Προς το περιεχόμενο

Σφάλμα στην πρόσθετη CSS (wordpress 6.0)


Etherovamon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας,

Είμαι εκπαιδευτικός, ερασιτέχνης web developer, και θέλω να αναφέρω ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα που προέκυψε με την πρόσθετη CSS της επαγγελματικής ιστοσελίδας μου (wordpress, Εμφάνιση->Προσαρμογή->Πρόσθετη CSS), η οποία φιλοξενείται στο σχολικό δίκτυο. Ενώ μετά την πληκτρολόγηση της επιθυμητής CSS (και της σωστής παράλληλα εμφάνισης των αλλαγών στην προεπισκόπηση) πατώ την επιλογή "Δημοσίευση" , οι αλλαγές όμως δεν αποθηκεύονται και με το που ξαναμπαίνω στον CSS editor δεν υπάρχει καμιά από τις αλλαγές/προσθήκες που έκανα. Εισάγω εδώ και αρκετά χρόνια CSS και αυτό δεν έχει ξανασυμβεί. Τονίζω πως η έκδοση wordpress και όλα μου τα plugins είναι ενημερωμένα.

Προκειμένου να διορθώσω το πρόβλημα:

1. Απενεργοποίησα πολλά plugins, για να αποκλείσω την περίπτωση κάποιου conflict. Αποφεύγω να τα απενεργοποιήσω όλα, γιατί θα "χαλάσουν" αρκετά πράγματα στην ιστοσελίδα και φοβάμαι ότι θα ματώσω για να τα ξαναρυθμίσω. Σκέφτομαι αυτό να το κάνω ως έσχατη λύση.

2. Δοκίμασα από όλους τους browsers, καθαρίζοντας παράλληλα και τις cache τους.

3. Καθάρισα την cache της wordpress.

4.  Σιγουρεύτηκα ότι πληκτρολογώ σωστά την CSS.

Τίποτα από αυτά δε λειτούργησε. Έχω φάει τα μάτια μου να μελετώ αντίστοιχες περιπτώσεις σε ξένα forums, αλλά τίποτα δε λειτούργησε. Εδώ να αναφέρω πως το θέμα (theme) της ιστοσελίδας μου η εταιρεία του έχει να το αναβαθμίσει αρκετά χρόνια και προφανώς δε θα ξανασχοληθεί με αυτό. Μήπως, λοιπόν, το πρόβλημα έχει να κάνει με το θέμα; Αυτό θα ήταν ένα πολύ εφιαλτικό σενάριο, καθώς ενδεχομένως να πρέπει να φτιάξω την ιστοσελίδα μου από την αρχή με άλλο θέμα. Επικοινωνώ με το helpdesk του σχολικού δικτύου (Πέμπτη πρωτοκατέθεσα το αίτημα), αλλά αργούν πολύ να με εξυπηρετήσουν και η διαδικασία αυτή γίνεται μόνο με emails. Ευχαριστώ προκαταβολικά για την όποια συμβουλή.

Επεξ/σία από Etherovamon
Συνδέστε για να σχολιάσετε