elkat Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Jac είπε Τελικά ο κωδικος ACS που μου έστειλαν απο Perishop χθες για την αποστολή "δεν ισχύει". Στο site της ACS κατά κάποιο τρόπο φαίνεται να το έχουν παραλάβει στην ACS Λάρισας και είναι προς διακίνηση αλλά κατόπιν τηλεφωνήματος σην ACS Λάρισας με ενημέρωσε η υπάλληλος ότι "θα ξαναπεί την κασέτα που λέεί σε όλους" ότι δηλαδή ότι έχουν στο Perishop το σύστημα της ACS και εκδίδουν κωδικούς για αποστολές τις οποίες όμως η ACS δεν έχει αναμιχθεί και μπορει να πάρει μήνες για να το έχουν στα χέρια τους. Κοίτα να δεις τώρα που με αυτή και μόνο την κίνηση θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει τον ιδιοκτήτη του "ομίλου" σαν κουτοπόνηρο βλάχο και απατεώνα ολκής όμως, προτείνω να μην βιαζόμαστε, φίλοι μου, ας μην είμαστε κακοπροαίρετοι και βγάζουμε εύκολα συμπεράσματα, ας ψάξουμε λίγο βαθύτερα κι ας μπούμε στην θέση του, μπορεί να είχε μετωπική σύγκρουση με την αλήθεια ο άνθρωπος και να μην φταίει για ό,τι κάνει. Ειλικρινά, απορώ με όλους εσάς που ακόμα ψάχνεστε για το αν αυτό το μπακάλικο είναι αξιόπιστο. Απαιτήστε επιστροφή των χρημάτων σας άμεσα, μην ελπίζετε να είστε ο ένας στους χίλιους που θα παραλάβει κινητό αμφιβόλου προέλευσης και που σίγουρα αν παρουσιάσει πρόβλημα δεν θα βρει ποτέ άκρη. Συνέλθετε σας παρακαλώ... Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2024 από elkat 5
MaryJen Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Έκανα και εγώ αίτηση ακύρωσης της παραγγελίας μου #58115 μέσα από τη σελίδα τους και τους έστειλα και μειλ, καθώς χτυπήσαμε 30 μέρες. Για να δούμε τώρα. Έχω άτομο στην Λάρισα έτοιμο να περάσει από εκεί αν του ζητήσω. 1
dkstopo Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 1 ώρα πριν, MaryJen είπε Έκανα και εγώ αίτηση ακύρωσης της παραγγελίας μου #58115 μέσα από τη σελίδα τους και τους έστειλα και μειλ, καθώς χτυπήσαμε 30 μέρες. Για να δούμε τώρα. Έχω άτομο στην Λάρισα έτοιμο να περάσει από εκεί αν του ζητήσω. πες του να περασει με καμερα στο στηθος 1 1
Jac Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Έφτασε ο κόμπος στο χτένι. Έστειλα mail και στην ACS και στην BestPrice. Ας αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους. Τρίτη θα απευθυνθώ στον Εισαγγελέα. 1
-WISE- Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 1 ώρα πριν, MaryJen είπε Έκανα και εγώ αίτηση ακύρωσης της παραγγελίας μου #58115 μέσα από τη σελίδα τους και τους έστειλα και μειλ, καθώς χτυπήσαμε 30 μέρες. Για να δούμε τώρα. Έχω άτομο στην Λάρισα έτοιμο να περάσει από εκεί αν του ζητήσω. Πάντως με ξεπερνάει που βλέπω ότι πολλοί λένε ότι πήγαν από εκεί ή έχουν άτομο που έστειλαν και στην πρώτη π$πα που είπε ο Περηφάνης είπανε "εντάξει ευχαριστώ πολύ" και φύγανε χωρίς τσαμπουκά. Δεν έχει βρεθεί ένας να τον απειλήσει από κοντά; Να του πει δύο λόγια σε όχι τόσο ήρεμο ύφος; Πολύ πολιτισμό βλέπω σε περιπτώσεις που ο συγκεκριμένος κύριος δουλεύει κόσμο ψιλό γαζί. Εν τω μεταξύ χθες μπήκα και διάβαζα τις απαντήσεις του στις αρνητικές αξιολογήσεις και ήταν μέσα στην ειρωνεία και στο κακό. 6
kaplaz Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 3 ώρες πριν, dj_aggelos είπε Πάντως από το 2012 με τον πρώτο διδάξαντα το mrsmith.gr δεν έχουν αλλάξει και πολλά. Τότε βέβαια το πιστόλιασμα γινότανε ως προς το κράτος και το φπα αλλά τώρα πλέον πιστολιάζουνε τους πελάτες στα ίσια. Πάντως αν και μπορώ να πω ότι λυπάμαι για όσους χάσουν τα χρήματά τους δυστυχώς δείχνει ότι ο καταναλωτής δεν βάζει μυαλό και αντί να είναι Προμηθέας γίνεται Επιμηθέας. Αν μετά από τόσα χρόνια που το online shopping είναι στη ζωή μας δεν μπορούμε να δούμε ότι κάτι δεν πάει καλά και δεν προστατέψουμε τον εαυτό μας με το ελάχιστο δυνατό δηλαδή πληρωμή με κάρτα, PayPal, αντικαταβολή και απλά πάμε και ακουμπάμε χιλιάρικα στο εκάστοτε φθηνό μαγαζί τότε τίποτα δεν θα αλλάξει και ποτέ δεν θα διορθωθεί η κατάσταση. Τώρα κάτι ευθύνες σε bestprice σε skroutz σε κράτος για μένα είναι βέρεσε παιδιά μόνιμοι πρέπει να προστατευτούμε πρώτα απ όλα και μετά να περιμένουμε από τους άλλους. Δεν σάς κάνει εντύπωση πού κάτι κουλουραδες και μία γιαγιά πού πούλαγε κεντήματα τούς πήγανε αυτόφωρο? Εδώ ο συγκεκριμένος απατεώνας έχει γράψει στα παλιά του τα παπούτσια όλους τούς νόμους τού εμπορίου. Λέτε να έχει κανένα μέσον? Μπα δεν νομίζω αφού ζούμε σε μια ευνομουμενη πολιτεία. 9
Ducatista Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 27 λεπτά πριν, -WISE- είπε Πάντως με ξεπερνάει που βλέπω ότι πολλοί λένε ότι πήγαν από εκεί ή έχουν άτομο που έστειλαν και στην πρώτη π$πα που είπε ο Περηφάνης είπανε "εντάξει ευχαριστώ πολύ" και φύγανε χωρίς τσαμπουκά. Δεν έχει βρεθεί ένας να τον απειλήσει από κοντά; Να του πει δύο λόγια σε όχι τόσο ήρεμο ύφος; Πολύ πολιτισμό βλέπω σε περιπτώσεις που ο συγκεκριμένος κύριος δουλεύει κόσμο ψιλό γαζί. Εν τω μεταξύ χθες μπήκα και διάβαζα τις απαντήσεις του στις αρνητικές αξιολογήσεις και ήταν μέσα στην ειρωνεία και στο κακό. Και ειρωνία ο βλάχος.... Σε άλλο πόστ λέγανε να είναι πολιτισμένοι και να μην κάνουν φάσαριες σαν ουγκανοι λες και όλα λύνονται με συζήτηση τέλος πάντων... Εδώ ο τύπος θέλει συγκεκριμένη προσέγγιση αλλιώς καθίστε να παρακαλάτε για τα χρήματα σας 1
MiseryMercy Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) Μετα απο καμποσες αρνητικες κριτικες και mail οτι εχω κανει καταγγελια και εχω επικοινωνησει με την Διωξη, ως δια μαγειας δεχτηκα ενα τηλεφωνημα απο ασχετο αριθμο κινητου, και με ενημερωσε οτι την Τριτη 26/03 θα 'αποσταλει' η παραγγελια μου. EDIT: Ηταν μια γρια, οχι η 'κοπελα' που απανταει μια φορα στο τοσο. Τωρα μενει να δουμε αν θα εκδοθει μουφα tracking number η οχι. Κουραγιο παιδια. Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2024 από MiseryMercy
Arkin Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 15 λεπτά πριν, MiseryMercy είπε Μετα απο καμποσες αρνητικες κριτικες και mail οτι εχω κανει καταγγελια και εχω επικοινωνησει με την Διωξη, ως δια μαγειας δεχτηκα ενα τηλεφωνημα απο ασχετο αριθμο κινητου, και με ενημερωσε οτι την Τριτη 26/03 θα 'αποσταλει' η παραγγελια μου. EDIT: Ηταν μια γρια, οχι η 'κοπελα' που απανταει μια φορα στο τοσο. Τωρα μενει να δουμε αν θα εκδοθει μουφα tracking number η οχι. Κουραγιο παιδια. Με ειχε παρει και μενα μια μεγαλη γυναικα και ειπε στο στελνω πρωι πρωι δευτερας. Εννοειται δεν εστειλαν τιποτα. Το τηλεφωνο το εψαξε εβγαινε οτι ηταν απο plain C ομιλο.
