Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, MaryJen είπε

Στην ομαδική στο Messenger άτομο έστειλε φωτογραφία από ανακοίνωση στη βιτρίνα του καταστήματος ότι έκλεισαν για 10 ημέρες έως τις 12 Απριλίου.
image.png.ca72ef8e3774355f1a6b08dbda8f399e.png

Δεν αναγράφει χρονιά όμως, οπότε κάλλιστα μπορεί να είναι 15-30 εργάσιμες έπειτα από την 12/04/2424.

  • Haha 2
Δημοσ.
1 minute ago, Zazula said:

Δεν αναγράφει χρονιά όμως, οπότε κάλλιστα μπορεί να είναι 15-30 εργάσιμες έπειτα από την 12/04/2424.

Αν είναι στο παρελθόν και το χάσαμε ήδη;

  • Haha 2
Δημοσ.

Λόγω τέτοιων γεγονότων κι άλλων ακόμα, νιώθω ότι το Skroutz θα γιγαντωθεί και θα κάνει χρυσές δουλειές με το δικό του "καλάθι".
Εγώ προσωπικά (...και δεν κάνω διαφήμιση) είμαι οφελειμένος σε ότι αγορά έχω κάνει μέσω skroutz και την έχει διαχειριστεί το ίδιο. Πχ Smartwatch της κόρης μου, πάνω στον χρόνο χάλασε το κουμπί. Το στέλνω χωρίς μεταφορικά απευθείας στο skroutz. Αυτοί το προώθησαν στον αρχικό έμπορο. Πέρασε ένας μήνας που δεν μου απάντησαν από κει. Το ίδιο το Skroutz επικοινώνησε μαζί μου και μου έδωσε 2 επιλογές α) Πίστωση όλου του ποσού ή β) επαναπαραγγελία από άλλον έμπορο. Διάλεξα το 2ο και επειδή το ρολόι ήταν φθηνότερο και κατά 8€, μου ΠΙΣΤΩΣΑΝΕ κιόλας και 8€.

Επίσης να σημειώσω ότι από τότε που ασχολήθηκα με τον Πέρηφάνη για πρώτη φορά (Νοέμβριος 2023) δεν τον έβλεπα να υπάρχει στους καταλόγους του Skroutz παρά μόνο στο BestPrice όπου και μετά κατέβηκε.

 

 

  • Like 4
Δημοσ.

Εγώ πάλι, δεν πιστεύω ότι κάποιος γίνεται στην πορεία απατεώνας αλλά ο δικός μας είναι μοναδική, ξεχωριστή, απερίγραπτη κατηγορία.

Ο τύπος, που νομίζει ότι είναι και πανέξυπνος (απορώ από που πηγάζει τέτοια υπεραισιοδοξία), λειτουργούσε αψυχολόγητα εδώ και καιρό. Εγώ πχ στις 28/12 είχα παραγγείλει και πληρώσει με πιστωτική ένα i-phone 13, χωρίς αποφορολόγηση, αξίας 540€ περίπου αν θυμάμαι καλά. Μόλις πέρασε η διορία που οι ίδιοι μου είχαν ορίσει (δεκαήμερο, υποτίθεται βέβαια ότι ήταν ετοιμοπαράδοτο αλλά επικαλέστηκαν το μπλοκάρισμα λόγω γιορτών) έκανα αίτημα ακύρωσης παραγγελίας και παραδόξως μου επέστρεψαν τα χρήματά μου σε λιγότερο από βδομάδα (έστελνα βέβαια ένα e-mail κάθε τρίωρο). Την ίδια στιγμή, βλέπω σε σχόλια αξιολόγησης αλλά κι εδώ μέσα ότι σε άτομα που είχαν παραγγείλει φθηνότερα μοντέλα i-phone (κάποιοι μάλιστα με αποφορολόγηση που σημαίνει ακόμα πιο φθηνά) τους έκανε αναβάθμιση και τους έστελνε το i-phone 13 για το οποίο εγώ σίγουρα είχα πληρώσει παραπάνω από εκείνους. Αυτό μου έκανε εντύπωση από την αρχή, μου επέστρεψε εμένα πχ τα χρήματα ενώ έδωσε το προϊόν σε κάποιον που σίγουρα πλήρωσε λιγότερα, και είμαι σίγουρη ότι αυτό έγινε πολλές φορές.

Δεν είναι δηλαδή και κανα ξεφτέρι, ούτε πότε να την κάνει δεν ξέρει ο "επιχειρηματίας". Ούτε δόντι έχει, ούτε τίποτα, είναι ο μέσος όρος λαμόγιου Ελληναρά του "πάμε κι όπου βγει" ... Κι από ο,τι ακόμα βλέπετε, υπάρχουν ακόμα ΠΟΛΛΟΙ που "θα πάρουν το ρίσκο" όπως αναφέρθηκε παραπάνω...

  • Like 6
Δημοσ.

καλά το μαγαζί το έκλεισε ο υπουργός,τους επέβαλε προστιμο 120.000 ευρώ και σεις συνεχίζετε να συναλλάσσεστε με αυτό;

Ετσι επιβιώνουν οι αετονύχηδες και κοροιδεύουν αφού βρίσκουν κορόιδα!

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, elkat είπε

Εγώ πάλι, δεν πιστεύω ότι κάποιος γίνεται στην πορεία απατεώνας αλλά ο δικός μας είναι μοναδική, ξεχωριστή, απερίγραπτη κατηγορία.

Ο τύπος, που νομίζει ότι είναι και πανέξυπνος (απορώ από που πηγάζει τέτοια υπεραισιοδοξία), λειτουργούσε αψυχολόγητα εδώ και καιρό. Εγώ πχ στις 28/12 είχα παραγγείλει και πληρώσει με πιστωτική ένα i-phone 13, χωρίς αποφορολόγηση, αξίας 540€ περίπου αν θυμάμαι καλά. Μόλις πέρασε η διορία που οι ίδιοι μου είχαν ορίσει (δεκαήμερο, υποτίθεται βέβαια ότι ήταν ετοιμοπαράδοτο αλλά επικαλέστηκαν το μπλοκάρισμα λόγω γιορτών) έκανα αίτημα ακύρωσης παραγγελίας και παραδόξως μου επέστρεψαν τα χρήματά μου σε λιγότερο από βδομάδα (έστελνα βέβαια ένα e-mail κάθε τρίωρο). Την ίδια στιγμή, βλέπω σε σχόλια αξιολόγησης αλλά κι εδώ μέσα ότι σε άτομα που είχαν παραγγείλει φθηνότερα μοντέλα i-phone (κάποιοι μάλιστα με αποφορολόγηση που σημαίνει ακόμα πιο φθηνά) τους έκανε αναβάθμιση και τους έστελνε το i-phone 13 για το οποίο εγώ σίγουρα είχα πληρώσει παραπάνω από εκείνους. Αυτό μου έκανε εντύπωση από την αρχή, μου επέστρεψε εμένα πχ τα χρήματα ενώ έδωσε το προϊόν σε κάποιον που σίγουρα πλήρωσε λιγότερα, και είμαι σίγουρη ότι αυτό έγινε πολλές φορές.

Δεν είναι δηλαδή και κανα ξεφτέρι, ούτε πότε να την κάνει δεν ξέρει ο "επιχειρηματίας". Ούτε δόντι έχει, ούτε τίποτα, είναι ο μέσος όρος λαμόγιου Ελληναρά του "πάμε κι όπου βγει" ... Κι από ο,τι ακόμα βλέπετε, υπάρχουν ακόμα ΠΟΛΛΟΙ που "θα πάρουν το ρίσκο" όπως αναφέρθηκε παραπάνω...

Φαντάσου, λοιπόν, ότι ο τύπος δεν είναι ξεφτέρι, είναι μέσος όρος λαμόγιου Ελληνάρα και δεν έχει ιδέα από επιχειρείν και όμως παρόλα αυτά έχει δαγκώσει τόσο κόσμο πανελλαδικά, έχει βγάλει ένα απίστευτα μεγάλο ποσό το οποίο διαχειρίζεται όπως θέλει και δουλεύει ψιλό γαζί εμάς τους... έξυπνους καταναλωτές αλλά και όλο το κρατικό σύστημα...

