nkoumo Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Γεια σας Σε ένα κατάστημα που πήγα πήρα να πάρω ένα ένα προϊόν το οποίο ήταν σε προσφορά επειδή τους είχε ξεμείνει (stock) και το κουτί από έξω λεει 2 χρόνια εγγυηση (πρόκειται για ηλεκτρικό ψαλίδι μπορντούρας αλλά αυτό δεν παίζει σημασία) . Μόλις πήγα ταμείο μου είπαν ότι ΔΕΝ μπορουν να μου δώσουν καμία εγγυήση διότι είναι παλιό μοντέλο (3 χρόνια) και η εταιρεία - αντιπροσωπεία δεν την παρέχει πια. Δηλαδή άπαξ και παω σπίτι και δεν δουλεύει ή χαλάσει σε μία εβδομάδα δεν μπορώ να το επιστρέψω. Μάλιστα μου είπαν ότι το αγοράζω με δικιά μου ευθύνη!!! αφού με ενημέρωσαν. Για να μου ρίξουν στάχτη στα μάτια μου πρότειναν να κατεβάσουν ακόμα την τιμή. Στέκουν τα παραπάνω ή με παραμυθιάζουν ? Ειναι δυνατόν μα μην με καλυπτει η αγορα για εγγυηση ? Θέλω να ξανά πάω και να του πω ότι είστε παράνομοι αλλά θέλω κάποιο νομικό πάτημα. Μπορείτε να βοηθήσετε?
Nabuko Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Δεν σε ανάγκασε κανένας να το αγοράσεις από κει. Βρες από κάπου αλλού να είσαι ήσυχος. 1
giwrgostr Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Σίγουρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο, το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να δίνει εγγύηση καταστήματος για ό,τι πουλάει, άσχετα τι κάνει η αντιπροσωπεία.
andreas1gr Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 39 λεπτά πριν, nkoumo είπε Γεια σας Σε ένα κατάστημα που πήγα πήρα να πάρω ένα ένα προϊόν το οποίο ήταν σε προσφορά επειδή τους είχε ξεμείνει (stock) και το κουτί από έξω λεει 2 χρόνια εγγυηση (πρόκειται για ηλεκτρικό ψαλίδι μπορντούρας αλλά αυτό δεν παίζει σημασία) . Μόλις πήγα ταμείο μου είπαν ότι ΔΕΝ μπορουν να μου δώσουν καμία εγγυήση διότι είναι παλιό μοντέλο (3 χρόνια) και η εταιρεία - αντιπροσωπεία δεν την παρέχει πια. Δηλαδή άπαξ και παω σπίτι και δεν δουλεύει ή χαλάσει σε μία εβδομάδα δεν μπορώ να το επιστρέψω. Μάλιστα μου είπαν ότι το αγοράζω με δικιά μου ευθύνη!!! αφού με ενημέρωσαν. Για να μου ρίξουν στάχτη στα μάτια μου πρότειναν να κατεβάσουν ακόμα την τιμή. Στέκουν τα παραπάνω ή με παραμυθιάζουν ? Ειναι δυνατόν μα μην με καλυπτει η αγορα για εγγυηση ? Θέλω να ξανά πάω και να του πω ότι είστε παράνομοι αλλά θέλω κάποιο νομικό πάτημα. Μπορείτε να βοηθήσετε? 1.Θέλεις με το ζόρι να μπλέκεις με κακούς επιχειρηματίες (αν και τίμιους γιατί σου λένε την μαύρη αλήθεια) και να χαλιέσαι; 2.Τώρα δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι… «ΘΑ» κάνεις κάτι όταν και αν πάθει βλάβη το μηχάνημα μέσα στους επόμενους 24 μήνες … 3.Αγόρασε κάποιο άλλο. 1
nkoumo Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Υπάρχει πολύ μικρή ποικιλία για αυτό που ψάχνω και το συγκεκριμένο ΔΕΝ υπάρχει αλλού , είναι αυτό που ψάχνω. Δυστυχώς δεν μπορώ να το βρω αλλού και ούτε υπάρχει καινούριο. Αμα πάρω καινούρια πάω σε άλλα μοντέλα που δεν με ικανοποιούν όσο αυτό που βρήκα. Για αυτό επιμένω αν μπορ΄ω να επιμείνω περί εγγύησης από το συγκεριμένο κατάστημα το οποίο δεν είναι και τυχαίο , είναι το https://www.kentrovidas.gr/ πολύ αξιόλογο και επαγγελματικό αλλά για το συγκεριμμένο δεν μου την λένε καλά
Christos84# Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Με απλά λόγια σου λένε να το αγοράσεις φθηνότερα, επειδή δεν μπορούν να σου παρέχουν εγγυήση αντιπροσωπείας.Δηλαδη το αγοράζεις σαν μεταχειρισμένο. Τίμια βρίσκω τη συμπεριφορά τους. Εσυ θα αποφασίσεις.
korakios Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2022 Απο τη στιγμή που το πουλάνε απο το κατάστημα είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν δωρεάν επισκευή ή και αντικατάσταση αν δε γίνεται επισκευή Βέβαια εις γνώση σου πας να μπλέξεις , βάλτα κάτω και ζύγισέ τα . Προσωπικά δε θα το έπαιρνα
efib Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, για να μην ανοίγω άλλο θέμα θα ρωτήσω εδώ. Αγόρασα κλιματιστικό το οποίο ήταν ελλατωματικο και δεν λειτούργησε ποτέ. Μπορώ βάσει αυτού να υπαναχώρησω από την σύμβαση και να πάρω τα χρήματα μου πίσω; https://www.insomnia.gr/forums/topic/536024-βασικός-οδηγός-για-τα-δικαιώματα-του-καταναλωτή/ Ελαττωματικό Προϊόν Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα (άρθρα 534 και 535), ένα προϊόν θεωρείται ελαττωματικό είτε όταν έχει πραγματικό ελάττωμα είτε όταν δεν έχει τις συμφωνημένες με τον πωλητή ιδιότητες (συνομολογημένες ιδιότητες). Αν για παράδειγμα μπείτε σε ένα κατάστημα και ο πωλητής σας δηλώσει πως ένα κινητό έχει GPS και διαπιστώσετε αφού το αγοράσετε πως τελικά δεν έχει, δικαιούστε να το επιστρέψετε ως ελαττωματικό. Το ίδιο ισχύει και για τις περιγραφές προϊόντων σε δικτυακά καταστήματα, σε διαφημίσεις, φυλλάδια κτλ. Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος έχετε το δικαίωμα κατ'επιλογή σας (σύμφωνα με το άρθρο 540 του Α.Κ).: Α. Να απαιτήσετε, χωρίς επιβάρυνσή σας, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες Β. Να μειώσετε το τίμημα Γ. Να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2024 από efib
SabotazNic Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 2 λεπτά πριν, efib είπε Καλησπέρα, για να μην ανοίγω άλλο θέμα θα ρωτήσω εδώ. Αγόρασα κλιματιστικό το οποίο ήταν ελλατωματικο και δεν λειτούργησε ποτέ. Μπορώ βάσει αυτού να υπαναχώρησω από την σύμβαση και να πάρω τα χρήματα μου πίσω; Αν έχουν περάσει οι 14 μέρες, πας με την εγγύηση και όπου το κατάστημα έχει δικαίωμα να στο αντικαταστήσει/επισκευάσει. Γενικά, επικοινωνείς με το κατάστημα άμεσα. Αυτός που έκανε την τοποθέτηση, δεν είδε ότι δεν δούλευε?
efib Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) Πώς προέκυψε ότι δεν το είδε ο τεχνικός ότι δεν λειτουργεί; Την Παρασκευή έγινε η εγκατάσταση και εκείνη την Στιγμή είδαμε ότι δεν λειτουργεί. Δεν θέλω επισκευή, θέλω αντικατάσταση διότι είναι νέο μηχάνημα και ήταν εξ αρχής ελλατωματικο. Το κατάστημα δεν είναι συνεργάσιμο και λέει συνεχώς ανακριβείες. Edit. Βρήκα και αυτό το επεξηγηματικό άρθρο https://www.georgasnet.gr/dikaiomata-katanaloti.html, οπότε με ακ 534, 537, 540 μπορώ να επιλέξω να υπαναχώρησω από την σύμβαση από ο,τι καταλαβαίνω. Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2024 από efib
SabotazNic Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 9 λεπτά πριν, efib είπε Πώς προέκυψε ότι δεν το είδε ο τεχνικός ότι δεν λειτουργεί; Την Παρασκευή έγινε η εγκατάσταση και εκείνη την Στιγμή είδαμε ότι δεν λειτουργεί. Δεν μπορω να μαντέψω αν έγινε αγορά με δωρεάν τοποθέτηση (όπου υπάρχει ευκολία στην συνεννόηση καταστήματος) ή αν το αγόρασες και πήρες κάποιον άλλο για τοποθέτηση. Επικοινώνησες με το κατάστημα γραπτώς? Αν ναι, ενημερώσεις για καταγγελία σε ΣτΚ και λήγει εκεί το θέμα. Πολύ πιθανών στην αναφορά και μόνο της καταγγελίας να στο αντικαταστήσουν. Για επιστροφή χρημάτων, δεν ξέρω αν είναι τόσο επιλογή σου, και ίσως για να την διεκδικήσεις θα πρέπει να πας με δικηγόρο
efib Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) Έχει πρόβλημα η πλακέτα. Δεν είναι θέμα εγκατάστασης. Ναι, το κατάστημα δεν μου απαντάει γραπτώς για το δικαίωμα υπαναχώρησης ότι δήθεν πρέπει να είναι σφραγισμένη η συσκευασία. Και όταν τηλεφωνικώς ανέφερα ότι θα κινηθώ νομικά μου είπε "κάνε ο,τι θες", αφού πριν το έπαιζε τρελιτσα και έλεγε ότι δεν μπορεί να αλλάξει την νομοθεσία του κράτους και να μου κάνει αντικατάσταση. Άκρη δεν βγάζω με τον ιδιοκτήτη που το παίζει τρελιτσα. Και εγώ μέσω δικηγόρου νομίζω ότι γίνει γιατί δεν είναι καθόλου συνεργάσιμοι στο κατάστημα. Πλακέτα από την Daikin θα πάρει κάνα μήνα να έρθει. Και να ήθελα να κάνω επισκευή δεν μπορω να περιμένω τόσο εν μέσω καύσωνα. Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2024 από efib
SabotazNic Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) Όπως και να έχει θα περιμένεις. Ξεκινάς με καταγγελία σε ΣτΚ, και υπολόγιζε γύρω στις 2 εβδομαδες τουλάχιστον Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2024 από SabotazNic
efib Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Δεν έχω Περιθώριο για 2 εβδομάδες χωρίς κλιματιστικό. Θα αγοράσω άλλο και θα περιμένω τα χρήματα μου πίσω από το κατάστημα. Επίσης, διαβάζω στην νομοθεσία ότι η επισκευή δεν πρέπει να δημιουργήσει όχληση στον καταναλωτή, νομίζω δεν είναι μόνο όχληση να μην έχεις το κλιματιστικό που πλήρωσες εν μέσω καύσωνα. Και σκέφτομαι ότι εαν δεν είχα χρήματα να πάρω άλλο τι θα γινόταν; Θα περίμενα την Daikin ποτέ θα φέρει πλακέτα; Απίστευτη μπανανία η Ελλάδα. Πρέπει για τα αυτονόητα να κάνεις φασαρία.
poulinos Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 3 hours ago, efib said: Δεν έχω Περιθώριο για 2 εβδομάδες χωρίς κλιματιστικό. Θα αγοράσω άλλο και θα περιμένω τα χρήματα μου πίσω από το κατάστημα. Επίσης, διαβάζω στην νομοθεσία ότι η επισκευή δεν πρέπει να δημιουργήσει όχληση στον καταναλωτή, νομίζω δεν είναι μόνο όχληση να μην έχεις το κλιματιστικό που πλήρωσες εν μέσω καύσωνα. Και σκέφτομαι ότι εαν δεν είχα χρήματα να πάρω άλλο τι θα γινόταν; Θα περίμενα την Daikin ποτέ θα φέρει πλακέτα; Απίστευτη μπανανία η Ελλάδα. Πρέπει για τα αυτονόητα να κάνεις φασαρία. α.προσεχε μην δεν σου δωσουν λεφτα πισω και τρεχεις και σου πουν επισκευη ειδικα αν εχουν περασει χ ημερες απο την αγορα.β. η ελλαδα ειναι μπανανια αλλα λαπτοπ πηγε εξωτερικο στην hp(πολωνια) για επισκευη και εκαναν πολυυυυυ καιρο για να το φτιαξουν.μα πολυ καιρο 😛
Προτεινόμενες αναρτήσεις