dtk-386 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 30 λεπτά πριν, MiseryMercy είπε Μετα απο καμποσες αρνητικες κριτικες και mail οτι εχω κανει καταγγελια και εχω επικοινωνησει με την Διωξη, ως δια μαγειας δεχτηκα ενα τηλεφωνημα απο ασχετο αριθμο κινητου, και με ενημερωσε οτι την Τριτη 26/03 θα 'αποσταλει' η παραγγελια μου. EDIT: Ηταν μια γρια, οχι η 'κοπελα' που απανταει μια φορα στο τοσο. Τωρα μενει να δουμε αν θα εκδοθει μουφα tracking number η οχι. Κουραγιο παιδια. Το ότι ακόμα πιστεύετε ότι σας λένε είναι ανησυχητικό για το πόσο κακοί καταναλωτές είστε με το συμπάθειο. Δεν είναι προσωπικό προς εσένα αλλά προς την συμπεριφορά. 3
MiseryMercy Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 3 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Το ότι ακόμα πιστεύετε ότι σας λένε είναι ανησυχητικό για το πόσο κακοί καταναλωτές είστε με το συμπάθειο. Δεν είναι προσωπικό προς εσένα αλλά προς την συμπεριφορά. Καταλαβαινω. Δεν πιστεψα αυτο που μου ειπαν, απλα ανεβασα τι μου ειπαν και μοιραζομαι και εγω την εμπειρια μου με το συγκεκριμενο καταστημα. 1
MaryJen Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 27 λεπτά πριν, -WISE- είπε Πάντως με ξεπερνάει που βλέπω ότι πολλοί λένε ότι πήγαν από εκεί ή έχουν άτομο που έστειλαν και στην πρώτη π$πα που είπε ο Περηφάνης είπανε "εντάξει ευχαριστώ πολύ" και φύγανε χωρίς τσαμπουκά. Δεν έχει βρεθεί ένας να τον απειλήσει από κοντά; Να του πει δύο λόγια σε όχι τόσο ήρεμο ύφος; Πολύ πολιτισμό βλέπω σε περιπτώσεις που ο συγκεκριμένος κύριος δουλεύει κόσμο ψιλό γαζί. Εν τω μεταξύ χθες μπήκα και διάβαζα τις απαντήσεις του στις αρνητικές αξιολογήσεις και ήταν μέσα στην ειρωνεία και στο κακό. Το συγκεκριμένο άτομο είναι από Λάρισα, τους έχει ακουστα και γνωρίζει ότι είναι λοδερμπου.. λέει συνέχεια φεύγουν άτομα και συνέχεια παίρνουν καινούργιους, ότι και μια φίλη του είχε μπλέξει και ήταν από τις περιπτώσεις "σου έστειλα pro max αντί για pro"...
-WISE- Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 51 λεπτά πριν, MaryJen είπε Το συγκεκριμένο άτομο είναι από Λάρισα, τους έχει ακουστα και γνωρίζει ότι είναι λοδερμπου.. λέει συνέχεια φεύγουν άτομα και συνέχεια παίρνουν καινούργιους, ότι και μια φίλη του είχε μπλέξει και ήταν από τις περιπτώσεις "σου έστειλα pro max αντί για pro"... Πάντως ο τύπος έχει και λίγο άγνοια κινδύνου να το πω; Θράσος να το πω; Από,τι καταλαβαίνω είναι στο μαγαζί κανονικά και αν πας τον πετυχαίνεις. Εγώ αν ήμουν τόσο χωμένος, με τόσο αγανακτισμένους πελάτες θα κρυβόμουν σε άλλη πόλη μην με πάρουν στο κυνήγι. 3
MaryJen Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Πάντως, αναζητούν στον Όμιλο τους (perishop, larisaevents, Plan C) άτομα για 5 διαφορετικές θέσεις (και πολλά άτομα κιόλας), και θέλουν να ξαναξεκινήσουν το blog τους larisaevents.gr ... Αναρωτιέμαι τι θα promote-αρουν όταν αρχίσουν να ανεβάζουν ποστ και εκεί. Επίσης, να σημειώσω ότι ξεκάθαρα τα προϊόντα είναι εισαγόμενα από καμιά Κίνα "Καταχώρηση, εισαγωγή και εξαγωγή από και σε τρίτες χώρες και χώρες ΕΕ." καθως και "Διαχείριση φακέλων εισαγωγών, κοστολόγηση."
carolosjk Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) Αμάν ρε παιδιά κι εσείς. Μα να μην έχετε υπομονή να περιμένετε 3-4 το πολύ 6 μηνές για την παραγγελία σας; Αφού ο άνθρωπος δίνει την καλύτερη τιμή σε όλην την Ευρώπη!!!!1!1ενα Πέρα της πλάκας, ήρθα να μοιραστώ κι εγώ την εμπειρία μου με το μαγαζί. Με την αρχή του έτους παίρνω ένα κινητό για τον πατέρα μου από το μαγαζί, αφού είδα την καλύτερη τιμή τότε στο bestprice (είχε και -5% κουπόνι μάλιστα). Έλεγε το κλασικό, διαθέσιμο σε 15-30 μέρες, αλλά δεν το βιαζόμουν οπότε έβαλα παραγγελία. Μου στέλνουν το κινητό ακριβώς 6 μέρες μετά και ήρθε την επόμενη, άρα σε 7 μέρες το είχα στα χέρια μου, πολύ λιγότερες από τις 15-30 που έγραφε. Μου έκανε αρκετά καλή εντύπωση το μαγαζί τότε, εξαιρετική τιμή και γρήγορη παράδοση. Αρχίζει λοιπόν το "σπαμ" με αυτοματοποιημένα email να τους αφήσω θετική κριτική αλλά τα αγνοώ. Ξαφνικά μου στέλνουν ένα πιο "προσωποποιημένο" mail ότι αν αφήσω καλή κριτική στο google μαζί με φωτογραφία του προϊόντος θα λάβω κουπόνι 50€ για επόμενη παραγγελία. Δεν αφήνω σχεδόν ποτέ κριτικές στο google, αλλά λέω για 50€ αξίζει ο κόπος, 2 λεπτά θα μου πάρει. Αφήνω την κριτική (τότε ακόμα δεν τις μπλόκαρε το google) και τους στέλνω mail με screenshot της κριτικής. Δε μου απαντάνε ποτέ, οπότε ξαναστέλνω email, οπόυ τους λέω αν ήταν απατεωνία το δήθεν κουπόνι 50€ για να πάρουν θετικές κριτικές και την επόμενη μέρα λαμβάνω όντως 50€ κουπόνι. Το τεστάρω στο site και βλέπω δεν έχει ελάχιστη παραγγελία, άρα αγοράζω ένα mx master 3s για δωράκι με περίπου 40€ (μετά την έκπτωση). Έγραφε το ποντίκι διαθέσιμο σε 1-3 εργάσιμες, όποτε ήταν ότι πρέπει για ένα δωράκι που έψαχνα για την επόμενη εβδομάδα(Είμαστε αρχές Φεβρουαρίου). Που να ήξερα τότε οτι το δωράκι μάλλον θα πήγαινε για το επόμενο έτος χαχαχα. Πέρναει μια εβδομάδα και συνειδητοποιώ οτι δεν έχω νέα από την παραγγελία και στέλνω email να δω τι γίνεται. Μου απαντάνε πως παραγγελία με κουπόνια θέλουν 30 εργάσιμες για να εκτελεστούν. Ψάχνω δεξία-αριστερά στο site δεν υπάρχει πουθενά αυτή η πληροφορία, ούτε στους όρους, ούτε πουθένα. Τους απαντάω στο mail με παράπονα πως ήθελα την παραγγελία για δώρο και δεν ενημερώνουν πουθένα για τις 30 εργάσιμες, καθώς και τους κατηγορώ πως αυτό είναι "μάλλον" (χωρίς να γνωρίζω 100%) παράνομο αφού δεν αναγράφεται πουθενά στου όρους. Εδώ ξεκινάει η σιωπή από το μαγαζί. Ξεχνάω το ζήτημα πάλι για καμιά 10αρία μέρες, έχω πάρει και άλλο δωρό αφού αυτό δε θα ερχόταν στην ώρα του και έχω αποδεχτεί οτι θα το δώσω αλλού για δωράκι (ίσως και στο εαυτό μου χαχα). Ξαναστέλνω email για κάποια ενημέρωση στην παραγγελία και κάποιο timeline. Πάλι σιωπή, παίρνω κάποιες φορές τηλέφωνο αλλά πάντα "μιλάει" η γράμμη οπότε δεν ασχολούμαι και πολύ. 40€ είναι μόνο στο μυαλό μου, στη χειρότερη θα τα κάνω chargeback στη revolut σκέφτομαι το ξεχνάω λίγες μέρες ακόμη. Περνάει περίπου ένα μήνας από την παραγγελία και ξαναθυμάμαι το ζήτημα. Βλέπω οτι δεν έχω λάβει καμιά