Προς το περιεχόμενο

Ο πρόεδρος της Toyota λέει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι υπερεκτιμημένα


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ηλεκτρικό σήμερα αλλά νομίζω κ στα επομενα αρκετά χρόνια θα πάρει μονο ο χομπίστας της ζωής. 

Πόσοι κάνετε χόμπι την πραγματικότητα; 

Ολοι οι άλλοι που τρέχουν οσαν τον αθάνατο Θανάση Βέγγο θα εχουμε ακομα τους μεκ .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 187
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλά μάγκες πείτε ότι θέλετε για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, μπαταρίες, κυψέλες, υδρογόνα, αυτονομίες.

Θέλω να δω πως στον π@%τσο θα φορτίζει κάποιος το αμάξι του το βράδυ, όταν η περισσότεροι από εμάς παρκάρουν μισό και ένα και δύο στενά μακριά από το σπίτι τους το βράδυ.

Εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε ρε γλέντιααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Fubar1916 είπε

 

Και αναρωτιέμαι τωρα....αν γινουν τοσα τα ηλεκτρικα που θα πρεπει το κρατος να βγαλει απο καπου το φορο καυσιμων...

Πως θα το κανει; Λενε για εξυπνους μετρητες κτλ...

 

Το κράτος δεν χάνει ποτέ.

Το αυτοκίνητο για το κράτος εδώ, ήταν πάντα η παχιά και πρόθυμη αγελάδα για άρμεγμα κάθε φορά που άδειαζαν οι κρατικές τρύπιες τσέπες.

Σήμερα τα κριτήρια είναι προσχηματικά για το περιβάλλον  στην Ελλάδα, από τη στιγμή που η χώρα  κερδιζει περισσότερα χρήματα από ένα αυτοκίνητο εδώ,  πιθανως  ακόμη και από  τις  χώρες που τα κατασκευάζουν! Και ολα αυτά  χωρίς καμία  επένδυση, χωρίς διακινδύνευση κ χωρίς σκοτούρες. Απλως φόρους! 

Είναι απορίας άξιο, πώς με μισθούς σοβιετιας μπορεί εδώ να αγοράσει κάποιος ακόμη και ένα toyota aygo. Στα δε ηλεκτρικά των 35000€ και άνω, ΟΚ, το κράτος επιδοτεί τα 5000€, τα  υπόλοιπα πού βρίσκονται για μια μεση οικογένεια, εάν δεν φοροδιαφεύγεις, δεν κλέβεις, δεν πουλάς ναρκωτικά η δεν στα στέλνει ο θείος από το Αμέρικα;

Τα αυτοκίνητα στον υπόλοιπο κόσμο δεν κατασκευάζονται για κροίσους , ούτε απευθύνονται σε επιχειρηματίες αλλά για απλές, κανονικές οικογένειες εργαζομένων, στον καθημερινό άνθρωπο. 

Εδώ εάν τύχει και «ξεμείνει» κάποιος με αυτοκινητο2000 κυβικών του 1995, το κράτος, προσχηματικά και με δικαιολογία το περιβάλλον του επιβάλει τέλη κυκλοφορίας ανω των 600 €, για να αναγκαστεί να το αλλάξει υποτίθεται,  ενώ γνωρίζει οτι αδυνατεί να κανει κατι τετοιο.

Και πώς να γίνει όταν  1000000 νοικοκυριά δηλώνουν εισόδημα κάτω των 5000€ το χρόνο;

Άλλωστε, εαν υποτεθεί οτι αύριο όλοι κυκλοφορούσαν με ηλεκτρικά ή με αυτοκίνητα τα οποια έκαιγαν «αερα πεπιεσμενο¨, νομιζει κανείς οτι το κράτος δεν θα έβρισκε τρόπο να καλύψει την απώλεια εσόδων από τα αυτοκίνητα και ας καίνε αέρα σκέτο;

Σε κάθε περίπτωση η λύση ειναι ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ. Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ  που επικαλούνται όλοι, αλλά ποτέ δεν ερχεται, και η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ειναι εννοιες ασυμβίβαστες. Αυτά τα γνωρίζουν και οι πρωτοετεις στα ΙΕΚαδικα ( που τωρα έγιναν κολλέγια και πανεπιστήμια!).Πηγές λένε ότι αν, από τα 30 δις φοροδιαφυγη το χρόνο, υπήρχε έλεγχος στα 20 δις, τοτε όλοι θα πληρώναμε 30% λιγότερο φορο αλλά θα υπήρχαν και χρήματα να διατεθούν  εκει που υπάρχει αναγκη!

