Προς το περιεχόμενο

Η Microsoft διέθεσε το DirectStorage API για Windows για ακόμα πιο λεπτομερείς κόσμους και ταχύτερο loading στα PC games


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν από ενάμιση περίπου χρόνο, η Microsoft ανακοίνωσε ότι ένα από τα πιο προηγμένα χαρακτηριστικά της κονσόλας Xbox Series X θα έβρισκε το δρόμο του και στο PC – η δυνατότητα streaming πολύ μεγάλου όγκου δεδομένων από ένα ταχύτατο solid state drive NVMe απευθείας στη GPU, χωρίς να υπάρχει εξάρτηση από τη CPU για την αποσυμπίεσή τους πρώτα. Το λεγόμενο DirectStorage API θα επιτρέψει στα παιχνίδια να «φορτώνουν» ακόμα πιο λεπτομερείς κόσμους, και μάλιστα ταχύτερα από ποτέ.

Η Microsoft ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το DirectStorage API είναι διαθέσιμο. «Από σήμερα, τα παιχνίδια για Windows θα προσφέρονται με DirectStorage. Αυτή η δημόσια έκδοση SDK ξεκινά μία νέα εποχή ταχύτερων χρόνων φόρτωσης και λεπτομερών κόσμων στα παιχνίδια για PC καθώς επιτρέπει στους developers να αξιοποιήσουν αποτελεσματικότερα την ταχύτητα των τελευταίας γενιάς μέσων αποθήκευσης» ισχυρίζεται η εταιρεία σε μία ανάρτηση της στο επίσημο blog της.

BnyXcM5g4Tok5sydJjZrmC_2560_80.webp

Αν και η συνιστώμενη πλατφόρμα gaming είναι τα Windows 11, η Microsoft λέει πως θα λειτουργεί και με τα Windows 10. Πριν πάντως αρχίσετε το ψάξιμο για… συμβατά παιχνίδια που να αξιοποιούν την ταχύτητα του ολοκαίνουριου NVMe PCIe 4.0 SSD σας και του συμβατού mainboard, πρέπει να σας πούμε ότι δεν είναι διαθέσιμα ακόμα. Αν και οι περισσότεροι developers έχουν στη διάθεση τους μία πρώτη έκδοση της τεχνολογίας από τον Ιούλιο, το πιθανότερο είναι να μάθουμε για τα πρώτα παιχνίδια που θα αξιοποιούν τη τεχνολογία από τις 23 Μαρτίου και από το συνέδριο GDC (Game Developers Conference). Πιο συγκεκριμένα, οι AMD και Luminous Productions αναμένεται να εξηγήσουν στο κοινό και στους δημοσιογράφους πως έφεραν το DirectStorage στο Forspoken, το οποίο αναμένεται να διατεθεί στις 11 Οκτωβρίου.

Είναι κατανοητό να έχετε αμφιβολίες πάντως ότι οι developers θα αξιοποιήσουν πλήρως το πλεονέκτημα που προσφέρουν τα τελευταίας γενιάς αποθηκευτικά μέσα NVMe και τόσο γρήγορα -λαμβάνοντας υπόψη ότι πολλά παιχνίδια δεν έχουν μετακινηθεί ακόμα στα γρήγορα NVMe SSDs, και επειδή τα παιχνίδια που έκαναν λόγο για αυτό το πλεονέκτημα όπως το Ratchet and Clank: Rift Apart στο PS5 αποδείχτηκε ότι τελικά δεν εκμεταλλεύονταν πλήρως τις δυνατότητες τους, όμως αν θεωρητικά τα παιχνίδια στο PC αποκτήσουν ορισμένα από τα τρικ που αξιοποιούν οι κονσόλες Xbox Series X και PS5 τότε το next-gen gaming θα αποκτήσει νέα διάσταση. Παρακάτω, μπορείτε να δείτε ένα gameplay trailer του Forspoken, καθώς τρέχει στο PS5 -αλλά και σε Windows PC ή στο Xbox Series X- αξιοποιώντας τις τελευταίες τεχνικές SSD.     

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΝ γινει οπως πρεπει, θα ειναι θετικο νεο. ΑΝ...γιατι εκει στη Microsoft εχουν αποδειξει πως δεν επικοινωνουν και πολυ καλα με τον υπολοιπο κοσμο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, umbrella co. είπε

ΑΝ γινει οπως πρεπει, θα ειναι θετικο νεο. ΑΝ...γιατι εκει στη Microsoft εχουν αποδειξει πως δεν επικοινωνουν και πολυ καλα με τον υπολοιπο κοσμο.

Το directx μια χαρά δουλεύει και ότι βάζουν εκεί. Το API είναι μόνον για developers και δεν χρειάζεται καμία τρελή επικοινωνία. Υπάρχει το documentation και σίγουρα θα βγουν και tutorials από τρίτους και από αυτούς. Μην το συγχέεις με τα features που απευθύνονται στους end users

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, umbrella co. είπε

ΑΝ γινει οπως πρεπει, θα ειναι θετικο νεο. ΑΝ...γιατι εκει στη Microsoft εχουν αποδειξει πως δεν επικοινωνουν και πολυ καλα με τον υπολοιπο κοσμο.

με τους developers μια χαρα επικοινωνουν, αφου αυτοι απαιτησαν πολλες απο τις native λειτουργιες του DX11 να αφαιρεθουν, ωστε να τις ενσωματωνουν οι ιδιοι στα δικα τους παιχνιδια και να εχουν μεγαλυτερο ελεγχο στην αναπτυξη των τιτλων τους. Το τραγελαφικο αποτελεσμα ειναι ολα τα DX12 games να πασχουν απο shuttering και bugs, αφου οι devs κανανε αρπα-κολα δουλεια με τα δικα τους features.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/3/2022 στις 10:14 ΜΜ, Heatspreader είπε

Σε καμιά 5ετία το βλέπω να έχει καθιερωθεί.

Σε καμία 5ετια ίσως δούμε να δουλεύει σωστά το hdr φίλε. Αν και γιαυτό έχω τις αμφιβολίες μου! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...