Προς το περιεχόμενο

Nέα λειτουργία του YouTube για εύκολη δημιουργία Short βίντεο, τύπου TikTok


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το YouTube παρουσίασε ένα νέο εργαλείο που διευκολύνει τους δημιουργούς να μετατρέπουν κανονικά βίντεο σε Shorts, την «απάντηση» δηλαδή της δημοφιλούς υπηρεσίας στο TikTok που διακρίνεται για τα βίντεο με την πολύ μικρή διάρκεια.

Η διαδικασία είναι σχετικά εύκολη. Αρχικά θα πρέπει να φορτώσετε κάποιο βίντεό σας και στη συνέχεια θα δείτε ένα νέο εργαλείο κάτω από το "Create” (Δημιουργία) που ονομάζεται "Επεξεργασία σε Short" ακριβώς μέσα στην κύρια εφαρμογή του YouTube. Το εργαλείο επιτρέπει την επιλογή έως και 60 δευτερολέπτων από το βίντεο, για να το φέρετε στη συνέχεια στον editor του Shorts, όπου μπορείτε να προσθέσετε φίλτρα κειμένου ή πρόσθετο βίντεο και, στη συνέχεια, να το ανεβάσετε ως Short. 

Αφού ανεβάσετε το Short, αυτό συνδέεται με το πλήρες βίντεο από το οποίο προέρχεται μέσω του συνδέσμου "Created from" στο κάτω μέρος του βίντεο. Αυτό επιτρέπει στους δημιουργούς να χρησιμοποιούν τα Shorts ως εργαλεία προώθησης του κύριου βίντεο, συμβάλλοντας στην αύξηση των προβολών και της συμμετοχής. Ωστόσο, το εργαλείο λειτουργεί μόνο για το δικό σας περιεχόμενο, σε αντίθεση με τη λειτουργία Cut, η οποία σας επιτρέπει να «αναμειγνύετε» περιεχόμενο από οποιοδήποτε βίντεο.

image.png.104da512cde59b3f3ab6d24b69f19d90.png

Η τεράστια επιτυχία του TikTok έχει αναγκάσει όλα τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης να ανταποκριθούν με κάποιον τρόπο. Σε αυτά περιλαμβάνεται το Facebook και το Instagram, που πρόσφατα ανακοίνωσαν σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία τους. Το YouTube αναμφισβήτητα απειλείται λιγότερο από το TikTok, καθώς προσφέρει περιεχόμενο μεγαλύτερης διάρκειας που προσελκύει διαφορετικό κοινό. Ωστόσο, το νέο εργαλείο δείχνει ότι μπορεί να πάρει μέρος από την πίτα των «σύντομων» βίντεο, επιτρέποντας στους δημιουργούς να προσφέρουν αντίστοιχο περιεχόμενο ως μορφή διαφήμισης για το κύριο περιεχόμενό τους. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, MrRush είπε

Έλεος με το σιχαμένο το Tik Tok που όλοι το αντιγράφουν, έγιναν όλα τα apps κλώνοι του και έχουν χάσει την αρχική τους λειτουργία.

Λες και έχει καμία σχέση το τωρινό youtube με αυτό που ξεκίνησε.
Μια χαρά είναι το τικτοκ τουλάχιστον όσον αφορά θέμα αλγορίθμου που φαίνεται να είναι πιο δίκαιος απο αυτόν του youtube το οποίο προβάλει/προωθεί με τρόπο που κανείς δεν ξέρει.

Δεν είναι τυχαίο που χάνει content creators είναι απαίσιο.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lazarosgr είπε

Έπιασαν πάτο τα έσοδα. YouTube και Meta, βλέπουν από πίσω το Tik-Tok που ξεσκίζεται στα έσοδα. 

ασχολείσαι με το χρηματιστήριο και το λες αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά μην μείνουν πίσω τα παιδιά. Η corporation  σας σκέφτεται! Μιλήστε ελεύθερα για τα προβλήματα σας και σε λίγο οι διαφημίσεις με λύσεις (αντικαταθλιπτικά, NFT, bitcoins κτλπ).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, nickem7 είπε

Το Instagram βέβαια που προσπάθησε να κάνει κάτι παρόμοιο τα μάζεψε κακήν κακώς μετά τις αντιδράσεις

Ναι τα μάζεψε ο Mosseri γιατί πέσανε όλοι οι μεγάλοι "influencers" (Kardashians, κλπ) και τον κράξανε επειδή δεν το έχουν με το βίντεο, κλασσικά. Έτσι είναι όμως, όταν οι μεγάλοι παίχτες της πλατφόρμας κάνουν αντίσταση καμιά φορά περνάει το δικό τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, lazarosgr είπε

Έπιασαν πάτο τα έσοδα. YouTube και Meta, βλέπουν από πίσω το Tik-Tok που ξεσκίζεται στα έσοδα. 

και εις κατωτερα του εύχομαι. καθε φορά που μπαινω κατα λάθος απο κινητο που δεν εχει vanced/newpipe/κτλ και βλέπω 46 διαφημίσεις θελω να πετάξω το κινητο στον τοιχο αλλα δεν ειναι δικο μου. μακάρι να τους πονέσει!

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, PadPoet είπε

Ναι τα μάζεψε ο Mosseri γιατί πέσανε όλοι οι μεγάλοι "influencers" (Kardashians, κλπ) και τον κράξανε επειδή δεν το έχουν με το βίντεο, κλασσικά. Έτσι είναι όμως, όταν οι μεγάλοι παίχτες της πλατφόρμας κάνουν αντίσταση καμιά φορά περνάει το δικό τους.

Ο,τι έκανε η Ριάνα με το Snapchat. Τουϊταρε "τι βλακεία είναι αυτή, σβήστε το" και έχασαν 660Μ σε μετοχές.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι. Να ενσωματώσουν όλες οι πλατφόρμες τις μ.......ιες του tiktok με τα παιδάκια για να ενωθούμε όλοι μαζί. 

8 ώρες πριν, lazarosgr είπε

Έπιασαν πάτο τα έσοδα. YouTube και Meta, βλέπουν από πίσω το Tik-Tok που ξεσκίζεται στα έσοδα. 

Για την Meta δεν ξέρω. 

Το youtube δεν παίζει να υποστεί σημαντική ζημιά και θα είναι για πάντα όσο θα ζούμε μονοπώλειο χωρίς ανταγωνισμό και γενικά κερδοφόρο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...