Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, poulinos είπε

α.προσεχε μην δεν σου δωσουν λεφτα πισω και τρεχεις και σου πουν επισκευη ειδικα αν εχουν περασει χ ημερες απο την αγορα.β. η ελλαδα ειναι μπανανια αλλα λαπτοπ πηγε εξωτερικο στην hp(πολωνια) για επισκευη και εκαναν πολυυυυυ καιρο για να το φτιαξουν.μα πολυ καιρο 😛

Η αγορά και η εγκατάσταση που είδαμε το πρόβλημα έγινε σε πολύ κοντινές ημερομηνίες. Έχω δικαίωμα να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω. Δεν μπορώ να περιμένω τι θα αποφασίσει το κάθε λαμόγιο και να μείνω μέσα στον καύσωνα χωρίς κλιματισμό. Άσε, μες τα νεύρα είμαι από την Παρασκευή γιατί το είχα καταλάβεις πως θα πάει η δουλειά.

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 minutes ago, efib said:

Η αγορά και η εγκατάσταση που είδαμε το πρόβλημα έγινε σε πολύ κοντινές ημερομηνίες. Έχω δικαίωμα να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω. Δεν μπορώ να περιμένω τι θα αποφασίσει το κάθε λαμόγιο και να μείνω μέσα στον καύσωνα χωρίς κλιματισμό. Άσε, μες τα νεύρα είμαι από την Παρασκευή γιατί το είχα καταλάβεις πως θα πάει η δουλειά.

οτι εχεις εχεις.ποσο ευκολα θα στα δωσουν και,ποσο γρηγορα ειναι το θεμα. γενικως παντως στο μετρο του εφικτου τα ac ειναι καλο να μπαινουν πριν το καλοκαιρι διοτι και οι ψυκτικοι ειναι δυσευρετοι αυτην την εποχη

Δημοσ.

Δεν διαπραγματεύομαι τα δικαιώματα μου, ρε συ Αλέξανδρε. Μπορώ βάσει νομοθεσίας να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω ή αντικατάσταση. Προφανώς και προτιμώ την αντικατάσταση, αλλά το κατάστημα δεν είναι συνεργάσιμο και δεν μπορώ να περιμένω πότε θα συμμορφωθεί με την νομοθεσία. Ψυκτικό έχω και βρήκα σχετικά εύκολα μιας και τον είχα ειδοποίηση 2 εβδομάδες πριν.

Επειδή ένα κωλομαγαζο αποφασίζει να κάνει ο,τι γουστάρει πρέπει εγώ να μείνω χωρίς κλιματισμό για όσο αυτοί γουστάρουν; Και αν δεν είχα λεφτά να πάρω άλλο τι θα γινόταν; Η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη και για την επισκευή η οποία δεν πρέπει να δημιουργήσει πρόβλημα στον καταναλωτή δηλαδή στην περίπτωση μου να γίνει μεσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Από όπου και να το πιάσεις έχουν φάουλ στο κωλομαγαζο.

Δημοσ.
2 hours ago, efib said:

Δεν διαπραγματεύομαι τα δικαιώματα μου, ρε συ Αλέξανδρε. Μπορώ βάσει νομοθεσίας να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω ή αντικατάσταση. Προφανώς και προτιμώ την αντικατάσταση, αλλά το κατάστημα δεν είναι συνεργάσιμο και δεν μπορώ να περιμένω πότε θα συμμορφωθεί με την νομοθεσία. Ψυκτικό έχω και βρήκα σχετικά εύκολα μιας και τον είχα ειδοποίηση 2 εβδομάδες πριν.

Επειδή ένα κωλομαγαζο αποφασίζει να κάνει ο,τι γουστάρει πρέπει εγώ να μείνω χωρίς κλιματισμό για όσο αυτοί γουστάρουν; Και αν δεν είχα λεφτά να πάρω άλλο τι θα γινόταν; Η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη και για την επισκευή η οποία δεν πρέπει να δημιουργήσει πρόβλημα στον καταναλωτή δηλαδή στην περίπτωση μου να γίνει μεσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Από όπου και να το πιάσεις έχουν φάουλ στο κωλομαγαζο.

δεν ειπα να τα διαπραγματευτεις. το θεμα ειναι ποσο ευκολοθα στο κανουν ή ποσο θαβτο τραβηξεις για να γινει.ακομα και καταγγελια να κανεις που δεν διαφωνω δεν σημαινει οτι σε μισ βδομαδα θα τελειωσει ολο αυτο.αλλο το τι μπορεις να κανεις και εννοειται θα υο κανεις και αλλο ποσο θα πρεπει να περιμενεις και να το τραβηξεις δυστυχως για να γινει.

η νομοθεσια ειναι ξεκαθαρη το θεμα ειναι οτι πολλες φορες θελει χρονο ολο αυτο.οκ σιγουρα μπορεις  να βαλεις αλλο οσο περιμενεις να λυθει αλλα οπως ειπες αν δεν ειχες τα χρηματα. επισης το ευλογο χρονικο διαστημα ειναι πολυ σχετικο. 

σου εφερα για παραδειγμα το λαπτοπ που η επισκευη κτλ πηρε 2 μηνες. και λες αν ο αλλος δεν εχει αλλο λαπτοπ τι κανει?γενικως ειναι πολλα τα παραξενα. just saying

η daikin σου ειπε για πλακετα ή το καταστημα οτι θα παρει ενα μηνα?δηλαδη η απαντηση της daikin ειναι οτι περιμενετε ενα μηνα?

Δημοσ.
4 ώρες πριν, elgol είπε

Αμφισβητηση συναλλαγης στην καρτα

Καλή ιδέα. Θα το κοιτάξω εάν μπορώ να το κάνω.

15 ώρες πριν, poulinos είπε

δεν ειπα να τα διαπραγματευτεις. το θεμα ειναι ποσο ευκολοθα στο κανουν ή ποσο θαβτο τραβηξεις για να γινει.ακομα και καταγγελια να κανεις που δεν διαφωνω δεν σημαινει οτι σε μισ βδομαδα θα τελειωσει ολο αυτο.αλλο το τι μπορεις να κανεις και εννοειται θα υο κανεις και αλλο ποσο θα πρεπει να περιμενεις και να το τραβηξεις δυστυχως για να γινει.

η νομοθεσια ειναι ξεκαθαρη το θεμα ειναι οτι πολλες φορες θελει χρονο ολο αυτο.οκ σιγουρα μπορεις  να βαλεις αλλο οσο περιμενεις να λυθει αλλα οπως ειπες αν δεν ειχες τα χρηματα. επισης το ευλογο χρονικο διαστημα ειναι πολυ σχετικο. 

σου εφερα για παραδειγμα το λαπτοπ που η επισκευη κτλ πηρε 2 μηνες. και λες αν ο αλλος δεν εχει αλλο λαπτοπ τι κανει?γενικως ειναι πολλα τα παραξενα. just saying

η daikin σου ειπε για πλακετα ή το καταστημα οτι θα παρει ενα μηνα?δηλαδη η απαντηση της daikin ειναι οτι περιμενετε ενα μηνα?

Η Daikin δεν φάνηκε να θέλει να λύσει το προβλημα και να με βοηθήσει. Ξέρει πολύ καλά ποιοι είναι οι συνεργάτες της, οπότε δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί τους. 

Για την πλακέτα τώρα, είπαν πως εάν είναι σε απόθεμα θα πάρει 2-4 εργάσιμες. Δεν θέλω επισκευή σε μηχάνημα που δεν λειτούργησε ποτέ. 

Δεν βγάζουν και το σαραβαλο τους. Θα πληρώσω εγώ για απεγκατασταση για να βάλω το νέο;; Και μετά θα το έχω εγώ μέσα στο σπίτι μου να μου πουν ότι του προκάλεσα νέα ζημιά μετά; Ποτέ ξανά Daikin. 

Δημοσ.

Βασικα η DAIKIN μπορει να κανει την παπια γιατι δεν στο πουλησε αυτη αλλα συνεργατης της.

Μπορουν να σε τρεναρουν και αλλο λεγοντας οτι φταιει ο εγκαταστατης (εαν δεν ειναι δικος τους). 

Να ζητανε πιστοποιηση εγκαταστατη ,αποδειξεις κτλ...

Οποτε πηρα daikin το αγοραζα απο καταστημα της DAIKIN και μου εκαναν την εγκατασταση οι ιδιοι.

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, elgol είπε

Αμφισβητηση συναλλαγης στην καρτα

Οτι εγινε συναλλαγη μη εξουσιοδοτημενη; Οτι να ναι

 

47 λεπτά πριν, efib είπε

Δεν θέλω επισκευή σε μηχάνημα που δεν λειτούργησε ποτέ. 

