Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

κατάφερα και επικοινώνησα με τον ιδιοκτήτη πριν μιάμισι εβδομάδα μετά από πάρα πολλή προσπάθεια... είπε πως το δέμα μου θα έφευγε την προηγούμενη δευτέρα αλλά τελικά ακόμη τίποτα... μετα επικοινώνησα ξάνα με την εξυπηρέτηση στο τηλέφωνο την παρασκευή και είπαν πως σήμερα θα είχα email που θα γράφει την ημερομηνία που θα φύγει το δέμα αλλά ακομή τίποτα, για παραγγελία που έγινε 11 Ιανουαρίου με αριθμό #52513

όσοι λέτε οτι δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε και να μπορούσατε δεν θα καταφέρνατε και κάτι.

είχα ξαναπάρει στο παρελθόν 3 iphone και δεν υπήρχε πρόβλημα γιαυτό και τους εμπιστέυτηκα.. λάθος μου υποθέτω.

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε

Με τη Viva (μιας και αυτός είναι ο payment processor στην προκειμένη περίπτωση) επικοινώνησε κανείς σας να ρωτήσει γιατί συνεχίζει τη συνεργασία με το εν λόγω κατάστημα; Έχει λάβει επίσημη ενημέρωση για το τι συμβαίνει; Και αν ναι, τι έχουν να πουν; Θα είχε ενδιαφέρον πιστεύω η απάντησή τους.

Klarna, μέσω καναλιού Viva έγινε η πληρωμή...Θορυβήθηκαν και η υπάλληλος το παρέπεμψε ως SOS στο αρμόδιο τμήμα.
Μου ανέφεραν πως εφόσον η παραγγελία δεν παραδοθεί ή ακυρωθεί δεν υπάρχει θέμα με τα χρήματα, θα επιστραφούν...αλλά πρέπει πρώτα να περάσουν 14 ημέρες από την ακύρωση της παραγγελίας (όπως και έκανα) για να ενεργοποιηθεί η διαδιασία του refund (εφόσον δεν έχει επιστρέψει μόνος του τα χρήματα).

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε

Με τη Viva (μιας και αυτός είναι ο payment processor στην προκειμένη περίπτωση) επικοινώνησε κανείς σας να ρωτήσει γιατί συνεχίζει τη συνεργασία με το εν λόγω κατάστημα; Έχει λάβει επίσημη ενημέρωση για το τι συμβαίνει; Και αν ναι, τι έχουν να πουν; Θα είχε ενδιαφέρον πιστεύω η απάντησή τους.

Για ποιον λόγο να κάνει κάτι η viva/visa/mastercard?

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Για ποιον λόγο να κάνει κάτι η viva/visa/mastercard?

Η Klarna έχει εγγύηση αγορών..όλες οι υπόλοιπες δεν ξέρω, αλλά υποτίθεται ότι πρέπει να ελέγχουν το legitimacy των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, nvoros είπε

Η Klarna έχει εγγύηση αγορών..όλες οι υπόλοιπες δεν ξέρω, αλλά υποτίθεται ότι πρέπει να ελέγχουν το legitimacy των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων.

Aλλο η klarna που δίνει δάνειο και άλλο η τραπεζα.Επίσης υπάρχει κάποια καταδίκη για την επιχείρηση που θα την απέκλειε απο την συνεργασία με τράπεζες;

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Aλλο η klarna που δίνει δάνειο και άλλο η τραπεζα.Επίσης υπάρχει κάποια καταδίκη για την επιχείρηση που θα την απέκλειε απο την συνεργασία με τράπεζες;

Ιδιωτικές επιχειρήσεις είναι, λες να περιμένουν να γίνουν δικαστήρια και να βγει απόφαση για να την "κόψουν" από το κανάλι τους; Αν δεχτούν μια δυο αμφισβητήσεις πελατών θα συνεχίσουν να συνεργάζονται; Δεν νομίζω...
 

  • Confused 1
Δημοσ.

Καλησπερα, 

 

Σημερα μου τηλεφωνησαν απο την Περιφερεια Θεσσαλιας, στην οποια ειχα κανει καταγγελια για το perishop.  Με παρεπεμψαν να μιλησω με ενα κυριο, δεν τα καταφερα ομως σημερα. Θα προσπαθησω παλι αυριο. Θα ενημερωσω οτι ο "κυριος" Περηφανης εχει δαγκωσει πολυ κοσμο που ειναι σε αναμονη επιστροφης χρηματων. Ελπιζω να εχω νεοτερα αυριο και να βγει κατι για ολους.

4 ώρες πριν, stefanidisg είπε

κουμπάκι

Εχω πατησει το κουμπακι της επανεξετασης τουλαχιστον 50 φορες και συνεχως λαμβανω email οτι η κριτικη δεν εγινε αποδεκτη.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
18 minutes ago, Ukforthemoment said:

Aλλο η klarna που δίνει δάνειο και άλλο η τραπεζα.Επίσης υπάρχει κάποια καταδίκη για την επιχείρηση που θα την απέκλειε απο την συνεργασία με τράπεζες;

Η Klarna πέρα από τα προγράμματα δόσεων που παρέχει, είναι και payment processor όπως και η Viva. Και οι δύο έχουν κάθε δικαίωμα αν παρατηρούν ύποπτη συμπεριφορά να διακόψουν τη συνεργασία με οποιαδήποτε επιχείρηση, δεν είναι υποχρεωτική η ύπαρξη καταδίκης από δικαστήριο.

Δημοσ.

Εμπόριο είναι θα γίνουν και λάθη και θα έχουν και αμφισβήτησεις συναλλαγών για όλες τις επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους.

Οκ, και άντε να δεχτούμε ότι θα πρέπει να τους κόβουν επί τόπου όλους αυτούς. Όταν το ίδιο λέμε για τους ιδιώτες που επιμένουν να αγοράσουν με απευθείας καταθέσεις γιατί τσινατε;;; 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, primeragt είπε

Οκ, και άντε να δεχτούμε ότι θα πρέπει να τους κόβουν επί τόπου όλους αυτούς. Όταν το ίδιο λέμε για τους ιδιώτες που επιμένουν να αγοράσουν με απευθείας καταθέσεις γιατί τσινατε;;; 

Δεν έχουν όλοι πιστωτική κάρτα...δεν μπορούν να έχουν...σκέψου και αυτες τις περιπτώσεις. Ναι είναι λάθος η αγορά μέσω κατάθεσης, αλλά δεν χρειάζεται να κατηγορούμε τα θύματα. Be cool.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nvoros είπε

Δεν έχουν όλοι πιστωτική κάρτα...δεν μπορούν να έχουν...σκέψου και αυτες τις περιπτώσεις. Ναι είναι λάθος η αγορά μέσω κατάθεσης, αλλά δεν χρειάζεται να κατηγορούμε τα θύματα. Be cool.

Kαι με την χρεωστική κάρτα την ίδια ακριβώς ασφάλεια έχεις. Η κατάθεση ποσών στα τυφλά είναι αυτοκτονική και δεν χωράει καμία δικαιολογία για αυτό . και -

  • Like 6
Δημοσ.

Επανέρχομαι και εγώ στο θέμα.

Κινητό μπορεί να έλαβα, αλλά ΣΩΣΤΟ Τιμολόγιο-Δελτίο Αποστολής δεν έλαβα (έστειλαν ένα με διαφορετικό ΙΜΕΙ όπως είπα ανωτέρω). Παραγγελία με αποφορολόγηση για επαγγελματική χρήση.

Παρά τις καθημερίνες οχλήσεις μου με mail και στο Viber του ιδιοκτήτη δεν έχει αλλάξει κάτι και ας με διαβεβαίωσε ότι "αργότερα μέσα στη μέρα", "σε 5 λεπτά θα το έχεις" και τηλεφωνικά ΚΑΙ γραπτά.

Επειδή ξέρω πως διαβάζει εδώ, θα ενημερώσω ότι το αναμένω ΑΜΕΣΑ και το αργότερο μέσα στην εβδομάδα καθώς θα γίνουν και οι σχετικές δηλώσεις για το πρώτο τρίμηνο.

Σε αντίθετη περίπτωση θεωρώ ότι η ΑΑΔΕ θα το βρει εξαιρετικά ενδιαφέρον και όχι από τη δική μου πλευρά.

Καλή δύναμη σε όλους.

 

  • Like 11
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 31/3/2024 στις 7:29 ΜΜ, alltrades είπε

απίστευτο οτι έχει αξαπατηθει τόσος κόσμος κ συνέχιζει η λειτουγία κανονικότατα..είναι αδιανότητο. έχει δημιουργηθέι  μια ομάδα για να κινηθουμε συντονισμενα..οποιος θέλει να συμμετεχει μπορει να στειλει ενα email με ονοματεπώνυμο, αριθμο παραγγελιας, αποδεικτικα συνναλαγης..ολα αυτα ζητούνται γιατι στην όμαδα πρέπει να μπουνε μόνο οι πελάτες που με πραγματικές  - αληθινες συναλλαγες. μπορειτε να στείλετε email στο [email protected]  . Καταλαβαίνω οτι κάποιος μπορει να διστάσει να κοινοποιήσει αυτα τα προσωπικά δεδομένα του..οποιος έχει καποια άλλη ίδεα μπορει να την προτείνει.

Μπράβο στην πρωτοβουλία +1

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα, παθών και εγώ. Έχω προχωρήσει σε αμισβήτηση συναλλαγής από μέσα Μαρτίου και περιμένω λίγες βδομάδες ακόμη. (Visa μέσω Revolut). Είχε κάποιος αρνητική απάντηση δηλαδή να μην του επιστραφούν τα χρήματα έτσι; 
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στις 21 Ιανουαρίου 2024 προχώρησα σε παραγγελία μίας "σκούπας robot", την οποία δεν έχω ακόμη παραλάβει, αξίας 419,14€, με το Courier και έχει πληρωθεί μέσω κάρτας, την ημέρα της παραγγελίας. Εκτός από μια τηλεφωνική επικοινωνία από την εταιρία, για να με ενημερώσουν ότι περιμένουν να παραλάβουν το προϊόν, δεν υπάρχει καμία άλλη επικοινωνία, παρ' όλες τις δικές μου οχλήσεις, τηλεφωνικά που δεν απαντούν ποτέ και μέσω email, που ισχύει το ίδιο.

Το site της εταιρίας πλέον δε λειτουργεί, αλλά έχει ανέβει άλλο site με τα ίδια στοιχεία διεύθυνσης, τηλεφώνου και επωνυμία Peristore https://peristore.gr/ . Προσοχή!!!!!

Προχώρησα σε καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή.

Επεξ/σία από Des_Pap
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...