Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 ώρες πριν, aXer είπε

Έκανα χτες για κίνηση πιστωτικής αρχές Ιανουαρίου. Αν έχω νέα θα γράψω.

Έχω πάρει εγώ πίσω από Εθνική τράπεζα. Κάνουν περίπου ένα μήνα.

  • Like 3
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, fwthsg είπε

Και έρχομαι να ρωτήσω τώρα εγώ μέσα σε όλα τα υπόλοιπα, η απόδειξη δεν είναι λάθος? (Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να τη χαρακτηρίσω και παράνομη?) Δεν θα έπρεπε να αναγράφεται η αρχική αξία του προϊόντος και οι εκπτώσεις αναλυτικά?

image.png.a2482f88ad24e041eecbcf8ffeb6f049.png

Ναι, η απόδειξη αυτή δεν είναι σωστή, εάν π.χ. λάβατε ένα κουπόνι αξίας 200€ και το εξαργυρώσατε αγοράζοντας ένα είδος με αξία 248,33€. Το κανονικό είναι να εκδοθεί το παραστικό στα 248,33€ σύνολο (200,27€ αξία + 48,06€ ΦΠΑ) και να εξοφληθεί με μία δωροεπιταγή 200€ και με αντικαταβολή λ.χ. (ή κατάθεση, χρέωση κ.λπ.) τα υπόλοιπα 48,33€. Έτσι όπως κόπηκε η απόδειξη, η επιχείρηση εμφανίζει μικρότερη αξία πώλησης (κι άρα και κέρδη) και λιγότερο ΦΠΑ προς απόδοση.

  • Like 3
Δημοσ.
36 minutes ago, aXer said:

Πως γίνεται καταγγελία στο υπουργείο ανάπτυξης; Πατάω το Link για να συμπληρώσω την φόρμα που λένε (ΠΚ-01) και με πάει σε κενή σελίδα
https://www.mindev.gov.gr/wp-content/uploads/2021/07/FORMA-ANAFORAS_KATAGGELIAS-PK-01.doc

Μπορείς να ξεκινήσεις από εδώ, και να πατήσεις Καταγγελία πάνω δεξιά.  Μετά ακολουθείς τα βήματα.  Πρέπει να σου παίζει.

https://kataggelies.mindev.gov.gr/

  • Like 1
Δημοσ.

Τελικά ο κωδικος ACS που μου έστειλαν απο Perishop χθες για την αποστολή "δεν ισχύει".

Στο site της ACS κατά κάποιο τρόπο φαίνεται να το έχουν παραλάβει στην ACS Λάρισας και είναι προς διακίνηση αλλά κατόπιν τηλεφωνήματος σην ACS Λάρισας με ενημέρωσε η υπάλληλος ότι "θα ξαναπεί την κασέτα που λέεί σε όλους" ότι δηλαδή ότι έχουν στο Perishop το σύστημα της ACS και εκδίδουν κωδικούς για αποστολές τις οποίες όμως η ACS δεν έχει αναμιχθεί και μπορει να πάρει μήνες για να το έχουν στα χέρια τους.

Στο τέλος με διαβεβαίωσε ότι δε θα χάσω τα χρήματά μου, λες και είναι υπάλληλος του Perishop.........

Τώρα αν στραφώ και εναντίον της ACS θα φταίω??

 

  • Like 2
Δημοσ.
6 minutes ago, Jac said:

Τελικά ο κωδικος ACS που μου έστειλαν απο Perishop χθες για την αποστολή "δεν ισχύει".

Στο site της ACS κατά κάποιο τρόπο φαίνεται να το έχουν παραλάβει στην ACS Λάρισας και είναι προς διακίνηση αλλά κατόπιν τηλεφωνήματος σην ACS Λάρισας με ενημέρωσε η υπάλληλος ότι "θα ξαναπεί την κασέτα που λέεί σε όλους" ότι δηλαδή ότι έχουν στο Perishop το σύστημα της ACS και εκδίδουν κωδικούς για αποστολές τις οποίες όμως η ACS δεν έχει αναμιχθεί και μπορει να πάρει μήνες για να το έχουν στα χέρια τους.

Στο τέλος με διαβεβαίωσε ότι δε θα χάσω τα χρήματά μου, λες και είναι υπάλληλος του Perishop.........

Τώρα αν στραφώ και εναντίον της ACS θα φταίω??

 

Το ίδιο είχε γίνει και σε εμένα. Βγάζουν αριθμό ACS αλλά δεν παραδίδουν την παραγγελία στο κατάστημα 

  • Like 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, nat10 είπε

Σου ήρθε το κινητό;γτ κ γω στθς 27 Φεβρουαρίου έκανα παραγγελία iPhone 15

Όχι η παραγγελία έγινε 21 Γενάρη και είμαι στις 43 εργάσιμες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 21/03/2024 at 11:41, Jac said:

Τελικά ο κωδικος ACS που μου έστειλαν απο Perishop χθες για την αποστολή "δεν ισχύει".

Στο site της ACS κατά κάποιο τρόπο φαίνεται να το έχουν παραλάβει στην ACS Λάρισας και είναι προς διακίνηση αλλά κατόπιν τηλεφωνήματος σην ACS Λάρισας με ενημέρωσε η υπάλληλος ότι "θα ξαναπεί την κασέτα που λέεί σε όλους" ότι δηλαδή ότι έχουν στο Perishop το σύστημα της ACS και εκδίδουν κωδικούς για αποστολές τις οποίες όμως η ACS δεν έχει αναμιχθεί και μπορει να πάρει μήνες για να το έχουν στα χέρια τους.

Στο τέλος με διαβεβαίωσε ότι δε θα χάσω τα χρήματά μου, λες και είναι υπάλληλος του Perishop.........

Τώρα αν στραφώ και εναντίον της ACS θα φταίω??

 

Μιλάμε για @#$#@%#@ πολλαπλών επιπέδων.

Ρε παιδιά μήπως πρέπει να κάνουμε κάτι πιο δραστικό; Όχι μόνο για να πάρουμε τα λεφτά μας πίσω αλλά και να μην πιαστεί κανείς άλλος κορόιδο

Επεξ/σία από aXer
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 22/1/2024 στις 9:55 ΜΜ, Nabuko είπε

Θα ήθελα να ρωτήσω αν την ψυχική σας υγεία και τον χαμένο χρόνο σας τον κοστολογείτε 100-150 ευρώ.

Μάλλον ναι αλλιώς θα αγοράζατε κατευθείαν από ένα αξιόπιστο κατάστημα. 

πες τα φιλε μου! παντα απορω γιατι αγοραζουν απο τετοια καταστηματα για 100 ευρω διαφορα... και μετα κλαινε και γραφουν και παραπονιουνται 

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως από το 2012 με τον πρώτο διδάξαντα το mrsmith.gr δεν έχουν αλλάξει και πολλά. Τότε βέβαια το πιστόλιασμα γινότανε ως προς το κράτος και το φπα αλλά τώρα πλέον πιστολιάζουνε τους πελάτες στα ίσια. Πάντως αν και μπορώ να πω ότι λυπάμαι για όσους χάσουν τα χρήματά τους δυστυχώς δείχνει ότι ο καταναλωτής δεν βάζει μυαλό και αντί να είναι Προμηθέας γίνεται Επιμηθέας. Αν μετά από τόσα χρόνια που το online shopping είναι στη ζωή μας δεν μπορούμε να δούμε ότι κάτι δεν πάει καλά και δεν προστατέψουμε τον εαυτό μας με το ελάχιστο δυνατό δηλαδή πληρωμή με κάρτα, PayPal, αντικαταβολή και απλά πάμε και ακουμπάμε χιλιάρικα στο εκάστοτε φθηνό μαγαζί τότε τίποτα δεν θα αλλάξει και ποτέ δεν θα διορθωθεί η κατάσταση. Τώρα κάτι ευθύνες σε bestprice σε skroutz σε κράτος για μένα είναι βέρεσε παιδιά μόνιμοι πρέπει να προστατευτούμε πρώτα απ όλα και μετά να περιμένουμε από τους άλλους.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Jac είπε

Τελικά ο κωδικος ACS που μου έστειλαν απο Perishop χθες για την αποστολή "δεν ισχύει".

Στο site της ACS κατά κάποιο τρόπο φαίνεται να το έχουν παραλάβει στην ACS Λάρισας και είναι προς διακίνηση αλλά κατόπιν τηλεφωνήματος σην ACS Λάρισας με ενημέρωσε η υπάλληλος ότι "θα ξαναπεί την κασέτα που λέεί σε όλους" ότι δηλαδή ότι έχουν στο Perishop το σύστημα της ACS και εκδίδουν κωδικούς για αποστολές τις οποίες όμως η ACS δεν έχει αναμιχθεί και μπορει να πάρει μήνες για να το έχουν στα χέρια τους.

 

 

Κοίτα να δεις τώρα που με αυτή και μόνο την κίνηση θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει τον ιδιοκτήτη του "ομίλου" σαν κουτοπόνηρο βλάχο και απατεώνα ολκής όμως, προτείνω να μην βιαζόμαστε, φίλοι μου, ας μην είμαστε κακοπροαίρετοι και βγάζουμε εύκολα συμπεράσματα, ας ψάξουμε λίγο βαθύτερα κι ας μπούμε στην θέση του, μπορεί να είχε μετωπική σύγκρουση με την αλήθεια ο άνθρωπος και να μην φταίει για ό,τι κάνει. 

 

Ειλικρινά, απορώ με όλους εσάς που ακόμα ψάχνεστε για το αν αυτό το μπακάλικο είναι αξιόπιστο. Απαιτήστε επιστροφή των χρημάτων σας άμεσα, μην ελπίζετε να είστε ο ένας στους χίλιους που θα παραλάβει κινητό αμφιβόλου προέλευσης και που σίγουρα αν παρουσιάσει πρόβλημα δεν θα βρει ποτέ άκρη. Συνέλθετε σας παρακαλώ...

Επεξ/σία από elkat
  • Like 5
Δημοσ.

Έκανα και εγώ αίτηση ακύρωσης της παραγγελίας μου #58115 μέσα από τη σελίδα τους και τους έστειλα και μειλ, καθώς χτυπήσαμε 30 μέρες. Για να δούμε τώρα. Έχω άτομο στην Λάρισα έτοιμο να περάσει από εκεί αν του ζητήσω.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, MaryJen είπε

Έκανα και εγώ αίτηση ακύρωσης της παραγγελίας μου #58115 μέσα από τη σελίδα τους και τους έστειλα και μειλ, καθώς χτυπήσαμε 30 μέρες. Για να δούμε τώρα. Έχω άτομο στην Λάρισα έτοιμο να περάσει από εκεί αν του ζητήσω.

πες του να περασει με καμερα στο στηθος 

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Έφτασε ο κόμπος στο χτένι.

Έστειλα mail και στην ACS και στην BestPrice. Ας αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους.

 

Τρίτη θα απευθυνθώ στον Εισαγγελέα.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, MaryJen είπε

Έκανα και εγώ αίτηση ακύρωσης της παραγγελίας μου #58115 μέσα από τη σελίδα τους και τους έστειλα και μειλ, καθώς χτυπήσαμε 30 μέρες. Για να δούμε τώρα. Έχω άτομο στην Λάρισα έτοιμο να περάσει από εκεί αν του ζητήσω.

Πάντως με ξεπερνάει που βλέπω ότι πολλοί λένε ότι πήγαν από εκεί ή έχουν άτομο που έστειλαν και στην πρώτη π$πα που είπε ο Περηφάνης είπανε "εντάξει ευχαριστώ πολύ" και φύγανε χωρίς τσαμπουκά.

Δεν έχει βρεθεί ένας να τον απειλήσει από κοντά; Να του πει δύο λόγια σε όχι τόσο ήρεμο ύφος; Πολύ πολιτισμό βλέπω σε περιπτώσεις που ο συγκεκριμένος κύριος δουλεύει κόσμο ψιλό γαζί.

Εν τω μεταξύ χθες μπήκα και διάβαζα τις απαντήσεις του στις αρνητικές αξιολογήσεις και ήταν μέσα στην ειρωνεία και στο κακό.

  • Like 6
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...