Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, yahoostidis είπε

Τελικά μετά από 3,5 μήνες και αφού έστειλα κάποιον από εκεί 2 φορές μου επέστρεψε τα χρήματα. 

πόσο κόστισε ο φίλος? 

  • Haha 1
Δημοσ.

Παρακολουθώ το θέμα εδώ και περίπου 2 βδομάδες, καθώς είχα παραγγείλει και εγώ πριν ψάξω καλά στις αξιολογήσεις (είδα μόνο τις πρώτες που είχε απαντήσει το perishop για να ανέβουν πρώτες στο bestprice και ήταν θετικές). Για να δούμε αν θα μου την στείλουν αν και αμφιβάλλω, 21/02 έγινε η παραγγελία και 21/03 και καλά μου είπαν 2 φορές κιόλας (μέσω τηλ αφού έστελνα μέιλ) θα πρέπει να έχει σταλεί. Αν δεν σταλεί θα ζητήσω τα χρήματα μου πίσω. Έχω άτομο στην Λάρισα διατεθειμένο να πάει και από εκεί αν δεν κάνουν επιστροφή.

Επίσης έχουν 3 αγγελίες στο indeed για αναζήτηση προσωπικού 🤔

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προς το παρόν (διότι σε μεταγενέστερο χρόνο σκοπεύω να αναρτήσω ορισμένα εξόχως ενδιαφέροντα κτγμ στοιχεία για την περί ης ο λόγος επιχείρηση) να ενημερώσω ότι, εφόσον πλέον έχει απολέσει τη δυνατότητα χειρισμού των αξιολογήσεών της στο bestprice.gr, έχει ως φαίνεται αναγκαστεί να ξεκινήσει καμπάνια για να βελτιώσει την αξιoλόγησή της στο google — και ταυτόχρονα να μαζέψει κι άλλο χρήμα, αφού όσοι εκμεταλλευτούν τη δωροεπιταγή των 50€ όλο και κάτι παραπάνω θα χρειαστεί να καταβάλουν χρηματικώς.

Perishop αξιολόγηση.jpg

Επεξ/σία από Zazula
Δημοσ.

Όσοι έχετε κάνει αρνητική κριτική για το συγκεκριμένο κατάστημα στο Google και σας την έχει απορρίψει, ζητήστε αίτημα επανεξέτασης και θα την εγκρίνουν.

Η απόρριψη γίνεται αυτόματα για προστασία του καταστήματος, λόγω των μαζικών αρνητικών κριτικών.

 

review_apporved.jpg

  • Like 2
Δημοσ.

Το συγκεκριμένο κατάστημα είναι το πιο ακριβό στην Ευρώπη. Πουλάει κοπανιστό αέρα στη μεγαλύτερη τιμή. Μακριά απ τούς ψεύτες και απατεώνες. Παθών κι εγώ. Αντί για συγγνώμη μού ζητάνε να κατεβάσω την αξιολόγηση στη Google επειδή τούς αποκαλώ με το όνομά τους ενώ κατάφερα να πάρω πίσω τα λεφτά μου.

Δημοσ.

Καλησπέρα σας! Να πω με τη σειρά μου ότι είχα κάνει παραγγελία 18/01 και παρέλαβα 5/03 μετά από πολύ κόπο. Έβλεπα καθημερινά αξιολογήσεις και όσο περνούσαν οι μέρες ανησυχούσα όλο και περισσότερο. Οι συνηθισμένες δικαιολογίες, αρχικά ότι παίρνει 20 εργάσιμες για αποφορολογιση, μετά μπορεί τελικά να πάρει λιγο παραπάνω, αργότερα από εβδομάδα σε εβδομάδα, και γενικά σκέτη κοροϊδία! Η μια έλεγε ότι θα έρθει την άλλη εβδομάδα ενώ η άλλη έλεγε ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για την συγκεκριμένη παραγγελία! Η κατάσταση της παραγγελίας δεν άλλαξε ποτέ από αποφορολογηση. Γενικά η επικοινωνία μου μέχρι ένα σημείο ήτανε καλή είτε έστελνα e-mail είτε έπαιρνα γύρω στις 20-30 φορές τη μέρα ,κάποια στιγμή μου απαντούσαν. Από ένα σημείο όμως και μετά , δεν μου απαντούσαν ούτε σε e-mail ,σταμάτησαν να με παίρνουνε πίσω ,μέχρι που σκέφτηκα να στείλω e-mail από άλλο λογαριασμό να με καλέσουνε σε άλλο τηλέφωνο με την δικαιολογία ότι θέλω να κάνω μια παραγγελία και δεν μπορώ να πιάσω γραμμή. Εννοείται ότι με κάλεσαν μέσα σε 5 λεπτά , και αφού τα άκουσαν για τα καλά, τους είπα ότι θα έρθω από το κατάστημα να πάρω είτε  τα χρήματα είτε το κινητό αύριο κιόλας και όπως έκανα. Όταν πήγα ήταν εκεί ο υπεύθυνος ο οποίος με καθησύχασε λέγοντας μου ότι εκεινη τη στιγμή ειχε κλείσει το λογιστήριο Και δεν μπορούσε να μου δώσει τα χρήματα και επειδή ηταν Παρασκευή, μου είπε ότι τη Δευτέρα θα έχω τον κωδικό της ACS .Εννοείται όπως δεν τον πίστεψα και του είπα ότι αν δεν τον έχω όντως την Τρίτη θα ξανα έρθω από το κατάστημα. Εν τέλει τη Δευτέρα μου στέλνει έναν κωδικό , αλλά η παραγγελία δεν παραδόθηκε ποτέ στην ACS. Στην οποία όταν κάλεσα  μου είπανε ότι το συγκεκριμένο κατάστημα κόβει δικά του βάουτσερ και είναι στην κρίση του καταστήματος αν θα πάρει την κούριερ για να παραλάβει. Όπως καταλαβαίνετε κόβει εικονικά για να δείξει και καλά ότι προχωράει η παραγγελία! Την Τρίτη ξανά παίρνω την ACS και μου λέει ότι ακόμα δεν υπάρχει κάποια παραγγελία με αυτόν τον αριθμό. Επίσης μου ανέφερε ότι περνάει καθημερινά από το συγκεκριμένο κατάστημα και παραλαμβάνει δέματα όπως και πέρασε και την προηγούμενη αλλά δεν παρέλαβε κάποιο δέμα με τον συγκεκριμένο αριθμό. Δεν περνάει ένα δίωρο και με καλούν από το Perishop και μου λένε ότι χτες μου δόθηκε λάθος αριθμός αποστολής οπότε να σημειώσω τον σωστό.  Αφού ξανα τσακώθηκα μαζί τους μου είπαν ότι θα σταλθεί από τις αποθήκες τους στη Θεσσαλονίκη . Και τελικά μου το στείλανε από την acs της Χαλκιδικής. Επίσης κάτι που δεν ανέφερα, όταν πήγα στο κατάστημα μου είπε ότι θα μου στείλει το 15 pro max αντί του pro που είχα παραγγείλει. Με υφάκι λες και μου κάνει και χάρη! Το τιμολόγιο δεν κόπηκε ποτέ και όταν επικοινώνησα μαζί του μου είπε ‘’είδες ε σου έστειλα το pro max. Θα σου το στείλω το τιμολόγιο σε λίγο. Αλλά κι εσυ να αλλάξεις την αξιολόγηση σου’’ του ανέφερα ότι δεν έχω κάνει αξιολόγηση (προφανώς επειδή δεν ανεβαίνει αλλιώς εννοείται ότι θα είχα κάνει!) και από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση ο ‘κυριος.’ 
Αυτή ήταν η δίκη μου εμπειρία. Νιώθω πολύ τυχερή που παρέλαβα και δεν έχασα τα λεφτά μου αλλά πραγματικά εύχομαι να δικαιωθείτε όλοι όσοι είστε στη θέση που ήμουν κι εγώ! Και απορώ μετά από τόσες καταγγελίες πως υπάρχει ακόμα αυτή η επιχείρηση! Επίσης θα ήθελα να ακούσω γνώμες… τι πιστεύετε ότι γίνεται με αυτό το κατάστημα; Γιατί άλλοι που έχουν κάνει παραγγελία 1-2 μήνες πριν από εμένα δεν έχουν παραλάβει ακόμη;;

  • Like 2
Δημοσ.

Τον δεκεμβρη αγορασα ενα Poco.  Δεν  ξερω βρε παιδια, αλλα 
μια γρηγορη αναγνωση των αξιολογησεων ηταν αρκετη  για να 
επιλεξω αλλο καταστημα που το ειχε 50 ευρω ακριβοτερο.

Δημοσ.

Νομίζω ότι από όσους έχουν κάνει απο'κεί παραγγελία, το μεγαλύτερο ποσοστό δεν γνώριζαν ότι δεν γίνεται να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής, αν η πληρωμή έχει γίνει μέσω κατάθεσης.

Βασικά ούτε 100€ δεν αξίζει να ρισκάρεις και κάποιοι χώσατε 500-1000€ σε κατάθεση.

Ο άλλος στο Best Price, είχε πχ τιμή κινητού 250€, έμπαινες στο link και η τιμή ήταν με τιμολόγιο χωρίς ΦΠΑ, το έκανε για να φαίνεται πιο πάνω στην λίστα με τις πιο χαμηλές τιμές.

Ο ασφαλής τρόπος αγοράς, είναι κατευθείαν στο κατάστημα.Βλέπεις την συσκευασία σφραγισμένη και αν είναι κατάστημα απο Σκρούτζ, μπορείς να επιβεβαιώσεις μέσω Serial Number ότι το κινητό είναι Europe και σε καλύπτει η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, εκτός βέβαια αν είναι Xiaomi.

Δημοσ.

Ποντάρει στο ότι δεν θα τον καταγγείλλεις στις αρμόδιες αρχές και στο ότι θα ζητήσεις τα χρήματα πίσω μετά το δίμηνο.

Έτσι στις γιορτές μάζεψε τον παρά, φανταστείτε έχει κόσμο που του έδωσε, ατομικά,2-3 χιλιάρικα για αΐφονια και ακόμα στο περίμενε.

Ζητάς επιστροφή λοιπόν,σου λέει πως κάνει και 14 μέρες να φανούν και έτσι έχει πάρει χρήμα άτοκο για να κινήσει και άλλες δουλειές.

Όπως λέει και ο Νότης,"λύκοι θα υπάρχουν όσο υπάρχουν πρόβατα", με το συμπαθειο δηλαδης δηλαδης...ρε τον Θάνο!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

13 Μαρτίου έκανα αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή και μου έστειλαν σήμερα αυτό το αρχείο όπως το προώθησαν στο perishop.

Κάτω αριστερά βλέπετε ότι προστέθηκαν άλλες 38 αναφορές.

Screenshot_20240319_235354_Microsoft 365 (Office).jpg

Επεξ/σία από Vassilkki_Tsogka
  • Like 1
Δημοσ.

Με το απλά να ανεβαίνει ο αριθμός των καταγγελιών και των αναφορών όμως δεν γίνεται τίποτα, εσείς που κάνατε την καταγγελία θα πρέπει να απευθυνθείτε στους φορείς που σας βοήθησαν και να τους πείτε και τώρα τι ;  Θα συνεχίσει να κελαηδά ανενόχλητος και όλα καλά μετά από 150 αναφορές πχ ;

Χρειάζεται να προστεθούν και άλλα επίδοξα θύματα για να κάνουν κινήσεις ή τι ;; Η όλη ουσία του θέματος είναι ότι συνεχίζει ανενόχλητος και ανοίγει το μαγαζάκι του καθημερινά σα να μην τρέχει τίποτα, 0 κυρώσεις 0 επίσημες αποφάσεις, όχι σφράγισμα όχι να μπει μέσα για πιθανά τετελεσμένα αδικήματα.

Δηλαδή ας πούμε τι είναι όλα αυτά νομικά πταίσματα και δεν συμβαίνει τίποτα μετά από τόσο καιρό ; Τι στα κομμάτια πια.....

  • Like 3
Δημοσ.
10 ώρες πριν, yahoostidis είπε

Τελικά μετά από 3,5 μήνες και αφού έστειλα κάποιον από εκεί 2 φορές μου επέστρεψε τα χρήματα. 

Τόσα αλάνια μαζεμένα εδώ και δεν υπάρχουν  εκεί κοντά στην Λάρισα καμία 10ρια να πάνε από το κατάστημα να του μιλήσουν ευγενικά και να τους επιστρέψει τα χρήματα; Εδώ μετά από τόσο χαμό το κατάστημα του δουλεύει κανονικά είναι για να τρελαθείς!  Α και επειδή μάλλον βλέπεις τι γράφουμε κ.perishop και το διασκεδάζεις σίγουρα θέλω να πω οτι με τέτοια φάτσα απορώ πως κοροϊδέψες και συνεχίζεις να κοροϊδεύεις τον κόσμο...

  • Like 1
Δημοσ.

Σηκωστε τα τηλέφωνα και κάντε τις καταγγελίες και τηλεφωνικά.

Εμένα η δουλειά μου έγινε πάνω στον μήνα,μου έστειλε pm "λεφτά η κινητό" και έδωσε και 200€ δωροεπιταγη,δεν έχω θέμα προσωπικά πλέον αλλά λύνετε με πολλούς τρόπους όταν υπάρχει μάζα.

Πέρασα αυτό που περνάτε αν και δεν σκοτιστηκα για τα λεφτά όσο για την κοροϊδία, γιατί κάτι τέτοιους στην αλάνα τους τσιμπουσαμε τα μαγουλακια.

Ένα άλλο που μπορείτε να κάνετε είναι καταγγελία στην Περιφέρεια στην Λάρισα, είναι ο κος Κουρέτας εκεί, καθηγητής πανεπιστημίου,τον γνωρίζω, κάντε δέκα άτομα καταγγελία και θα φτάσει στα αυτιά του , εκεί θα σταματήσει το γέλιο και η ανεμελιά του.

Καλημέρα και σηκωστε τα τηλέφωνα,να ακούσουν την οργή σας.

  • Like 2
Δημοσ.

Οποίος έχει πραγματοποιήσει  παραγγελία από το εν λόγω κατάστημα και έχει λάβει δωροεπιταγή (συνήθως 200€), εάν επιθυμεί ας μου στείλει το qr code της απόδειξης από την πρώτη παραγγελία του μέχρι την Παρακευή μέσω προσωπικού μηνύματος (δεν περιέχει προσωπικά στοιχεία). Έχω συλλέξει ήδη κάποιες αποδείξεις που δεν είναι έγκυρες. Ανάλογα και με τον αριθμό των καταγγελλομένων αποδείξεων ελέγχεται και συντομότερα από την ΑΑΔΕ η επιχείρηση.  Ευχαριστώ 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...