Zazula Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 10 λεπτά πριν, Χρήστος Κοβ. είπε Δεν θέλω να φέρω κακά μαντάτα, αλλά και εμείς box now είχαμε επιλέξει. Σκάει λοιπόν μια μέρα ένα acs tracking number όπου μας παραξένεψε, αλλά λέμε αν είναι να έρθει ας έρθει και με ταχυδρομικό περιστέρι. Έλα όμως που κάνουν αυτή την κομπίνα με τα acs tracking number για να καθυσυχαζουν τον κόσμο και παίρνουν και άλλη παράταση. Έχω από έγκυρη πηγή την πληροφορία ότι ακόμη και όταν η παραλαβή είναι από το pickup point εντός του ίδιου τους του καταστήματος, πάλι στέλνουν ένα ACS tracking number από τη δική τους διεύθυνση μέσω ACS Λάρισας1 προς τη δική τους διεύθυνση. 😒 1
Χρήστος Κοβ. Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 1 minute ago, Zazula said: Έχω από έγκυρη πηγή την πληροφορία ότι ακόμη και όταν η παραλαβή είναι από το pickup point εντός του ίδιου τους του καταστήματος, πάλι στέλνουν ένα ACS tracking number από τη δική τους διεύθυνση μέσω ACS Λάρισας1 προς τη δική τους διεύθυνση. 😒 Τώρα να σου πω ότι εκπλήσσομαι; Η αλήθεια είναι ότι εντυπωσιαζομαι σε αυτό το σημείο, είναι ευφάνταστοι οι τρόποι που σκέφτονται να σε εξαπατησουν. Το μόνο που είναι μεγαλύτερο από την εφευρετικοτητα τους για ψέματα πιστεύω είναι το θράσος τους. 7 minutes ago, znit said: Καταλαβα... απλα επειδη ηδη ζουσα το δραμα που ζουνε ολοι και εν τελει αλλαξε η κατασταση της παραγγελιας απο επεξεργασια σε αποστολη πιστεψα στο θαυμα... Συμφορουμιτη μου δυστυχώς... Δεν σε βλέπω καλά. Το μόνο που ενδέχεται να σε σώσει είναι αν έχεις κάνει παραγγελία σχετικά μικρού κόστους που φαίνεται ότι τις στέλνει
znit Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 15 λεπτά πριν, Χρήστος Κοβ. είπε Συμφορουμιτη μου δυστυχώς... Δεν σε βλέπω καλά. Το μόνο που ενδέχεται να σε σώσει είναι αν έχεις κάνει παραγγελία σχετικά μικρού κόστους που φαίνεται ότι τις στέλνει Με βλεπω να βαζω και γω το λιθαρακι μου στον πυργο της βαβελ με τις καταγγελιες και να κανω αμφισβητηση συναλλαγης... απλα για πολλους λογους ηθελα να το αποφυγω αυτο 1
PoutsBlue Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) Οδηγίες προς ναυτιλομένους και προς όσους ακόμα ελπίζουν ότι θα παραλάβουν.. Προβείτε άμεσα σε καταγγελία και σε αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω τράπεζας (για όσους έχουν πληρώσει με κάρτα) Μη περιμένετε και μην ελπίζετε ότι θα παραλάβετε Η υπόθεση βρωμάει μπαρούτι και το κανόνι θα είναι μεγάλο.. Επεξ/σία 29 Μαρτίου 2024 από PoutsBlue 7
nvoros Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Παραγγελία μικρού κόστους (120 €) με πληρωμή μέσω Klarna, ενημέρωσα για scam, έγινε παύση πληρωμής και θα γίνει παρακολούθηση και escalate. Eπίσης θα γίνει και στην τράπεζα αμφισβήτηση πληρωμής για μια δόση που χρέωσε η Κλάρνα. Ακυρωσα την παραγγελία. Η υπάλληλος θορυβήθηκε και ενδιαφέρθηκε άμεσα θα κάνει report για να μπλοκαριστούν όλες οι πληρωμές του. Εδωσα στοιχεία αναφορών στο google και το φορουμ. Οσοι έχουν πληρώσει με κάρτα ή μέσω Klarna ίσως καταφέρουν να αποζημιωθούν...για τους υπόλοιπους η μόνη λύση ΣτΚ και βλέπουμε.... Μην το συζητάτε πολύ, ακυρώστε τις παραγγελίες και ζητήστε επιστροφή χρημάτων...Απάντηση μην περιμένετε από αυτούς, τηλέφωνο, email δεν απαντούν. 1 λεπτό πριν, PoutsBlue είπε Οδηγίες προς ναυτιλομένους και προς όσους ακόμα ελπίζουν ότι θα παραλάβουν.. Προβείτε άμεσα σε καταγγελία και σε αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω τράπεζας (για όσους έχουν πληρώσει με κάρτα) Μη περιμένετε και μην ελπίζεται ότι θα παραλάβετε Η υποθεση βρωμάει μπαρούτι και το κανόνι θα είναι μεγάλο.. Με πρόλαβες συμφορουμίτη...μόνο έτσι.
Alexrose Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Με όλα αυτά που έχω διαβάσει λέω να πάω στο κατάστημα να παραγγείλω κινητό, είμαι από Λάρισα 3
anastasiachania Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Πάντως το 1520 του κατέβασε την σελίδα και ξέρουν ήδη για την αλλαγή της σελίδας perishop σε peristore. Οπότε μάλλον θα κατεβάσουν και αυτή τη σελίδα ελπίζω.