επικοινωνία από το μαγαζί, οπότε μπαίνω και αλλάζω την κριτική μου στο google και ψάχνω για το μαγαζί οπού και πετυχαίνω το topic εδώ. Δε χρειαζόταν πολύ διάβασμα για να καταλάβω οτι δεν ήμουν απλά άτυχος κι ότι το μαγαζί έτσι ενεργεί προς όλους. Ξαναστέλνω mail για κάποια ενημέρωση, περιμένω λίγο και πάλι δεν παίρνω απάντηση. Στέλνω πάλι mail και επικοινωνώ και από τη φόρμα στο site τους λέγοντας τους πως αν δεν λάβω κάποια ενημέρωση θα κάνω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και ως δια μαγείας την επόμενη μέρα η παραγγελία σε κατάσταση διαλογής και την Τρίτη μου στείλανε το ποντίκι. Παρέλαβα πριν λίγο όπου έκανα και βίντεο σε κάθε βήμα της παραλαβής και του unboxing μέχρι να σιγουρευτώ οτι είναι γνήσιο το ποντίκι και δεν έλαβα κανά κουτί με πέτρες ή καμια απομίμηση. Τελικά όντως είναι γνήσιο. Άξιζε ποτέ όλο αυτό; Μάλλον όχι. Αν είναι κάτι ακριβό ή κάτι που θες και βιάζεσαι πραγματικά λυπάμαι όποιον έχει κάνει το λάθος ή θα κάνει μελλοντικά το λάθος να παραγγείλει από το κατάστημα. Αν πάλι είναι κάτι που το θες απλά επείδη είναι πιο φθηνό και ας το λάβεις σε 1-2 μήνες, αξίζει; Πάλι δεν αξίζει στα ματία μου εκτός αν θες να χάσεις αρκετό χρόνο σε "παρακάλια" μπας και ο κύριος περηφανης σου κανει τη χάρη και στο στείλει μετά από πολύ καιρό. Γλυτώνεις ένα 3-5-10% σε σχέση με πιο αξιόπιστα μαγαζιά και το χάνεις σε χρόνο και ψυχική υγεία. Το μαγαζί έχει μόνιμα "δανεισμένα" δεκάδες, ίσως εκατοντάδες χιλιάρικα από τον κόσμο και μετά όποτε κρίνει σου στέλνει το προϊόν ή τα λεφτά σου πίσω. Αν δεν ασχοληθεί και ο αγοραστής ίσως απλά να κρατάει και τα λεφτά. Ξέρω αρκετό κόσμο, ιδιώς μεγάλης ηλικίας που θα αρκεστεί στο να στείλει ένα email να λέει τους άλλους απατεώνες και θα κυνηγήσει να λάβει τα λεφτά του πίσω. Είτε είναι 20€, είτε 200€, είτε 1000€. Ξέρω είναι μεγάλο το κατεβατό, αλλά ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου. Έγω ήμουν πιο "τυχερός" και τα έλαβα όλα κι ας περίμενα και κοντά 2 μήνες για το ποντίκι. Άλλοι από οτι βλέπω δεν είναι εξίσου "τυχεροί" και βγάζουν ακρή μόνο μετά από καταγγελίες. Ελπίζω οι αρμόδιες αρχές να ασχοληθούν επιτέλους με αυτην την κοροϊδία και να πάρουν τα απαραίτητα μέτρα (να μπει λουκέτο δηλαδή). Ο πατέρας μου με το νέο μέτρο σαν ελεύθερος επαγγελματίας έμεινε για κάτι μέρες ανασφάλιστος (και το έμαθε με τον άσχημο τρόπο) για ένα χρέος 0.03€ από το 2019. Μια χάρα μέτρα παίρνουν για τον απλό κοσμάκι, αλλά για το μαγάζι που κάνει τέτοιους τζίρους και κλέβει και το κράτος δεν ασχολείται κανείς. Η απόδειξη μάλιστα που έλαβα και την τσέκαρα προς ώρας δεν είναι περασμένη στην ΑΑΔΕ (Δε ξέρω βέβαια αν την κοιτάω λάθος, έχει πολύ λίγες πληροφορίες πάνω και το QR Code ανοίγει ένα oxygen iview, ακόμη και μέσα από την εφαρμογή της ΑΑΔΕ.). Μάλλον ο μαγαζάτορας έχει όντως κάποια πολύ δυνατή άκρη και είναι τόσο καιρό ανοιχτός. Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2024 από carolosjk 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις