Προς το περιεχόμενο

Διαθέσιμη από σήμερα η υποστήριξη VRR στο PlayStation 5


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Bayern96 είπε

 

Για υπολογιστή το VRR είναι αρκετά σημαντικό, για τις κονσόλες όπου τα παιχνίδια κατασκευάζονται με τα specs του συγκεκριμένου hardware in-mind, νομίζω ότι είναι απλά nice to have, σε κάποια παιχνίδια όντως θα βελτιώνει την εμπειρία αλλά στα περισσότερα δεν θα δεις διαφορά.

Σωστά όσα γράφεις, απλά μια προσθήκη στο τελευταίο κομμάτι:

Όταν ένα PS5 παιχνίδι στο mode υψηλής ποιότητας για παράδειγμα μπορούσε να παίζει στα 60 frame αλλά σε κάποιες λίγες σκηνές "έπεφτε" π.χ. στα 45 frame οι developers για να αποφύγουν τα stutters του Vsync το "κλείδωναν" στα 30fps.

Τώρα με το VRR, αν το επιλέξει ο developer (αρκετοί ήδη το κάνουν/σκοπεύουν) μπορεί να ξεκλειδώσει το παιχνίδι να τρέχει στα 60+ frames ακόμα και στο mode υψηλης ποιότητας γιατί ακόμα και όταν θα πέφτει κάτω από τον στόχο των 60 frame δεν θα υπάρχουν οι παρενέργειες του stuttering κτλ.

Άρα αυτό θα επιτρέπει να τρέχουμε ένα παιχνίδι ίσως ακόμα και στο 90% της διάρκειας του με διπλάσια frames από ότι είχαμε έως τώρα χωρίς VRR.

Άρα ανάλογα το παιχνίδι και τις επιλογές του developer, το VRR κυμαίνεται από nice to have όπως είπες έως Game Changer.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Makis101 είπε

Προφανώς (υποθέτω έτσι) ότι θα χρειαζόντουσαν αρκετό χρόνο δοκιμών πάνω στην Beta του VRR που δούλευαν. Ναι πέρασε 1.5 χρόνος από την κυκλοφορία του PS5, αλλά δεν πάθαμε και τίποτα φοβερό.......🤷‍♂️

Τώρα που το έχουμε και επίσημα στο PS5 μας, θα το απολαμβάνουμε όλοι κανονικά και σε όποια Games το υποστηρίζουν. (θέλει και την κατάλληλη TV έτσι) 

Ναι είναι μια λογική εξήγηση, βέβαια το ότι το XBOX το έκανε καιρό τώρα με βάζει σε σκέψεις για το κατά ποσο όντως χρειαζόταν τόσες δοκιμές.

Δεν έχω και την κατάλληλη τηλεόραση οποτε δεν θα καταλάβω και ποτέ τί έχανα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, polaki είπε

Ναι είναι μια λογική εξήγηση, βέβαια το ότι το XBOX το έκανε καιρό τώρα με βάζει σε σκέψεις για το κατά ποσο όντως χρειαζόταν τόσες δοκιμές.

Δεν έχω και την κατάλληλη τηλεόραση οποτε δεν θα καταλάβω και ποτέ τί έχανα. 

Ναι το Χbox Series X - S το είχε από DAY ONE, γιατί πολύ απλά η MS είχε φροντίσει να το βάλει με Update στα Xbox One X και Xbox One S.......κάτι που η SONY δεν έκανε ΠΟΤΕ στα PS4 και PS4 PRO! 

Eδώ ρε συ καλά καλά, η SONY, τους τελευταίους 3 με 4 μήνες ενεργά παλεύει να ενημερώσει με VRR μερικές High-End  TVs.

Το θέμα και η ουσία για μένα, είναι ότι το VRR είναι ενεργό στο PS5 μας, και αυτο μόνο καλό είναι......όλα τα άλλα είναι περιττά.

 

Εδώ (και αν σε ενδιαφέρει προφανώς) είναι και μια πολύ ωραία ανάλυση του VRR για τα Series X και PS5, και το πώς αυτό δουλεύει με μια κατάλληλη High-End TV..........QE55Q90RAT

Και λέει λοιπόν ο άνθρωπος:

Έκανα λοιπόν κάποιες δοκιμές και νομίζω ότι κατάλαβα γιατί ο δείκτης ρυθμού ανανέωσης παρουσιάζει διακυμάνσεις σε ορισμένες περιπτώσεις VRR και γιατί παραμένει στατικός σε άλλες.