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, aXer είπε

Επίσης να σημειώσω ότι από τότε που ασχολήθηκα με τον Πέρηφάνη για πρώτη φορά (Νοέμβριος 2023) δεν τον έβλεπα να υπάρχει στους καταλόγους του Skroutz παρά μόνο στο BestPrice όπου και μετά κατέβηκε.

Προς τα τέλη Νοεμβρίου 2023 μπήκε το Perishop για ελάχιστες μέρες στο Skroutz (χωρίς να είναι διαθέσιμο στο καλάθι) και κατέβηκε σχεδόν αμέσως, μάλιστα είχα προσωπικά επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών να μάθω το γιατί (καθώς επίσης και αν σκόπευαν να δώσουν κάποια κάλυψη σε όσους τον είδαν στο Skroutz και πήγαν από εκεί στο σάιτ του), κι η απάντηση ήταν στο μεν πρώτο ότι δεν μπορούν να μου πουν στο δε δεύτερο ότι δεν έχει κάποια εμπλοκή η εταιρεία τους που να δικαιολογεί την ανάμιξή τους εφόσον πλέον ήταν ανενεργό όταν ρώτησα. Φέτος επεχείρησε και ξαναμπήκε στο Skroutz ως LA Mobiles, αλλά και πάλι κατέβηκε από το Skroutz μέσα σε ελάχιστες μέρες (αν και πρόλαβε να λάβει δύο 5άστερα).

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ξέρει κανείς αν δικαιούμαστε αποζημίωση πέρα από την επιστροφή χρημάτων, κι αν ναι πόση είναι και πως μπορούμε να την διεκδικήσουμε.

  • Sad 1
  • Haha 5
Δημοσ.
2 minutes ago, amvrokirk said:

Ξέρει κανείς αν δικαιούμαστε αποζημίωση πέρα από την επιστροφή χρημάτων, κι αν ναι πόση είναι και πως μπορούμε να την διεκδικήσουμε.

Μ'αρέσεις. Η αισιοδοξία σου δηλαδή. Είσαι σίγουρος ότι θα πάρεις λεφτά πισω και λες "γιατί να μην βγάλω και τίποτα παραπάνω για ψυχική οδύνη". :D
Κυνήγα το

  • Haha 11
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, amvrokirk είπε

Ξέρει κανείς αν δικαιούμαστε αποζημίωση πέρα από την επιστροφή χρημάτων, κι αν ναι πόση είναι και πως μπορούμε να την διεκδικήσουμε.

Κλασικη περιπτωση του ενος ή του αλλου ακρου.

Του δινεις 1500 ευρω ετσι αερα, αλλααααα θα του παρεις το 100αρακι <<ψυχικια>> οδυνη...αμ,πως.

Επεξ/σία από BertaJourdan
  • Like 1
Δημοσ.

Κλαίω με τον τύπο που έχει το μαγαζί..

Που πήγαινε στα ιδιωτικά ΙΕΚ εδώ στην Λάρισα και έκανε μαθήματα για e-shopping κλπ κλπ ..

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, BaronDavis said:

Κλαίω με τον τύπο που έχει το μαγαζί..

Που πήγαινε στα ιδιωτικά ΙΕΚ εδώ στην Λάρισα και έκανε μαθήματα για e-shopping κλπ κλπ ..

 

Μη τον κλαις καθόλου.  Τσεπωσε κανα μυριο στην ακρη , θα βάλει περιουσιακά στοιχεία σε γυναίκα,  τον φουφουτο, καπου, και θα περνάει ζωη και κότα.  Θα συνεχισει και το eshop του με αλλο όνομα και σε αλλο ονομα πιθανοτατα. Να κλαις αυτους που έχουν διδακτορικό,  είναι τιμιοι και ανεργοι.

Επεξ/σία από oldnew
  • Like 9
Δημοσ.

Άρα όχι; Δεν υπάρχουν τόκοι υπερημερίας; Δεν υπάρχει κάποια αποζημίωση σε εμάς που παρακρατήθηκαν τα χρήματα μας με παράνομο τρόπο;

  • Haha 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...