Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μου είπαν από 29/3 ότι θέλουν ακόμη 2-5 εργάσιμες μέρες, μια ηλικιωμένη κυρία που μιλήσαμε την προηγούμενη εβδομάδα μου λέει ότι την Τετάρτη θα το έχουν στείλει..για να δούμε 

IMG_7322.png

  • Haha 4
Δημοσ.

Κ στο φμπ το ίδιο μου είπαν 

IMG_7323.png

Κ στο email το ίδιο 

IMG_7324.jpeg

Λογικά ήταν απάντηση στο σαιτ το λαιβ τσατ που έστειλα 

  • Confused 1
  • Haha 3
Δημοσ.

Μάγκες ξέρει κανείς που απαντάνε συνήθως; Τους έχω στείλει εμαιλ,τους έχω πάρει τηλέφωνο τίποτα καμία ενημέρωση. Προσπάθησα και στο τσατ που έχουν στην ιστοσελίδα, τίποτα και από εκεί

  • Sad 1
  • Haha 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, Jac είπε

Επανέρχομαι και εγώ στο θέμα.

Κινητό μπορεί να έλαβα, αλλά ΣΩΣΤΟ Τιμολόγιο-Δελτίο Αποστολής δεν έλαβα (έστειλαν ένα με διαφορετικό ΙΜΕΙ όπως είπα ανωτέρω). Παραγγελία με αποφορολόγηση για επαγγελματική χρήση.

Παρά τις καθημερίνες οχλήσεις μου με mail και στο Viber του ιδιοκτήτη δεν έχει αλλάξει κάτι και ας με διαβεβαίωσε ότι "αργότερα μέσα στη μέρα", "σε 5 λεπτά θα το έχεις" και τηλεφωνικά ΚΑΙ γραπτά.

Επειδή ξέρω πως διαβάζει εδώ, θα ενημερώσω ότι το αναμένω ΑΜΕΣΑ και το αργότερο μέσα στην εβδομάδα καθώς θα γίνουν και οι σχετικές δηλώσεις για το πρώτο τρίμηνο.

Σε αντίθετη περίπτωση θεωρώ ότι η ΑΑΔΕ θα το βρει εξαιρετικά ενδιαφέρον και όχι από τη δική μου πλευρά.

Καλή δύναμη σε όλους.

 

Εννοείς πως αναγράφεται διαφορετικό ΙΜΕΙ στο τιμολόγιο απο αυτό της συσκευής της οποίας σου στείλανε ?
Επίσης η συσκευή είναι σίγουρα καινούρια και όχι refurbrished, μεταχειρισμένη κλπ. ?
Κάτι βρομάει

Επεξ/σία από LSDtoSeeHD
Δημοσ.
4 ώρες πριν, nat10 είπε

Κ στο φμπ το ίδιο μου είπαν 

IMG_7323.png

Κ στο email το ίδιο 

IMG_7324.jpeg

Λογικά ήταν απάντηση στο σαιτ το λαιβ τσατ που έστειλα 

Και εμένα το ίδιο μου είπαν  την προηγούμενη Τετάρτη και χθες τους ξανά έστειλα για ενημέρωση και μου ξανά είπαν το ίδιο πράγμα 

Δημοσ.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή μου κοινοποίησε την επιστολή που στάλθηκε στον Θάνο.
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, aXer είπε

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή μου κοινοποίησε την επιστολή που στάλθηκε στον Θάνο.
 

Αν γίνεται να την δούμε; Η να γράψεις τί ελέγχθηκε;

 

Δεν ξέρω αν θα την δουν , γιατί θα νομίζουν ότι είναι για καμιά εξαφανισμένη  παραγγελία 🤣🤣🤣

Επεξ/σία από stefanidisg
  • Haha 1
Δημοσ.
11 minutes ago, stefanidisg said:

Αν γίνεται να την δούμε; Η να γράψεις τί ελέγχθηκε;

 

Μέσες άκρες ότι του διαβιβάζουν τις αναφορές και περιμένουν απάντηση σε αυτές εντός 10 ημερών

Δημοσ.

Βλέπω τον κοσμάκη να παίρνει τα χρήματά του πίσω μόνο με ομαδικές αγωγές. Μετά το πρόστιμο αμφιβάλω αν θα μείνει σάλιο για να γυρίσει τίποτα πίσω, πόσο μάλλον για ν' αγοράσει στοκ και να παραδώσει.

  • Sad 1
Δημοσ.

η μπάζα που έγινε μείον 120Κάπα του δίνουν δωρεάν διαβατήριο για Καραιβική να πίνει τα μοχίτο του για καμιά 20ετία.

ΕΛΛΑΔΑΡΑ

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 minute ago, aXer said:

Περηφάνης προς Υπουργείο: "Θα ήθελα να ζητήσω προσωπικά συγνώμη για τα γεγονότα που σας ώθησαν να μας κρίνετε αρνητικά. Για αυτό δημιουργήθηκε κουπόνι αξίας 200€ προσωπικά για σας με κωδικό SKREKAS200. Θα ήθελα αν κάνατε χρήση του κουπονιού, να κατεβάζατε την κακή κριτική σας" 

Spit Take GIF

  • Haha 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...