Gspiö Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Παθων κ εγω απο το συγκεκριμενο καταστημα παραγγελία 48926 απο 23/12 και εχοντας ακυρωση την παραγγελια χωρις ομως να εχουν επιστραφει τα χρηματα και δεν το βλεπω να γινεται αυτην την χρονια θα προχωρησω σε μηνυση και αγωγη.Αρκετα χαριστικα στον μεγιστο ιδιοκτητη του καταστηματος.Η κοροιδια στο μεγαλειο τις παιζει τον κοσμάκη στα δαχτυλα.Κατεβασε την σελιδα του, το email και εστησε καινουργια.Οτι προλαβει και αποκομίσει ακομα.
PoutsBlue Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 15 λεπτά πριν, Alexrose είπε Με όλα αυτά που έχω διαβάσει λέω να πάω στο κατάστημα να παραγγείλω κινητό, είμαι από Λάρισα Μη μπερδευτείς και πας στο παλιό.. στο καινούργιο να πας 18
kaplaz Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 32 λεπτά πριν, PoutsBlue είπε Μη μπερδευτείς και πας στο παλιό.. στο καινούργιο να πας Που έχει και καλύτερες τιμές 2
K22 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Στις 22/3/2024 στις 12:02 ΜΜ, K22 είπε Αναφορές Στο Συνήγορο Καταναλωτή 23/2/24 Αριθ. Πρωτ: 12343 62 αναφορές 12/3/24 Αριθ. Πρωτ: 16214 118 αναφορές 19/3/24 Αριθ. Πρωτ: 17480 38 αναφορές ??????? Τι παίζει; Αν καταλαβαίνω σωστά, πάνε αρχείο όσες τακτοποιούνται γι αυτό και μειώθηκαν Μήπως είναι ένας τρόπος να πάρεις τα χρήματά σου;
MaryJen Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Αν κάνω αμφισβήτηση ενώ δεν έχουν περάσει ακόμα οι μέρες ακύρωσης (εγώ ακύρωση έκανα και έστειλα μέιλ που δεν απάντησαν αλλά είναι ακόμα σε επεξεργασία) θα το δεχτεί η τράπεζα?? Πειραιώς με Visa πληρωμή μέσω κάρτας.
PoutsBlue Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, K22 είπε Αν καταλαβαίνω σωστά, πάνε αρχείο όσες τακτοποιούνται γι αυτό και μειώθηκαν Μήπως είναι ένας τρόπος να πάρεις τα χρήματά σου; Οι αναφορές που απαριθμούνται σε κάθε πρωτόκολλο είναι ανα χρονική περίοδο που έγιναν (μπορει σε 1 μέρα να έγιναν 10 αναφορές και την επομένη μέρα 100) Αυτές συγκεντρώνονται συνήθως ανα εβδομάδα (ανάλογα και με το πλήθος αυτών) και πρωτοκολλούνται. Γιαυτό βλέπεις αυξομείωση στον αριθμό. Δηλαδή οι 118 αναφορές (Αριθ. Πρωτ: 16214) δεν περιέχουν μέσα τις 62 αναφορές απο το προηγούμενο πρωτόκολλο (Αριθ. Πρωτ: 12343). Είναι ξεχωριστές, νέες αναφορές. Άρα: 62+118+38.. κτλ Καμία σχέση δεν έχει αν έχουν τακτοποιηθει ή όχι, διότι η συγκεκριμένη αναφορά είναι την ημερομηνία που ενημερώνεται η επιχείρηση, και έχει περιθώριο 10 μέρες να απαντήσει στον ΣτΚ, κάτι το οποίο προφανώς ο λεγάμενος δεν έχει κάνει, και ούτε πρόκειται.. Για να απαντήσω και στην ερώτηση σου, δεν ξέρω αν είναι τρόπος να πάρεις τα χρήματα σου πίσω, σίγουρα είναι αυτό που πρέπει να κάνεις (εαν δεν το έχει κάνει ήδη) και είναι προτιμότερο απο το να μην κάνεις τιποτα.. Επεξ/σία 29 Μαρτίου 2024 από PoutsBlue 1
zoumeros Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δυστηχώς για όσυς έχουν κάνει τραπεζική κατάθεση δεν νομίζω να βγάλετε άκρη. Εμένα δηλαδή ήδη μου την απορίψανε την αμφισβήτηση συναλλαγής και μου είπανε ότι δεν συναινεί η τράπεζα του άλλου στο να επιστραφούν τα χρήματα. Θα πρέπει να απευθηνθούμε στις αρχές, όπου και έχω ήδη αρχίσει τις διαδικασίες. Το αστείο είναι ότι αν έγω έφτιαχνα ένα site phishing μπορεί να ήμουνα ήδη στην μπουζού ενώ αυτός που κρατάει παράνομα τα λεφτά μας συνεχίζει ανενόχλητος και κυκλοφορεί όμορφα και ωραία. Μιλάω πάντα για αυτούς που ζήτησαν τα λεφτά τους πίσω φυσικά. ΥΓ: Εννοείται μου έστειλε και μένα προσωπικό μήνυμα (δεν ξέρω γιατί, πραγματικά). 1
Panagiotis 05 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 πραγματικά απορρώ με την αφέλεια όλων. μετά από τόσο καιρό που κάνουμε ιντερνετικές αγορές, δεν καταλαβαίνω ποιος πάει και κάνει τραπεζική μεταφορά σε μία επιχείρηση που δεν υποστηρίζει καμία άλλη μέθοδο πληρωμής. τι άλλο πρέπει να κάνει δλδ για να σου πει ότι θα σου φάω τα λεφτα; και μιλάμε για μεγάλα ποσά όχι 10-20 άντε 50€ που λες "το ρισκάρω και αν στραβώσει κλάιν". μόνο αυτούς που αγόρασαν με αποφορολόγηση μπορώ να καταλάβω μέχρι κάποιο σημειο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις