Προς το περιεχόμενο

Περί πρώτης γενιάς (R50/R52/R53)


Doped

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μιλάμε πάντα για την πρώτη γενιά Mini που έβγαλε η BMW στην αγορά μετα την εξαγορά της Rover (αν δεν κανω λαθος).

Το σχέδιο ήταν αρκετά κοντά στο original, αλλα προφανώς όπως όλοι ξερουμε, το μέγεθος έχει μεγαλώσει για τα νέα Mini (αλλά και πάλι παραμένουν μικρά σε σχέση με τα νεα μοντέλα που βλέπουμε πλέον στην σειρά F - τρίτης γενιάς).

Τα συγκεκριμένα μοντέλα είχανε τους παρακάτω κινητήρες:

  • Chrysler Tritec i4 1.4 (One, Cooper)
  • Chrysler Tritec i4 1.6 (One, Cooper)
  • Chrysler Tritec i4 1.6 SuperCharged (Cooper S)
  • Chrysler Tritec i4 1.4 1ND-TV I4 (Cooper D)

Θεματάκια της γενιάς:

Με πρόχειρη αναζήτηση, βρήκα μια σελίδα που αναφέρει τα θέματα που είχε αυτη η γενιά των Mini. Απ' όσα διάβασα, δεν έφτιαξαν και πολλά στην επόμενη γενιά (της οποίας είμαι κάτοχος).

  • Σασμάν
  • Υπερθέρμανση
  • Δονήσεις
  • Κιβώτιο ταχυτήτων (CVT)

classic_and_sports_car_buyers_guide_BMW_

Πηγές:

 

Ο λόγος που άνοιξα το θέμα, είναι γιατί θεωρώ οτι καθώς αυτα τα αμάξια πλεόν είναι πολύ χαμηλά σε τιμές, μπορούν κάτοχοι να βοηθήσουν πιθανούς αγοραστές καθώς και ιδιοκτήτες, να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον σε θεματάκια που έχουν με το αμάξι τους.

 

Προσωπικά, πάντα ήθελα να R50 Cooper S καθώς μου έχουν πει κάτοχοι οτι σε σχέση με τα R56, είναι πιο σκληρά στο σασμάν τους, και πατάνε καλύτερα στον δρομο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...