Προς το περιεχόμενο

ΤROC Advance 1.0 ή Puma st line design?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, kotsoz είπε

Νομίζω τελικά πως θα περιμένω να δω πρώτα το 2008 πριν καταλήξω ρισκάροντας να χάσω και τα 2 ετοιμοπαραδοτα του θέματος.

Συνάδελφος παρέλαβε πέρυσι, με καθυστέρηση 6-7 μηνών από την αρχική ημερομηνία πιθανής παράδοσης... εδώ και μια εβδομάδα κινείται με όχημα αντικατάστασης... γιατί έμπαζε νερά μέσα στη καμπίνα, στους πίσω επιβάτες κυρίως, ψάχνουν να βρουν από ποιο/α σημείο/α

  • Sad 2
Δημοσ.
Στις 5/2/2022 στις 5:20 ΜΜ, kotsoz είπε

Καλησπέρα, είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2.

Οι προσφορές που έχω μου βγαίνουν στα ίδια συνολικά λεφτά (εννοώ υπολογίζοντας τόκους), ετοιμοπαράδοτα και τα 2.

Νομίζω ότι το troc με τραβάει περισσότερο παρ όλο που σαν εξοπλισμό φαίνεται να υπερτερεί το ford, μου ακούγονται όμως αστεία τα 2 χρόνια εγγυησης της VG.

Από τα υπόλοιπα της κατηγορίας δεν μου αρέσει κάποιο εκτός του 2008, λογικά θα το δώ.

Thoughts  ? υπάρχει κάποιο σημαντικό προτέρημα/ μειονέκτημα που έχει να αναφέρει κάποιος εκτός των 2 ετών εγγύησης του troc ?

Εαν πραγματικα υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα για τα συγκεκριμενα, θα πρεπει να ανησυχεις διότι δεν ειναι εμπορικα με οτι συνεπαγετε....... το 2008 εχει παραδωση τον Οκτωμβριο, το 500Χ δεν λαμβανει πλεον παραγγελιες για το 2022 κλπ κλπ.

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Εαν πραγματικα υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα για τα συγκεκριμενα, θα πρεπει να ανησυχεις διότι δεν ειναι εμπορικα με οτι συνεπαγετε....... το 2008 εχει παραδωση τον Οκτωμβριο, το 500Χ δεν λαμβανει πλεον παραγγελιες για το 2022 κλπ κλπ.

μπα δεν εχει σχεση αυτο... απλα οι εισαγωγικες εχουν οικονομική άνεση και δινουν παραγγελιες χιλιαδες αμαξια με ενα Χ επιπεδο εξοπλισμου που καλυπτει το 90% των αγοραστών με τη λογικη να εχουν στοκ για να μη περιμενεις πχ το 2008 ή το 500Χ...

TS Μεταξυ των 2 παντως θα επελεγα το TROC μαλλον... Λόγω χώρων... Ποιοτικα δεν με τρελανε αλλα το ιδιο ισχυει και για το πουμα (μετριοτατο)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 06/02/2022 at 11:06, Ntinaras said:

Το troc εχει πολυ κακη πλαστικουρα στο εσωτερικο, που τριζει κιολας.

Αυτό ισχύει. Καμία σχέση με Tiguan (το γράφω διότι πολλοί νόμιζαν πως το T-ROC είναι Tiguan-mini - ενώ στην πραγματικότητα είναι Tiguan-lite και βγάλε...)

Επεξ/σία από DrFreeman
  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 5/2/2022 στις 7:59 ΜΜ, Haldol είπε

Αυτό που δε μ' αρέσει στο Puma, είναι ο (σχετικά) χωρίς ροπή κινητήρας ( σχεδόν 20% πάνω το T-ROC, με 200 Nm έναντι 170 ). Ενώ έχει ιπποδύναμη, δε ξέρω τι σκ*τά κατάφεραν. Από την άλλη, έχει ένα τσακ καλύτερο εξοπλισμό, όπως λες.

170nm σε steady state , 200nm overboost , 210nm overboost+e-assist εφόσον μιλάμε για το υβριδικό. Στην πράξη, ίδια ροπή έχουν δηλαδή εκτός αν πατάς με 5η-6η πχ και ξεπεράσεις τα 15 δευτερόλεπτα με φουλ γκάζι που διαρκεί το overboost.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...