Προς το περιεχόμενο

Εμπιστευτείτε και εσείς μεγάλο πολυκατάστημα ηλεκτρικών ειδών.


Krasdimi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γιατί δεν επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση; 

Να τους εξηγήσεις την κατάσταση, να τους πεις ότι θέλεις να ασκήσεις το δικαίωμα της υπαναχώρησης και της αγοράς στην νέα τιμή, για να δεις αν θα σου δώσουν έστω κάποιο πιστωτικό ή κουπόνι για επόμενη αγορά. 

Χωρίς να αναφέρεις ότι το έχεις χρησιμοποιήσει. 

(Επειδή δεν φαίνεται τίποτα στην 1η δημοσίευση, υποθέτω ότι μιλάμε για πλυντήριο ρούχων του οποίου η τιμή έπεσε 100€ μέσα σε μερικές ώρες. Αν ναι, κανονικά για αυτά κάνουμε μία γενικότερη έρευνα και τηλεφωνικά μιλάμε με μικρότερα καταστήματα που έχουν πιο άμεση γνώση των αλλαγών των προμηθευτών) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γράφεις κάτι παραπάνω στο post να καταλάβουμε τι έγινε. Έκανες παραγγελία και σου άλλαξαν την τιμή μετά; 

Τέλος πάντων. Τα μεγάλα καταστήματα εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται τόσο για την δυνατότητα δόσεων που υπάρχει όσο και για την δυνατότητα επέκτασης εγγύησης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Δεν γράφεις κάτι παραπάνω στο post να καταλάβουμε τι έγινε. Έκανες παραγγελία και σου άλλαξαν την τιμή μετά; 

Τέλος πάντων. Τα μεγάλα καταστήματα εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται τόσο για την δυνατότητα δόσεων που υπάρχει όσο και για την δυνατότητα επέκτασης εγγύησης. 

Τα γραφει ολα. Καταλαβαμε τι εγινε. 

Το οσο γιατι "χρησιμοποιούνται" τα μεγάλα κατάστημα, δεν είναι μονο αυτα που γραφεις. Μπορω να σκεφτώ πολλούς διαφορετικούς λόγους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Krasdimi είπε

Αυτο ακριβώς... Αλλά δε φίλε όχι σε ένα βράδυ, είναι αμαρτία από τον Θεό δλδ...είναι 45 σουβλάκια, ή 1000 τσιχλες

Δικιο έχεις να τα έχεις πάρει.

Αλλά σκέψου: αυτό δεν συμβαίνει ΣΥΝΕΧΕΙΑ με την βενζίνη ?

Βάζεις 20€ και σε 1 ώρα μειώνεται η τιμή. Μην βιάστητε να πείτε ότι είναι μικρή η αξία γιατί κάποιος μπορεί να κάνει πολλά χιλιόμετρα.

3 ώρες πριν, csontheline είπε

Γιατί δεν επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση; 

Να τους εξηγήσεις την κατάσταση, να τους πεις ότι θέλεις να ασκήσεις το δικαίωμα της υπαναχώρησης και της αγοράς στην νέα τιμή, για να δεις αν θα σου δώσουν έστω κάποιο πιστωτικό ή κουπόνι για επόμενη αγορά. 

Χωρίς να αναφέρεις ότι το έχεις χρησιμοποιήσει. 

(Επειδή δεν φαίνεται τίποτα στην 1η δημοσίευση, υποθέτω ότι μιλάμε για πλυντήριο ρούχων του οποίου η τιμή έπεσε 100€ μέσα σε μερικές ώρες. Αν ναι, κανονικά για αυτά κάνουμε μία γενικότερη έρευνα και τηλεφωνικά μιλάμε με μικρότερα καταστήματα που έχουν πιο άμεση γνώση των αλλαγών των προμηθευτών) 

Το έχει χρησιμοποιησει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dbrillis είπε

Τα γραφει ολα. Καταλαβαμε τι εγινε. 

Το οσο γιατι "χρησιμοποιούνται" τα μεγάλα κατάστημα, δεν είναι μονο αυτα που γραφεις. Μπορω να σκεφτώ πολλούς διαφορετικούς λόγους. 

Στο 1ο ποστ δεν βγάζεις άκρη. Μόνο μαζί με τα υπόλοιπα και τις απαντήσεις των υπολοίπων. 

Τέλος πάντων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν φταίει το μεγάλο πολυκατάστημα ούτε ο Κώτσος, συγκεκριμένα με τον Κώτσο προσωπικά είμαστε σκοτωμένοι.

Κάθε προϊόν που βγαίνει σε προσφορά, λίγες στιγμές πιο πριν δεν ήταν. Καταλαβαίνω το σπάσιμο, θα με ενοχλούσε και εμένα. Αλλά ας είμαστε λίγο λογικοί.

Προσπάθησε με καλή θέληση να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο μήπως γίνει κατάσταση γιατί με τσαντίλα και τσαμπουκά σίγουρα δε θα βγάλεις άκρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επίσης για ακόμα μια φορά ο τίτλος είναι ό,τι να ναι. Καλό θα είναι να αλλαχτεί. Δε γίνεται να κατηγορούμε όποιον μας κατέβει ή να είμαστε ειρωνικοί επειδή δε γίνεται αυτό που θέλουμε. Δε μπορώ να καταλάβω ρε παιδιά πως τα γράφετε αυτά τα πράγματα. Τα πιστεύετε όντως;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...