Αφου η πλακετα ειναι ολη η επιστημη σε ενα τετοιο μηχανημα,ποιο το προβλημα να στην αλλαξουν; 

Παρε αυτο που σου δινουν διαφορετικα ξηλωσε τα ολα,πεταξε τα και μετα πληρωσε για καινουρια,δικη σου επιλογη!

  • Like 1
  • Confused 1
  • Haha 2
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, vagos789 είπε

Οτι εγινε συναλλαγη μη εξουσιοδοτημενη; Οτι να ναι

 

Αφου η πλακετα ειναι ολη η επιστημη σε ενα τετοιο μηχανημα,ποιο το προβλημα να στην αλλαξουν; 

Παρε αυτο που σου δινουν διαφορετικα ξηλωσε τα ολα,πεταξε τα και μετα πληρωσε για καινουρια,δικη σου επιλογη!

Εάν δεν γνωρίζεις καλό θα ήταν να μην εκφέρεις άποψη γιατί θα εκτεθείς. Έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής με αιτιολογία ελλατωματικου προϊόντος. 

Δεν θέλω επισκευή σε ολοκαίνουργιο μηχανήμα. Δεν με απασχολεί τι λες εσύ, με απασχολεί το τι λέει η νομοθεσία. Άντε κάνε άλλου τον έξυπνο. Κάποιοι σαν εσένα έχουν κάνει την Ελλάδα μπανανία. 

32 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Βασικα η DAIKIN μπορει να κανει την παπια γιατι δεν στο πουλησε αυτη αλλα συνεργατης της.

Μπορουν να σε τρεναρουν και αλλο λεγοντας οτι φταιει ο εγκαταστατης (εαν δεν ειναι δικος τους). 

Να ζητανε πιστοποιηση εγκαταστατη ,αποδειξεις κτλ...

Οποτε πηρα daikin το αγοραζα απο καταστημα της DAIKIN και μου εκαναν την εγκατασταση οι ιδιοι.

 

Έχω απόδειξη και είναι πιστοποιημένος ψυκτικός. 

Ζήτησα από την Daikin ψυκτικό, μου έδωσαν τα στοιχεία από έναν ο οποίος μου είπε ότι κάνει εγκατάσταση μόνο σε όσα έχει πουλήσει εκείνος, μετά ζήτησα άλλον ψυκτικό από την Daikin αλλά δεν πήρα ποτέ απάντηση στο email, ούτε σήκωσαν ποτέ το τηλέφωνο και επειδή είχαν περάσει οι μέρες επέλεξα άλλον. 

Εμένα δεν με απασχολεί ποιος φταίει, το μόνο σίγουρο είναι το δεν φταίω εγώ. Οπότε όποιος και να φταίει εγώ θα στραφω εναντίον του και θα λήξει το ζήτημα. Να έρθουν όμως να το κατεβάσουν το σαραβαλο τους και να το πάρουν γιατί δεν πρόκειται να πληρώσω εγώ για απεγκατασταση, ούτε να το έχω στο σπίτι μου μέχρι να λήξει η υπόθεση.

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, vagos789 είπε

Οτι εγινε συναλλαγη μη εξουσιοδοτημενη; Οτι να ναι

Η αμφισβήτηση συναλλαγής συμβαίνει όταν ένας πελάτης διαμαρτύρεται για μια συναλλαγή στην πιστωτική του κάρτα. Μπορούν να διαμαρτυρηθούν τους παρακάτω λόγους:

1.Απάτη

2.Χρεώθηκαν δύο φορές για μια αγορά

3.Δεν λάβανε ποτέ ένα προϊόν ή υπηρεσία

4.Λάβανε ένα προϊόν χαμηλής ποιότητας ή κατεστραμμένο

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, efib είπε

Εάν δεν γνωρίζεις καλό θα ήταν να μην εκφέρεις άποψη γιατί θα εκτεθείς. Έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής με αιτιολογία ελλατωματικου προϊόντος. 

Δεν θέλω επισκευή σε ολοκαίνουργιο μηχανήμα. Δεν με απασχολεί τι λες εσύ, με απασχολεί το τι λέει η νομοθεσία. Άντε κάνε άλλου τον έξυπνο. Κάποιοι σαν εσένα έχουν κάνει την Ελλάδα μπανανία. 

Έχω απόδειξη και είναι πιστοποιημένος ψυκτικός. 

Ζήτησα από την Daikin ψυκτικό, μου έδωσαν τα στοιχεία από έναν ο οποίος μου είπε ότι κάνει εγκατάσταση μόνο σε όσα έχει πουλήσει εκείνος, μετά ζήτησα άλλον ψυκτικό από την Daikin αλλά δεν πήρα ποτέ απάντηση στο email, ούτε σήκωσαν ποτέ το τηλέφωνο και επειδή είχαν περάσει οι μέρες επέλεξα άλλον. 

Εμένα δεν με απασχολεί ποιος φταίει, το μόνο σίγουρο είναι το δεν φταίω εγώ. Οπότε όποιος και να φταίει εγώ θα στραφω εναντίον του και θα λήξει το ζήτημα. Να έρθουν όμως να το κατεβάσουν το σαραβαλο τους και να το πάρουν γιατί δεν πρόκειται να πληρώσω εγώ για απεγκατασταση, ούτε να το έχω στο σπίτι μου μέχρι να λήξει η υπόθεση.

Δυο αποριες εχω ; 

α) Το αγορασες απο μεγαλη αλυσιδα ή απο το δικτυο της DAIKIN 

β) Οταν λες πιστοποιημενος τεχνικος εννοεις εχει αδεια ασκησεως επαγγελματος ή πιστοποιημενος απο την DAIKIN

Σε ρωταω γιατι 1ον υπαρχουν παραεισαγωγες DAIKIN και

2ον) πχ και εγω εχω πτυχιο τεχνικου Η/Υ και αδεια ασκησεως επαγγελματος αλλα αμα ανοιξω ενα DELL που δεν ειμαι εξουσιοδοτημενος θα το βγαλω εκτος εγγυησης..

Δημοσ.

Μάλιστα. Αγοράστηκε από επίσημο μεταπωλητή της daikin, δεν είναι παρά εισαγωγή. Ο ψυκτικός δεν είναι πιστοποιημένος της Daikin. Με υποθέσεις μιλάμε τώρα για το τι κάνει η Dell και η κάθε Dell; Δεν απαιτείται πιστοποιημένος ψυκτικός της Daikin για να κάνει εγκατάσταση σε κλιματιστικό Daikin,  και για να είναι στην εγγύηση. 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χρειαζεται πιστοποιημενος τεχνικος της DAIKIN ομως για να το χαρακτηρισει  ελλατωματικο...

Εκει ειναι το μπλεξιμο. Αφου ειναι σε εγγυηση πρεπει να ερθει να το δει δικος τους τεχνικος και δεν μετραει η αποψη του δικου σου τεχνικου.

Και επειδη ειπαμε και για την DELL εαν ενας τεχνικος πχ του ΠΛΑΙΣΙΟΥ ,του Public βγαλει ενα Laptop DOA δεν σημαινει οτι και η DELL το δεχεται.

Μπορει το καταστημα να το αλλαξει στον πελατη και να το στειλει στην DELL και αυτη να του το γυρισει πισω. (Θα το φαει ανοιχτο αλλος πελατης)

Επεξ/σία από k_w_t
  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, Nabuko said:

Η αμφισβήτηση συναλλαγής συμβαίνει όταν ένας πελάτης διαμαρτύρεται για μια συναλλαγή στην πιστωτική του κάρτα. Μπορούν να διαμαρτυρηθούν τους παρακάτω λόγους:

1.Απάτη

2.Χρεώθηκαν δύο φορές για μια αγορά

3.Δεν λάβανε ποτέ ένα προϊόν ή υπηρεσία

4.Λάβανε ένα προϊόν χαμηλής ποιότητας ή κατεστραμμένο

Στην eurobank πάντως στην φόρμα που πρέπει να συμπληρώσεις για την αμφισβήτηση συναλλαγής δεν υπάρχει σχετική επιλογή. Ως λόγους αμφισβήτησης έχει απώλεια\κλοπή κάρτας, μη εξουσιοδότησή χρέωσης, μη επιστροφή χρημάτων από ακύρωση κράτησης σε ξενοδοχείο και ότι δεν παρέλαβες το εμπόρευμα. Το λέω γιατί και εγώ παρέλαβα κατεστραμμένο προϊόν από μεγάλο κατάστημα και με ταλαιπωρούν εδώ και 1 μήνα με δικαιολογίες και καθυστερήσεις αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής.

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, kax54638 είπε

Στην eurobank πάντως στην φόρμα που πρέπει να συμπληρώσεις για την αμφισβήτηση συναλλαγής δεν υπάρχει σχετική επιλογή

Στο τέλος έχει επιλογή "Λοιποί λόγοι" που συμπληρώνεις μόνος σου ότι δεν εμπίπτει στις ανωτέρω κατηγορίες.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...