Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα,

Μια απορία που έχω και θα ήθελα τη γνώμη σας.

Σχετικά με το μέλος "rtg" το οποίο έστειλε το επίμαχο μήνυμα για την αγγελία και με "+2" βαθμολογία.

Μέλος από το 2017 

image.jpeg.96a668bbaf14ce55863c9074ff16bfb6.jpeg

Όταν άρχισα να υποψιάζομαι ότι κάτι δεν πάει καλά πάτησα στο προφιλ του και είχε γίνει ήδη banned.

Υποθέτω ότι για κάποιο λόγο έγινε ban και υποψιάζομαι για την συγκεκριμένη απάτη.

Δεν θα υπήρχε η δυνατότητα μέσω από το ινσομνια να υπάρξει κάποια προειδοποίηση?

Λέω τώρα εγώ. 

Και γενικότερα δεν θα έπρεπε να βγάλει το ινσομνια μία ανακοίνωση ότι τρέχει απάτη μέσω των αγγελιών να έχουν τα μέλη το νου τους??  

Δεν θα διαβάσουν το συγκεκριμένο post όλοι σίγουρα..

Μιλάω πάντα στα πλαίσια της πρόληψης.. 

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ξημερώματα "αφαίρεσαν" από άγνωστο προς εμένα "μαγαζί - εταιρία" 50€. Από την εφαρμογή της τράπεζας στο κινητό είδα πληρωμή 25€ και μετά από 1 λεπτό ξανά πληρωμή στην ίδια επωνυμία 25€.

Μετά από 3 λεπτά έγιναν 2 αιτήματα πληρωμής από άλλες 2 διαφορετικές επωνυμίες και μήνυμα στην εφαρμογή ότι η συναλλαγή δεν ολοκληρώθηκε, η κάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί

Ενημερώθηκε η Τράπεζα, ακυρώθηκε η κάρτα. Έγινε αίτημα επανέκδοσης κάρτας. Μετά από μερικές ημέρες που θα γίνει η εκκαθάριση θα μπορέσω να επικοινωνήσω ξανά με την τράπεζα για να προβώ σε αμφισβήτηση συναλλαγής για το συνολικό ποσό των 50€

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikomotto είπε

Ξημερώματα "αφαίρεσαν" από άγνωστο προς εμένα "μαγαζί - εταιρία" 50€. Από την εφαρμογή της τράπεζας στο κινητό είδα πληρωμή 25€ και μετά από 1 λεπτό ξανά πληρωμή στην ίδια επωνυμία 25€.

Μετά από 3 λεπτά έγιναν 2 αιτήματα πληρωμής από άλλες 2 διαφορετικές επωνυμίες και μήνυμα στην εφαρμογή ότι η συναλλαγή δεν ολοκληρώθηκε, η κάρτα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί

Ενημερώθηκε η Τράπεζα, ακυρώθηκε η κάρτα. Έγινε αίτημα επανέκδοσης κάρτας. Μετά από μερικές ημέρες που θα γίνει η εκκαθάριση θα μπορέσω να επικοινωνήσω ξανά με την τράπεζα για να προβώ σε αμφισβήτηση συναλλαγής για το συνολικό ποσό των 50€

Τράπεζα Εθνική; Πειραιώς; Επίσης έτσι στο ξαφνικό έγιναν χρεώσεις; Λες να στην έχουν κάνει duplicate? Και στην 3-4 συναλλαγή των 25€ να ζητά αποδοχή από το κινητό σου;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tetrabitos είπε

Τράπεζα Εθνική; Πειραιώς; Επίσης έτσι στο ξαφνικό έγιναν χρεώσεις; Λες να στην έχουν κάνει duplicate? Και στην 3-4 συναλλαγή των 25€ να ζητά αποδοχή από το κινητό σου;

Απο την 1η που ανέφερες. Στο ξαφνικό. Με την ονομασία της εταιρίας που έγινε η χρέωση έψαξα στο νετ, υπάρχει και ασχολείται με κυβερνοασφάλεια αλλά δεν νομίζω ότι λέει κάτι. Ενώ εγώ βλέπω ίδια εταιρία και στις δύο πληρωμές μπορεί αν έχουν διαφορετικό λογαριασμό (υποθέτω, δεν το γνωρίζω )

Με την Τράπεζα που μίλησα ρώτησα. Η μία πληρωμή 25€ έγινε οκ, ξέφυγε. Η 2η πληρωμή  από την ίδια εταιρία δεν έπρεπε να ζητήσει έγκριση? Δεν μου απάντησε. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, nikomotto είπε

Απο την 1η που ανέφερες. Στο ξαφνικό. Με την ονομασία της εταιρίας που έγινε η χρέωση έψαξα στο νετ, υπάρχει και ασχολείται με κυβερνοασφάλεια αλλά δεν νομίζω ότι λέει κάτι. Ενώ εγώ βλέπω ίδια εταιρία και στις δύο πληρωμές μπορεί αν έχουν διαφορετικό λογαριασμό (υποθέτω, δεν το γνωρίζω )

Με την Τράπεζα που μίλησα ρώτησα. Η μία πληρωμή 25€ έγινε οκ, ξέφυγε. Η 2η πληρωμή  από την ίδια εταιρία δεν έπρεπε να ζητήσει έγκριση? Δεν μου απάντησε. 

Δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι αδερφέ. Εμένα κάποτε μια "ισπανική εταιρεία" μου είχε πάρει ένα απόγευμα 200€ στα ξαφνικά, έκανα αμφισβήτηση και τα πήρα πίσω, ύστερα μου άλλαξαν κάρτα κτλπ.

Μάλλον σε βάζουν σε κάτι σαν subscription, πως δουλεύει το netflix και ο,τι σου αρπάξουν, βέβαια ήταν τα προϊστορικά χρόνια του 2022, από τότε φαντάζομαι θα έχουν κάνει άλματα στην κυβερνοασφαλεια

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καποιος που δεν εχει μεγαλη εμπειρια μπορει ανετα να πατησει το λινκ, καλοφτιαγμενη απατη σε σχεση με αλλες που κυκλοφορουν.

edit οκ εχει καποια μικρολαθακια αλλα τιποτα που να κανει μπαμ για καποιον μην ψαγμενο...

gov.jpg

Επεξ/σία από 4saken
  • Like 3
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, 4saken είπε

Καποιος που δεν εχει μεγαλη εμπειρια μπορει ανετα να πατησει το λινκ, καλοφτιαγμενη απατη σε σχεση με αλλες που κυκλοφορουν.

edit οκ εχει καποια μικρολαθακια αλλα τιποτα που να κανει μπαμ για καποιον μην ψαγμενο...

gov.jpg

Και μόνο που ειναι προσωπικό και δεν έχει όνομα παραλήπτη χτυπάει καμπανάκια.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Και μόνο που ειναι προσωπικό και δεν έχει όνομα παραλήπτη χτυπάει καμπανάκια.

χτυπάει καμπανάκια για σένα. Πιστεύεις για τον μέσο έλληνα που με το ζόρι καταφέρνει να κάνει log in στο φβ παίζει ρόλο αν αναφέρεται το όνομα του σε τέτοιο mail; Ούτε που θα το προσέξει.

Το λάθος που κάνουμε όλοι είναι πως κρίνουμε με βάση τα δικά μας δεδομένα. Υπάρχει τέτοια ασχετοσύνη.....

  • Confused 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Neptu είπε

χτυπάει καμπανάκια για σένα. Πιστεύεις για τον μέσο έλληνα που με το ζόρι καταφέρνει να κάνει log in στο φβ παίζει ρόλο αν αναφέρεται το όνομα του σε τέτοιο mail; Ούτε που θα το προσέξει.

Το λάθος που κάνουμε όλοι είναι πως κρίνουμε με βάση τα δικά μας δεδομένα. Υπάρχει τέτοια ασχετοσύνη.....

Δεν έχω να απαντήσω κάτι πέρα απο το να προσέχουν.

Δημοσ.
Στις 23/8/2025 στις 5:35 ΜΜ, Ukforthemoment είπε

Και μόνο που ειναι προσωπικό και δεν έχει όνομα παραλήπτη χτυπάει καμπανάκια.

Όταν λες όνομα παραλήπτη εννοείς που δεν λέει Αγαπητέ / Αγαπητή Γιώργο Παπαδόπουλε; 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ναι .

Αν και έχω καιρό να ασχοληθώ με τα λογιστικά και δεν θέλω να τα δω ποτέ ξανά στα μάτια μου, δεν είναι λίγες οι φορές που λάμβανα ανώνυμα email από διάφορες υπηρεσίες τύπου η αίτηση σας με αριθμό τάδε είναι έτοιμη. Άντε τώρα βρες εσύ μέσα στου 100 πελάτες που έχεις κάνει μια αίτηση σε ποιον ανήκει η τάδε. 

Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο κριτήριο να θεωρήσεις scam επειδή δεν γράφει όνομα μιας και δεν είναι κανόνας ότι θα πάρεις email με το όνομα σου. Είναι και ο λόγος που θυμάμαι ως τακτική είχαμε να βάζουμε τα email των πελατών και τους λέγαμε σε περίπτωση που λάβετε κάτι ελάτε να το δούμε μαζί.  

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, manolis940 είπε

Αν και έχω καιρό να ασχοληθώ με τα λογιστικά και δεν θέλω να τα δω ποτέ ξανά στα μάτια μου, δεν είναι λίγες οι φορές που λάμβανα ανώνυμα email από διάφορες υπηρεσίες τύπου η αίτηση σας με αριθμό τάδε είναι έτοιμη. Άντε τώρα βρες εσύ μέσα στου 100 πελάτες που έχεις κάνει μια αίτηση σε ποιον ανήκει η τάδε. 

Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο κριτήριο να θεωρήσεις scam επειδή δεν γράφει όνομα μιας και δεν είναι κανόνας ότι θα πάρεις email με το όνομα σου. Είναι και ο λόγος που θυμάμαι ως τακτική είχαμε να βάζουμε τα email των πελατών και τους λέγαμε σε περίπτωση που λάβετε κάτι ελάτε να το δούμε μαζί.  

Eίναι ένδειξη για μαζικά emails .Κάτι που πρέπει να σε βάλει σε σκέψεις.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Eίναι ένδειξη για μαζικά emails .Κάτι που πρέπει να σε βάλει σε σκέψεις.

Αυτό φυσικά και ναι. 

  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

ΜΠρΘεσ 5311/2025 Ευθύνη τράπεζας για ηλεκτρονική απάτη μέσω e-Banking - Αποζημίωση και χρηματική ικανοποίηση για ηθική βλάβη λόγω ανεπαρκών μέτρων ασφαλείας και μη έγκαιρης αντίδρασης της τράπεζας

Η υπό κρίση υπόθεση αφορά αγωγή πελάτισσας τραπεζικού ιδρύματος, η οποία υπέστη σημαντική οικονομική ζημία ύψους 18.000 ευρώ λόγω διαδικτυακής απάτης σε λογαριασμό της που τηρούνταν στην εναγόμενη τράπεζα. Συγκεκριμένα, η ενάγουσα, η οποία βρισκόταν σε ιατρείο και διαχειριζόταν κλήσεις ασθενών, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με άγνωστο δράστη που προσποιούνταν πελάτη ιατρείου, πείστηκε να παραχωρήσει τα προσωπικά της διαπιστευτήρια (userID, κωδικό PIN και κωδικούς μίας χρήσης – OTP), με αποτέλεσμα ο δράστης να αποκτήσει πρόσβαση στο σύστημα e-banking και να πραγματοποιήσει μη εγκεκριμένες αναλήψεις χρημάτων. Το δικαστήριο έκρινε ότι η κατάθεση χρημάτων στην τράπεζα διέπεται από τη σύμβαση της ανώμαλης παρακαταθήκης, κι επομένως, η τράπεζα αποκτά κυριότητα των χρημάτων αλλά οφείλει να τα αποδώσει σε ισόποση ποσότητα και ποιότητα όταν ο πελάτης το απαιτήσει. Παράλληλα, η τράπεζα λειτουργεί ως πάροχος υπηρεσιών υπό την έννοια του νόμου περί προστασίας καταναλωτή (ν. 2251/1994), με αυξημένες υποχρεώσεις πρόνοιας και ασφάλειας. Ιδιαίτερη σημασία στην υπόθεση είχε η εφαρμογή του νόμου 4624/2018, ο οποίος ενσωματώνει την ευρωπαϊκή οδηγία 2015/2366 για τις υπηρεσίες πληρωμών και καθορίζει τις υποχρεώσεις τόσο των χρηστών των μέσων πληρωμών όσο και των παρόχων. Ειδικότερα, σύμφωνα με τον νόμο, ο πελάτης ευθύνεται μέχρι 50 ευρώ για ζημίες από μη εγκεκριμένες πληρωμές σε περίπτωση ελαφράς αμέλειας, ενώ η τράπεζα αναλαμβάνει τον κίνδυνο στις περισσότερες περιπτώσεις, εκτός αν αποδείξει δόλο ή βαριά αμέλεια του πελάτη. Στην προκειμένη περίπτωση, το δικαστήριο διαπίστωσε ελαφρά αμέλεια της ενάγουσας, λόγω περιορισμένης εμπειρίας στη χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών, της ηλικίας της (72 ετών) και της άμεσης ενημέρωσης της τράπεζας για τη μη εγκεκριμένη συναλλαγή. Αντιθέτως, η τράπεζα κρίθηκε υπαίτια, καθώς δεν εφάρμοσε επαρκή μέτρα ασφαλείας, δεν ανέστειλε τις ύποπτες συναλλαγές παρά την άμεση ειδοποίηση, και δεν ενημέρωσε επαρκώς τον πελάτη για πιθανούς κινδύνους. Επιπλέον, οι Γενικοί Όροι της τράπεζας, που απέκλειαν την ευθύνη για απάτη μέσω hacking ή phishing, κρίθηκαν άκυροι λόγω αντίθεσης με το αναγκαστικό δίκαιο του ν. 4624/2018. Κατόπιν τούτων, το δικαστήριο υποχρέωσε την τράπεζα να αποδώσει στην ενάγουσα το ποσό των 17.950 ευρώ, μείον δηλαδή το ποσό της ελαφράς αμέλειάς της, και να καταβάλει επιπλέον 500 ευρώ ως χρηματική ικανοποίηση για ηθική βλάβη, αναγνωρίζοντας την ψυχολογική επιβάρυνση που υπέστη η πελάτισσα από την απώλεια των αποταμιεύσεών της και την έλλειψη αποτελεσματικής υποστήριξης από το τραπεζικό ίδρυμα.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...