Προς το περιεχόμενο

Hyundai kona 22 vs skoda kamiq 110ps vs Ford Puma (ολα βενζίνη)


michael150583

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για εμένα πάρε όποιο σου κάνει το κλικ να το οδηγήσεις και καλύπτει τις ανάγκες σου.

Τα σκληρά πλαστικά ή αν έβγαλε σε κάποιον θέματα εμένα δεν μου λένε τίποτα γιατί όλα είναι σχετικά.

Έχω το καινούριο i20 1 χρόνο και κάτι ψιλά το οποίο ναι μεν έχει σκληρά πλαστικά, αλλά θεωρώ ότι έχει καλή συναρμογή και για την ώρα δεν τρίζει τίποτα. Μετά μπορεί να γίνει ματρακάς δεν το ξέρω.

Όταν ο πατέρας μου πήρε το 2015 κούτα το Octavia με μαλακά πλαστικά, από την πρώτη μέρα που το παραλάβαμε έτριζε (και τρίζει) η κεντρική κονσόλα.

Χώρια που από ηχομόνωση είναι χάλια.Μετά τα 120 ακούς τον αέρα να σφυράει και όταν έχεις καύσιμο πάνω από το 1/4 στα φρεναρίσματα και στις επιταχύσνεις από σταματημένος ακούς κάτι γλουπ, γκλαπ απο το υγρό που χορεύει στο ντεπόζιτο. Στην αρχή έψαχνα τι είναι, μέχρι που το κατάλαβα γιατί όταν δεν έχεις πολύ καύσιμο μέσα δεν το κάνει.😆

Στο i20 μέχρι τα 140 που το έχω πάει δεν ακούω κάτι τέτοιο.

 

Τώρα από προβλήματα(για να μην λέω ότι έχω το τέλειο αμάξι).

Το δικό μου μέσα στον χρόνο είχε πέσει λίγο το ψυχτικό. Το ανέφερα στο πρώτο service το είδανε, βρήκαν ότι χάνει λίγο το ψυγείο που ψύχει τα καυσαέρια που ανακυκλώνει (κάτι τέτοιο κατάλαβα), σε μια εβδομάδα έφεραν το ανταλακτικό το πήγα για 1 ώρα και από τότε όλα καλά. Με χάλασε για καινούριο αμάξι;ΝΑΙ. Μπορώ να κάνω κάτι;ΟΧΙ, η ζωή συνεχίζει έχω 5 χρόνια εγγύηση.

Το Skoda πάλι στα πρώτα 10,000 χλμ άναψε λαμπάκι για χαμηλό ψυχτικό(ναι μας κυνηγάει οικογενειακά το ψυχτικό).Διάγνωση τρύπα στο ψυγείο, το αμάξι έμεινε μέσα για 3 εβδομάδες γιατί τα τζιμάνια φέρανε λάθος ανταλακτικό την πρώτη φορά και μας καθυστέρησαν. 

Δεύτερη βλάβη σε μια μεγάλη μπόρα είχε βάλει λίγο νερό η πίσω δεξιά πόρτα. Αφού το βρέχανε 3 ώρες μέχρι να δουν που βάζει, βγάλανε τα (μαλακά) πλαστικά και έχανε μια τάπα στεγανοποίησης. Μικρό το κακό αλλάκτηκε και όλα καλα.

Αλλά και πάλι το θεωρώ καλύτερο σαν αμάξι από το i20 μου, αλλά δεν θα το έπαιρνα γιατί δεν μου κάνει το κλίκ.

Που θέλω να καταλήξω. Όλα έιναι και λίγο τύχη. Μια χαρά είναι και τα 3 αμάξια που κοιτάς. Βλάβες μπορεί να βγάλουν όλα.Αστοχία υλικού από το εργοστάσιο ή ότι άλλο. Εγγύηση έχεις για αυτό τον λόγο. Τα πλαστικά (εμένα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ) δεν με καίνε να είναι μαλακά ή σκληρά. Αν μέσα δεν είναι κουδουνίστρα όλα καλά. Ούτε μπαίνω και χαϊδεύομαι πάνω στο ταμπλό, ούτε το ζουλάω κάθε φορά που μπαίνω μέσα.

Κάντα test drive και πάρε όποιο σου αρέσει.

 

Επεξ/σία από nemesiskp
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 9/5/2022 στις 4:02 ΜΜ, michael150583 είπε

Ιουνιο το kona, ετοιμοπαραδοτο το kamiq, για puma θα ρωτήσω αύριο που θα ξαναπάω και θα παω να και το t roc... 🙂

Σε ευχαριστώ που καθισες και μου τα εγραψες όλα αναλυτικά! 

Έχεις ρωτησει μηπως για διακανονισμο και αν έχει κάποιο απο αυτά καλό επιτόκιο;

με μεταχειρισμενα στα 10.000 καλύτερα ενα καινουριο αν ο διακανονισμος ειναι καλος, καποτε θυμαμαι ειχε κι ατοκες δοσεις...αυτοκινητοδανεια...αγαπημενε Ανδρεα...🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα καινουρια τα τελευταια μου τη δινει η μοδα με τα τεραστια αβαφτα ματ πλαστικα στο κατω μερος των πορτων που συχνα συνεχιζουν και στα φτερα των τροχων ακομα και στους προφυλακτηρες. Το περνανε οτι ειναι και καλα στυλιστικο, ενω ειναι μαλλον οικονομικο. Μετα απο χρονια θα αλλαζουν χρωμα, ενω δεν θα μπορεις να τα γυαλισεις με κερι κιολας...

Παντως εκει που φτασαμε μαλλον ο χρονος παραδοσης μετραει περισσοτερο απο το ποιο αμαξι θα παρεις μεταξυ αντιστοιχων....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήμουν στο ίδιο δειλλημα ανάμεσα στα αυτοκίνητα του topic.

Λόγω ύψους 1.92 και μωρού. Απορρίφθηκε άμεσα το puma λόγω χωρων. Δεν λεω, πανέμορφο και οδηγηκα υπέροχο. Αλλα με την τιμή και τους χώρους απορρίφθηκε. 

Το kona πραγματικά άσχημο σε όλες τις εκδόσεις εκτός την nline. Εξίσου στενό και οδηγηκα οκ. 

Κατέληξα στο kamiq το οποίο βρήκα από αντιπροσωπια στην έκδοση ambition από τεστ drive με 4000km και μεταλλικό χρώμα. Οι χώροι μέσα δεν συγκρίνονται καθώς και το boot. Επιπλέον ο 1000αρης 110hp είναι άνετος αλλά δεν θα βάλει και φωτιά στο δρόμο. Στα μείον η διετή εγγύηση. 

Εν κατακλείδι: αν έχεις οικογένεια, είσαι ψηλός, βλέπεις το αυτοκίνητο ως εργαλειο και θες άνεση πάρε το kamiq.

Kona μόνο η nline. Αξιόπιστο αυτοκίνητο με καλή εγγύηση. 

Puma: ανώτερο οδηγηκα σε στροφιλικια και πανέμορφο. 

Στα μείον 

Kamiq: συντηρητικό, θέματα με το infotainment, όχι την έκδοση με 95hp και cng αν δεν έχεις πρατήρια κοντά. Μικρή εγγύηση

kona: φτωχό εσωτερικό και συναρμογή υλικών, στενοί πίσω χωροι. Χαλαρό τιμόνι.

Puma: υψηλή τιμή για αυτό που είναι, στενοί χωροι, το box στο boot δίνει λίτρα αλλά no reserva,

 

Όλα αυτά προσωπικές απόψεις και δεν δικάζω τα αυτοκινητα 

Επεξ/σία από Mute_
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Mute_ είπε

Kamiq: συντηρητικό, θέματα με το infotainment, όχι την έκδοση με 95hp και cng αν δεν έχεις πρατήρια κοντά. Μικρή εγγύηση

Καλως ήρθες στο κλαμπ! :P

2-3 σχολια: το Infotainment εχει αναβαθμιση και λυνονται ολα τα θεματακια του (2 ωρες δουλεια με ενα στικακι στην κανουν στην αντιπροσωπεια)

Η εγγυηση παιρνει επεκταση με πολυ μικρό κόστος (200-250€) το θεμα ειναι οτι επρεπε να την κανεις προτου το αγοράσεις, δε στο προτειναν;

Το 110 αλογα ειναι στην πραγματικότητα 116, το CNG ειναι στην πραγματικότητα 99-100 :P 

Η οικονομία του CNG ειναι απιστευτη εαν εχεις κοντα σου (<3-4 χλμ) πρατηρια, πραγματικά αξιζει (εγω το μονο μειον που βρισκω ειναι η μειωμένη ιπποδύναμη του κινητηρα αλλα ο σκοπος ειναι η οικονομία και οχι να καιει λαστιχα - σε ταξιδι παει παραπανω απο αξιοπρεπως)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, paylidis είπε

Καλως ήρθες στο κλαμπ! :P

2-3 σχολια: το Infotainment εχει αναβαθμιση και λυνονται ολα τα θεματακια του (2 ωρες δουλεια με ενα στικακι στην κανουν στην αντιπροσωπεια)

Η εγγυηση παιρνει επεκταση με πολυ μικρό κόστος (200-250€) το θεμα ειναι οτι επρεπε να την κανεις προτου το αγοράσεις, δε στο προτειναν;

Το 110 αλογα ειναι στην πραγματικότητα 116, το CNG ειναι στην πραγματικότητα 99-100 :P 

Η οικονομία του CNG ειναι απιστευτη εαν εχεις κοντα σου (<3-4 χλμ) πρατηρια, πραγματικά αξιζει (εγω το μονο μειον που βρισκω ειναι η μειωμένη ιπποδύναμη του κινητηρα αλλα ο σκοπος ειναι η οικονομία και οχι να καιει λαστιχα - σε ταξιδι παει παραπανω απο αξιοπρεπως)

Το αμάξι στη θεωρία είναι μεταχειρισμένο οπότε δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω επέκταση. Θα ρωτήσω να δω.

Το αμάξι είναι ακόμα στην αντιπροσωπεία οπότε θα τους ρωτήσω και για την αναβάθμιση.

 

Edit: κάποιες παλιές παρτίδες είχαν πρόβλημα στο info. Επίσης η επέκταση ισχύει μόνο για αυτοκίνητα κουτας.

Επεξ/σία από Mute_
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οδήγησε τα οπωσδήποτε όλα για να δεις πως σου "κάθονται".

Εγώ -επειδή έψαχνε η αδερφή μου- πήγα και τα οδήγησα όλα. 

Επειδή μου αρέσει η οδήγηση και δε μεταφέρομαι απλώς από ένα σημείο σε ένα άλλο, κρίνω το Puma ως χαοτικά καλύτερο από τα άλλα 2. Το Kamiq είναι κάπου στη μέση (αξιοπρεπέστατο με τεράστιο συν τους χώρους) ενώ το Kona ήταν τραγικό οδηγικά (για τα γούστα μου, μην παρεξηγηθεί κανείς). Αφού διέκοψα το τεστ ντραιβ στη μέση και το γύρισα πίσω. 

Εσένα μπορεί να σου φανούν ανάποδα. Πήγαινε οδήγησε τα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Εγώ πάντως παρήγγειλα το Kona 22 Premium λόγω VFM για αυτά που έχει σε εξοπλισμό για λίγο πάνω από τα 20.000 €, ενώ έχει παράδοση τέλος Ιουνίου. Στα υπόψιν είχα τα παρακάτω και γράφω δίπλα τους λόγους που με απέτρεψαν.

Ford Puma: Πολύ όμορφο αλλά. +4.000€ (24.000€ σύνολο) , η αντιπροσωπεία ζητάει γύρω στο 30% προκαταβολή και παράδοση τέλος του 2022.

Skoda Kamiq: Απλά δεν μου έκανε το κλικ εμφανισιακά.

Opel Mokka: Το ερωτεύτηκα αλλά. Ο αντίστοιχος εξοπλισμός με το Kona Premium, έβγαινε στα +5-6000€ (~25.500€ σύνολο). Επίσης ζητούσαν μεγάλη προκαταβολή.

Θα χαρώ να μάθω που κατέληξες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, sakks80 είπε

Opel mokka και Peugeot 2008 φαίνονται πολύ δυνατά. Δεν ξέρω σε τι τιμές και με τι εξοπλισμό παίζουν.

Το Peugeot 2008 το κλείνεις και το παραλαμβάνεις την ημέρα που η ΗΠΑ και η Ρωσία θα κάνουν ανακωχή και θα τα βρουν. Δηλαδή ποτέ! Υπέροχο αμάξι αλλά ημερομηνία παράδοσης έχει σε 1-1.5 χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν 1 χρόνο ακριβώς ήμουν στην ίδια φάση με σας.
Έψαξα ΟΛΗ την αγορά εκτός από yaris cross που δεν υπήρχε τότε και το xceed που έβλεπα αυξημένη τιμή και κατανάλωση.
Ήθελα μέχρι 22Κ μαξ. Και τα κανα όλα test drive:
Αυτά που κράτησα από κάθε όχημα:
kamiq: τρομεροί χώροι που εντυπωσιάζουν, πολύ ωραίο εσωτερικό, αλλά και οδηγικά με χάλασε αλλά όλο και κάτι απροσδιόριστο με ενοχλούσε.
tcross troq: όχι πλαστικά σε θάλασσες αι ακτές. Πολλά λεφτά γι αυτά που παίρνεις. Όμως με κέρδισε το golf που ναι μεν δεν είχε σούπερ χώρους αλλά το εσωτερικό του σε τράβαγε. Όμως, με 2 χρόνια εγγύηση δεν αγοράζω ούτε μίξερ. Είναι τραγικό.
Puma: πολύ ωραίο εσωτερικό, ίσως το καλύτερο οδηγικά, εξαιρετικός χώρος αποσκευών, ΑΛΛΑ: χώροι πίσω ΜΗΔΕΝ, στα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού είχε ύφασμα σαν κουρτινάκι (πράγμα που το βλέπεις σε πιο χαμηλής κατηγορίας αμάξια), ήπια υβριδικό (που το θεωρώ μόνο επιπλέον κόστος) και ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Mokka: μηδέν χώροι και πολύ ακριβό. Δεν μπήκα σε διαδικασία να το οδηγήσω καν γιατί ένιωθα πως δεν υπήρχε λόγος.
Stonic & Kona: Δε μου άρεσε καθόλου το εσωτερικό τους και οι χώροι τους, καθώς και οι καταναλώσεις τους.
2008: Πολύ ωραίο αλλά είχαν ρίξει τον εξοπλισμό και πλέον για ένα φουλ έξτρα ήθελες νεφρό και σπλήνα.
Captur: Πολλά λεφτά για το τίποτα.

+ πολλά ακόμη που δε θα τα αναλύσω. Και με τα πολλά ήμουν ανάμεσα σε 2:
Corolla: Εξαιρετικό εσωτερικό, οδηγικά αυτή η ησυχία του ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ υβριδικού αυτοκινήτου μου άρεσε εξαιρετικά, όμως οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι αντίστοιχοι ενός i10, ίσως και ελαφρώς χειρότεροι.

Citroen c4 c-cross: Το είδα μόνο και μόνο γιατί βρήκα παρκινγκ στην αντιπροσωπεία και επειδή είπα πως θα δω τα πάντα διότι ήταν μεγάλη αγορά για μένα.
Μπήκα μέσα και λέω: Ωπ, κάτι έχουμε εδώ. Πολύ ποιοτικό εσωτερικό, καλές καταναλώσεις για τα άλογά του, υπερπλήρεις εξοπλισμός, χώροι πίσω χειρότεροι μόνο απ του kamiq,  σε πάρα πολύ καλή τιμή γι αυτά που παίρνεις. Με το που το οδήγησα κιόλας, είπα εδώ είμαστε, κλείσαμε. Ήταν το τελευταίο αμάξι που είδα και κει κατέληξα. 22600 €, 130 άλογα, χειροκίνητο, με εξοπλισμό που δεν είχαν οι άλλοι. Βέβαια, έχει τα μείον του σαν αμάξι, αλλά κοίταξα το σύνολο.

Κάτοχος ήδη μισού χρόνου παρατηρώ: κατανάλωση καλύτερη απ αυτή που περίμενα. Εξωπραγματικά νούμερα για μη υβριδικό, 130 άλογα, αυτού του όγκου, κεντρική οθόνη που η μισή σχεδόν πάει ανεκμετάλλευτη και εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Θεωρώ πως έκανα την καλύτερη δυνατή επιλογή.
Σημείωση: πλέον το φτάσανε 30.000€ και παράδοση όταν ξαναπάρει ο ΠΑΟΚ πρωτάθλημα. Σα να σου λένε δε θέλω να πουλήσω. Γι αυτά τα λεφτά δεν αξίζει, 1000 φορές arkana.

Ελπίζω να μην κούρασα!

Επεξ/σία από nik13pk
  • Like 10
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μοναδικο πραγμα που θα πρεπει να κοιτατε οταν διαλεγετε αμαξι,ειναι πιο σας ευχαριστει περισσοτερο οταν μπαινετε μεσα.Ειτε γιατι σας αρεσει το εσωτερικο,ειτε γιατι απολαμβανετε τον τροπο που κινειται,ειτε γιατι στριβει ωραια κτλ

Το αυτοκινητο στοιχιζει πολλα λεφτα και αισιως κραταει αρκετα χρονια.

Μην παντρευτειτε ενα αυτοκινητο που δεν σας προσφερει καμια ικανοποιηση απλα γιατι εχει πχ 0.1 μικροτερη καταναλωση στα χαρτια ή γιατι εχει καλυτερους δεικτες αξιοπιστιας η Χ μαρκα.

Φυσικα ξεκινοντας απο εκει υπαρχουν κι αλλα θεματα, εγγυηση,αποσταση απο το service center,τα μετρας και αυτα αλλα ερχονται δευτερα.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω ψηφίζω KAMIQ, 

Με μια μικρή πινελιά απογειώνεται εμφανισιακά.

Εβαλα απλά μεμβράνες στα φώτα, και να το αποτέλεσμα.

Διαφωνώ με πολλούς που το θεωρούν συντηρητικό.

Αντιθέτως τα πολύ επιθετικά ντιζάιν γερνάνε με τα χρόνια και δεν είναι διαχρονικά. 

Τα διαστημικά τραβηγμένα φουσκωμένα φώτα, και τα φουσκωμένα φτερά δεν κάνουν ένα αυτοκίνητο όμορφό. Οι μικρές λεπτομέρειες και η συνολική αρμονία του ντιζάιν είναι που κάνουν ένα αυτοκίνητο διαχρονικά όμορφο.

Αν σε ενδιαφέρει ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι απο τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.

Μόνο του μειονέκτημα το μικρό πορτμπαγκάζ (400λιτρα) ΟΜΩΣ έχει σταντάρ ρεζέρβα κανονικής ρόδας. Στις μέρες μας σπανίζει.

Οδηγικά  δεν σου δίνει την αίσθηση πλευσης ψηλού αυτοκίνητου (παρόλλο τα 188χιλ απόσταση απο το έδαφος) εχει ανάρτηση που δεν θα αφήσει το σκάφος να ξεφύγει και να χρειαστεί να το μαζευεις. Αλλά το κυριότερο, είναι πολύ ήσυχο στο ταξίδι και μέσα στην πόλη στιβαρό με πολύ καλή μόνωση καμπίνας.

Εχω το 1.5 με DSG απο το 2020 και έχω κάνει 30000χλμ . Δεν έχει κάνει ΚΙΧ. 

Και ένα ακόμα ΤΙΠ. Αλλαξά τιμόνι και έβαλα το RS με Paddles που ενώ δεν βγαίνει στην ελληνική αγορά με paddles, απλά βάλαμε το τιμόνι και λειτούργησαν χωρίς καμια παραμετροποίηση! 

ΠΟΛΥ στιβαρό στο δρόμο και πολύ οικονομικό στην κατανάλωση, ο 1.5 TSI όταν τον πας χαλαρά απενεργοποιεί τους 2 κυλίνδρους. έχω κάνει ταξίδι με 4.5λιτρα στα 100 με αμάξι βενζίνης και 150 άλογα είναι πολύ καλό νούμερο.

image.jpeg

image.jpeg

 

Επεξ/σία από blanka
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακύρωσα την παραγγελία του dacia sandero stepway γιατί με ενημέρωσαν για άγνωστη διαθεσιμότητα και ότι θα πήγαινε από Νοέμβριο και μετά τουλάχιστον. Παραγγείλαμε το kamiq με φυσικό αέριο, θα έρθει τέλος Ιουλίου να ησυχάσουμε. Πάντως καμία σχέση με το sandero το αυτοκίνητο, είναι κλάσεις μπροστά, βέβαια τα πληρώνεις όλα και με το παραπάνω, αλλά είναι αξιοσημείωτοι οι χώροι του, η στιβαρότητα του και το εσωτερικό που για εμένα είναι από τα πιο όμορφα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Ακύρωσα την παραγγελία του dacia sandero stepway γιατί με ενημέρωσαν για άγνωστη διαθεσιμότητα και ότι θα πήγαινε από Νοέμβριο και μετά τουλάχιστον. Παραγγείλαμε το kamiq με φυσικό αέριο, θα έρθει τέλος Ιουλίου να ησυχάσουμε. Πάντως καμία σχέση με το sandero το αυτοκίνητο, είναι κλάσεις μπροστά, βέβαια τα πληρώνεις όλα και με το παραπάνω, αλλά είναι αξιοσημείωτοι οι χώροι του, η στιβαρότητα του και το εσωτερικό που για εμένα είναι από τα πιο όμορφα.

Πολυ ανωτερη επιλογή... ποτε παραλαμβανεις;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...