Προς το περιεχόμενο

Node js σε server papaki


C1oud

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Έχει κανείς ιδέα πως ανεβάζω ένα API που έφτιαξα σε node js στο papaki. Αρκει να ανεβάσω τα αρχεία στο node app που λέει?

Είμαι λίγο άσχετος οπότε οποία βοήθεια ευπρόσδεκτη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το εχω πολύ με Node.JS πλέον , αλλά δες λίγο για .ENV file και ρυθμίσεις στο package.json μήπως έχει κάποιο default script name για start

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς από ότι είδα το μόνο script που έχω είναι για start σε development. Ίσως πρέπει να προσθέσω εγώ κάποιο script?

Εντωμεταξύ  μου βγαίνει 120mb όλο το API μαζί με τα modules όταν τα κάνει εγκατασταση και δε μου φτάνει ο χώρος του basic για να το τεσταρω.. ίσως έφταιγε αυτό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θες υποχρεωτικά παπακι?

Μπορείς και σε https://heroku.com ή https://vercel.com/ να ανεβάσεις nodeJS app δωρεάν.

Επεξ/σία από Xvipes
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτον θες VPS - linux server με ssh.

Μέτα υπάρχουν λύσεις όπως:

  1. Με την χρήση CI/CD δηλαδή ένα pipeline. Το deployment μπορεί να γίνει είτε με script σε κάτι που λέγετε jenkins αλλά το στήνεις εσύ. Εναλλακτικά μπορείς να παίξεις με AWS και codeploy agent ή github actions. Εκεί όμως τρέχεις script
  2. Χέρι dld κάθε φορά που θα ανεβάζεις να μπαίνεις στον server σου και:
    1. Να τρέχεις git clone ή git pull
    2. τρέχεις το npm install
    3. Αξιοποιείς systemd ή docker για να σηκώσεις το nodejs api

Ακόμα είτε και απ' τις 2 επιλογες θα πρέπει να μπορείς να τρέχεις την εφαρμογή σου χωρίς ανοιχτό terminal session το systemd αν έχεις εγκατεστημένη nodejs είναι η μια οδός αν την επιλέξεις θα πρέπει στον φάκελο `/etc/systemd/system` να ορίσεις ένα αρχείο πχ `rest_api.conf` και να έχεις ένα περιεχόμενο του στυλ:

[Unit]
Description=REST APIO Service
After=syslog.target network.target