koularasss Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 Καλησπέρα, έκανα μέσω booking κράτηση σε νοικιαζόμενα δωμάτια το οποίο δεν θέλει κάποια προκαταβολή και έχει δωρεάν ακύρωση μέχρι και 1 μήνα πριν την άφιξη. Μόλις έκανα την κράτηση, μου έστειλαν μήνυμα στη booking από το κατάλυμα ότι είναι πολιτική τους να ζητάνε 30% προκαταβολή και έγραφε το iban και τα στοιχεία του παραλήπτη, καθώς και στην περίπτωση που θέλω να πληρώσω μέσω κάρτας πιστωτικής ή χρεωστικής μπορούν να μου στείλουν e-mail με ειδοποίηση πληρωμής. Μίλησα μαζί τους και ρίξαμε λίγο το απαιτούμενο ποσό αλλά και πάλι δεν είναι ποσό που δεν με νοιάζει αν χαθεί σε περίπτωση απάτης. Έχει 100+ καλές κριτικές στη booking και 40+ στη google. Γενικότερα δεν μυρίζει απάτη λόγω του αριθμού των κριτικών αλλά και πάλι στην περίπτωση που είναι, ποιος είναι ο ασφαλέστερος τρόπος να στείλω τα χρήματα έτσι ώστε αν πάει κάτι στραβά να μπορώ να τα πάρω πίσω; Νομίζω με κατάθεση δεν τα παίρνεις.. μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής γνωρίζει κανείς τι γίνεται;
MauroPaltoudias Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, koularasss είπε Γενικότερα δεν μυρίζει απάτη λόγω του αριθμού των κριτικών αλλά και πάλι στην περίπτωση που είναι, ποιος είναι ο ασφαλέστερος τρόπος να στείλω τα χρήματα έτσι ώστε αν πάει κάτι στραβά να μπορώ να τα πάρω πίσω; Αν η κράτησή σου είναι μέσω booking, δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι. Επειδή όμως τα γράφεις λίγο μπερδεμένα, αναφέρεις αρχικά ότι δεν απαιτούνταν προκαταβολή. Στη συνέχεια όμως, "... Μόλις έκανα την κράτηση, μου έστειλαν μήνυμα στη booking από το κατάλυμα". Μέσω πλατφόρμας επικοινωνίας booking επικοινώνησε μαζί σου το κατάλυμα; Αν ναι, κάνεις report στη booking. Η πολιτική είναι ξεκάθαρα αυτή που αναγράφεται στη σελίδα του καταλύματος και τίποτα άλλο πέραν τούτου. Επεξ/σία 17 Μαΐου 2022 από MauroPaltoudias 1
koularasss Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 49 λεπτά πριν, Bitbit είπε αφού δε θέλει προκαταβολή στη booking γιατί ζητάει; Δεν έλεγε ότι θέλει προκαταβολή ή να βάλω κάρτα στην περιγραφή του καταλύματος στην booking. Έκανα την κράτηση και μετά μου έστειλαν μήνυμα ότι είναι πολιτική του καταλύματος. 20 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Αν η κράτησή σου είναι μέσω booking, δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι. Επειδή όμως τα γράφεις λίγο μπερδεμένα, αναφέρεις αρχικά ότι δεν απαιτούνταν προκαταβολή. Στη συνέχεια όμως, "... Μόλις έκανα την κράτηση, μου έστειλαν μήνυμα στη booking από το κατάλυμα". Μέσω πλατφόρμας επικοινωνίας booking επικοινώνησε μαζί σου το κατάλυμα; Αν ναι, κάνεις report στη booking. Η πολιτική είναι ξεκάθαρα αυτή που αναγράφεται στη σελίδα του καταλύματος και τίποτα άλλο πέραν τούτου. Ναι μέσω της πλατφόρμας μου το έστειλε μαζί με άλλες πληροφορίες. Μπορεί να μου ακυρώσει την κράτηση αν δεν βάλω προκαταβολή;
greekfragma Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 κρατάς τα αποδεικτικά της πλατφόρμας και σε περίπτωση ακύρωσης ενημερώνεις τη booking. έχει συνέπειες το κατάστημα αν προχωρήσει σε ακύρωση.
koularasss Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 Το θέμα είναι ότι από τα λίγα καταλύματα που βρήκα και σκεφτόμουν να τα δώσω απλά σκεφτόμουν ένα ασφαλή τρόπο just in case. Αν πληρώσω με χρεωστική ή πιστωτική και μετά κάνει τον κινέζο μπορώ να τα πάρω πίσω;
kon1to Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Bitbit είπε αφού δε θέλει προκαταβολή στη booking γιατί ζητάει; 1 ώρα πριν, MauroPaltoudias είπε Αν η κράτησή σου είναι μέσω booking, δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι. Επειδή όμως τα γράφεις λίγο μπερδεμένα, αναφέρεις αρχικά ότι δεν απαιτούνταν προκαταβολή. Στη συνέχεια όμως, "... Μόλις έκανα την κράτηση, μου έστειλαν μήνυμα στη booking από το κατάλυμα". Μέσω πλατφόρμας επικοινωνίας booking επικοινώνησε μαζί σου το κατάλυμα; Αν ναι, κάνεις report στη booking. Η πολιτική είναι ξεκάθαρα αυτή που αναγράφεται στη σελίδα του καταλύματος και τίποτα άλλο πέραν τούτου. 57 λεπτά πριν, greekfragma είπε κρατάς τα αποδεικτικά της πλατφόρμας και σε περίπτωση ακύρωσης ενημερώνεις τη booking. έχει συνέπειες το κατάστημα αν προχωρήσει σε ακύρωση. επειδή απασχολούμαι στο συγκεκριμένο χώρο θα ήθελα να πω τα εξής, πολλές φορές ο πελάτης δεν έχει διαβάσει πλήρως τις πολιτικές που αποδέχεται κάνοντας κράτηση, δεν λέω οτι ισχύει απαραίτητα στην περίπτωση σου. Δεν υφίσταται κράτηση χωρίς προκαταβολή, άλλο που λόγω κρίσης και ζήτησης κάποια ξενοδοχεία μπορεί να μην ζητάνε, γενικά αμα δεν σας ζητάνε κάπου προκαταβολή ίσως πρέπει να ανησυχήσετε για το που κλείνετε. Βάσει νόμου το ξενοδοχείο δικαιούται προκαταβολή ίση με τουλάχιστόν το 30% της συνολικής τιμής της κράτησης. Η ελεύθερη ακύρωση σταματάει 21 μέρες πριν την άφιξη (στην Αθήνα είναι πιο ελαστικά τα πράγματα, στα νησιά συνήθως τηρείται), εκτός αν έχετε επιλέξει non-refundable τιμοκατάλογο όπου εκεί δεν υπάρχει ελεύθερη ακύρωση. Τελευταίο και πιο βασικό, η "αξιόπιστη" Booking, πολλές φορές φροντίζει στα κείμενα της να υπάρχει μια δημιουργική ασάφεια σχετικά με το πότε και πως πληρώνεται ένα δωμάτιο, με σκοπό να κάνει πιο δελεαστικό το δωμάτιο και να πείσει τον πελάτη, στον οποίο έχει δώσει αντικρουόμενες πληροφορίες, να κάνει την κράτηση μέσα από την πλατφόρμα της. παράδειγμα: πολλές φορές θα δείτε να αναφέρεται: "δεν απαιτείται προπληρωμή" αυτό κάποιος θα το καταλάβει ως οτι δεν χρειάζεται να πληρώσει τίποτα, αλλά είναι τα Ελληνικά της Booking για το "αυτή η κράτηση δεν είναι non-refundable" και σε άλλο σημείο μπορεί να λέει, το κατάλυμα ενδέχεται να ζητήσει προκαταβολή για τη συγκεκριμένη κράτηση ή θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάλυμα για να ενημερωθείτε για τα στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού για την κατάθεση προκαταβολής. 38 λεπτά πριν, koularasss είπε Το θέμα είναι ότι από τα λίγα καταλύματα που βρήκα και σκεφτόμουν να τα δώσω απλά σκεφτόμουν ένα ασφαλή τρόπο just in case. Αν πληρώσω με χρεωστική ή πιστωτική και μετά κάνει τον κινέζο μπορώ να τα πάρω πίσω; Το email με ειδοποίηση πληρωμής που αναφέρεις, αν καταλαβαίνω σωστά, είναι ο πιο ασφαλής και επίσημος τρόπος για να είσαι και εσύ καλυμμένος σε περίπτωση που κάτι πάει λάθος. Επεξ/σία 17 Μαΐου 2022 από kon1to 1 1 1
fragos Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, koularasss είπε Το θέμα είναι ότι από τα λίγα καταλύματα που βρήκα και σκεφτόμουν να τα δώσω απλά σκεφτόμουν ένα ασφαλή τρόπο just in case. Αν πληρώσω με χρεωστική ή πιστωτική και μετά κάνει τον κινέζο μπορώ να τα πάρω πίσω; Δεν ειναι απατη (το ξενοδοχειο ειναι εκει ετσι και αλλιως απλα θελει να εχει τον πωπο του καλυμενο. Προφανως εκλεισες σε peak period ή σε peak period και για λιγες μερες οποτε αυτος απο το καταλυμμα θελει να ειναι σιγουρος οτι δεν θα ακυρωσεις. Αν κανεις καταθεση μετα μην περιμενεις να παρεις κατι πισω.. θα σου μασησει και την προκαταβολη και το booking fee αν ειναι κατω απο ενα μηνα. (προφανως φοβαται οτι αν ακυρωσεις και 5 μερες πριν οτι μπορεις να πας να κλαυτεις στο booking και να παρεις τα λεφτα οποτε να μεινει αυτος παγωτο).
mary Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, kon1to είπε επειδή απασχολούμαι στο συγκεκριμένο χώρο θα ήθελα να πω τα εξής, πολλές φορές ο πελάτης δεν έχει διαβάσει πλήρως τις πολιτικές που αποδέχεται κάνοντας κράτηση, δεν λέω οτι ισχύει απαραίτητα στην περίπτωση σου. Δεν υφίσταται κράτηση χωρίς προκαταβολή, άλλο που λόγω κρίσης και ζήτησης κάποια ξενοδοχεία μπορεί να μην ζητάνε, γενικά αμα δεν σας ζητάνε κάπου προκαταβολή ίσως πρέπει να ανησυχήσετε για το που κλείνετε. Βάσει νόμου το ξενοδοχείο δικαιούται προκαταβολή ίση με τουλάχιστόν το 30% της συνολικής τιμής της κράτησης. Η ελεύθερη ακύρωση σταματάει 21 μέρες πριν την άφιξη (στην Αθήνα είναι πιο ελαστικά τα πράγματα, στα νησιά συνήθως τηρείται), εκτός αν έχετε επιλέξει non-refundable τιμοκατάλογο όπου εκεί δεν υπάρχει ελεύθερη ακύρωση. Τελευταίο και πιο βασικό, η "αξιόπιστη" Booking, πολλές φορές φροντίζει στα κείμενα της να υπάρχει μια δημιουργική ασάφεια σχετικά με το πότε και πως πληρώνεται ένα δωμάτιο, με σκοπό να κάνει πιο δελεαστικό το δωμάτιο και να πείσει τον πελάτη, στον οποίο έχει δώσει αντικρουόμενες πληροφορίες, να κάνει την κράτηση μέσα από την πλατφόρμα της. παράδειγμα: πολλές φορές θα δείτε να αναφέρεται: "δεν απαιτείται προπληρωμή" αυτό κάποιος θα το καταλάβει ως οτι δεν χρειάζεται να πληρώσει τίποτα, αλλά είναι τα Ελληνικά της Booking για το "αυτή η κράτηση δεν είναι non-refundable" και σε άλλο σημείο μπορεί να λέει, το κατάλυμα ενδέχεται να ζητήσει προκαταβολή για τη συγκεκριμένη κράτηση ή θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάλυμα για να ενημερωθείτε για τα στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού για την κατάθεση προκαταβολής. Το email με ειδοποίηση πληρωμής που αναφέρεις, αν καταλαβαίνω σωστά, είναι ο πιο ασφαλής και επίσημος τρόπος για να είσαι και εσύ καλυμμένος σε περίπτωση που κάτι πάει λάθος. Ορίστε; δικό σου συμπέρασμα υποθέτω. Έχω ταξιδέψει αρκετά προ κορωνοϊου και σε καλά ξενοδοχεία και πότε κανένα κατάλυμα δεν μου ζήτησε προκαταβολή. Ούτε καν Κρήτη πέρυσι στην υψηλή σεζόν δεν μου ζήτησαν προκαταβολή. Όλα στο τέλος της διαμονής ή στην πρώτη μέρα. Επεξ/σία 17 Μαΐου 2022 από mary 1
djuan1988 Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 Δημοσ. 17 Μαΐου 2022 Πραγματικά τι συμπεράσματα και συμβουλές είναι αυτές; Αν έλεγε ότι δε χρειάζεται προκαταβολή, δε χρειάζεται. Προσωπικά θα απαντούσα στο μήνυμα αναφέροντας ότι δεν είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω προκαταβολή. 1
xgol Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 Εγω σε καλα ξενοδοχεια στο εξωτερικο, πληρωνω με πιστωτική ή προπληρώνω όλο το ποσό.
ParafronGR Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 Καταρχάς, από τη στιγμή που εμπλέκεται το booking, μπορείτε να το συζητήσετε από'κει. Όταν έκλεισα για 3ημερο στη Μονεμβασιά μου ζήτησαν προκαταβολή γύρω στα 100€ κι όταν τους πήρα να την κάνουμε μέσω τηλ, μου το έριξαν στα 75€ (δηλ μια διανυκτέρευση). Επειδή δουλεύω σε ξενοδοχείο, μπορείς να ρωτήσεις αν υπάρχει περίπτωση για general κράτηση στην οποία γίνεται προέγκριση του ποσού (μαζί με το accomodation fee) και σ'αυτή την περίπτωση υπάρχει δυνατότητα επιστροφής λίγες μέρες πριν (πχ 2). Αν είναι non refundable, το ζητάνε όλο το ποσό αλλά έχεις καλύτερη τιμή Και όπως είπε κι ένας φίλος παραπανω, ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΟΧΗ στο τί λέει το booking - στη σελίδα δίνονται τιμές που ανταποκρίνονται σε πολλές περιπτώσεις μόνο μέσω της σελίδας πχ το πρωινό που μπορεί να στο προσφέρει το booking 15€, στο ξενοδοχείο να στο δώσουν 20 αν το επιλέξεις στο arrival.
MauroPaltoudias Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 9 ώρες πριν, koularasss είπε Ναι μέσω της πλατφόρμας μου το έστειλε μαζί με άλλες πληροφορίες. Μπορεί να μου ακυρώσει την κράτηση αν δεν βάλω προκαταβολή; Κάνε αναφορά στη booking. Αυτός είναι ο πιο σίγουρος δρόμος. 1
kon1to Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 7 ώρες πριν, mary είπε Ορίστε; δικό σου συμπέρασμα υποθέτω. Έχω ταξιδέψει αρκετά προ κορωνοϊου και σε καλά ξενοδοχεία και πότε κανένα κατάλυμα δεν μου ζήτησε προκαταβολή. Ούτε καν Κρήτη πέρυσι στην υψηλή σεζόν δεν μου ζήτησαν προκαταβολή. Όλα στο τέλος της διαμονής ή στην πρώτη μέρα. 6 ώρες πριν, xgol είπε Εγω σε καλα ξενοδοχεια στο εξωτερικο, πληρωνω με πιστωτική ή προπληρώνω όλο το ποσό. δεν το διευκρίνισα γιατι, κακώς, το θεώρησα προφανές, προκαταβολή είναι ένας τρόπος κράτησης του δωματίου, ένας άλλος είναι η πιστωτική κάρτα. Αν δώσεις την κάρτα σου σαν εγγύηση (η οποία συνήθως προεγκρίνεται) το ξενοδοχείο είναι καλυμμένο και δεν χρειάζεται και προκαταβολή. Συνήθως όμως πολλά ξενοδοχεία στα νησιά (μικρά συγκροτήματα κτλ), δεν "δουλεύουν" με κάρτα και ζητάνε κατάθεση. 7 ώρες πριν, djuan1988 είπε Πραγματικά τι συμπεράσματα και συμβουλές είναι αυτές; Αν έλεγε ότι δε χρειάζεται προκαταβολή, δε χρειάζεται. Προσωπικά θα απαντούσα στο μήνυμα αναφέροντας ότι δεν είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω προκαταβολή. ο κανονισμός λειτουργίας των ξενοδοχείων, δημοσιευμένος σε ΦΕΚ και τα σχετικά, προβλέπει προκαταβολή. Εσύ θα απαντούσες οτι δεν είσαι υποχρεωμένος να την δώσεις επειδή δεν το αναφέρει η Booking; Είναι εξαιρετικά απίθανο να μην υπάρχει πουθενά η παραμικρή αναφορά για προκαταβολή. Σε περίπτωση που όντως δεν υπάρχει, θα κάνεις παράπονο στη Booking, και ξέρεις τι θα σου πουν; "ξέρετε έγινε λάθος, παρακαλώ δώστε προκαταβολή, θα ζητήσουμε από το ξενοδοχείο να κόψει κάτι ή ακυρώστε και βρείτε άλλο ξενοδοχείο. 11 ώρες πριν, koularasss είπε Καλησπέρα, έκανα μέσω booking κράτηση σε νοικιαζόμενα δωμάτια το οποίο δεν θέλει κάποια προκαταβολή και έχει δωρεάν ακύρωση μέχρι και 1 μήνα πριν την άφιξη. εν τω μεταξύ αυτό δεν το πρόσεξα πριν. Αν δεν δώσει ο TS προκαταβολή και δεν ακυρώσει έγκαιρα, αλλα ακυρώσει πχ 2 βδομάδες πριν, τότε θα πρέπει να πληρώσει ακυρωτικά, άμα δεν έχει δώσει προκαταβολή (ή κάρτα) το ξενοδοχείο πως θα πάρει τα χρήματα του; δεν νομίζω να πιστεύεται ότι κάποιος που ακυρώνει και έχει μια οφειλή μπαίνει στη διαδικασία να την πληρώσει όταν το ξενοδοχείο δεν έχει τρόπο να τον αναγκάσει. 1
G.bar Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, kon1to είπε επειδή απασχολούμαι στο συγκεκριμένο χώρο θα ήθελα να πω τα εξής, πολλές φορές ο πελάτης δεν έχει διαβάσει πλήρως τις πολιτικές που αποδέχεται κάνοντας κράτηση, δεν λέω οτι ισχύει απαραίτητα στην περίπτωση σου. Δεν υφίσταται κράτηση χωρίς προκαταβολή, άλλο που λόγω κρίσης και ζήτησης κάποια ξενοδοχεία μπορεί να μην ζητάνε, γενικά αμα δεν σας ζητάνε κάπου προκαταβολή ίσως πρέπει να ανησυχήσετε για το που κλείνετε. Βάσει νόμου το ξενοδοχείο δικαιούται προκαταβολή ίση με τουλάχιστόν το 30% της συνολικής τιμής της κράτησης. Η ελεύθερη ακύρωση σταματάει 21 μέρες πριν την άφιξη (στην Αθήνα είναι πιο ελαστικά τα πράγματα, στα νησιά συνήθως τηρείται), εκτός αν έχετε επιλέξει non-refundable τιμοκατάλογο όπου εκεί δεν υπάρχει ελεύθερη ακύρωση. Ειδικά όταν κλείνεις πολύ καιρό πριν, πάντα επιλέγεις χωρίς προκαταβολή και πληρωμή κατά την άφιξη (edit.. και δωρεαν ακύρωση). Εκτός του ότι τα καταλύματα που έχουν αυτή την επιλογή έχουν τσιμπημένες τιμές, από την στιγμη που το εκμεταλευεται για να τον βγάλει πιο ψηλά στην αναζήτησή, γιατί να μην το εκμεταλλευτείς και εσύ όπως λένε οι κανόνες της υπηρεσίας; Θα είχα κάνει ήδη καταγγελία και φυσικά αρνητικη κριτική. Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά.Οπουδήποτε και αν έχω πάει στο εξωτερικό πάντα κλείνω χωρίς προκαταβολή και με δωρεάν ακύρωση έστω 3-4 μέρες πριν, και ποτε κανείς δεν έχει ζητήσει προκαταβολή εκτός πλατφόρμας. Δεν είναι ούτε κακό ούτε άτιμο, να ακυρώνεις την κράτηση όπου αυτό προβλέπεται. Είναι το ίδιο έντιμο όπως όταν σου γράφει το booking οτι "5 άτομα κοιτουσαν μόλις αυτό το δωμάτιο, και έχουν μείνει μόνο 2 δωμάτια σε αυτη την τιμή". Οπότε το κλέινεις και αν χρειαστεί ακυρώνεις. Πολλές φορές έχω ακυρώσει είτε γιατί αλλαξε η πτήση, ακυρώσαμε το ταξίδι, ή επειδη βρέθηκε καλύτερος χώρος. Είναι μέσα στη συμφωνία και στην τιμή, ποτέ όμως κανείς δεν ζήτησε κάτι άλλο εκτός πλατφόρμας. Επεξ/σία 18 Μαΐου 2022 από G.bar 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα