Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, gakost είπε

Στο έγραψαν παραπάνω. Σαν καταναλωτής δεν έχεις να κάνεις με τον αντιπρόσωπο ή εισαγωγέα αλλά με το κατάστημα. Τα δικαιώματα σου από το νόμο πρέπει ο πωλητής να στα παρέχει. Και στην BMW στην διετή νομικη εγγύηση δεν έχεις υποχρέωση να πας σε εξουσιοδοτημενο αλλά σε αδειοδοτημενο συνεργείο για συντήρηση και επισκευές. Η εργοστασιακή εγγύηση είναι έξτρα και έχει δικούς της όρους Ειναι στην ουσία ένα συμβόλαιο με συγκεκριμένους όρους και λέγεται εμπορική εγγύηση. Αν θέλεις αυτή την κάλυψη που στα αυτοκίνητα την θέλεις γιατί έχει συνήθως καλύτερους όρους από την νομική μπορεί να χρειάζεται να πας αποκλειστικά σε εξουδιοτημενο.

Μπορώ να σου αναφέρω παράδειγμα που αντιπρόσωπος αυτοκινήτων αναγκάστηκε από το εργοστάσιο να επισκευάσει σε εγγυηση πρόβλημα που ο εισαγωγέας έκανε την πάπια. Νομίζω ήταν αλλαγή μηχανής αλλά πάνε πολλά χρόνια.

Και να σου πω και το τελευταίο αν πας σε δικαστήριο και φέρεις πραγματογνομωνα μάντεψε αν τον δικαστή θα τον ενδιαφέρει αν είναι εξουσιοδοτημενος. Δεν τον ενδιαφέρει το νομοθέτη. Η λογική ότι μόνο ο εξουσιοδοτημενος επισκευαστής  ξέρει δεν στέκει. Η Daikin δεν έχει καμία μοναδική τεχνολογία που πρέπει να έχεις 2 μυαλά για να καταλάβεις. 

Ανοιξε ενα iPhone και αλλαξε μπαταρια πριν ληξει η εγγυηση και μετα πηγαινε στην iSquare.

θα στο βγαλουν εκτος εγγυησης ναι ή οχι ?

Στους ορους το λεει 

Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει:
-Τυχόν µετατροπές, επισκευές ή συντηρήσεις που πραγµατοποιήθηκαν στην Συσκευή από µη
εξουσιοδοτηµένο από την Daikin πρόσωπο


Οροι εγγυησης Daikin Hellas.pdf

 

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, gakost είπε

Πλέον με τον νέο νόμο ή περίοδος υπαναχωρησης είναι 30 μέρες (από 14 πριν) και δεν έχει σχέση αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή όχι. Άλλαξες γνώμη, δεν σου κάνει κλπ.

Ποιος νόμος είναι αυτός και που το είδες?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, primeragt είπε

Το ότι το αναφέρει δεν το κάνει νόμιμο αυτό. 

Δηλαδή θα αρχισουμε να φτιαχνουμε τις συσκευες μας στο καθε συνοικιακο μαγαζι και εαν κατι δεν παει καλα θα το στελνουμε πισω εκει που το αγορασαμε και θα ζηταμε αντικατασταση ?

Τα service καθε εταιριας πληρουν καποιες προυποθεσεις και πληρωνουν καποια χρηματα σε εκπαιδευση προσωπικου εξοπλισμο κτλ.

Για να μπει η ταμπελα Authorised service πρεπει να υπαρχουν καποιοι οροι.

Παρε για παραδειγμα το ΠΛΑΙΣΙΟ  ειναι Authorised sales point της APPLE αλλα οχι Authorised service. 

Τα στελνει στην iSquare και δεν τα πειραζει οταν ειναι σε εγγυηση.

 

Επεξ/σία από k_w_t
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, k_w_t said:

Ανοιξε ενα iPhone και αλλαξε μπαταρια πριν ληξει η εγγυηση και μετα πηγαινε στην iSquare.

θα στο βγαλουν εκτος εγγυησης ναι ή οχι ?

Στους ορους το λεει 

Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει:
-Τυχόν µετατροπές, επισκευές ή συντηρήσεις που πραγµατοποιήθηκαν στην Συσκευή από µη
εξουσιοδοτηµένο από την Daikin πρόσωπο


Οροι εγγυησης Daikin Hellas.pdf 258.53 kB · 0 downloads

 

Ωραία τα λες και συμφωνώ. Μόνο που αυτή είναι η εμπορική εγγύηση και όχι η νομική. 

Διαφορετικά πράγματα.

Έφοσον λες ότι είσαι και επαγγελματίας θα σου πρότεινα να κάνεις ένα ερώτημα στο νομικό σύμβουλο του επιμελητηρίου σου να σου εξηγήσει τι ισχύει και τι υποχρεώσεις έχεις.

Δεν στο λέω ειρωνικά ούτε επιθετικά. 

Επεξ/σία από gakost
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, gakost είπε

Ωραία τα λες και συμφωνώ. Μόνο που αυτή είναι η εμπορική εγγύηση και όχι η νομική. 

Διαφορετικά πράγματα.

Έφοσον λες ότι είσαι και επαγγελματίας θα σου πρότεινα να κάνεις ένα ερώτημα στο νομικό σύμβουλο του επιμελητηρίου σου να σου εξηγήσει τι ισχύει και τι υποχρεώσεις έχεις.

Δεν στο λέω ειρωνικά ούτε επιθετικά. 

Οταν δεν εισαγεις μονος σου εμπορευματα και τα αγοραζεις απο την Ελληνικη αντιπροσωπεια οι οροι εγγυησεως ειναι απλοι.

7 ή 30 μερες εχεις για DOA . Εμφανη δυσλειτουργια προιοντος χωρις την αποσφραγιση της συσκευης.

Μιλας με την αντιπροσωπεια τους στελνεις email με μια μικρη τεχνικη εκθεση και σου απαντανε αναλογα. (Αλλαξε το και στο πιστωνουμε ή στειλτο μας για ελεγχο)

Στα 2 χρονια που ειναι η εμπορικη εγγυηση τα παραλαμβανω και τα στελνω κατευθειαν στο service της εταιριας.

Παντα στον πελατη δινω αντιγραφο της εκθεσης της αντιπροσωπειας.

Δεν υπαρχει καπου νομος που να λεει "ΖΗΤΗΣΕ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ"

Οπως εγραψα και πιο πανω εχω φαει προιοντα που δεν ειχαν καμια βλαβη και τα αλλαξα.

Σε προιοντα τεχνολογιας που αγοραζεις απο την Ελληνικη αντιπροσωπεια το περιθωριο κερδους ειναι 8-12%

Με τι εκπτωση θα πρεπει να πουλησω κατι με ανοιχτη συσκευασια για να το αγορασεις ?

 

Εαν ερχεται ο καθενας και λεει πηρα αυτο το κινητο 1000€ το δουλεψα και δεν με βολευει παρτο πισω .

Εγω που το εχω αγορασει 740 (χονδρικη) για να βγαλω 83€ μειον ,τους φορους μειον την προμηθεια του POS .

Ποσο πρεπει να το πουλησω με ανοιχτη συσκευασια ?

Μετα λετε γιατι κλεινουν τα μικρα μαγαζια...?

Επεξ/σία από k_w_t
Δημοσ.
2 hours ago, k_w_t said:

Δηλαδή θα αρχισουμε να φτιαχνουμε τις συσκευες μας στο καθε συνοικιακο μαγαζι και εαν κατι δεν παει καλα θα το στελνουμε πισω εκει που το αγορασαμε και θα ζηταμε αντικατασταση ?

Τα service καθε εταιριας πληρουν καποιες προυποθεσεις και πληρωνουν καποια χρηματα σε εκπαιδευση προσωπικου εξοπλισμο κτλ.

Για να μπει η ταμπελα Authorised service πρεπει να υπαρχουν καποιοι οροι.

Παρε για παραδειγμα το ΠΛΑΙΣΙΟ  ειναι Authorised sales point της APPLE αλλα οχι Authorised service. 

Τα στελνει στην iSquare και δεν τα πειραζει οταν ειναι σε εγγυηση.

 

Αντικατάσταση όχι, επισκευή στην εγγύηση ναι. Από τη στιγμή που φτιάχτηκε από αδειοδοτημένο τεχνικό με το αντίστοιχο ανταλλακτικο μια χαρά δουλειά είναι (που βέβαια κανείς δεν θα μπει σε αυτή την φασαρία όντας εντός εγγύησης). Αλλιώς ας σταματήσουν και οι αντίστοιχες τεχνικές σχολές και οι αδειοδοτήσεις από το κράτος και όλα να γίνονται από τις Χ εταιρείες. Δεν υπάρχουν αυτά. 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, primeragt είπε

Αντικατάσταση όχι, επισκευή στην εγγύηση ναι. Από τη στιγμή που φτιάχτηκε από αδειοδοτημένο τεχνικό με το αντίστοιχο ανταλλακτικο μια χαρά δουλειά είναι (που βέβαια κανείς δεν θα μπει σε αυτή την φασαρία όντας εντός εγγύησης). Αλλιώς ας σταματήσουν και οι αντίστοιχες τεχνικές σχολές και οι αδειοδοτήσεις από το κράτος και όλα να γίνονται από τις Χ εταιρείες. Δεν υπάρχουν αυτά. 

Πιστευεις οτι τα ired,irepair,isihtir κτλ μαγαζια χρησιμοποιουν μονο γνησια ανταλλακτικα ?

Θα δεις στον καταλογο τους ΟΕΜ ,ΟΕΜ Premium, High Premium κτλ

Υπαρχουν εταιριες που δεν πουλανε καν τα ανταλλακτικα τους και τα δινουν μονο σε επισημα service τους. (πχ face id camera iPhone)

Ολα αυτα τα μαγαζια ζουν και υπαρχουν για τα "εκτος εγγυησης" ,για τις σπασμενες οθονες ,τα charging ports κτλ.

 

 

 

 

Δημοσ.

Τα apple είναι ειδικές περιπτώσεις καθώς δεν βρίσκεις γνήσιο ανταλλακτικό. Σε πολλά άλλα προϊόντα μια χαρά βρίσκεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, primeragt είπε

Τα apple είναι ειδικές περιπτώσεις καθώς δεν βρίσκεις γνήσιο ανταλλακτικό. Σε πολλά άλλα προϊόντα μια χαρά βρίσκεις.

Σε πολλα δεν βρισκεις γνησιο ανταλλακτικο "νομιμα" οχι οτι δεν υπαρχουν στην αγορα...

Επισης υπαρχουν και ανταλλακτικα απο αποσυναρμολογημενα κινητα ή μαιμου που τα πουλανε για γνησια..

Ακομα και η συγχωρεμενη η MLS δεν εδινε ανταλλακτικα σου ελεγε να το πας εκει πχ για αλλαγη οθονης σε ταμπλετ των 60€ ζηταγε 70€ και γελαγε ο κοσμος...

Γιατι νομιζεις οτι οι εταιριες επενδυουν τοσα σε δικλίδες ασφαλειας και ενσωματωμένα chips ακομα και τις μπαταριες.

Μεχρι και για τα μελανια των εκτυπωτων που ειναι η μεγαλυτερη απατη επενδυουν εκατομμυρια για κλειδωματα.

Επεξ/σία από k_w_t
Δημοσ.

 

1 hour ago, k_w_t said:

 

Δεν υπαρχει καπου νομος που να λεει "ΖΗΤΗΣΕ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ"

 

Διάβασε τι ισχύει 

https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation

Από όσο άκουσα η περίοδος επιστροφής έχει πάει στις 30 μέρες πλέον.

https://www.gov.gr/sdg/goods/defective-products/general/warranties

Δεν θα γράψω κάτι άλλο δεν έχει νόημα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, gakost είπε

 

Διάβασε τι ισχύει 

https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation

Από όσο άκουσα η περίοδος επιστροφής έχει πάει στις 30 μέρες πλέον.

https://www.gov.gr/sdg/goods/defective-products/general/warranties

Δεν θα γράψω κάτι άλλο δεν έχει νόημα. 

Ολα αυτα ειναι για αγορες online .

Αναφορά σε κείμενο

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος

Για τα φυσικα καταστηματα

Αναφορά σε κείμενο
  1. Αγόρασα ένα προϊόν από κατάστημα. Τελικά δεν το θέλω. Μπορώ να το επιστρέψω και να πάρω τα χρήματά μου πίσω ή να πάρω κάτι άλλο;

Εφόσον το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό και έχει αγοραστεί από φυσικό κατάστημα, η αλλαγή του προϊόντος ή η υπαναχώρηση από τη σύμβαση εναπόκεινται στην πολιτική του καταστήματος.

 

Να σου απαντησω που την πατανε ολοι κυριως με τα κινητα...

Οταν ανοιγεις ενα κινητο και κανεις ενεργοποιηση πατας καποια next next next και αποδεχεσαι καποιους ορους.

Μεσα σε αυτους τους ορους ειναι και οι οροι για την χρηση λογισμικου (Ios,Android κτλ) .

Οταν πατησεις αποδεχομαι και αρχισει να μετραει η εγγυηση τους προιοντος (απο την ενεργοποιηση του) υπαρχει νομικο κενο.

 

Οντως οτι και να γραψεις δεν εχει νοημα γιατι διαβαζεις μονο οτι σε συμφερει..

 

Επεξ/σία από k_w_t
Δημοσ.

Δεν μιλάμε για all in one συσκευές εδώ. Κλειστές. Για κλιματιστικα λέμε. Μια χαρά κυκλοφορούν και ανταλλακτικά και αδειοδοτημένοι εγκαταστάτες. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, primeragt είπε

Δεν μιλάμε για all in one συσκευές εδώ. Κλειστές. Για κλιματιστικα λέμε. Μια χαρά κυκλοφορούν και ανταλλακτικά και αδειοδοτημένοι εγκαταστάτες. 

Ok να σου πω τοτε τι ισχυει και για εκει ...

Η περιμενεις τον τεχνικο της εταιριας να εγκρινει την αντικατασταση ή το συσκευαζεις και το στελνεις πισω και ζητας τα λεφτα σου πισω...

Τωρα εχει γινει εγκατασταση οποτε αναγκαστηκα πρεπει να περιμενει τον τεχνικο της εταιριας για να εγκρινει την εγκατασταση.

Δεν μπορει να κανει υπαναχωρηση ζητωντας να κανουν απεγκατασταση και αλλαγη χωρις ελεγχο.

Αναφορά σε κείμενο
  • τα προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία,

Η βλαβη ειναι στην μια απο τις 2 μοναδες (Παντα στα κλιματιστικα η αποδειξη λεει 2 τμχ Εσωτερικη και εξωτερικη μοναδα) οποτε εξαιρειται και απο τον νομο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, Malthador είπε

Την μέρα που ο Έλληνας καταναλωτής κατανοήσει ότι η αντιπροσωπία και η κατασκευάστρια εταιρεία δεν έχουν απολύτως καμία υποχρέωση απέναντί του, αφού δεν έκαναν απολύτως καμία συναλλαγή μαζί του, ο κόσμος μας θα γίνει λίγο καλύτερος. :)

Σε εμένα αναφέρεσαι; Εγώ δεν έχω καμία απαίτηση από την Daikin πέρα από το να έρθει και να διαπιστώσεις την βλάβη. Κατανόηση κειμένου λέγεται. Η Daikin νομίζει ότι εγώ είμαι πελάτης της και έκανα συναλλαγή μαζί της κλπ, αλλά θα λυθεί και αυτό με τον αρμόδιο φορέα, και όταν λυθεί το ζήτημα θα γραψω αναλυτικά τι έχει συμβεί και ποια ήταν η αντιμετώπιση που είχα τόσο από την Daikin, όσο και από το κωλομαγαζο. 

17 ώρες πριν, k_w_t είπε

Οταν δεν εισαγεις μονος σου εμπορευματα και τα αγοραζεις απο την Ελληνικη αντιπροσωπεια οι οροι εγγυησεως ειναι απλοι.

7 ή 30 μερες εχεις για DOA . Εμφανη δυσλειτουργια προιοντος χωρις την αποσφραγιση της συσκευης.

Μιλας με την αντιπροσωπεια τους στελνεις email με μια μικρη τεχνικη εκθεση και σου απαντανε αναλογα. (Αλλαξε το και στο πιστωνουμε ή στειλτο μας για ελεγχο)

Στα 2 χρονια που ειναι η εμπορικη εγγυηση τα παραλαμβανω και τα στελνω κατευθειαν στο service της εταιριας.

Παντα στον πελατη δινω αντιγραφο της εκθεσης της αντιπροσωπειας.

Δεν υπαρχει καπου νομος που να λεει "ΖΗΤΗΣΕ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ"

Οπως εγραψα και πιο πανω εχω φαει προιοντα που δεν ειχαν καμια βλαβη και τα αλλαξα.

Σε προιοντα τεχνολογιας που αγοραζεις απο την Ελληνικη αντιπροσωπεια το περιθωριο κερδους ειναι 8-12%

Με τι εκπτωση θα πρεπει να πουλησω κατι με ανοιχτη συσκευασια για να το αγορασεις ?

 

Εαν ερχεται ο καθενας και λεει πηρα αυτο το κινητο 1000€ το δουλεψα και δεν με βολευει παρτο πισω .

Εγω που το εχω αγορασει 740 (χονδρικη) για να βγαλω 83€ μειον ,τους φορους μειον την προμηθεια του POS .

Ποσο πρεπει να το πουλησω με ανοιχτη συσκευασια ?

Μετα λετε γιατι κλεινουν τα μικρα μαγαζια...?

Ειλικρινά, δεν απασχολεί κανέναν τι θα κάνεις εσύ με την ανοιγμένη συσκευασία. Άνοιξες κατάστημα και απλά θέλεις να τσεπωνεις χωρίς να δίνεις στον καταναλωτή τα δικαιώματα του; Ξέρεις ποια είναι η νομοθεσία αλλά επειδή είσαι στην μπανανία ποντάρεις στο ότι δεν θα ασχοληθεί κανείς και θα ακούσει τα γνωστά παραμύθια που ακούμε από τα μαγαζάκια. Πάλι καλά που υπάρχουν fora όπως το iph και το insomnia και μας ανοίγουν τα μάτια.

Όσον αφορά το κλιματιστικο, δεν αναφέρει πουθενά στους όρους εγγύησης ότι πρέπει να γίνει από αδειοδοτημένο ψυκτικό, προφανώς ούτε και από εξουσιοδοτημένο από την εκάστοτε εταιρία. 

Δεν έχεις καμία μα καμία γνώση της νομοθεσίας και παντού απαντάς εμπειρίκα τι έκανε ο μπάρμπας σου που είχε Daikin. Ε αυτά δεν περνάνε σε όλους. Έχει και ο καταναλωτής δικαιώματα. Και μετά κλαιγεστε ότι αγοράζουμε από εξωτερικό. Δεν λέμε γιατί κλείνουν τα μικρά μαγαζιά, και δεν είναι όλα θέμα τιμής, αγοράκι μου. Είναι θέμα εξυπηρέτησης, και όταν ανοίγεις μαγαζακι μονο για να τσεπωνεις και ξυπνήσει ο καταναλωτής και σε μαυρίσει, τότε αρχίζεις την κλαψα. Γενικά μιλάω, όχι για εσένα.

Επεξ/σία από efib
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...