Προς το περιεχόμενο

[3D Printing] - Αναζητώ τη βοήθειά σας προς TPU Capable VFM Selection


snapshot-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα αγαπητοί,

θα είμαι σχετικά γρήγορος, οι απαιτήσεις μου είναι ελάχιστες, ίσως όχι απλές από την άλλη.

Η γνώμη σας θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα, μιας και είμαι αρχάριος* θα είναι ο πρώτος μου εκτυπωτής, δεν υπάρχει χρόνος να ψαχτώ αυτή τη στιγμή.
Αν μπορεί κάποιος να μου δώσει μια ολοκληρωμένη λύση, ακόμη και με included after-market parts, ακόμη καλύτερα!

Αναζητώ την αγορά ενός VFM 3D Printer, και παρακάτω τα απαραίτητα στοιχεία επιλογής:

1) Budget από €200 έως €350 συμπεριλαμβανομένων μεταφορικών.
2) Κύριο υλικό εκτύπωσης: TPU (Sturdy/Rugged Mounts που θα κρατούν ακριβά ηλεκτρονικά εντός, σε μεγάλες ταχύτητες με πολλούς κραδασμούς ή/και χτυπήματα)
3) Μέσος όρος διάστασης εκτυπώσεων: 5x5cm +-2
4) Μια, εις το κατά δύναμιν, αθόρυβη λειτουργία (να μην ενοχλεί διπλανό δωμάτιο που χωρίζεται από έναν τοίχο και μόνο).
5) Dual Extruder δε μας απασχολεί, ανεβάζει κόστος. Αν μπορεί όμως να επιτευχθεί εντός του budget, γιατί όχι.

Γνωρίζω από στόμα σε στόμα ότι μια στιβαρή TPU εκτύπωση δεν είναι τόσο εύκολα επιτεύξιμη όσο άλλα υλικά. Όλη η επένδυση βασίζεται εδώ.

Σας ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων.

Εύχομαι ένα όμορφο καλοκαιράκι σε όλους, και αναμένω την πολύτιμη βοήθειά σας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να στο λέω σαν πρόταση, είχα καλά αποτελέσματα με creality CR20 και TPU της REAL Filament.

Τώρα βέβαια, επειδή καταλαβαίνω πως θα φτιάχνεις κάτι προς πώληση και όχι για χόμπι, δεν το αναφέρω σαν πρόταση, αλλά ως εμπειρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, highpriest είπε

Χωρίς να στο λέω σαν πρόταση, είχα καλά αποτελέσματα με creality CR20 και TPU της REAL Filament.

Τώρα βέβαια, επειδή καταλαβαίνω πως θα φτιάχνεις κάτι προς πώληση και όχι για χόμπι, δεν το αναφέρω σαν πρόταση, αλλά ως εμπειρία.

Σ' ευχαριστώ @highpriest
Όχι, για χόμπι είναι.