kon1to Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 4 λεπτά πριν, G.bar είπε Ειδικά όταν κλείνεις πολύ καιρό πριν, πάντα επιλέγεις χωρίς προκαταβολή και πληρωμή κατά την άφιξη (edit.. και δωρεαν ακύρωση). Εκτός του ότι τα καταλύματα που έχουν αυτή την επιλογή έχουν τσιμπημένες τιμές, από την στιγμη που το εκμεταλευεται για να τον βγάλει πιο ψηλά στην αναζήτησή, γιατί να μην το εκμεταλλευτείς και εσύ όπως λένε οι κανόνες της υπηρεσίας; Θα είχα κάνει ήδη καταγγελία και φυσικά αρνητικη κριτική. Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά.Οπουδήποτε και αν έχω πάει στο εξωτερικό πάντα κλείνω χωρίς προκαταβολή και με δωρεάν ακύρωση έστω 3-4 μέρες πριν, και ποτε κανείς δεν έχει ζητήσει προκαταβολή εκτός πλατφόρμας. Δεν είναι ούτε κακό ούτε άτιμο, να ακυρώνεις την κράτηση όπου αυτό προβλέπεται. Είναι το ίδιο έντιμο όπως όταν σου γράφει το booking οτι "5 άτομα κοιτουσαν μόλις αυτό το δωμάτιο, και έχουν μείνει μόνο 2 δωμάτια σε αυτη την τιμή". Οπότε το κλέινεις και αν χρειαστεί ακυρώνεις. Πολλές φορές έχω ακυρώσει είτε γιατί αλλαξε η πτήση, ακυρώσαμε το ταξίδι, ή επειδη βρέθηκε καλύτερος χώρος. Είναι μέσα στη συμφωνία και στην τιμή, ποτέ όμως κανείς δεν ζήτησε κάτι άλλο εκτός πλατφόρμας. όταν έχω 4 δωμάτια διαθέσιμα, θα βάλω 2 στη booking και όταν μπεις να ψάξεις θα σου γράψει η Booking οτι έχουν μείνει μόνο 2 δωμάτια διαθέσιμα στο site μας (δεν αναφέρει στο κατάλυμα συνολικά), τι το μη έντιμο έχει αυτό; Και όταν λέει 5 άτομα κοιτούσαν, όντως 5 άτομα κοιτούσαν. επίσης προσπαθώ να τονίσω ότι όταν ένα ξενοδοχείο ζητάει προκαταβολή, δεν είναι εκτός πλατφόρμας. Στα νησιά, επειδή είμαστε μπανανία, παλια δεν ηταν υποχρεωμένοι να έχουν POS, και τώρα που είναι προτιμούν να μην το χρησιμοποιούν, ζητάνε κατάθεση, και αυτό αναφέρεται μέσα στα κείμενα και τα μπανεράκια της Booking. Οπουδήποτε έχεις πάει στο εξωτερικό δεν έδωσες κάρτα για να κλείσεις το δωμάτιο σου;
G.bar Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 Μόλις τώρα, kon1to είπε όταν έχω 4 δωμάτια διαθέσιμα, θα βάλω 2 στη booking και όταν μπεις να ψάξεις θα σου γράψει η Booking οτι έχουν μείνει μόνο 2 δωμάτια διαθέσιμα στο site μας (δεν αναφέρει στο κατάλυμα συνολικά), τι το μη έντιμο έχει αυτό; Και όταν λέει 5 άτομα κοιτούσαν, όντως 5 άτομα κοιτούσαν. επίσης προσπαθώ να τονίσω ότι όταν ένα ξενοδοχείο ζητάει προκαταβολή, δεν είναι εκτός πλατφόρμας. Στα νησιά, επειδή είμαστε μπανανία, παλια δεν ηταν υποχρεωμένοι να έχουν POS, και τώρα που είναι προτιμούν να μην το χρησιμοποιούν, ζητάνε κατάθεση, και αυτό αναφέρεται μέσα στα κείμενα και τα μπανεράκια της Booking. Οπουδήποτε έχεις πάει στο εξωτερικό δεν έδωσες κάρτα για να κλείσεις το δωμάτιο σου; Nαι φυσικά και έδωσα κάρτα, και διάβασα και τους όρους για τις επιλογές ακύρωσης, ποτέ κάνείς όμως δεν ζήτησε προκαταβολή εκτος πλατφόρμας. Δεν είπα ότι δεν είναι έντιμο να αναφέρονται ποσά άτομα κοιτάνε ένα χώρο, απλά αυτό από μόνο του σε προτρέπει να τον κλείσεις πιο γρήγορα για να μην τον κλείσουν άλλοι, οπότε εφόσον υπάρχει πολιτική ακυρώσεις, τον κλείνεις και αν χρειαστεί ακυρώνεις. Δεν λέγεται μπανανία αυτό που γίνεται στα νησιά, αλλιώς λέγεται...
kon1to Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 ωραία το ίδιο πράγμα λέμε.. αφού έδωσες κάρτα, δεν υπάρχει λόγος για προκαταβολή. η κάρτα και η προκαταβολή είναι 2 διαφορετικοί τρόποι για να εγγυηθείς για την κράτηση σου.
djuan1988 Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, kon1to είπε δεν το διευκρίνισα γιατι, κακώς, το θεώρησα προφανές, προκαταβολή είναι ένας τρόπος κράτησης του δωματίου, ένας άλλος είναι η πιστωτική κάρτα. Αν δώσεις την κάρτα σου σαν εγγύηση (η οποία συνήθως προεγκρίνεται) το ξενοδοχείο είναι καλυμμένο και δεν χρειάζεται και προκαταβολή. Συνήθως όμως πολλά ξενοδοχεία στα νησιά (μικρά συγκροτήματα κτλ), δεν "δουλεύουν" με κάρτα και ζητάνε κατάθεση. ο κανονισμός λειτουργίας των ξενοδοχείων, δημοσιευμένος σε ΦΕΚ και τα σχετικά, προβλέπει προκαταβολή. Εσύ θα απαντούσες οτι δεν είσαι υποχρεωμένος να την δώσεις επειδή δεν το αναφέρει η Booking; Είναι εξαιρετικά απίθανο να μην υπάρχει πουθενά η παραμικρή αναφορά για προκαταβολή. Σε περίπτωση που όντως δεν υπάρχει, θα κάνεις παράπονο στη Booking, και ξέρεις τι θα σου πουν; "ξέρετε έγινε λάθος, παρακαλώ δώστε προκαταβολή, θα ζητήσουμε από το ξενοδοχείο να κόψει κάτι ή ακυρώστε και βρείτε άλλο ξενοδοχείο. Από τις απαντήσεις σου συμπεραίνω ότι δεν έχεις κλείσει ποτέ δωμάτιο μέσω booking και δεν έχεις ιδέα για το πως λειτουργεί. Εάν στους όρους κράτησης αναφέρει ότι δεν πληρώνεις προκαταβολή, απλά δεν πληρώνεις. Δε θα σου πει τίποτα από όλα αυτά που αναφέρεις η Booking. 8 ώρες πριν, kon1to είπε εν τω μεταξύ αυτό δεν το πρόσεξα πριν. Αν δεν δώσει ο TS προκαταβολή και δεν ακυρώσει έγκαιρα, αλλα ακυρώσει πχ 2 βδομάδες πριν, τότε θα πρέπει να πληρώσει ακυρωτικά, άμα δεν έχει δώσει προκαταβολή (ή κάρτα) το ξενοδοχείο πως θα πάρει τα χρήματα του; δεν νομίζω να πιστεύεται ότι κάποιος που ακυρώνει και έχει μια οφειλή μπαίνει στη διαδικασία να την πληρώσει όταν το ξενοδοχείο δεν έχει τρόπο να τον αναγκάσει. Κατά την ολοκλήρωση της κράτησης το Booking σου ζητάει τα στοιχεία της κάρτας σου. Με αυτόν τον τρόπο θα πάρει τα χρήματά του το ξενοδοχείο. Βέβαια υπάρχουν περιπτώσεις που δε χρειάζεται καν αυτό, καθώς μερικά ξενοδοχεία προσφέρουν δωρεάν ακύρωση μέχρι και το τελευταίο λεπτό. Αν το είχες χρησιμοποιήσει θα το ήξερες. Προφανώς δεν είναι κακό να μην ξέρεις κάτι ή να μην έχεις χρησιμοποιήσει μια υπηρεσία, αλλά είναι κακό να δίνεις συμβουλές σε κάποιον χωρίς να γνωρίζεις. 8 ώρες πριν, kon1to είπε ωραία το ίδιο πράγμα λέμε.. αφού έδωσες κάρτα, δεν υπάρχει λόγος για προκαταβολή. η κάρτα και η προκαταβολή είναι 2 διαφορετικοί τρόποι για να εγγυηθείς για την κράτηση σου. Όχι δε λέγατε το ίδιο πράγμα. Εσύ υποστήριζες ότι το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα να του ζητήσει προκαταβολή. Επεξ/σία 18 Μαΐου 2022 από djuan1988
invisiblesurfer Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 Απλά τα πράγματα, εφόσον το site μέσω του οποίου έγινε η κράτηση γράφει ότι δεν χρειάζεται προκαταβολή και ότι μπορείς να ακυρώσεις μέχρι Χ μέρες πριν την ημερομηνία που δήλωσες, αυτό ισχύει. Οι Ελληναρες που προσπαθούν να κόψουν δρόμο να πάνε να ...
makis269 Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 Στις 17/5/2022 στις 11:41 ΜΜ, djuan1988 είπε Πραγματικά τι συμπεράσματα και συμβουλές είναι αυτές; Αν έλεγε ότι δε χρειάζεται προκαταβολή, δε χρειάζεται. Προσωπικά θα απαντούσα στο μήνυμα αναφέροντας ότι δεν είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω προκαταβολή. από τις λίγες λογικές απαντήσεις . 🙂
kon1to Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 18 ώρες πριν, djuan1988 είπε Από τις απαντήσεις σου συμπεραίνω ότι δεν έχεις κλείσει ποτέ δωμάτιο μέσω booking και δεν έχεις ιδέα για το πως λειτουργεί. Εάν στους όρους κράτησης αναφέρει ότι δεν πληρώνεις προκαταβολή, απλά δεν πληρώνεις. Δε θα σου πει τίποτα από όλα αυτά που αναφέρεις η Booking. Κατά την ολοκλήρωση της κράτησης το Booking σου ζητάει τα στοιχεία της κάρτας σου. Με αυτόν τον τρόπο θα πάρει τα χρήματά του το ξενοδοχείο. Βέβαια υπάρχουν περιπτώσεις που δε χρειάζεται καν αυτό, καθώς μερικά ξενοδοχεία προσφέρουν δωρεάν ακύρωση μέχρι και το τελευταίο λεπτό. Αν το είχες χρησιμοποιήσει θα το ήξερες. Προφανώς δεν είναι κακό να μην ξέρεις κάτι ή να μην έχεις χρησιμοποιήσει μια υπηρεσία, αλλά είναι κακό να δίνεις συμβουλές σε κάποιον χωρίς να γνωρίζεις. Όχι δε λέγατε το ίδιο πράγμα. Εσύ υποστήριζες ότι το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα να του ζητήσει προκαταβολή. μου θυμίζεις ένα παλαιότερο topic, που ένα παλικάρι αδυνατούσε να πιστέψει ότι το ξενοδοχείο μπορεί να έχει πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας του πελάτη και ενώ του το εξήγησα επέμενε. Επειδή φαίνεται να ξέρεις πολύ καλά το πόσες κρατήσεις έχω ή δεν έχω κάνει, αρχικά να σου πω οτι είμαι Genius level 3 στη booking, οπότε μάλλον έχω κάνει μερικές και επίσης συνεργάζομαι μαζί τους από το 2006 οπότε μάλλον κάτι θα ξέρω κι εγώ. Από τα γραφόμενα σου υποθέτω ότι εσύ ίσως δεν έχει κλείσει ποτέ γιατί φαίνεται να ξέρεις πολλά για κάτι που μάλλον δεν είναι ο κλάδος σου. Δεν δέχονται όλα τα ξενοδοχεία κράτηση με κάρτα, όσο απίστευτο κι αν σου φαίνεται, ναι και μέσω Booking μπορεί να συμβαίνει αυτό. Έχω αναφέρει και παραπάνω, αλλά διαβάζεις επιλεκτικά μάλλον, ότι όταν δίνεις κάρτα δεν χρειάζεται να δώσεις προκαταβολή, είναι ή το ένα ή το άλλο.
MSC3169 Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Δεν θυμάμαι πόσο καιρό χρησιμοποιώ booking. Ποτέ δεν μου δέσμευσαν ποσό, τόσο σε Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και ποτέ δεν μου ζήτησε κανένας μέσω πλαγίας οδού προκαταβολή. Πάντα την ημερομηνία που όριζε το ξενοδοχείο και που την ήξερα εξ αρχής, τραβούσαν το αντίστοιχο ποσό. Προσωπικά θα μιλούσα κατευθείαν με εξυπηρέτηση πελατών της booking και θα ανέφερα ότι ακριβώς συνέβη και θα το επιληφθούν καταλλήλως. Το θεωρώ κλασσική περίπτωση κακής ελληνικής νοοτροπίας. Επεξ/σία 19 Μαΐου 2022 από MSC3169 1
Georgegr3 Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 Σε πρόσφατη κράτηση, δεν εβαλα στοιχεια της καρτας κατά την διαδικασία, ασχετα εαν εχω αποθηκευμενες τις καρτες στο λογαριασμό. Το booking δεν ανεφερε κατι για προπληρωμη και μαλιστα ελεγεπως η πληρωμη θα γινει απο κοντα στο ξενοδοχειο. Οταν με πηραν απο το ξενοδοχειο για προκαταβολη την οποια και δεν ηθελα να δωσω αφου το boobing ανεφερε τα παραπανω, μπηκα στην κρατηση και ειδα πως όντως ελεγε πως θα επικοινωνησει το ξενοδοχειο μαζι σας για την προκαταβολη του ποσου. Οποτε, αλλα ελεγε το booking πριν κλεισω και αλλα μετα. Τσεκαρε οποτε την κρατηση μηπως εχει συμβει το ιδιο.
csontheline Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 Δημοσ. 19 Μαΐου 2022 3 ώρες πριν, hln3 είπε Όταν δίνεις κάρτα σου δεσμεύουν το ποσό στην κάρτα... Ανάλογα την κάρτα και ανάλογα την περίπτωση. Αν δώσεις χρεωστική με 1€ μέσα, τι δέσμευση θα σου κάνουν; Αν το ξενοδοχείο (η κράτηση) δεν χρειάζεται προπληρωμή, τότε η κάρτα είναι απλώς για επιβεβαίωση στοιχείων. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα