Προς το περιεχόμενο

Διαθέσιμη από σήμερα η υποστήριξη VRR στο PlayStation 5


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, ilos είπε

Ήταν ήδη μέσα στο firmware από τις 14/4 απλά κλειδωμένο μέχρι σήμερα.

Κατανοητό αυτό, το ΓΙΑΤΙ δεν μπορώ να καταλάβω εγώ. Τί κέρδισε με το να το καθυστερήσει επιτούτου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, polaki είπε

Κατανοητό αυτό, το ΓΙΑΤΙ δεν μπορώ να καταλάβω εγώ. Τί κέρδισε με το να το καθυστερήσει επιτούτου;

Έπεσε η μεγάλη βδομάδα και το Πάσχα και ετοίμαζαν το πασχαλινό τραπέζι στο Τόκυο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Xvipes είπε

Καλά τα updates και σε όλους μας αρέσουν αλλά έχει πάει λίγο προς το άλλο άκρο. 

Tι λετε τωρα μωρε καημενοι, καποτε θα επαιρνες κονσολα και αν δεν ειχε vrr, δεν θα το επαιρνες ποτε και τσινατε που προσθετουν features με updates?

Βγαινανε δηλαδη τελειες οι κονσολες και δεν ειχαν ελλειψεις; Μα τι αλλο θα διαβασουμε 

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, nikchris said:

Tι λετε τωρα μωρε καημενοι, καποτε θα επαιρνες κονσολα και αν δεν ειχε vrr, δεν θα το επαιρνες ποτε και τσινατε που προσθετουν features με updates?

Βγαινανε δηλαδη τελειες οι κονσολες και δεν ειχαν ελλειψεις; Μα τι αλλο θα διαβασουμε 

Βγαίνανε κονσόλες που είχαν ότι έλεγαν πως είχαν, τώρα λένε τι ΘΑ έχουν κάποια στιγμή το μέλλον και η Sony κατέχει την πρωτιά σε αυτό το μοτίβο. π.χ βλέπε την Sony XH90 τηλεόραση που έχει hdmi 2.1. βγήκε σαν την τηλεόραση που θα έπρεπε να έχει κάποιος που θα αγοράσει και το ps5 αλλά VRR δεν είχε και οι 2 πρώτες απόπειρες ήταν για τα πανηγύρια.

Θα το ξαναπω μήπως αυτή την φορά το καταλάβεις, είναι ωραίο που προσφέρουν updates για fixes και νεα features,  το πρόβλημα είναι πως τα διαφημίζουν πριν τα προσφέρουν. Αν θες να τα λες features τότε δεν πρέπει να διαφημίζονται πριν τα προσφέρουν, ειδικά όταν κάνουν 1.5 χρόνο και βάλε να τα προσφέρουν(σε κάποιες περιπτώσεις δεν τα προσφέρουν καν ή παίζουν με τις λέξεις).

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Xvipes είπε

Θα το ξαναπω μήπως αυτή την φορά το καταλάβεις, είναι ωραίο που προσφέρουν updates για fixes και νεα features,  το πρόβλημα είναι πως τα διαφημίζουν πριν τα προσφέρουν. Αν θες να τα λες features τότε δεν πρέπει να διαφημίζονται πριν τα προσφέρουν, ειδικά όταν κάνουν 1.5 χρόνο και βάλε να τα προσφέρουν(σε κάποιες περιπτώσεις δεν τα προσφέρουν καν ή παίζουν με τις λέξεις).

Απλά μεγάλωσες και κατανοείς καλύτερα πως λειτουργεί το marketing.

Υ.Γ. Dreamcast με windows CE που ΘΑ λειτουργούσαν, Ν64 που ΘΑ έπαιρνε CD κοκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, -Dimitris- said:

Απλά μεγάλωσες και κατανοείς καλύτερα πως λειτουργεί το marketing.

Υ.Γ. Dreamcast με windows CE που ΘΑ λειτουργούσαν, Ν64 που ΘΑ έπαιρνε CD κοκ.

Ίσως φταίει που μεγάλωσα αλλά θύμισέ μου, όταν αγόραζες το N64 σου έλεγε πως θα σου παρέχει cd games γιατί από αυτό που θυμάμαι κασέτες έλεγε πως παίρνει. 

Για το Dreamcast δε γνωρίζω τι είναι το windows CE, από το λίγο που googlara ήταν πλατφόρμα για game devs.

To hdmi 2.1 specification λέει πως πρέπει να προσφέρει VRR .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, -Dimitris- είπε

Απλά μεγάλωσες και κατανοείς καλύτερα πως λειτουργεί το marketing.

Υ.Γ. Dreamcast με windows CE που ΘΑ λειτουργούσαν, Ν64 που ΘΑ έπαιρνε CD κοκ.

Ποτε δεν υπηρχε πλανο για Ν64 με CD.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως ως τώρα, σε όσα παιχνίδια έχω παίξει στο Ps5, είτε σε ένα φτηνό μόνιτορ που έχω, είτε στην 4Κ, δεν έχω δει προβλήματα στην κίνηση, αν δηλαδή κατάλαβα καλά ότι αυτό βελτιώνει η επιπλέον λειτουργία. 

Εκτος βέβαια από το Elden Ring, που καμιά φορά είναι διακεκομενη η κίνηση και το γνωστό πρόβλημα στο draw distance. Αλλά αυτά τα θεματάκια τα είχε κλασσικά η From. Την αγαπάμε και με αυτά 😄 

Εννοείται βέβαια ότι στην τηλεόραση είναι όλα πολύ καλύτερα, αλλά και στο μόνιτορ πάνε πολύ ομαλά όλα. 

Βέβαια δεν έχει τύχει ποτέ να δω παιχνίδια σε ακριβό pc με πολλά fps και ίσως αν έβλεπα, τότε να καταλάβαινα διαφορά. 

 

Επεξ/σία από tolstoy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Xvipes είπε

Ίσως φταίει που μεγάλωσα αλλά θύμισέ μου, όταν αγόραζες το N64 σου έλεγε πως θα σου παρέχει cd games γιατί από αυτό που θυμάμαι κασέτες έλεγε πως παίρνει. 

Για το Dreamcast δε γνωρίζω τι είναι το windows CE, από το λίγο που googlara ήταν πλατφόρμα για game devs.

To hdmi 2.1 specification λέει πως πρέπει να προσφέρει VRR .

Το HDMI 2.1 έχει features εν δυνάμει, δηλαδή μπορεί να είναι HDMI 2.1 μια συσκευή αλλά αυτό δε σημαίνει ότι απαραίτητα θα έχει και όλα αυτά τα features που βλέπεις στο link σου.

Τρελό σωστά? Αλλά δε φταίνε οι τηλεοράσεις, οι κονσόλες ούτε κανένας αλλος εκτός από το HDMI Forum για αυτό το μπαχάρι, αυτόι το επέτρεψαν έτσι.

 

3 λεπτά πριν, tolstoy είπε

Εγώ πάντως ως τώρα, σε όσα παιχνίδια έχω παίξει στο Ps5, είτε σε ένα φτηνό μόνιτορ που έχω, είτε στην 4Κ, δεν έχω δει προβλήματα στην κίνηση, αν δηλαδή κατάλαβα καλά ότι αυτό βελτιώνει η επιπλέον λειτουργία. 

Εκτος βέβαια από το Elden Ring, που καμιά φορά είναι διακεκομενη η κίνηση και το γνωστό πρόβλημα στο draw distance. Αλλά αυτά τα θεματάκια τα είχε κλασσικά η From. Την αγαπάμε και με αυτά 😄 

Εννοείται βέβαια ότι στην τηλεόραση είναι όλα πολύ καλύτερα, αλλά και στο μόνιτορ πάνε πολύ ομαλά όλα. 

Βέβαια δεν έχει τύχει ποτέ να δω παιχνίδια σε ακριβό pc με πολλά fps και ίσως αν έβλεπα, τότε να καταλάβαινα διαφορά. 

Αξίζει καλύτερη περιγραφή αλλά μπορούμε πρόχειρα να το πούμε και έτσι.

Όταν επαίζες με το παλιό σύστημα (Vsync) για παράδειγμα στα 60 fps, αν για οποιοδήποτε λόγο το παιχνίδι έπεφτε π.χ. στα 55 τότε η κίνηση θα είχε juddering παρότι γενικά τα 55 fps θα έπρεπε να είναι μια χαρά smooth.

Τώρα αν πέσεις στα 55 ή ακόμα και στα 45 και μετά πας πάλι 60, δεν θα έχει καμία διαφορά η ρευστότητα της κίνησης, δε θα καταλάβεις τίποτα.

Γι'αυτό προτιμούσαν να κλειδώσουν ένα παιχνίδι στα 30 fps από τον να έχει σκαμπανεβάσματα με Vsync.

Τώρα με το VRR μπορούμε να το αφήσουν ελεύθερο και να πηγαίνει 40-50-35 κτλ χωρίς αρνητικες παρενέργειες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tolstoy είπε

Εγώ πάντως ως τώρα, σε όσα παιχνίδια έχω παίξει στο Ps5, είτε σε ένα φτηνό μόνιτορ που έχω, είτε στην 4Κ, δεν έχω δει προβλήματα στην κίνηση, αν δηλαδή κατάλαβα καλά ότι αυτό βελτιώνει η επιπλέον λειτουργία. 

Εκτος βέβαια από το Elden Ring, που καμιά φορά είναι διακεκομενη η κίνηση και το γνωστό πρόβλημα στο draw distance. Αλλά αυτά τα θεματάκια τα είχε κλασσικά η From. Την αγαπάμε και με αυτά 😄 

Εννοείται βέβαια ότι στην τηλεόραση είναι όλα πολύ καλύτερα, αλλά και στο μόνιτορ πάνε πολύ ομαλά όλα. 

Βέβαια δεν έχει τύχει ποτέ να δω παιχνίδια σε ακριβό pc με πολλά fps και ίσως αν έβλεπα, τότε να καταλάβαινα διαφορά. 

Τα πλεονεκτήματα του να αποφεύγεις την χρήση του VSYNC μέσω του VRR, είναι ότι μειώνεις το input lag (όσα περισσότερα fps έχει το παιχνίδι την δυνατότητα να τρέξει, τόσο πιο έντονα αισθητή είναι η διαφορά στην ανταποκρισιμότητα) και γλιτώνεις microstutters.

Για παράδειγμα το Elden Ring out of the box σε PC και PS5 είναι καλύτερη εμπειρία στην κονσόλα της Sony, γιατί έρχεται με capped fps και ενεργοποιημένο VSYNC και στον υπολογιστή, χωρίς όμως να έχει το πλεονέκτημα να είναι tailor-made για το hardware σου όπως στις κονσόλες. Με ξεκλείδωμα του framerate και απενεργοποίηση του VSYNC, το παιχνίδι γίνεται τρομερά πιο responsive στις ήπιες περιοχές και παύει το stutterfest σε busy περιοχές με το VRR.

Για υπολογιστή το VRR είναι αρκετά σημαντικό, για τις κονσόλες όπου τα παιχνίδια κατασκευάζονται με τα specs του συγκεκριμένου hardware in-mind, νομίζω ότι είναι απλά nice to have, σε κάποια παιχνίδια όντως θα βελτιώνει την εμπειρία αλλά στα περισσότερα δεν θα δεις διαφορά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, MikeGR7 said:

Το HDMI 2.1 έχει features εν δυνάμει, δηλαδή μπορεί να είναι HDMI 2.1 μια συσκευή αλλά αυτό δε σημαίνει ότι απαραίτητα θα έχει και όλα αυτά τα features που βλέπεις στο link σου.

Τρελό σωστά? Αλλά δε φταίνε οι τηλεοράσεις, οι κονσόλες ούτε κανένας αλλος εκτός από το HDMI Forum για αυτό το μπαχάρι, αυτόι το επέτρεψαν έτσι.

Thanks, δεν το γνώριζα αυτό.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, polaki είπε

Κατανοητό αυτό, το ΓΙΑΤΙ δεν μπορώ να καταλάβω εγώ. Τί κέρδισε με το να το καθυστερήσει επιτούτου;

Προφανώς (υποθέτω έτσι) ότι θα χρειαζόντουσαν αρκετό χρόνο δοκιμών πάνω στην Beta του VRR που δούλευαν. Ναι πέρασε 1.5 χρόνος από την κυκλοφορία του PS5, αλλά δεν πάθαμε και τίποτα φοβερό.......🤷‍♂️

Τώρα που το έχουμε και επίσημα στο PS5 μας, θα το απολαμβάνουμε όλοι κανονικά και σε όποια Games το υποστηρίζουν. (θέλει και την κατάλληλη TV έτσι) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά εμένα η TV έχει HDMI 2.0 με Freesync υποστήριξη. Όμως η επιλογή άνοιξε και μάλιστα το ενεργοποίησα για δοκιμή και για τα μη υποστηριζόμενα παιχνίδια. Μέχρι στιγμής δεν είχα θέματα εκτός του Elden Ring που έχασα τελείως την εικόνα όταν φόρτωσε το παιχνίδι. Πραγματικά όμως δεν γνωρίζω εάν πρέπει ή όχι στην δική μου περίπτωση να το ενεργοποιήσω.

Και πραγματικά η TV 65Q9FN είναι χάρμα οφθαλμών με κορυφαίο hdr και black level. Μου είχε στοιχίσει 4.200 ευρώ το 2018 στο Launch όταν την αγόρασα. Εννοείται ότι θα την κρατήσω τουλάχιστον μία 5ετια. Έως το PS6 ,🙂🙂🙂.

Επεξ/σία από cocous
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...