έκπτωση για να το παραμελήσω το γεγονός, αλλά είναι και άλλοι που βλέπω πως υποφέρουν με το συγκεκιρμένο κατάστημα.

*Το bto όπως αναγράφουν στο site τους αποτελεί σύμβαση παροχής έργου, για αυτό και δεν κάνουν αλλαγές ή ακυρώσεις. Ωστόσο είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν εγγράφως μια σύμβαση παροχής έργου, που θα αναγράφει και το χρόνο παράδοση κάτι το οποίο και δεν κάνουν, άρα μέτα από 45 μέρες νομίζω μπορείς να κάνεις καταγγελία της σύμβασης και να αιτηθείς και αποζημιώσης για διαφυγόντα κέρδη εξαιτίας της αδύναμιας παροχής από μέρους τους τον υπηρέσιων που δεν σου έχουν παρέχει ως τώρα. Γιαλλαντζι σύμβαση είναι εφόσον δεν σου δίνουν ημερόμηνια παράδοσης

Ο φίλος σου μπορεί μέσω ibank σίγουρα στην εθνική, ίσως και σε άλλη τράπεζα να κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παράδοσης. Έφοσον δεν του έχουν δώσει και ημερομηνία παράδοσης ακόμη καλύτερα, τους κρατάει στο χέρι.

Στείλτε ένα email ως reply στο email της παραγγελίας όπου θα αναφέρετε πως:

1. ο assistant store manager (Ηλίας Π***) σας ανέφερε πως δεν γίνεται αλλαγή λόγω σύμβαση παροχής υπηρεσιών

2. πως ως σήμερα δεν σας έχουν ενημερώσει πότε αναμένεται η παραλαβή του προιόντος και δεν υπάρχει κάποιο έγγραφο που είτε να πιστοποιεί ότι πρόκειται για σύμβαση παροχή έργου και όχι για λιανική πώληση είτε να αναγράφει το εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, άρα αυτός αυτομάτως λογίζεται σε μέγιστο 45 ημερολογικές ημέρες

3. πως ωστόσο ενημερωθήκατε πως το μηχάνημα θα έχει φτάσει ως την Παρασκευή και πως αν τελικά δεν έχει ολοκληροθεί η σύμβαση από μέρους τους θα κάνετε αμφισβήτιση συναλλαγής στην τράπεζα και θα διεκδικήσετε την ανάλογη αποζημιώση που αντιστοιχή στην μη εκπλήρωση της συγκεκριμένης σύμβασης και στη ζημία που έχετε υποστεί λόγω μη παροχής του απαραίτητου εξοπλισμού για την εργασία σας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, bioentre είπε

Το θέμα έπρεπε να το ανοίξεις στο νήμα της Apple για να ενημερωθούν οι χρήστες των υπολογιστών της Apple και να αποφευχθούν άστοχα σχόλια.

Αν θες άνοιξε ένα θέμα εκεί του τύπου "istorm εξυπηρέτηση" ή "istorm τσιμισκή"

ώστε να γράψουμε όλοι τις αρνητικές μας εμπειρίες με το εν λόγω κατάστημα γιατί έχει παραγίνει το κακό. Αν και ένα fb page με μαζίκη κινητοποιήση τους αρμόζει καλύτερα. Έτσι δεν θα σβήνουν και τα αρνητικά σχόλια που τους αφήνουν άλλοι στη σελίδα τους.

Οι περισσότεροι υπάλληλοι εκεί έχουν κακή συμπεριφορά. Δεν ξέρω βέβαια κάτα πόσο είναι δική τους επιλογή αυτό ή πολιτική γραμμή της διοίκησης άλλα έτσι συμπεριφέρονται, ειρωνικά.

Προσωπική εμπειρία, έχοντας πάρει 3 bto από εκεί, δηλαδή έχοντας δώσει τετραψήφιο, μέσα σε ένα χρόνο.

Είχα μια δωροεπιταγή 75 ευρώ από όλες τις παραγγελίες που είχα κάνει και τη χρησιμοποίησα για να πάρω μια θήκη την οποία αποφάσισα την άλλη μέρα να την επιστρέψω. Ο υπάλληλος με κατεύθυνε στο διευθυντή του καταστήματος (αυτός με το πουκάμισο) ο οποίος με νευριασμένο ύφος είπε πως δεν την αλλάζουμε (επειδή τον έτσουζε που το κινητό το είχα πάρει από αλλου...)

Μιας και τους ξέρω και δεν υπάρχει λόγος να μπεις σε διαδικασία συζήτησης με τέτοια άτομα (είτε έχεις ταυτότητα είτε όχι..) έφυγα

Μετά από 2 μέρες ξαναπέρασα από το κατάστημα οπού ήταν άλλη πωλήτρια η οποία μου άλλαξε την θήκη κανονικά, παρόλο που ο store manager ήθελε με νύχια και με δόντια να μην μου κάνει την αλλαγή.

Η αλλάγή έγινε την ημέρα που κυκλοφόρησε το 14άρι. Έγω είχα βάλει παραγγελία από αρχές Οκτωβρίου σε macbook intel και έτσι με πήραν 2 μέρες μέτα την αλλαγή της θήκης για να με ενημερώσουν πως θα πρέπει να ακυρώσουν το intel bto που είχα παραγγείλει παραβιάζοντας τους όρους της συμφωνίας μας*.

Το κορυφαίο όμως είναι πως στο τηλέφωνο αφού με ενημέρωσαν για την ακύρωση της παραγγελίας ξεκίνησαν να μου λένε γιατί ξαναγύρισα να κάνω την αλλαγή ενώ ο διευθυντής μου είχε πει πως δεν γίνεται και συγκεκριμένα μου είπαν πως δεν μπορώ να κάνω ό,τι θέλω μόνος μου και πως αυτό που μου λένε αυτοί ισχύει και όχι κάτι άλλο.

Έχει ανοιχθεί case στο Apple Support και έχουν κινηθεί διαδικασίες και για άλλα παλιότερα γεγονέτα εγγύησης και προσωπικών δεδομένων, με αφορμή την τελευταία συμπεριφορά τους που ήταν το κερασάκι στην τούρτα.

Μου έχουν προσφέρει κάποια έκπτωση για να το παραμελήσω το γεγονός, αλλά είναι και άλλοι που βλέπω πως υποφέρουν με το συγκεκιρμένο κατάστημα.

*Το bto όπως αναγράφουν στο site τους αποτελεί σύμβαση παροχής έργου, για αυτό και δεν κάνουν αλλαγές ή ακυρώσεις. Ωστόσο είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν εγγράφως μια σύμβαση παροχής έργου, που θα αναγράφει και το χρόνο παράδοση κάτι το οποίο και δεν κάνουν, άρα μέτα από 45 μέρες νομίζω μπορείς να κάνεις καταγγελία της σύμβασης και να αιτηθείς και αποζημιώσης για διαφυγόντα κέρδη εξαιτίας της αδύναμιας παροχής από μέρους τους τον υπηρέσιων που δεν σου έχουν παρέχει ως τώρα. Γιαλλαντζι σύμβαση είναι εφόσον δεν σου δίνουν ημερόμηνια παράδοσης

Ο φίλος σου μπορεί μέσω ibank σίγουρα στην εθνική, ίσως και σε άλλη τράπεζα να κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παράδοσης. Έφοσον δεν του έχουν δώσει και ημερομηνία παράδοσης ακόμη καλύτερα, τους κρατάει στο χέρι.

Στείλτε ένα email ως reply στο email της παραγγελίας όπου θα αναφέρετε πως:

1. ο assistant store manager (Ηλίας Π***) σας ανέφερε πως δεν γίνεται αλλαγή λόγω σύμβαση παροχής υπηρεσιών

2. πως ως σήμερα δεν σας έχουν ενημερώσει πότε αναμένεται η παραλαβή του προιόντος και δεν υπάρχει κάποιο έγγραφο που είτε να πιστοποιεί ότι πρόκειται για σύμβαση παροχή έργου και όχι για λιανική πώληση είτε να αναγράφει το εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, άρα αυτός αυτομάτως λογίζεται σε μέγιστο 45 ημερολογικές ημέρες

3. πως ωστόσο ενημερωθήκατε πως το μηχάνημα θα έχει φτάσει ως την Παρασκευή και πως αν τελικά δεν έχει ολοκληροθεί η σύμβαση από μέρους τους θα κάνετε αμφισβήτιση συναλλαγής στην τράπεζα και θα διεκδικήσετε την ανάλογη αποζημιώση που αντιστοιχή στην μη εκπλήρωση της συγκεκριμένης σύμβασης και στη ζημία που έχετε υποστεί λόγω μη παροχής του απαραίτητου εξοπλισμού για την εργασία σας.

Πραγματικά επαθα σοκ με αυτα που σου κανανε. Τι να πω εμενα του φιλου μου τον πηραν τηλ αλλα μετα δεν τους εβρισκε να δει τι θελανε και μου το παιζε αυτος οτι θα ειναι εδω κ εμεις σας καλεσαμε κ του ειπα γραπτως δν ειπατε τπτ κ ειπε βασιζομαστε στην αμοιβαια εμπιστοσυνη τηλεφωνικα. Ρε φιλε στορ μανατζερ κ μ λεγε τετοιες πιπες απορω αληθεια. Και το πληρωσε ολο δλδ δε χανει μονο προκαταβολη τωρα τα χανει ολα. Δεν ηξερα οτι ισχυει αυτο και δεν το δα γραμμενο πουθενα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καταγγελία σύμβασης  , όλα έχουν ένα όριο (χρονικό).

Αν δηλαδή σου κρατάνε επ'αόριστον τα λεφτά και δεν σου παραδίδουν αυτοί επί μήνες είναι νόμιμοι? Ξεκάθαρη περίπτωση καταχρηστικών παράνομων όρων που δεν στέκουν αν το κυνηγήσεις.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι πραγματικα δ ξερω διαβαζω οτι οντως ειναι συμβαση εργου αλλα δεν εγινε καν παραδοση κ δεν εμπιπτει σε επιστροφη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, stavrosv1 είπε

Πραγματικά επαθα σοκ με αυτα που σου κανανε. Τι να πω εμενα του φιλου μου τον πηραν τηλ αλλα μετα δεν τους εβρισκε να δει τι θελανε και μου το παιζε αυτος οτι θα ειναι εδω κ εμεις σας καλεσαμε κ του ειπα γραπτως δν ειπατε τπτ κ ειπε βασιζομαστε στην αμοιβαια εμπιστοσυνη τηλεφωνικα. Ρε φιλε στορ μανατζερ κ μ λεγε τετοιες πιπες απορω αληθεια. Και το πληρωσε ολο δλδ δε χανει μονο προκαταβολη τωρα τα χανει ολα. Δεν ηξερα οτι ισχυει αυτο και δεν το δα γραμμενο πουθενα

Εμένα αφού είχα στείλει εμαιλ στα κεντρικά της infoquest και στο νομικό τους τμήμα μετά το γεγονός, με πήραν τηλέφωνο του τύπου αναπάντητη 2 φορές, χωρίς δηλαδή να το αφήσουν να χτυπήσει κανονικά και προφανώς για να επικαλεστούν πως σας πήραμε και δεν σας βρήσκαμε. Αμέσως επικοινώνησα με την Apple στο εξωτερικό οπού και τους ενημέρωσα για την αντιμετώπιση με αναπάντητη. Είναι γενική τακτική τους καθώς θέλουν να αποφύγουν και το ό,τι γραπτό.

Ξεκινήστε διαδικάσια αμφισβήτησης συναλλαγής μέσω τραπέζης και ενημερώστε πως τόσο το ιστορμ όσο και η συνεργαζόμενη μεταφορική με αυτό ACS, που ανήκει στο ίδιο άτομο που έχει και το ιστορμ, δεν σας έχουν παραδόσει τα προιόντα και δεν έχουν τηρήσει τη σύμβαση με αποτέλεσμα να έχετε υποστεί ζημία.

Μεταφορέας είναι το istorm = ACS και όχι κάποιο σοβαρό κατάστημα, πόσο μάλλον αντιπροσωπεία..., αγαλματάκια, ακούνητα, αμίλητα, αγέλαστα, μέρα ή νύχτα. Βαθία νυχτωμένη η εξυπηρέτησή και το σερβις τους

Επεξ/σία από bioentre
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, bioentre είπε

Εμένα αφού είχα στείλει εμαιλ στα κεντρικά της infoquest και στο νομικό τους τμήμα μετά το γεγονός, με πήραν τηλέφωνο του τύπου αναπάντητη 2 φορές, χωρίς δηλαδή να το αφήσουν να χτυπήσει κανονικά και προφανώς για να επικαλεστούν πως σας πήραμε και δεν σας βρήσκαμε. Αμέσως επικοινώνησα με την Apple στο εξωτερικό οπού και τους ενημέρωσα για την αντιμετώπιση με αναπάντητη. Είναι γενική τακτική τους καθώς θέλουν να αποφύγουν και το ό,τι γραπτό.

Ξεκινήστε διαδικάσια αμφισβήτησης συναλλαγής μέσω τραπέζης και ενημερώστε πως τόσο το ιστορμ όσο και η συνεργαζόμενη μεταφορική με αυτό ACS, που ανήκει στο ίδιο άτομο που έχει και το ιστορμ, δεν σας έχουν παραδόσει τα προιόντα και δεν έχουν τηρήσει τη σύμβαση με αποτέλεσμα να έχετε υποστεί ζημία.

Μεταφορέας είναι το istorm = ACS και όχι κάποιο σοβαρό κατάστημα, πόσο μάλλον αντιπροσωπεία..., αγαλματάκια, ακούνητα, αμίλητα, αγέλαστα, μέρα ή νύχτα. Βαθία νυχτωμένη η εξυπηρέτησή και το σερβις τους

οπως τα λές. τραγικοι. τελειωσα με δαυτους χιλιες φορες σκρουτζ κτλ. Εν τελει ειπαν αυριο θα φτασει και θα το εχει ο φιλος μου παρασκευη. κυριακη φευγει ελπιζω οντως να προλαβει. οι ανθρωποι ειναι εγκληματιες. εγω το δικο μου οταν ερθει πραγματικα δε προκειται να το παραλαβω προτιμω να καψω τα λεφτα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, stavrosv1 είπε

οπως τα λές. τραγικοι. τελειωσα με δαυτους χιλιες φορες σκρουτζ κτλ. Εν τελει ειπαν αυριο θα φτασει και θα το εχει ο φιλος μου παρασκευη. κυριακη φευγει ελπιζω οντως να προλαβει. οι ανθρωποι ειναι εγκληματιες. εγω το δικο μου οταν ερθει πραγματικα δε προκειται να το παραλαβω προτιμω να καψω τα λεφτα

Έχεις βάλει προκαταβολή 30% ή όλο το ποσό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aν πάει στο apple store στο dubai mall , δίπλα στο μπουρτζ χαλίφα και ρωτήσει τιμές και διαθεσιμότητες θα κτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο που έδωσε προκαταβολή στην Ελληνική αντιπροσωπία. Θα του έρθει τσάμπα η τσάρκα με τα ποτά και οι φώτος στον ψηλότερο ουρανοξύστη του κόσμου και δε θα περιμένει και τους ξύστες εδώ πότε θα ελεήσουν να του δώσουν μια σοβαρή απάντηση.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...