Προς το περιεχόμενο

Ο πρόεδρος της Toyota λέει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι υπερεκτιμημένα


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ακόμα 1 θρίαμβος του : κοιταζω το νόμισμα από την 1 πλευρά...όπως όλα τα όμορφα που πλαισιώνουν την κοινωνία μας...δεν πειράζει...κάποια στιγμή θα έρθει ο "λογαριασμός"...όπως έρχεται σε όλα... βλέπε "κρίση"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 187
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, Volga είπε

Τέλος, η VW αναφέρει ότι οι κάτοχοι των μοντέλων ID. δεν θα πρέπει να ανησυχούν για την αντοχή των μπαταριών τους, καθώς η γερμανική μάρκα θα εγγυηθεί ότι οι μπαταρίες ιόντων λιθίου θα διατηρήσουν τουλάχιστον το 70% της ικανότητας χρήσης τους, ακόμη και μετά από οκτώ χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα.

 
Αν ισχύει αυτό. Νομίζω πως πρέπει να στείλεις ενα mail στη VW να δεις ποιος από τους 2 είναι απατεώνας.
Γιατί κάποιος είναι απατεώνας εδώ. Η ο Φιλοσίδης ή η VW. Μαντεύω ποιος αλλά δεν θέλω να πω :D 

Δεν χρειάζεται να πεις κάποιοι μυρίζουν από μακριά χαχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το άρθρο που θυμίζει ξαναζεσταμμένο φαγητό για click. η δηλωση ειχε γινει 17/12/2020. εκτος αν συνεχίζει να λεει μια απο τα ίδια, τοτε αφου δεν αλλάζει μυαλά ο toyoda, μαλλον πρέπει να τον αλλαξει η toyota😁...

https://www.wsj.com/articles/toyotas-chief-says-electric-vehicles-are-overhyped-11608196665

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, billxl είπε

Τα καινούργια μοντέλα ξεπερνούν τα 500km αυτονομία στο ίσιωμα, με ούριο άνεμο, χωρίς φανάρια, αυγό κάτω από το γκάζι και θερμοκρασία περιβάλλοντος μεταξύ 24,5 και 25 βαθμών, δηλαδή συνθήκες εργαστηρίου. Σε πραγματικές συνθήκες υπολόγισε τα μισά για να είσαι μέσα. 

Ε με ιδανικές συνθήκες πάντα μετράμε. Και εμένα το αυτοκίνητό  μου λέει οτι καιει 5.5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Τελικά στην πραγματικότητα καίει γύρω στα 9 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και αυτό με ήρεμη οδήγηση και χωρίς  πολλά πολλά. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Volga είπε

Ε με ιδανικές συνθήκες πάντα μετράμε. Και εμένα το αυτοκίνητό  μου λέει οτι καιει 5.5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Τελικά στην πραγματικότητα καίει γύρω στα 9 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και αυτό με ήρεμη οδήγηση και χωρίς  πολλά πολλά. 

Τα θερμά μου συλλυπητήρια 😋

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει άνθρωπος σήμερα που σκοπεύει να δώσει κάνα 30άρι σε SUV να μην πάρει ένα VW ID4, Skoda Enyaq ή KIA EV6 ? 

Ναι πάνε κοντά στα 37~40 χιλιάρικα αλλά η απόσβεση θα έρθει σε μια 3ετια και από εκεί και πέρα μόνο κέρδος στην τσέπη.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Τώρα που βρίσκουν;

Ξεχνάς το γεγονός ότι από τη στιγμή που ήρθαν τα πρώτα Euro 1 αυτοκίνητα μέχρι τη στιγμή που δεν έβρισκες Super ή Super LRP στα πρατήρια πέρασαν 20 χρόνια:

https://www.gocar.gr/news/feed/8669,Katargeitai_h_venzinh_Super_(LRP).html

Όποιος λοιπόν είχε ακόμα αυτοκίνητο 20 χρονών και νοιάζεται για τις βαλβίδες του κινητήρα μάλλον είναι συλλέκτης και άρα είχε ψαχτεί με τροποποιήσεις και πρόσθετα.

Επεξ/σία από kurkosdr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, beez είπε

το άρθρο που θυμίζει ξαναζεσταμμένο φαγητό για click. η δηλωση ειχε γινει 17/12/2020. εκτος αν συνεχίζει να λεει μια απο τα ίδια, τοτε αφου δεν αλλάζει μυαλά ο toyoda, μαλλον πρέπει να τον αλλαξει η toyota😁...

https://www.wsj.com/articles/toyotas-chief-says-electric-vehicles-are-overhyped-11608196665

Ειναι ο εγγονος του υδρυτη και απο τοτε που εκατσε στο τιμονι την απογειωσε την εταιρεια.Οταν λεει κατι ο Ακιο, ειναι νομος στην παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια.Τα υβριδικα και το εναλλακτικα καυσιμα, με την συνεχη εξελιξη το θερμικων κινητηρων ειναι το παρον και το μελλον για τα επομενα 50 χρονια τουλαχιστον.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κρατος εχει καποια προβλεψη για το μέλλον; Και εννοω για τη ζωη στην αθηνα που χαρησ στα αυτοκινητα εχει γινει αφορητη...

Δλδ θα ερθει η στιγμη που θα αγοραζεις παμφθηνο ηλεκτρικό κινεζικο θα φορτιζεις στις κολωνες (οπως λενε πολλοι) τζαμπα η σχεδον τζαμπα...θα κυκλοφορουν ολα φρι στο κέντρο αφου δε ρυπαινουν....

Και μετα τι; Θα κανουμε 3 ωρες απο παγκρατι αμπελοκηπους;

 

Μηπως αυτη η ενεργειακη κριση επρεπε ναναι το εναυσμα να δούμε απτην αρχη τα αυτοκινητα στη πολη και οχι απλα να τα αυξησουμε;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Fubar1916 είπε

Μηπως αυτη η ενεργειακη κριση επρεπε ναναι το εναυσμα να δούμε απτην αρχη τα αυτοκινητα στη πολη και οχι απλα να τα αυξησουμε;

Το ιδανικότερο ίσως θα ήταν να αρχίσει ο κόσμος να σκέφτεται σοβαρά να αφήσει την μεγαλούπολη, και όχι το μεταφορικό του μέσο... Ότι λύση για αλλαγές και να προταθεί η ζωή στην πόλη είναι απάνθρωπη. Παλιός μου συνάδελφος χρειάζεται κάθε ημέρα 3(!) και βάλε ώρες για το πηγαινελα στην εργασία του και απο συζητήσεις που ακούω δεν είναι η εξαίρεση .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Υπάρχει άνθρωπος σήμερα που σκοπεύει να δώσει κάνα 30άρι σε SUV να μην πάρει ένα VW ID4, Skoda Enyaq ή KIA EV6 ? 

Ναι πάνε κοντά στα 37~40 χιλιάρικα αλλά η απόσβεση θα έρθει σε μια 3ετια και από εκεί και πέρα μόνο κέρδος στην τσέπη.  

Απόσβεση σε 3ετια...? Για τί ποσό απόσβεσης μιλάμε, δηλαδή? Πώς υπολογίζεται αυτή η απόσβεση?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Υπάρχει άνθρωπος σήμερα που σκοπεύει να δώσει κάνα 30άρι σε SUV να μην πάρει ένα VW ID4, Skoda Enyaq ή KIA EV6 ? 

Ναι πάνε κοντά στα 37~40 χιλιάρικα αλλά η απόσβεση θα έρθει σε μια 3ετια και από εκεί και πέρα μόνο κέρδος στην τσέπη.  

Εγώ, ένας. Έκλεισα θερμικό, αναμένω προς Οκτώβριο. Έχεις δίκιο για την απόσβεση αλλά δεν ήταν από τους παράγοντες επιλογής μου. Κάνω αρκετά ταξίδια με την οικογένεια και δεν έχω όρεξη και για αλλά άγχη να κυνηγάω μπαλαντέζες. Επιπλέον, δεν θα επέλεγα κάποια από τις μάρκες που ανέφερες ούτε σε θερμικό.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
13 λεπτά πριν, menthol1979 είπε

Εγώ, ένας. Έκλεισα θερμικό, αναμένω προς Οκτώβριο. Έχεις δίκιο για την απόσβεση αλλά δεν ήταν από τους παράγοντες επιλογής μου. Κάνω αρκετά ταξίδια με την οικογένεια και δεν έχω όρεξη και για αλλά άγχη να κυνηγάω μπαλαντέζες. Επιπλέον, δεν θα επέλεγα κάποια από τις μάρκες που ανέφερες ούτε σε θερμικό.

Τι επελεξες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Απόσβεση σε 3ετια...? Για τί ποσό απόσβεσης μιλάμε, δηλαδή? Πώς υπολογίζεται αυτή η απόσβεση?

Εάν κάνεις περί τα 20.000 χλμ τον χρόνο μιλάμε για περίπου 3.000€ σε καύσιμο εάν σου καίει ~ 6lt\100χλμ, χώρια τα σέρβις και σήματα. 

Ενα ηλεκτρικό να σου κάψει ~ 500€ και δεν έχει σέρβις και σήματα.

Εάν εξοικονομείς 3.000€ τον χρόνο, σε 3 χρόνια και κάτι ψιλά είσαι στα 10.000€ κέρδος. Μιλάμε για απόσβεση/διαφορά τιμής με ένα κανονικό.  

33 λεπτά πριν, menthol1979 είπε

Εγώ, ένας. Έκλεισα θερμικό, αναμένω προς Οκτώβριο. Έχεις δίκιο για την απόσβεση αλλά δεν ήταν από τους παράγοντες επιλογής μου. Κάνω αρκετά ταξίδια με την οικογένεια και δεν έχω όρεξη και για αλλά άγχη να κυνηγάω μπαλαντέζες. Επιπλέον, δεν θα επέλεγα κάποια από τις μάρκες που ανέφερες ούτε σε θερμικό.

Ο καθένας όπως βολεύεται.
Μπορείς να περιμένεις στο βενζινάδικο κάνα μισάωρο την φορά ή να δουλεύεις 8ωρα απλά και μόνο για να πληρώνεις βενζίνη. Διαλέγεις και παίρνεις.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...