Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Jac είπε

Ναι, έστειλε Τιμολόγιο πέντε μέρες πριν στείλει συσκευή. Αναγράφει άλλο ΙΜΕΙ από ότι έχει το κιν. που παρέλαβα. Αφορά ίδιο μοντέλο (iPhone 15 256gb)

Το κινητό με το ΙΜΕΙ που αναγράφεται στο Τιμολόγιο ενεργοποιήθηκε την επομένη της έκδοσης του Τιμολογίου ( Έκανε λάθος η κοπελα και το έστειλε αλλού. Έτσι με είπε τηλεφωνικά...).

Το δικό μου κινητό ήρθε πέντε μέρες αργότερα. Καινουργια συσκευή ελεγμενο μέσω apple/ΙΜΕΙ/serial number etc

Αν δε λάβω μέχρι αύριο το σωστό Τιμολόγιο, όπως υποσχέθηκε, ας τα βρει με την ΑΑΔΕ που θα του χτυπήσει την πόρτα.

Με κούρασε

 

Αν επιτρέπεται ποτέ έκανες την παραγγελία και τι κωδικό είχε και πότε την παρέλαβες? 

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Giorgis4 είπε

Πραγματικά γιατί κάποιος να έχει άγχος για μια συναλλαγή γνωρίζοντας ότι θα περιμένει 30 μέρες

Γενικα, αν μαθαινα πως ενα καταστημα απο το οποιο ειχα παραγγειλει απο ενα T-shirt μεχρι ενα κινητο 1000ων ευρω, εφαγε προστιμο απο το Υπουργειο Αναπτυξης για εξαπατηση καταναλωτων, ε ενα αγχος θα το ειχα. Κι ας ειχε περασει και μολις μια ημερα.

Και φυσικα δεν θα κατηγορουσα τον εαυτο μου, θα κατηγορουσα αυτον που με εξαπατησε. Οποτε ναι, απο την στιγμη που για καθεναν που παρελαβε, υπαρχουν πολλοι που δεν παρελαβαν τιποτα, ενα αγχος της πρεπει της υποθεσης. Οχι?

Τωρα, να μου πεις, αφου ειδες τοσο χαμηλη τιμη, δεν υποψιαστηκες πως κατι θα παει στραβα? Εκει ναι, μαζι σου.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Giorgis4 είπε

Λοιπόν, όπως έγραψα και προχθές, είμαι από τους «πελάτες» που παρέλαβαν κινητό. Είχα την ψυχολογία από την αρχή όμως να περιμένω. Έλεγε 30 μέρες, ενόχλησα την 32η. Και την 33η παρέλαβα. Πληρωμένο κινητό 160€ φθηνότερο από την επίσημη τιμή μεγαλοκαταστημάτων (Redmi Note 13 pro 5G - 270€). Διαβάζω συνεχώς για άτομα που τηλεφωνούσαν και έστελναν email πριν τις 30 μέρες. Για ποιο λόγο ρε παιδιά;;; Άλλους που σχολιάζουν ότι δε γίνεται να περιμένει κάποιος 30 μέρες ενώ έχει εξοφλήσει!!! Μα αφού αυτή ήταν η συμφωνία!!! Έτσι θα γινόταν. Πραγματικά γιατί κάποιος να έχει άγχος για μια συναλλαγή γνωρίζοντας ότι θα περιμένει 30 μέρες αλλά θα έχει σκοτώσει και 1000€ για ένα κινητό!!! Αν δεν μπορείτε να αντιληφθείτε ποιος φταίει πραγματικά για την όποια ταλαιπωρία σας, κοιτάξτε στον καθρέφτη σας. Εγώ ήξερα που υπήρχε πιθανότητα να μπλέξω και συνυπολογισα και το ανώτερο ποσό που θα μπορούσα να χάσω! Και όχι. Δε θα κατηγορούσα τον απατεώνα peri αλλά τον εαυτό μου, γιατί έγινε εν γνώσει μου. Πάντως στο τσακ ήμουν να παραγγείλω το OnePlus 12 στα 700€. Αυτά μάλλον τα γλύτωσα. Βασικά θα τα έπαιρνα από την τράπεζα πίσω, αλλά να...για την ταλαιπωρία εννοώ!

Γενικα όταν το κατάστημα έχει κλείσει για 10 ημέρες και δεν απαντάνε στα μηνύματα, στις κλήσεις και γενικά δεν μπορείς να μάθεις τίποτα τότε θα περίμενες 20 μέρες ακόμα? Α να μην ξεχάσω και το μικρό πρόστιμο 

Επεξ/σία από Ec02892
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Ec02892 είπε

Αν επιτρέπεται ποτέ έκανες την παραγγελία και τι κωδικό είχε και πότε την παρέλαβες? 

Παραγγελία 26 Ιανουαρίου  #54580, παρέλαβα 27 Μαρτίου (43 εργάσιμες)

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Jac είπε

Παραγγελία 26 Ιανουαρίου  #54580, παρέλαβα 27 Μαρτίου (43 εργάσιμες)

Τους καλούσες συνεχόμενα εμαιλ η κάτι άλλο? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

προφανως και δουλευει με dropshiping. δηλαδη παιρνει παραγγελιες και στελνει στον προμηθευτη του τα στοιχεια αποστολης αφου τον πληρωσει. για αυτο αργει τοσο. εκει την πατησε. ειδε οτι δουλευε στην αρχη και μετα προφανως δεν εβρισκε ιδιες τιμες και δοκιμαζε εδω ,εκει και παραπερα να βρει προιοντα.

αυτο δειχνει τα 20-30μερες για παραλαβη.

οταν λενε μερες εννοούν εργασιμες μερες δηλαδη δευτερα ως παρασκευη. χωρις σαβ/ριακο μεσα

πιθανον να φτασει σε συλληψη αν κουνηθητε και κανετε μηνυση. αλλιως μονο προστιμο δεν εγινε και κατι. στην Ελλάδα ειμαστε αλλωστε.

βεβαια περιμενω τον δημοσιογραφο που θα ρωτησει

-κυριε περηφάνη είστε περήφανος για ολα αυτα? τι εχετε να πειτε ?

 

Επεξ/σία από xxatziva
  • Haha 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Zazula είπε

ξαναμπήκε στο Skroutz ως LA Mobiles, αλλά και πάλι κατέβηκε από το Skroutz μέσα σε ελάχιστες μέρες (αν και πρόλαβε να λάβει δύο 5άστερα).

παντως οχι του το δινω,εχει εξυπνα ονοματα 

peristore,perishop απ'το περηφανης το επιθετο του

LA mobiles LArisa mobiles 

Καντο λιγο να φαινεται επαγγελματικο ρε απατεωνα 🤣🤣

 

  • Haha 3
Δημοσ.
50 minutes ago, Getta Robo said:

Το εκπληκτικο ειναι πως διακριθηκαν και ως καλυτερη επιχειρηση για το 2023:

https://www.aetoitouemporiou.eu/profile-63896-perishop-gr

αντε και στα Oscars

Γενικά τα περισσότερα εταιρικά βραβεία είναι pay-to-win, δεν έχουν καμία αξία πέρα από το να αποτελούν ένα marketing point. Το γνωρίζω εσωτερικά λόγω της εργασίας μου και μου το έχει επιβεβαιώσει και CEO μεγάλης εταιρείας τεχνολογίας, που "κερδίζει" αρκετά συχνά τέτοιου είδους βραβεία.

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
2 minutes ago, GamingMaster424 said:

Γενικά τα περισσότερα εταιρικά βραβεία είναι pay-to-win, δεν έχουν καμία αξία πέρα από το να αποτελούν ένα marketing point. Το γνωρίζω εσωτερικά λόγω της εργασίας μου και μου το έχει επιβεβαιώσει και CEO μεγάλης εταιρείας τεχνολογίας, που "κερδίζει" αρκετά συχνά τέτοιου είδους βραβεία.

Φυσικα και δεν εχει σε αυτη την περιπτωση καμια σημασια - οπως και σε πολλες ακομα.

Το ξερω επισης επαγγελματικα αφου πρωην εργοδοτης μου θα επρεπε να ειναι φυλακη, και οχι να λαβει βραβευση αντιστοιχως.

Το παραπανω το παρεθεσα ως κωμικοτραγικο γεγονος για την συγκεκριμενη επιχειρηση και μονο.

Εξου και το κλεισιμο να τον δουμε και στα οσκαρ του χρονου.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Ec02892 είπε

Τους καλούσες συνεχόμενα εμαιλ η κάτι άλλο? 

Μετά την 20η εργάσιμη ναι, δεν είχα λάβει ούτε επιβεβαίωση της κατάθεσης. (15-20 εργάσιμες έλεγε όταν έκανα εγώ παραγγελία). Έστειλα και άτομο από το κατάστημα.

e-mails, τα γραπτά μένουν. Τα τηλ. είναι λόγια του αέρα.

Αυτός που διαβάζει ξέρει....

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά εσείς που πήρατε συσκευή ή και πήρατε τα λεφτά σας πίσω είστε απλά μέσα στο ποσοστό που έχει βάλει ο ίδιος στην απατεωνια που έχει στήσει ότι πρέπει να εξυπηρετήσει. Απο την αρχή της απατεωνιας που ξεκίνησε ήξερε ότι κάποιους θα τους εξυπηρετεί και επίτηδες κάποιους όχι. Ειδικά κάποιους που πίεσαν με αρνητικές κριτικές κ απειλές. Αυτό που λέτε για 30 μέρες δεν ισχύει γιατί κάποιοι περιμένουν 2 και 3 μήνες και δεν έχουν δει ούτε συσκευή ούτε λεφτά πίσω. Επίσης και απατεώνας να μην ήταν (που είναι ξεκάθαρα) οταν ένα προϊόν το έχεις άμεσα διαθέσιμο και μετά κάνεις 1 μήνα να το στείλεις και το κάνεις συνέχεια σε όλες τις παραγγελίες κ σε όλα τα προϊόντα τότε αυτό λέγεται παραπλάνηση καταναλωτή και τιμωρείται με πρόστιμο. Βέβαια τα είπαμε εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με λάθος διαχείριση καταστήματος αλλά με έναν ξεκάθαρο απατεώνα που απο την αρχή αυτό ήταν το σχέδιο του. Όπως έγραψα κ πιο πάνω σε άλλη δικιά του εταιρεία που προσφέρει απλά υπηρεσίες διαφήμισης και εκεί τα ίδια έχει κάνει, έχει αρπάξει τα χρήματα των πελατών του και μετά μην τον είδατε...εντωμεταξύ απ ότι ακούστηκε ο τύπος έχει και μάνα δικηγόρο. Ο τύπος σας λέω ξέρει τι κάνει δουλεύει με σχέδιο.

Επεξ/σία από elessar86
  • Like 3
Δημοσ.
15 hours ago, jordanp said:

Λοιπόν παιδιά όποιος αδικήθηκε - ζημιώθηκε χωρίς να το γνώριζε μπορεί να κάνει μήνυση για να τιμωρηθεί ο δράστης για το άρθρο 386 Π.Κ. προς την εταιρία που αναφέρεται στο site perishop όπου αν καταχωρήσετε στον σύνδεσμο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΕΡΗΦΑΝΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε. (businessportal.gr) στο πεδίο ιστορικό ανακοινώσεων υπάρχει αρχείο pdf με τα πλήρη στοιχεία του εκπροσώπου της εταιρείας για την  μήνυση σας σε βάρος του δράστη  στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας. Θα καταθέσω και εγώ μήνυση τις επέμενες μέρες  θα το επισυνάψω εκείνο το έγγραφο.

Υπεξαίρεση είναι (375 ΠΚ) όχι απάτη. Απάτη είναι να πληρώσω κρασί και να στείλω κόκα κόλα και να λέω ότι είναι κρασί.

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Titanik είπε

Υπεξαίρεση είναι (375 ΠΚ) όχι απάτη. Απάτη είναι να πληρώσω κρασί και να στείλω κόκα κόλα και να λέω ότι είναι κρασί.

 

Άρα το να πληρώσεις κινητό και να σου στείλει τις ευχές του πάλι απάτη δεν είναι; 😂😂

  • Haha 8
Δημοσ.

Γεια σας θα ήθελα να πω και εγώ την δίκη μ εμπειρία καθώς φάνηκα τυχερή γτ πήρα τα λεφτά μ δυο  εβδομάδες πριν !!! Η παραγγελία μ έγινε 10 Ιανουαρίου κ περίμενα 30 εργάσιμες μετά όμως έπρεπε να πιέσω την κατάσταση και άρχισα να βλέπω σχόλια πως άλλοι τα κατάφεραν κ άρχισα να μέιλ ότι τάχα έχω κλείσει ταξίδι ότι δεν έχω κινητό όπου δεν έδιναν σημασία κ έτσι άρχισα τις απειλές για κανάλια για ραδιόφωνο για ηχογράφηση τ κ περήφανη που ήταν αγενέστατος κ στο τέλος μ έστειλαν αυτό 

Άκυρη η παραγγελια. Αναμένω λογαριασμό για επιστροφή. Δεν θα εξυπηρετηθεί η παραγγελία σας λόγω ασέβειας.

Ενημερωθήκατε ήδη για τις συνέπειες. 

Με εκτίμηση,
Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών Perishop

φυσικά κ δεν τον ηχογράφησα ποτέ αλλά μετά την αγένεια του είπα θα σε πάω στα άκρα και όχι νομικά με απειλές και τα κατάφερα !!!!

  • Haha 7
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Giannasav είπε

Δεν θα εξυπηρετηθεί η παραγγελία σας λόγω ασέβειας.

Ενημερωθήκατε ήδη για τις συνέπειες.

Έπρεπε να το συνδυάσει και μ' ένα βιντεάκι τον Τσουκαλά να ωρύεται «Ασέβαστη, άντε γεια!»

  • Haha 7
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...