Τα καλά νέα είναι ότι το VRR υποστηρίζεται σε αυτήν την τηλεόραση έως και 4K 120 Hz. Εξαρτάται από το εάν η κονσόλα βρίσκεται αυτήν τη στιγμή σε λειτουργία HDMI 2.0 (18 Gbps) ή σε λειτουργία HDMI 2.1.

Λειτουργία 4K 120Hz HDR VRR:

  • Xbox Series X:
    • Εμφανίζει το VRRroom: 4KVRR FRL3 420 BT2020 10b HDR
    • Παίζοντας παιχνίδια με υποστήριξη 120 Hz, τόσο το Doom Eternal όσο και το Destiny 2 σε έναν αγώνα Crucible είχαν μεταξένιο ομαλό παιχνίδι στα 120 Hz. Δεν παρατήρησε καμία διακύμανση.
    • Ο δείκτης ρυθμού καρέ στο Q90R παραμένει στατικός στα 119 Hz
  • PS5:
    • Εμφανίζει το VRRroom: 4KVRR FRL3 420 BT2020 10b HDR
    • Τα παιχνίδια Ratchet και Clank και Spider-Man έχουν ξεκλειδωμένους ρυθμούς καρέ τώρα έως και 120 Hz όταν το VRR είναι ενεργοποιημένο στις ρυθμίσεις συστήματος και τα 120 Hz είναι ενεργοποιημένα στο παιχνίδι. Πρέπει να παίξετε σε λειτουργίες "Performance" ή "Performance RT". Το παιχνίδι ήταν μεταξένιο ομαλό με ενεργοποιημένο το VRR. Εάν το VRR είναι απενεργοποιημένο, τότε ο ρυθμός καρέ κλειδώνει στα 60 fps ακόμη και σε λειτουργίες απόδοσης 120 Hz.
    • Ο δείκτης ρυθμού καρέ στο Q90R παραμένει στατικός στα 119 Hz
  • Περίληψη:
    • Αν και το XSX χρησιμοποιεί Freesync και το PS5 χρησιμοποιεί HDMI Forum-VRR, και οι δύο κονσόλες φαίνεται να λειτουργούν πολύ παρόμοια σε λειτουργία VRR 120Hz. Και τα δύο έχουν ρυθμιστεί σε λειτουργία FRL3 24 Gbps και έχουν στατικό δείκτη fps στο Q90R με ομαλό παιχνίδι στα 120 Hz.

Λειτουργία 4K 60Hz HDR VRR:

  • Εδώ είναι όμως που διαφέρουν οι δύο κονσόλες μας.
  • Xbox Series X:
    • Όταν το Xbox έχει ρυθμιστεί στα 4K 60Hz, το σύστημα κατεβαίνει σε λειτουργία HDMI 2.0 (TMDS 18Gbps)
    • Εμφανίζει το VRRroom: 4KVRR 593Mhz 422 BT 2020 12b HDR
    • Ο δείκτης ρυθμού καρέ στο Q90R κυμαίνεται σε πραγματικό χρόνο όταν παίζετε παιχνίδι 60 Hz όπως το Elden Ring που έχει συχνές πτώσεις
  • PS5:
    • Ακόμη και όταν πηγαίνετε σε ένα παιχνίδι 60 Hz, το PS5 παραμένει σε HDMI 2.1 FRL3 (24 Gbps)
    • Το VRRroom εμφανίζει: 4KVRR FRL3 RGB 10b HDR
    • Ο δείκτης ρυθμού καρέ στο Q90R παραμένει στατικός , ακόμη και όταν παίζετε παιχνίδι 60 Hz, όπως το Guardians of Galaxy, το οποίο είναι γνωστό ότι έχει πτώση του ρυθμού καρέ. Το παιχνίδι εκτελείται ομαλά με ενεργοποιημένο το VRR σε λειτουργία απόδοσης.
    • Επεξεργασία: Δοκίμασα το Elden Ring στο PS5 και μπορώ να επιβεβαιώσω ότι δείχνει στατικό 59Hz, ενώ παρουσιάζει διακυμάνσεις στο XSX.
  • Περίληψη:
    • Το Xbox Series X και το PS5 χειρίζονται πολύ διαφορετικά το VRR στα 60Hz.

Αν και τα PS5 και XSX φαίνεται να λειτουργούν παρόμοια με το VRR στα 4K120Hz, στο HDMI 4, έχουν διαφορά στα 60Hz. Το Xbox Series X δλδ πέφτει σε HDMI 2.0 στα 18 Gbps (TMDS), ενώ το PS5 παραμένει σταθερό σε λειτουργία HDMI 2.1. 

Τώρα το VRR μέσω HDMI 2.0 υποδοχεις 1 - 2 και 3, δείχνει τον αριθμό των διακυμάνσεων του ρυθμού καρέ fps στο Q90R, ενώ το VRR μέσω HDMI 2.1 δείχνει έναν στατικό αριθμό. 

Τα 1080p στα 120 Hz υποστηρίζονται στο HDMI 2.0, επομένως είναι λογικό γιατί ο μετρητής fps παρουσιάζει διακυμάνσεις σε αυτήν την περίπτωση.

 

Επεξ/σία από Makis101
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Makis101 είπε

Ναι το Χbox Series X - S το είχε από DAY ONE, γιατί πολύ απλά η MS είχε φροντίσει να το βάλει με Update στα Xbox One X και Xbox One S.......κάτι που η SONY δεν έκανε ΠΟΤΕ στα PS4 και PS4 PRO! 

Eδώ ρε συ καλά καλά, η SONY, τους τελευταίους 3 με 4 μήνες ενεργά παλεύει να ενημερώσει με VRR μερικές High-End  TVs.

Το θέμα και η ουσία για μένα, είναι ότι το VRR είναι ενεργό στο PS5 μας, και αυτο μόνο καλό είναι......όλα τα άλλα είναι περιττά.

Εδώ (και αν σε ενδιαφέρει προφανώς) είναι και μια πολύ ωραία ανάλυση του VRR για τα Series X και PS5, και το πώς αυτό δουλεύει με μια κατάλληλη High-End TV..........QE55Q90RAT

Και λέει λοιπόν ο άνθρωπος:

Έκανα λοιπόν κάποιες δοκιμές και νομίζω ότι κατάλαβα γιατί ο δείκτης ρυθμού ανανέωσης παρουσιάζει διακυμάνσεις σε ορισμένες περιπτώσεις VRR και γιατί παραμένει στατικός σε άλλες.

Τα καλά νέα είναι ότι το VRR υποστηρίζεται σε αυτήν την τηλεόραση έως και 4K 120 Hz. Εξαρτάται από το εάν η κονσόλα βρίσκεται αυτήν τη στιγμή σε λειτουργία HDMI 2.0 (18 Gbps) ή σε λειτουργία HDMI 2.1.

Λειτουργία 4K 120Hz HDR VRR:

  • Xbox Series X:
    • Εμφανίζει το VRRroom: 4KVRR FRL3 420 BT2020 10b HDR
    • Παίζοντας παιχνίδια με υποστήριξη 120 Hz, τόσο το Doom Eternal όσο και το Destiny 2 σε έναν αγώνα Crucible είχαν μεταξένιο ομαλό παιχνίδι στα 120 Hz. Δεν παρατήρησε καμία διακύμανση.
    • Ο δείκτης ρυθμού καρέ στο Q90R παραμένει στατικός στα 119 Hz
  • PS5:
    • Εμφανίζει το VRRroom: 4KVRR FRL3 420 BT2020 10b HDR
    • Τα παιχνίδια Ratchet και Clank και Spider-Man έχουν ξεκλειδωμένους ρυθμούς καρέ τώρα έως και 120 Hz όταν το VRR είναι ενεργοποιημένο στις ρυθμίσεις συστήματος και τα 120 Hz είναι ενεργοποιημένα στο παιχνίδι. Πρέπει να παίξετε σε λειτουργίες "Performance" ή "Performance RT". Το παιχνίδι ήταν μεταξένιο ομαλό με ενεργοποιημένο το VRR. Εάν το VRR είναι απενεργοποιημένο, τότε ο ρυθμός καρέ κλειδώνει στα 60 fps ακόμη και σε λειτουργίες απόδοσης 120 Hz.
    • Ο δείκτης ρυθμού καρέ στο Q90R παραμένει στατικός στα 119 Hz
  • Περίληψη:
    • Αν και το XSX χρησιμοποιεί Freesync και το PS5 χρησιμοποιεί HDMI Forum-VRR, και οι δύο κονσόλες φαίνεται να λειτουργούν πολύ παρόμοια σε λειτουργία VRR 120Hz. Και τα δύο έχουν ρυθμιστεί σε λειτουργία FRL3 24 Gbps και έχουν στατικό δείκτη fps στο Q90R με ομαλό παιχνίδι στα 120 Hz.

Λειτουργία 4K 60Hz HDR VRR:

  • Εδώ είναι όμως που διαφέρουν οι δύο κονσόλες μας.
  • Xbox Series X:
    • Όταν το Xbox έχει ρυθμιστεί στα 4K 60Hz, το σύστημα κατεβαίνει σε λειτουργία HDMI 2.0 (TMDS 18Gbps)
    • Εμφανίζει το VRRroom: 4KVRR 593Mhz 422 BT 2020 12b HDR
    • Ο δείκτης ρυθμού καρέ στο Q90R κυμαίνεται σε πραγματικό χρόνο όταν παίζετε παιχνίδι 60 Hz όπως το Elden Ring που έχει συχνές πτώσεις
  • PS5:
    • Ακόμη και όταν πηγαίνετε σε ένα παιχνίδι 60 Hz, το PS5 παραμένει σε HDMI 2.1 FRL3 (24 Gbps)
    • Το VRRroom εμφανίζει: 4KVRR FRL3 RGB 10b HDR
    • Ο δείκτης ρυθμού καρέ στο Q90R παραμένει στατικός , ακόμη και όταν παίζετε παιχνίδι 60 Hz, όπως το Guardians of Galaxy, το οποίο είναι γνωστό ότι έχει πτώση του ρυθμού καρέ. Το παιχνίδι εκτελείται ομαλά με ενεργοποιημένο το VRR σε λειτουργία απόδοσης.
    • Επεξεργασία: Δοκίμασα το Elden Ring στο PS5 και μπορώ να επιβεβαιώσω ότι δείχνει στατικό 59Hz, ενώ παρουσιάζει διακυμάνσεις στο XSX.
  • Περίληψη:
    • Το Xbox Series X και το PS5 χειρίζονται πολύ διαφορετικά το VRR στα 60Hz.

Αν και τα PS5 και XSX φαίνεται να λειτουργούν παρόμοια με το VRR στα 4K120Hz, στο HDMI 4, έχουν διαφορά στα 60Hz. Το Xbox Series X δλδ πέφτει σε HDMI 2.0 στα 18 Gbps (TMDS), ενώ το PS5 παραμένει σταθερό σε λειτουργία HDMI 2.1. 

Τώρα το VRR μέσω HDMI 2.0 υποδοχεις 1 - 2 και 3, δείχνει τον αριθμό των διακυμάνσεων του ρυθμού καρέ fps στο Q90R, ενώ το VRR μέσω HDMI 2.1 δείχνει έναν στατικό αριθμό. 

Τα 1080p στα 120 Hz υποστηρίζονται στο HDMI 2.0, επομένως είναι λογικό γιατί ο μετρητής fps παρουσιάζει διακυμάνσεις σε αυτήν την περίπτωση.

Καλημέρα. Επειδή βλέπω ότι γνωρίζεις αρκετά για το συγκεκριμένο θέμα θα ήθελα αν μπορείς να μου πεις στην δική μου την περίπτωση με την Q9FN (HDMI 2.0) δουλεύει όλο αυτό? Διότι ναι μεν το ενεργοποίησα και μάλιστα και για τα μη υποστηριζόμενα παιχνίδια, αλλά σε ένα συγκεκριμένο παιχνίδι (Elden Ring) έχασα τελείως την εικόνα μόλις έκανε loading.

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ότι το Xbox υποστηρίζει VRR από την αρχή δεν σημαίνει ότι δουλεύει σε όλα τα παιχνίδια κιόλας ή δουλεύει όπως θα έπρεπε.

Spoiler

 

Νομίζω ότι έχουν και οι δυο τους δουλίτσα ακόμα.

Επεξ/σία από CarbonFibre
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/4/2022 στις 3:55 ΜΜ, nikchris είπε

Τεχνοφοβια στο μαξιμουμ, σε απωθει που προσθετουν features με updates? 0_o

Ή ειναι καμια επιστημη να δουλεψεις τις καινουργιες κοσολες; Γιατι βαζεις το 'εξελιχθει' σε αποστροφο; Δεν εχουν εξελιχθει;

Για απαντησε σε παρακαλω, αποψεις σαν και αυτες μου κινουντην περιεργεια 

Το προβλημα ειναι πως τα διαφημιζε τοσο καιρο, και απλα τα εβαλε τοσο αργα.

Δεν ειναι οτι ανακαλυφθηκε το VRR μετα την ελευση του ps5...

 

Επεξ/σία από Ntinaras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, cocous είπε

Καλημέρα. Επειδή βλέπω ότι γνωρίζεις αρκετά για το συγκεκριμένο θέμα θα ήθελα αν μπορείς να μου πεις στην δική μου την περίπτωση με την Q9FN (HDMI 2.0) δουλεύει όλο αυτό? Διότι ναι μεν το ενεργοποίησα και μάλιστα και για τα μη υποστηριζόμενα παιχνίδια, αλλά σε ένα συγκεκριμένο παιχνίδι (Elden Ring) έχασα τελείως την εικόνα μόλις έκανε loading.

Ευχαριστώ.

Καλησπέρα φίλε.

Κοίτα........το θέμα με τα 4Κ High End TVs που κυκλοφόρησαν το 2018 και 2019, είναι ότι κανένα τους ΔΕΝ φοράει HDMI 2.1, αλλά έχουν όλα HDMI 2.0a/b που ονομάζεται (TMDS) και είναι σε υποδοχές 1 - 2 και 3. Ωστόσο στην νούμερο 4 υποδοχή το HDMI που ναι είναι και σε αυτή μεν 2.0, αλλά υποστηρίζει Fixed Rate Link (FRL) που όμως εδώ είναι η νέα μέθοδος μετάδοσης δεδομένων. (τα High End TVs 8Κ του 2019, είχαν HDMI 2.1 μόνο στην HDMI 4 υποδοχή)

Οπότε για να καταλάβεις.

Η Samsung Q9FN του 2018 (και γαμώ τις τηλεοράσεις man μου 🤘) φοράει και στα τέσσερα HDMI την έκδοση 2.0a/b.

Δηλαδή τα 1 - 2 και 3 έχουν μέγιστο bandwidth (εύρος ζώνης δλδ) τα 18 Gbps, αλλά στο HDMI 4 που η έκδοση είναι πάλι 2.0 αλλά με (FRL), και έτσι έχει μέγιστο bandwidth που πάει στα 24 Gbps.

Τώρα το θέμα είναι ότι αν και το HDMI 2.0a/b είναι ικανότατο για 4K 60 η 120 και HDR, με το VRR ενεργοποιημένο όμως δεν είναι αρκετό το εύρος ζώνης του ακόμα και στο HDMI 4.🤔

 Άρα. 

Στο HDMI 2.0a/b που είναι τα 1 - 2 και 3 έχεις bandwidth μέγιστο έως τα 18 Gbps, και αυτό επιτρέπει το μέγιστο 4K 60fps HDR και VRR.

Στο HDMI 4 όμως που είναι έκδοση 2.0 (FRL) έχεις bandwidth μέγιστο έως 24 Gbps.

Άρα στο HDMI 4 πας για τους παρακάτω συνδυασμούς:

1ον] 4K 60fps HDR και VRR. 

2ον] 4K 120fps HDR αλλά ΟΧΙ VRR. 

3ον] 2K 60 η 120fps με HDR αλλά εδώ ΘΑ έχεις και VRR μαζί.

4ον] Full HD δλδ 1080 με 60 η 120fps HDR και φυσικά θα έχεις VRR.

Οπότε καταλαβαίνεις ότι ο μοναδικός συνδυασμός που δεν επιτρέπει VRR στην Q9FN. Είναι όταν όλα μαζι είναι ενεργοποιημένα, και δεν επαρκεί το bandwidth του HDMI 4 που είναι στα 24 Gbps και όχι στα  40Gbps η 48Gbps που είναι το HDMI 2.1........

 

Καλό θα είναι η επιλογή στο VRR και εκεί που λες (τα μη υποστηριζόμενα παιχνίδια) να την αλλάξεις και να επιλέξεις το (όπου υποστηρίζεται) για να αποφύγεις τεχνικά θέματα και ασυμβατότητες, όπως στο (Elden Ring) που έχασες τελείως την εικόνα. Εξαναγκάζοντας δλδ το VRR να ενεργοποιηθεί εκεί που δεν υποστηρίζεται, και με το μειωμένο bandwidth που έχει το HDMI 2.0a/b, θα έχεις αναπόφευκτα θέματα ασυμβατότητας. 

Το VRR στο PS5 τώρα εφαρμόστηκε, και το 90% από τα Games του ΔΕΝ το υποστηρίζουν καθόλου. Η Sony και κάποια Third Party Studios σιγά σιγά θα κυκλοφορήσουν Patchs για να βάλουν VRR, αλλά δεν θα το κάνουν όλοι......οπότε😉  

Επεξ/σία από Makis101
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, Makis101 είπε

Καλησπέρα φίλε.

Κοίτα........το θέμα με τα 4Κ High End TVs που κυκλοφόρησαν το 2018 και 2019, είναι ότι κανένα τους ΔΕΝ φοράει HDMI 2.1, αλλά έχουν όλα HDMI 2.0a/b που ονομάζεται (TMDS) και είναι σε υποδοχές 1 - 2 και 3. Ωστόσο στην νούμερο 4 υποδοχή το HDMI που ναι είναι και σε αυτή μεν 2.0, αλλά υποστηρίζει Fixed Rate Link (FRL) που όμως εδώ είναι η νέα μέθοδος μετάδοσης δεδομένων. (τα High End TVs 8Κ του 2019, είχαν HDMI 2.1 μόνο στην HDMI 4 υποδοχή)

Οπότε για να καταλάβεις.

Η Samsung Q9FN του 2018 (και γαμώ τις τηλεοράσεις man μου 🤘) φοράει και στα τέσσερα HDMI την έκδοση 2.0a/b.

Δηλαδή τα 1 - 2 και 3 έχουν μέγιστο bandwidth (εύρος ζώνης δλδ) τα 18 Gbps, αλλά στο HDMI 4 που η έκδοση είναι πάλι 2.0 αλλά με (FRL), και έτσι έχει μέγιστο bandwidth που πάει στα 24 Gbps.

Τώρα το θέμα είναι ότι αν και το HDMI 2.0a/b είναι ικανότατο για 4K 60 η 120 και HDR, με το VRR ενεργοποιημένο όμως δεν είναι αρκετό το εύρος ζώνης του ακόμα και στο HDMI 4.🤔

 Άρα. 

Στο HDMI 2.0a/b που είναι τα 1 - 2 και 3 έχεις bandwidth μέγιστο έως τα 18 Gbps, και αυτό επιτρέπει το μέγιστο 4K 60fps HDR και VRR.

Στο HDMI 4 όμως που είναι έκδοση 2.0 (FRL) έχεις bandwidth μέγιστο έως 24 Gbps.

Άρα στο HDMI 4 πας για τους παρακάτω συνδυασμούς:

1ον] 4K 60fps HDR και VRR. 

2ον] 4K 120fps HDR αλλά ΟΧΙ VRR. 

3ον] 2K 60 η 120fps με HDR αλλά εδώ ΘΑ έχεις και VRR μαζί.

4ον] Full HD δλδ 1080 με 60 η 120fps HDR και φυσικά θα έχεις VRR.

Οπότε καταλαβαίνεις ότι ο μοναδικός συνδυασμός που δεν επιτρέπει VRR στην Q9FN. Είναι όταν όλα μαζι είναι ενεργοποιημένα, και δεν επαρκεί το bandwidth του HDMI 4 που είναι στα 24 Gbps και όχι στα  40Gbps η 48Gbps που είναι το HDMI 2.1........

 

Καλό θα είναι η επιλογή στο VRR και εκεί που λες (τα μη υποστηριζόμενα παιχνίδια) να την αλλάξεις και να επιλέξεις το (όπου υποστηρίζεται) για να αποφύγεις τεχνικά θέματα και ασυμβατότητες, όπως στο (Elden Ring) που έχασες τελείως την εικόνα. Εξαναγκάζοντας δλδ το VRR να ενεργοποιηθεί εκεί που δεν υποστηρίζεται, και με το μειωμένο bandwidth που έχει το HDMI 2.0a/b, θα έχεις αναπόφευκτα θέματα ασυμβατότητας. 

Το VRR στο PS5 τώρα εφαρμόστηκε, και το 90% από τα Games του ΔΕΝ το υποστηρίζουν καθόλου. Η Sony και κάποια Third Party Studios σιγά σιγά θα κυκλοφορήσουν Patchs για να βάλουν VRR, αλλά δεν θα το κάνουν όλοι......οπότε😉  

Σε υπέρ ευχαριστώ. Είσαι απίστευτος. Οπότε τελικά μου προτείνεις να βάλω στο HDMI No4 το Ps5 για καλύτερο αποτέλεσμα. Χαίρομαι που μπορεί αυτή η TV τελικά μπορείνα μου δώσει 4K VRR HDR. Είναι τόσο απίστευτη η εικόνα της που πραγματικά δεν θέλω να την αλλάξω. Τουλάχιστον όχι τώρα.

Επεξ/σία από cocous
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, cocous είπε

Σε υπέρ ευχαριστώ. Είσαι απίστευτος. Οπότε τελικά μου προτείνεις να βάλω στο HDMI No4 το Ps5 για καλύτερο αποτέλεσμα. Χαίρομαι που μπορεί αυτή η TV τελικά μπορείνα μου δώσει 4K VRR HDR. Είναι τόσο απίστευτη η εικόνα της που πραγματικά δεν θέλω να την αλλάξω. Τουλάχιστον όχι τώρα.

Να σαι καλα και χαίρομαι πολύ που σε βοήθησα.

Ναι βάλε το PS5 σου στο HDMI 4 ώστε να έχεις μέγιστο bandwidth που πάει στα 24 Gbps στη Samsung Q9FN. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.techradar.com/opinion/i-tested-vrr-on-ps5-and-its-great-but-xbox-series-x-does-it-better

I tested VRR on PS5 and it's great – but Xbox Series X does it better

Good
- VRR for PS5 games rolling out
- Toggle to activate VRR for PS5 games that dont technically support it, but it may still benefit the game
- You can play some games at uncapped frames and it'll still be smooth

Bad
- PS5 games only
- Horizon FW and GT7 not supported
- Doesn't apply to PS4 games, even it got a PS5 patch
- HDMI 2.1 support only. No AMD Freesync
- Only supports 48-120 hz, so if a game drops below 48 you get judder
- Drops chroma display to 4:2:2 when playing at 4k/120

Overall
- Not as good as hoped, and not as good as Series X
 
 

Τελευταια στο παρτυ η σονυ και παλι προχειροδουλεια 😂

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 28/4/2022 στις 4:33 ΠΜ, MikeGR7 είπε

Αρκεί ένας και οι άλλοι ακολουθούν σαν κοπάδι.

Νομίζεις ότι έχουν όλοι προσωπική άποψη ή εμπειρία για αυτά τα θέματα?

Ούτε καν, οι πιο πολλοι δεν έχουν δει PS5 ούτε σε βιτρίνα.

Είναι το ίδιο δημογραφικό που εκραζε τιμές για τις κάρτες γραφικών με πάθος αλλά οι ίδιοι προσωπικά ανεξάρτητος τιμής με Gtx 1030 παραμένουν.

Εδώ το παιδί παραπάνω νομίζει ότι VRR άνοιξε σε 14 παιχνίδια.

Μην τους πιέζεις γενικά...

Είπαμε να μη τους πιέζω γενικά, αλλά εδώ έχει ψωμί η υπόθεση και πολύ γέλιο...

https://www.dualshockers.com/playstation-studios-has-released-more-xbox-games-than-xbox-itself/?utm_medium=social&utm_campaign=sf&utm_source=facebook.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...