Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Χρήστος Κοβ. είπε

Δεν θέλω να φέρω κακά μαντάτα, αλλά και εμείς box now είχαμε επιλέξει. Σκάει λοιπόν μια μέρα ένα acs tracking number όπου μας παραξένεψε, αλλά λέμε αν είναι να έρθει ας έρθει και με ταχυδρομικό περιστέρι. Έλα όμως που κάνουν αυτή την κομπίνα με τα acs tracking number για να καθυσυχαζουν τον κόσμο και παίρνουν και άλλη παράταση. 

Έχω από έγκυρη πηγή την πληροφορία ότι ακόμη και όταν η παραλαβή είναι από το pickup point εντός του ίδιου τους του καταστήματος, πάλι στέλνουν ένα ACS tracking number από τη δική τους διεύθυνση μέσω ACS Λάρισας1 προς τη δική τους διεύθυνση. 😒

  • Like 1
Δημοσ.
1 minute ago, Zazula said:

Έχω από έγκυρη πηγή την πληροφορία ότι ακόμη και όταν η παραλαβή είναι από το pickup point εντός του ίδιου τους του καταστήματος, πάλι στέλνουν ένα ACS tracking number από τη δική τους διεύθυνση μέσω ACS Λάρισας1 προς τη δική τους διεύθυνση. 😒

Τώρα να σου πω ότι εκπλήσσομαι; Η αλήθεια είναι ότι εντυπωσιαζομαι σε αυτό το σημείο, είναι ευφάνταστοι οι τρόποι που σκέφτονται να σε εξαπατησουν. Το μόνο που είναι μεγαλύτερο από την εφευρετικοτητα τους για ψέματα πιστεύω είναι το θράσος τους. 

7 minutes ago, znit said:

Καταλαβα... απλα επειδη ηδη ζουσα το δραμα που ζουνε ολοι και εν τελει αλλαξε η κατασταση της παραγγελιας απο επεξεργασια σε αποστολη πιστεψα στο θαυμα...  

Συμφορουμιτη μου δυστυχώς... Δεν σε βλέπω καλά. Το μόνο που ενδέχεται να σε σώσει είναι αν έχεις κάνει παραγγελία σχετικά μικρού κόστους που φαίνεται ότι τις στέλνει 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Χρήστος Κοβ. είπε

Συμφορουμιτη μου δυστυχώς... Δεν σε βλέπω καλά. Το μόνο που ενδέχεται να σε σώσει είναι αν έχεις κάνει παραγγελία σχετικά μικρού κόστους που φαίνεται ότι τις στέλνει 

Με βλεπω να βαζω και γω το λιθαρακι μου στον πυργο της βαβελ με τις καταγγελιες και να κανω αμφισβητηση συναλλαγης... απλα για πολλους λογους ηθελα να το αποφυγω αυτο

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οδηγίες προς ναυτιλομένους και προς όσους ακόμα ελπίζουν ότι θα παραλάβουν..

Προβείτε άμεσα σε καταγγελία και σε αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω τράπεζας (για όσους έχουν πληρώσει με κάρτα)

Μη περιμένετε και μην ελπίζετε ότι θα παραλάβετε

Η υπόθεση βρωμάει μπαρούτι και το κανόνι θα είναι μεγάλο..

 

Επεξ/σία από PoutsBlue
  • Like 7
Δημοσ.

Παραγγελία μικρού κόστους (120 €) με πληρωμή μέσω Klarna, ενημέρωσα για scam, έγινε παύση πληρωμής και θα γίνει παρακολούθηση και escalate. Eπίσης θα γίνει και στην τράπεζα αμφισβήτηση πληρωμής για μια δόση που χρέωσε η Κλάρνα. Ακυρωσα την παραγγελία. Η υπάλληλος θορυβήθηκε και ενδιαφέρθηκε άμεσα θα κάνει report για να μπλοκαριστούν όλες οι πληρωμές του. Εδωσα στοιχεία αναφορών στο google και το φορουμ.
Οσοι έχουν πληρώσει με κάρτα ή μέσω Klarna ίσως καταφέρουν να αποζημιωθούν...για τους υπόλοιπους η μόνη λύση ΣτΚ και βλέπουμε....
Μην το συζητάτε πολύ, ακυρώστε τις παραγγελίες και ζητήστε επιστροφή χρημάτων...Απάντηση μην περιμένετε από αυτούς, τηλέφωνο, email δεν απαντούν.

1 λεπτό πριν, PoutsBlue είπε

Οδηγίες προς ναυτιλομένους και προς όσους ακόμα ελπίζουν ότι θα παραλάβουν..

Προβείτε άμεσα σε καταγγελία και σε αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω τράπεζας (για όσους έχουν πληρώσει με κάρτα)

Μη περιμένετε και μην ελπίζεται ότι θα παραλάβετε

Η υποθεση βρωμάει μπαρούτι και το κανόνι θα είναι μεγάλο..

 

Με πρόλαβες συμφορουμίτη...μόνο έτσι.

Δημοσ.

Πάντως το 1520 του κατέβασε την σελίδα  και ξέρουν ήδη για την αλλαγή της σελίδας perishop σε peristore. Οπότε μάλλον θα κατεβάσουν και αυτή τη σελίδα ελπίζω.

Δημοσ.

Παθων κ εγω απο το συγκεκριμενο καταστημα παραγγελία 48926 απο 23/12  και εχοντας ακυρωση την παραγγελια χωρις ομως να εχουν επιστραφει τα χρηματα  και δεν το βλεπω να γινεται αυτην την χρονια θα προχωρησω σε μηνυση και αγωγη.Αρκετα χαριστικα στον μεγιστο ιδιοκτητη του καταστηματος.Η κοροιδια στο μεγαλειο τις παιζει τον κοσμάκη στα δαχτυλα.Κατεβασε την σελιδα του, το email και εστησε καινουργια.Οτι προλαβει και αποκομίσει ακομα. 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Alexrose είπε

Με όλα αυτά που έχω διαβάσει λέω να πάω στο κατάστημα να παραγγείλω κινητό, είμαι από Λάρισα 

 Μη μπερδευτείς και πας στο παλιό.. στο καινούργιο να πας

  • Haha 18
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, PoutsBlue είπε

 Μη μπερδευτείς και πας στο παλιό.. στο καινούργιο να πας

Που έχει και καλύτερες τιμές 

  • Haha 2
Δημοσ.
Στις 22/3/2024 στις 12:02 ΜΜ, K22 είπε

Αναφορές Στο Συνήγορο Καταναλωτή
23/2/24   Αριθ. Πρωτ: 12343  62 αναφορές
12/3/24   Αριθ. Πρωτ: 16214  118 αναφορές

19/3/24   Αριθ. Πρωτ: 17480   38 αναφορές
??????? Τι παίζει;

Αν καταλαβαίνω σωστά, πάνε αρχείο όσες τακτοποιούνται γι αυτό και μειώθηκαν 

Μήπως είναι ένας τρόπος να πάρεις τα χρήματά σου;

Δημοσ.

Αν κάνω αμφισβήτηση ενώ δεν έχουν περάσει ακόμα οι μέρες ακύρωσης (εγώ ακύρωση έκανα και έστειλα μέιλ που δεν απάντησαν αλλά είναι ακόμα σε επεξεργασία) θα το δεχτεί η τράπεζα?? Πειραιώς με Visa πληρωμή μέσω κάρτας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, K22 είπε

Αν καταλαβαίνω σωστά, πάνε αρχείο όσες τακτοποιούνται γι αυτό και μειώθηκαν 

Μήπως είναι ένας τρόπος να πάρεις τα χρήματά σου;

Οι αναφορές που απαριθμούνται σε κάθε πρωτόκολλο είναι ανα χρονική περίοδο που έγιναν (μπορει σε 1 μέρα να έγιναν 10 αναφορές και την επομένη μέρα 100)

Αυτές συγκεντρώνονται συνήθως ανα εβδομάδα (ανάλογα και με το πλήθος αυτών) και πρωτοκολλούνται. Γιαυτό βλέπεις αυξομείωση στον αριθμό. 

Δηλαδή οι 118 αναφορές (Αριθ. Πρωτ: 16214) δεν περιέχουν μέσα τις 62 αναφορές απο το προηγούμενο πρωτόκολλο (Αριθ. Πρωτ: 12343). Είναι ξεχωριστές, νέες αναφορές.

Άρα: 62+118+38.. κτλ

Καμία σχέση δεν έχει αν έχουν τακτοποιηθει ή όχι, διότι η συγκεκριμένη αναφορά είναι την ημερομηνία που ενημερώνεται η επιχείρηση, και έχει περιθώριο 10 μέρες να απαντήσει στον ΣτΚ, κάτι το οποίο προφανώς ο λεγάμενος δεν έχει κάνει, και ούτε πρόκειται..

Για να απαντήσω και στην ερώτηση σου, δεν ξέρω αν είναι τρόπος να πάρεις τα χρήματα σου πίσω, σίγουρα είναι αυτό που πρέπει να κάνεις (εαν δεν το έχει κάνει ήδη) και είναι προτιμότερο απο το να μην κάνεις τιποτα..

Επεξ/σία από PoutsBlue
  • Sad 1
Δημοσ.

Δυστηχώς για όσυς έχουν κάνει τραπεζική κατάθεση δεν νομίζω να βγάλετε άκρη. Εμένα δηλαδή ήδη μου την απορίψανε την αμφισβήτηση συναλλαγής και μου είπανε ότι δεν συναινεί η τράπεζα του άλλου στο να επιστραφούν τα χρήματα.

Θα πρέπει να απευθηνθούμε στις αρχές, όπου και έχω ήδη αρχίσει τις διαδικασίες.

Το αστείο είναι ότι αν έγω έφτιαχνα ένα site phishing μπορεί να ήμουνα ήδη στην μπουζού ενώ αυτός που κρατάει παράνομα τα λεφτά μας συνεχίζει ανενόχλητος και κυκλοφορεί όμορφα και ωραία. Μιλάω πάντα για αυτούς που ζήτησαν τα λεφτά τους πίσω φυσικά.

ΥΓ: Εννοείται μου έστειλε και μένα προσωπικό μήνυμα (δεν ξέρω γιατί, πραγματικά).

  • Like 1
Δημοσ.

πραγματικά απορρώ με την αφέλεια όλων. μετά από τόσο καιρό που κάνουμε ιντερνετικές αγορές, δεν καταλαβαίνω ποιος πάει και κάνει τραπεζική μεταφορά σε μία επιχείρηση που δεν υποστηρίζει καμία άλλη μέθοδο πληρωμής. τι άλλο πρέπει να κάνει δλδ για να σου πει ότι θα σου φάω τα λεφτα; και μιλάμε για μεγάλα ποσά όχι 10-20 άντε 50€ που λες "το ρισκάρω και αν στραβώσει κλάιν". μόνο αυτούς που αγόρασαν με αποφορολόγηση μπορώ να καταλάβω μέχρι κάποιο σημειο. 

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...