Ανεξάρτητα με το τι γίνεται εδώ πάντως,  ο υπόλοιπος κόσμος εχει χαράξει τη ρότα που ειναι το  ηλεκτρικό αυτοκίνητο, και το οποίο είναι το μέλλον. Έκλεισε ο κύκλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης και καλό  είναι οι χώρες να υιοθετήσουν πρακτικές φιλικές στο περιβάλλον,  δηλαδή  σε εμάς τους ίδιους.

Εμείς κάνουμε μια ωραία κουβέντα για θέματα που άλλοι αποφασίζουν καθώς δεν έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε και κάτι άλλο, την οποία δυνατότητα θα την είχαμε, εάν τα TOYOTA κατασκευάζονταν εδώ στην ωραία Κρήτη  και τον CEO   τον έλεγαν  Τογιοτακη ή οι Ferrari  κατασκευάζονταν κάπου στο Μέτσοβο και τον ιδρυτή της τον έλεγαν Φερραρρόπουλο. 

Φυσικά αυτό  δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να μιλάμε μονο για μουζάκα και για σουβλάκια παρόλο που εάν ο συσχετισμός    Toyota  με Ιαπωνία, είναι για εμάς αναπόφευκτος, έτσι και για τους  τουρίστες θα λένε σουβλάκια και θα θυμούνται  Ελλάδα.Επιλέξαμε να μας θυμούνται για τα σουβλάκια. Δεν είναι άσχημο..

Επεξ/σία από stsp
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, killerx3 είπε

Σώπα. Εννοείται αυτό. Αυτοκίνητο 50  χιλιάδων μου δίνει εγγύηση 4 χρόνια; Και η μπαταρία καινούργια κοστίζει περίπου 14 με 17 χιλιάρικα; Όχι Ευχαριστω θα πάρω ποδήλατο. Χαχαχ δεν είμαστε καλά..

8 με 10 χρόνια εγγύηση δίνουν στην μπαταρία. Και μετά τα 10 χρόνια δεν σημαίνει οτι η μπαταρία θα σταματήσει να υπαρχει και θα σκάσεις 14 χιλιάρικα. Απλώς οτι εκεί που έπιανε 500χλμ αυτονομίας θα πιανει 492...

Λες και το αυτοκίνητο εσωτερικής κάυσης μετά απο 10 χρόνια θα βγάζει τα ίδια χιλιόμετρα και δεν θα ρουφάει το καύσιμο όπως ο Ορέστης Μακρής σε ταβέρνα...

Και μην ξεχνάμε και το κόστος συντήρησης.

Σε ηλεκτρικό... (με σερβις αντιπροσωπείας)

To συνολικό κόστος για μια 5ετία είναι στα 312€.

Δεν θέλω να θυμάμαι τι έχω δώσει τα 5 πρώτα χρόνια στο αυτοκινητό μου για τα service του

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Lanike71 είπε

Έχουν δύο-τρία προβλήματα να λύσουν:

- Γρήγορή φόρτιση μπαταρίας στο σπίτι.

- Αυτονομία αυτοκινήτου.

- Κόστος αλλαγής μπαταρίας.

Εγώ θεωρώ ότι γίνονται όλα εκ του πονηρού, καθώς θα προωθήσουν ηλεκτροκίνηση για πόλη και τριγύρω και μέσα μαζικής μεταφοράς για εκτός πόλης. Αλλιώς δεν έχουν νόημα μοντέλα που έχουν αυτονομία 200 χλμ. ή μοντέλα τύπου Citroen Ami.

1. Δεν κατάλαβαινω γιατί πρέπει να υπάρχει αυτό αν κάθε βενζινάδικο βάλει 2-3 φορτιστές.

2. Τα καινούρια μοντέλα ξεπερνούν τα 500 χλμ αυτονομία και προφανώς κάθε χρονιά θα πηγαίνει καλύτερα αυτό. Και μάλιστα με μικρότερο χρόνο φόρτισης (τσεκαρε Iconiq 5)

3. Εδω ναι νομίζω οτι υπάρχει θέμα. αν δεν κατέβει κάτω απο 10κ πονάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Volga είπε

8 με 10 χρόνια εγγύηση δίνουν στην μπαταρία. Και μετά τα 10 χρόνια δεν σημαίνει οτι η μπαταρία θα σταματήσει να υπαρχει και θα σκάσεις 14 χιλιάρικα. Απλώς οτι εκεί που έπιανε 500χλμ αυτονομίας θα πιανει 492...

Λες και το αυτοκίνητο εσωτερικής κάυσης μετά απο 10 χρόνια θα βγάζει τα ίδια χιλιόμετρα και δεν θα ρουφάει το καύσιμο όπως ο Ορέστης Μακρής σε ταβέρνα...

Και μην ξεχνάμε και το κόστος συντήρησης.

Σε ηλεκτρικό... (με σερβις αντιπροσωπείας)

To συνολικό κόστος για μια 5ετία είναι στα 312€.

Δεν θέλω να θυμάμαι τι έχω δώσει τα 5 πρώτα χρόνια στο αυτοκινητό μου για τα service του

Φιλοσιδης το id4 δίνει 4 χρόνια. Όσο για την μπαταρία πολλές φορές θέλουν αλλαγή. Τώρα για το αμάξι και τα service του είναι ανάλογα και τι αμάξι έχεις έτσι.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, killerx3 είπε

Φιλοσιδης το id4 δίνει 4 χρόνια. Όσο για την μπαταρία πολλές φορές θέλουν αλλαγή. Τώρα για το αμάξι και τα service του είναι ανάλογα και τι αμάξι έχεις έτσι.

Τέλος, η VW αναφέρει ότι οι κάτοχοι των μοντέλων ID. δεν θα πρέπει να ανησυχούν για την αντοχή των μπαταριών τους, καθώς η γερμανική μάρκα θα εγγυηθεί ότι οι μπαταρίες ιόντων λιθίου θα διατηρήσουν τουλάχιστον το 70% της ικανότητας χρήσης τους, ακόμη και μετά από οκτώ χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα.

 
Αν ισχύει αυτό. Νομίζω πως πρέπει να στείλεις ενα mail στη VW να δεις ποιος από τους 2 είναι απατεώνας.
Γιατί κάποιος είναι απατεώνας εδώ. Η ο Φιλοσίδης ή η VW. Μαντεύω ποιος αλλά δεν θέλω να πω :D 
Επεξ/σία από Volga
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, tsarouc είπε

Μόνο τίτλο διάβασα. 

Ο πρόεδρος της Toyota να κοιτάξει να βρει άλλη δουλειά γιατί αυτή πλέον δεν του ταιριάζει και θα κάνει ζημιά στην Toyota...

Προχώρα και παρακάτω.Μπορεί να αλλάξεις γνώμη.Μπορεί και όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, sndev είπε

δε καταλαβαίνω γιατι είσαι επιθετικος?

απλα στατιστικά στοιχεία είναι της ευρωπαϊκής ενωσης και αυτοί να λενε ψέματα ρε αδερφάκι μου η απλα εμας μας βολευει γτ είμαστε ανίκανοι να ακολουθήσουμε τις εξελίξεις και σχολάζουμε μεσα απο το μιζερο μικρόκοσμο μας και τις λειψές γνώσεις που αποκτήσαμε ακούγοντας κάποιον αλλον ημιμαθή? 

 https://ec.europa.eu/eurostat/web/products-eurostat-news/-/ddn-20220126-1

Bar graph: Electricity from renewable sources as % of total gross electricity consumption in the EU and EFTA countries, in 2020

 

Η αυστρια λεει 78% το 2020 και τελευταία φορα που ετυχε να παω πριν 4 μηνες δεν ειδα να χουν καλυψει το 80% των εδαφών της.

καποιοι απο σας εχετε μείνει στα κομπιουτερακια εκεινα τα casio 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.23b3fb02eb549a4f24f917d93980cbd8.png

και νομίζετε οτι με τετοιες κλανιες  θα βαψουν αυγα (απε). 

δε θα σου δωσω πληροφορίες για κατι μακρινο πχ ελβετια γιατί θα μου πεις για τη ψαροκοστενα την ελλαδα αλλα και εδω να σε ενημερώσω  κατι κινείτε ,

https://energymag.gr/news/latest-news/epicheiriseis/anoigei-o-dromos-gia-to-ergo-tis-antlisiotamiefsis-stin-amfilochia-dimosiefthike-i-apofasi-leitourgikis-enischysis/

 

ας αλλαξω πλευρο καλυτέρα, τι λες.. 

α και δε πιστεύω οτι το μελλον ειναι η ηλεκτροκίνηση ουτε θα νε ολα μεσω ΑΠΕ αλλά σταματήστε πια τη μιζέρια μπας και γινουμε καλυτεροι σαν κοινωνία και ζησουμε πιο ανθρωπινα  

1ον) Δεν μπήκες στον κόπο να δεις ότι από το 37% της "κατανάλωσης" που καλύφθηκε μέσα από ΑΠΕ αιολικά και φωτοβολταϊκά είναι το μισό(50%). Γιατί τα υδροηλεκτρικά που δουλεύουν 24/7 με ΣΤΑΘΕΡΗ παροχή ισχύος θεωρούνται και αυτά ΑΠΕ.

2ον) Δεν μας λένε από την ενέργεια που παρήγαγαν ΟΛΕΣ οι ΑΠΕ, αξιόπιστες(υδροηλεκτρικά) και αναξιόπιστες(αιολικά και ηλιακά) τι ποσοστό της ΖΗΤΗΣΗΣ καλύφθηκε από τις τελευταίες.

Γιατί με τις ΑΠΕ υπάρχει παραγωγή ρεύματος που δεν καταναλώνεται, είτε έχει τεράστιες διακυμάνσεις(κατά συνέπεια άχρηστή χωρίς εφεδρείες φυσικού αερίου για σταθεροποίηση) και είναι οικονομικά ασύμφορο να αποθηκευτεί για να καταναλωθεί όταν χρειαστεί.

Πρόσεξε τον ορισμό που δίνουν για την κατανάλωση. Γι' αυτούς παραγωγή(generation)=κατανάλωση.

https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Glossary:Gross_national_electricity_consumption

Αναφορά σε κείμενο

Gross national electricity consumption includes the total gross national electricity generation from all fuels (including auto-production), plus electricity imports, minus exports. Auto-production is defined as a natural or legal person generating electricity essentially for his/her own use. Gross electricity generation is measured at the outlet of the main transformers, i.e. it includes consumption in the plant auxiliaries and in transformers.

3ον) Δεν εφαρμόζεις τη μέθοδο της κοινής λογικής. Αν είναι τόσο θαυματουργές οι ΑΠΕ γιατί μέχρι και σήμερα, έτος 2022, έχουμε τόση εξάρτηση από το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο; Ή, όπως προανέφερε κάποιος, γιατί είναι ακριβότερο από ποτέ το ηλεκτρικό ρεύμα; Λογικά, με λίγα επιπλέον 100δες δις επενδύσεων σε ΑΠΕ δεν θα έπρεπε να μας νοιάζει τι κάνει η Ρωσία. Ειδικά η Γερμανία που έχει πάνω από 40% κάλυψη από ΑΠΕ.

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Volga είπε

2. Τα καινούρια μοντέλα ξεπερνούν τα 500 χλμ αυτονομία και προφανώς κάθε χρονιά θα πηγαίνει καλύτερα αυτό. Και μάλιστα με μικρότερο χρόνο φόρτισης (τσεκαρε Iconiq 5)

Τα καινούργια μοντέλα ξεπερνούν τα 500km αυτονομία στο ίσιωμα, με ούριο άνεμο, χωρίς φανάρια, αυγό κάτω από το γκάζι και θερμοκρασία περιβάλλοντος μεταξύ 24,5 και 25 βαθμών, δηλαδή συνθήκες εργαστηρίου. Σε πραγματικές συνθήκες υπολόγισε τα μισά για να είσαι μέσα. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

1ον) Δεν μπήκες στον κόπο να δεις ότι από το 37% της ζήτησης που καλύφθηκε μέσα από ΑΠΕ αιολικά και φωτοβολταϊκά είναι το μισό(50%). Γιατί τα υδροηλεκτρικά που δουλεύουν 24/7 με ΣΤΑΘΕΡΗ παροχή ισχύος θεωρούνται και αυτά ΑΠΕ.

ναι τι? μιλάω γενικά για απε , προφανώς μεσα ειναι και τα υδροηλεκτρικά και μακαρι να γίνουν κ άλλα. Δε καταλαβαίνω αν θες εξήγησε μου το τι τονιζεις?

 

6 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

2ον) Δεν μας λένε από την ενέργεια που παρήγαγαν ΟΛΕΣ οι ΑΠΕ, αξιόπιστες(υδροηλεκτρικά) και αναξιόπιστες(αιολικά και ηλιακά) τι ποσοστό της ΖΗΤΗΣΗΣ καλύφθηκε από τις τελευταίες.

να ξαναρωτήσω γιατι παλι διαχωρίζεις καταστάσεις? εγω μιλάω για ΑΠΕ στο σύνολο οτι μπορούν να βοηθήσουν και να μειώσουν καποιο μεγαλο ποσοστό εξάρτησης απο τα ορυκτά καύσιμα και να συνυπάρχουν.  εαν σε ενα νούμερο τυχαίο ενα κρατος καταναλωνει 100kw κ το 36% είναι απο ΑΠΕ ,εσύ λες οτι αυτοί δεν εννοούν οτι οι 36 μοναδες που καταναλωθηκαν ειναι απο απε αλλα ότι παράχθηκαν αλλα δε καταναλωθήκαν? 

 

11 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

3ον) Δεν εφαρμόζεις τη μέθοδο της κοινής λογικής. Αν είναι τόσο θαυματουργές οι ΑΠΕ γιατί μέχρι και σήμερα, έτος 2022, έχουμε τόση εξάρτηση από το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο. Λογικά με λίγα επιπλέον 100δες δις επενδύσεων σε ΑΠΕ δεν θα έπρεπε να μας νοιάζει τι κάνει η Ρωσία. Ειδικά η Γερμανία που έχει πάνω από 40% κάλυψη από ΑΠΕ.

παλι τα μπλεκεις στο τι λεω εγω με το τι νομίζεις οτι πιστεύω , που πάλι έξω πέφτεις.

κανε ενα κοπο και διαβασε πιο πριν να δεις οτι εχω πει οτι ειναι ενα πολύ καλο νούμερο κ προσπάθεια για να μειώσεις την εξάρτηση. ΟΧΙ για να είσαι μόνο με αυτές. ΟΧΙ ακόμα. ΟΧΙ σύντομα. ημαρτον. 

και στο φινάλε φινάλε ρε παιδιά όσοι δε το πιστευτέ ότι ένα ποσοστό απο απε μπορεί να βοηθήσει για καλύτερη ποιοτητα ζωης κ υγείας δε πειράζει ίσως και καλυτέρα για τους υπολοίπους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανως καλυτερα ΑΠΕ παρα ορυκτα καυσιμα! Απλα για να καταναλωσεις ενεργεια απο ΑΠΕ πρεπει να κανεις αντισταθμιση ισχυος με πατροπαραδοτους μεθοδους παραγωγης ενεργειας. Και αυτο γιατι τα ΑΠΕ παραγουν αεργη ισχυ η οποια δεν μπορει να καταναλωθει και αν μπει στο δικτυο παραγει μεγαλα προβληματα στην σταθεροτητα. Επισης οι ανεμογεννητριες για να παραγουν καθαρη ενεργεια ετοιμη για χρηση πρεπει να ειναι σε καμπους ή σε περιοχες χωρις περιεργες μορφολογιες εδαφους ωστε να εχουν σταθερο αερα. Αυτα ειναι μερικα απο τα οποια πρεπει να ξερουμε πριν πουμε 100% ΑΠΕ! Δεν γινεται να εχεις 100% ΑΠΕ αν δεν εχεις υδροηλεκτρικα ή αλλους τροπους παραγωγης ενεργειας που να αντισταθμιζουν τη αεργο ισχυ απο τις ΑΠΕ.

Παρεμπιπτοντως η παραγωγη ενεργειας απο φυσικο αεριο και πυρηνικη ενεργεια χαρακτηριστηκαν ως πρασινες απο τη ΕΕ. https://naftemporiki.gr/story/1830387/i-ee-xaraktirizei-simera-prasini-tin-puriniki-energeia

Οσο για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα θελω πολυ να δω 50μετρες μπαλαντεζες απο τα παραθυρα για να φορτισουν αυτοκινητα, οπως και το ποσο ανθεκτικο θα ειναι το δικτυο με 10.000 ηλεκτρικα αυτοκινητα να φορτιζουν ταυτοχρονα σε ταχυφορτιστες. Να θυμηθουμε οτι περυσι στον καυσωνα ο πρωθυπουργος ζητησε απο τον κοσμο να μην μαγειρευει στις ωρες αιχμης...

Ειμαι βεβαιος παντως οτι ο καπιταλισμος/η αγορα θα βρει τροπο να ανθισει και σε αυτο το πεδιο!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...