Προς το περιεχόμενο

Reacher - Prime Video


Gogotsa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Tι μας κάνεις τώρα... Οι πρώτες είναι σκηνές από το 1ο βιβλίο του Child, Κλοιός Θανάτου, δεν ξέρω τι γίνεται μετά, ήδη όμως πορώθηκα :) 

Πού μπορούμε να δούμε το ως άνω σήριαλ?  Ναι, είμαι άσχετος, please help me :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 επεισόδια είναι διαθέσιμα στην υπηρεσία Amazon prime video με ελληνικούς υπότιτλους. Αν δεν την έχεις ενεργοποιήσει έχει δωρεάν δοκιμή 7 ημερών αν θυμάμαι καλά και μετά 5,99€ το μήνα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, idefixius είπε

Tι μας κάνεις τώρα... Οι πρώτες είναι σκηνές από το 1ο βιβλίο του Child, Κλοιός Θανάτου, δεν ξέρω τι γίνεται μετά, ήδη όμως πορώθηκα :) 

Πού μπορούμε να δούμε το ως άνω σήριαλ?  Ναι, είμαι άσχετος, please help me :rolleyes:

Εγω χρησιμοποιω κυριως το kodi με τα αναλογα add ons. Επειδη ομως ειναι λιγο δυσκολο στο στησιμο σου προτεινω το stremio. Δες κανα video στο you tube για το πως θα το στησεις.

 

Εχω δει μεχρι στιγμης 6 επεισοδια και ειναι πολυ καλο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Gogotsa είπε

Εγω χρησιμοποιω κυριως το kodi με τα αναλογα add ons. Επειδη ομως ειναι λιγο δυσκολο στο στησιμο σου προτεινω το stremio. Δες κανα video στο you tube για το πως θα το στησεις.

 

Εχω δει μεχρι στιγμης 6 επεισοδια και ειναι πολυ καλο.

Το μελετάω τώρα.  Υποθέτω ότι μέσω του stremio (ή του kodi) δε θα έχεις τους ελληνικούς υπότιτλους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ελπίζω να είναι καλύτερη από τις ταινίες του Tom Cruise..

Τη δεύτερη δεν την έχω δει, αλλά η πρώτη έχει σκηνάρα που ρίχνει τρελή ακυράρα σε μία και πλακώνει έπειτα κάτι υποτακτικούς. 

 

Επεξ/σία από 7nisiotis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες