lector Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 1 ώρα πριν, Dante80 είπε Είναι αρκετά γνωστή αρχή του marketing. Με απόλυτα μετρήσιμα αποτελέσματα. Μια καλή σούμα, για όποιον ενδιαφέρεται. Psychological pricing Πολυ μπλα μπλα για το τιποτα. Η ουσια ειναι οτι παραπλανουμε τον καταναλωτη για να νομισει οτι το προϊον ειναι φθηνοτερο απο οσο ειναι πραγματικα, και η ιστορια τελειωνει εκει. Κανονικα αυτη η πρακτικη θα επρεπε να θεωρειται δολια, και συνεπως παρανομη. 1
animor Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου πας πάντα με λίστα και προσπαθείς να το τηρήσεις. Φτιάχνεις πλάνο για μενού εβδομάδας με βάση ο,τι έχεις σπίτι και θέλεις να ξοδευτεί και προσθέτεις τα υπολοιπα και αγοράζεις αυτά, όπως και τα είδη σπιτιού που χρειάζεσαι. Βλεπεις τι προσφορές έχει, και αν είναι κάλες, μισή τιμή, 1+1 δώρο στοκάρεις ο,τι χρησιμοποιείς, όχι ο,τι να ναι. Και με μέτρο. Οι ίδιες προσφορές τρέχουν κυκλικά οπότε θα ξαναυπαρξει σε 1-2 μήνες, δεν χρειάζεται να ξοδέψεις πολλά για να πάρεις 10 απορρυπαντικά ή σαμπουάν στην τιμή των 5. Αν η τιμή είναι πολύ καλύτερη, δοκιμάζεις προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Αν έχεις πρόσβαση, κανείς και κάποιες αγορές από λαϊκή αν και οι τιμές, ειδικά σε ζαρζαβατικά δεν διαφέρουν και πολύ. Μπορείς όμως να βρεις στη μισή τιμή χύμα όσπρια, ρύζια, και συνήθως στα θαλασσινά είναι φθηνότερες. Ο,τι και να κανείς, η οικονομία θα γίνει μόνο αν αγοράζεις λιγότερα πράγματα και σε καλή προσφορά τα ακριβότερα, πχ απορρυπαντικά, χαρτικά στη μισή τιμή που γλιτώνεις ένα 5ευρω ανά συσκευασία, τότε έχει διαφορά κι όχι με προσφορές φθηνών προϊόντων που γλιτώνεις λιγα λεπτά και για να φτάσεις 5 ευρώ κέρδος πρέπει να πάρεις 50 λίτρα γάλα ή ενα χωράφι αγγούρια επειδή τα έχει 10 λεπτά φθηνότερα. 4
adi32 Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου Ακριβώς έτσι. Τσεκάρεις προσφορές από πολλά σούπερ μάρκετ και πας. Για το νερό παίρνεις ένα φίλτρο και τέλος και το κουβάλημα και το βλαβερό εμφιαλωμένο νερό που ψήνεται στα πλαστικά μπουκάλια μήνες κάτω απο τον ήλιο στους 50 βαθμούς 1
Morosana Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου Το κόλπο είναι μενού εβδομάδας, ψώνια με λίστα και ιδανικά μια φορά την εβδομάδα. Αν δεν ξέρεις μέρες πριν τι θα μαγειρέψεις πάντα θα σου λείπει κάτι και θα φεύγεις με παραπάνω απ' όσα θες γιατί τα σουπερμάρκετ είναι στημένα για να το κάνουν. Επίσης αν έχεις σταθερό μενού κάνεις καλύτερη διαχείριση στις προμήθειες και δεν θα πετάς τρόφιμα που χάλασαν. 1
zio10 Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου Το κόλπο είναι να μη ψωνίζουμε περιττά και βλακείες από τα χιλιάδες προϊόντα που έχουν και παρασυρόμαστε. Αν ψωνίζαμε 20 απαραίτητα μια χαρά οικονομία θα κάναμε.
lector Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου Καπου ειχα διαβασει οτι ενας σημαντικος κανονας ειναι οταν πηγαινεις σουπερμαρκετ να εισαι χορτατος. Προσωπικα εχω διαπιστωσει οτι ισχυει 😬 1 2
vamvakoolas Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 4 hours ago, animor said: πας πάντα με λίστα και προσπαθείς να το τηρήσεις. Φτιάχνεις πλάνο για μενού εβδομάδας με βάση ο,τι έχεις σπίτι και θέλεις να ξοδευτεί και προσθέτεις τα υπολοιπα και αγοράζεις αυτά, όπως και τα είδη σπιτιού που χρειάζεσαι. Βλεπεις τι προσφορές έχει, και αν είναι κάλες, μισή τιμή, 1+1 δώρο στοκάρεις ο,τι χρησιμοποιείς, όχι ο,τι να ναι. Και με μέτρο. Οι ίδιες προσφορές τρέχουν κυκλικά οπότε θα ξαναυπαρξει σε 1-2 μήνες, δεν χρειάζεται να ξοδέψεις πολλά για να πάρεις 10 απορρυπαντικά ή σαμπουάν στην τιμή των 5. Αν η τιμή είναι πολύ καλύτερη, δοκιμάζεις προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Αν έχεις πρόσβαση, κανείς και κάποιες αγορές από λαϊκή αν και οι τιμές, ειδικά σε ζαρζαβατικά δεν διαφέρουν και πολύ. Μπορείς όμως να βρεις στη μισή τιμή χύμα όσπρια, ρύζια, και συνήθως στα θαλασσινά είναι φθηνότερες. Ο,τι και να κανείς, η οικονομία θα γίνει μόνο αν αγοράζεις λιγότερα πράγματα και σε καλή προσφορά τα ακριβότερα, πχ απορρυπαντικά, χαρτικά στη μισή τιμή που γλιτώνεις ένα 5ευρω ανά συσκευασία, τότε έχει διαφορά κι όχι με προσφορές φθηνών προϊόντων που γλιτώνεις λιγα λεπτά και για να φτάσεις 5 ευρώ κέρδος πρέπει να πάρεις 50 λίτρα γάλα ή ενα χωράφι αγγούρια επειδή τα έχει 10 λεπτά φθηνότερα. συμφωνω απολυτα περι λιστας και προσφορων. Μια δικη μου διαπιστωση ομως σχετικα με τα προιοντα ιδιωτικης ετικετας και ειδικα στα απορυπαντικα: δεν εχουν την ιδια αποτελεσματικοτητα ή τις ιδιες ιδιοτητες και μερικες φορες ειτε ειναι αχρηστα ειτε πληρωνεις 2-3 προιοντα ιδιου κωδικου για να κανεις τη δουλεια σου. Αντιθετα σε προιοντα ιδιωτικης ετικετας που εχει να κανει για διατροφη, δεν εχω δει τρελες διαφορες στη ποιοτητα αλλα μονο στη γευση (που ειναι τελειως υποκειμενικο). 1
Nabuko Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου Το γεγονός ότι τα s/m έχουν πλέον και σάητ που μπορείς να δεις τιμές, κάνει πιο εύκολη τη δουλειά. Μπαίνεις, συγκρίνεις, τα κατηγοριοποιείς και μετά αποφασίζεις αν αξίζει τον κόπο να επισκεφτείς και έτερο σμ με τα χρήματα που θα γλιτώσεις. Αν είναι να τα κάψεις σε βενζίνη ή να φας ταλαιπωρία ανάλογα με το που βρίσκονται τα καταστήματα, ενεργείς ανάλογα. 1
mountains1 Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, animor είπε πας πάντα με λίστα και προσπαθείς να το τηρήσεις. Φτιάχνεις πλάνο για μενού εβδομάδας με βάση ο,τι έχεις σπίτι και θέλεις να ξοδευτεί και προσθέτεις τα υπολοιπα και αγοράζεις αυτά, όπως και τα είδη σπιτιού που χρειάζεσαι. Οχι απλα παω με λιστα, παω πλεον και με το calculator του κινητου, προσθετω καθε τι που βαζω στο καροτσι, να εχω αμεση εικονα που φτανουν τα έξοδα! Επιπλεον ετσι, εχω πιασει και 'λαθη' στα ταμεια!!!! Επιπλεον, θεωρω καταπτυστες τις πρακτικες με τις λεγομενες 'καρτες' των s/m, ειτε πλαστικες/φυσικες είτε ηλεκτρονικες, οπως το lidl plus. Αχρηστοι μαρκεταδες των s/m, θα ερθω στο s/m και θα αγορασω αυτα που θελω ΕΓΩ, κι οχι εκει που θελετε να με στρεψετε ΕΣΕΙΣ γιατι ειναι....'προσφορα'! Μπορει να φαινεται οτι πληρωνω 'περισσοτερα' αφου δεν τσιμπαω απο τις προσφορες/κραχτες, αλλα μαλλον πληρωνω 'λιγοτερα' αφου παιρνω ακριβως αυτα που θελω εγω! Αν τυχει και εχει καμια εκπτωση αυτο που θελω, καλως και καμωμενο. Αλλα μεχρι εκει. Α, και τα προσωπικα μου δεδομενα δεν τα πουλαω πουθενα, τι αγοραζω, το τι και το πως, με τις βρωμοκαρτες σας! Επεξ/σία 4 Αυγούστου από mountains1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα