Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα πρακτικά και όχι φιλοσοφικα μπορούν να κρατήσουν για πάντα- τουλάχιστον περισσότερο απ'ότι θα ζήσουμε εμείς οι ίδιοι.

Έχουν σασί ανθεκτικά στη σκουριά, τα αμαξώματα είναι γαλβανισμένα, οι κινητήρες με σωστή συντήρηση - πέρα από λίγες εξαιρέσεις που έχουν κατασκευαστικά προβλήματα- μπορούν να κάνουν χιλιάδες χλμ. Ακόμη κ να τα φτύσει ένας κινητήρας υπάρχει η επιλογή της επισκευής ή της αντικατάστασης με μικρό κόστος. Για εμπορικά μοντέλα υπάρχει υπερπληθωρα ανταλλακτικών καινούριων κ μεταχειρισμένων. 

Ακόμα κ για σπάνια μοντέλα, πέραν της φανοποιιας τα μηχανικά μέρη συνήθως μοιράζονται μεταξύ κ άλλων μοντέλων διαφορετικών εταιριών.

Αν εσένα σου αρέσει το αυτοκίνητο σου, δεν υπάρχει κανένας λόγος να το αλλάξεις εκτός κ αν το βαρεθείς.

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 180
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, liakinen είπε

Έχω μία Ascona C 1.6 του 1987 καρμπυρατέρ με τσοκ χειροκίνητο αγορασμένη από Γερμανία (την έφερε ο πατέρας μου). Το αμάξι μπαίνει σε γκαράζ πάντα από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του. Ανταλλακτικά τις σπάνιες φορές που χρειάστηκα βρήκα πανεύκολα. Σε πολλά έχω να διαλέξω ανάμεσα σε μάρκες αρκετές. Μιλάω πάντα για αγορά από Ελλάδα. Κάτι σπάνιο αν χρειαστώ πχ χρειάστηκα αφαλό από κλειδαριά πορτμπαγκάζ και έβρισκα μόνο σε παλιά - μεταχειρισμένα - ανακύκλωση. Ε λοιπόν βρήκα στην Γερμανία με κόστος όλα μαζί (προϊόν - μεταφορικά) 80€. Ακριβά για αυτοκίνητο αυτής της ηλικίας αλλά εγώ τα δίνω. Ο λόγος είναι ότι αν δεις το αυτοκίνητο δεν θα πιστεύεις στα μάτια σου. Η έκφραση στην πένα δεν μπορεί να το περιγράψει. 

Έχω επίσης ένα Audi 80 (αβγό) 1.6 του 1989 και μία Toyota Carina 1.6 του 1992. Αυτά τα δύο αν και είναι πλήρως λειτουργικά έχουν μικρό φθορές εξαιτίας της χρήσης τους (δουλειά, κτήμα κτλ). 

Το μεγαλύτερο πρόβλημα με παλιά αυτοκίνητα τα οποία κυκλοφορούν είναι φτου φτου ένα τροχαίο. Εκεί δυστυχώς συνήθως έρχεται το τέλος. 

Τι καύσιμο καίνε; Σούπερ; Αν ναι, πού βρίσκεις;

Επεξ/σία από JakeKaufman
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, JakeKaufman είπε

Τι καύσιμο καίνε; Σούπερ; Αν ναι, πού βρίσκεις;

Όλα καίνε αμόλυβδη είτε προσθέτεις lead substitute ανα γέμισμα ή ενισχύεις τις έδρες των βαλβίδων 

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, JakeKaufman είπε

Τι καύσιμο καίνε; Σούπερ; Αν ναι, πού βρίσκεις;

Οι κινητήρες που έχουν ήταν για σούπερ αλλά και αμόλυβδη χωρίς κανένα πρόσθετο. Καλά η Carina είχε "σύγχρονο" κινητήρα ψεκασμού. Τα άλλα δύο γεμίζουν με αμόλυβδη εδώ και 25 + χρόνια. 

Δημοσ.

Εχω kia ceed του 2010 facelifting με υγραέριο πάνω απο τις 35 χιλιαδες έχει γράψει 380 χιλιαδες χιλιομετρα απροβληματιστα αλλά στην συντιριση δεν λεω οχι λάδια φίλτρα φρένα και ότι άλλο μπορεί να βγάλει ή αν έχω υποψία το αλλάζω.Γενικά θεωρώ αν δεν πας στο συνεργειο μόνο για λάδια και όταν σου μείνει το αμάξι θα σε βγάλει πολυ.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, JakeKaufman είπε

Τι καύσιμο καίνε; Σούπερ; Αν ναι, πού βρίσκεις;

Όσα αυτοκίνητα έχουν κατασκευαστεί από το 1985 και μετά έχουν ενισχυμένες έδρες βαλβίδων για να μπορούν να καίνε κανονικά αμόλυβδη, συνεπώς εφόσον το συγκεκριμένο είναι όντως του 1987 όπως λέει καίει κανονικά αμόλυβδη.

Δημοσ.

Το πολυσυζηταμε...μιλάμε για Honda...αθάνατα αμάξια.... όσο δεν έχει προβλήματα με υγρασίας για να χτυπήσει σκουριά... λυπάμαι που το λέω αλλά πιθανόν να ζει και να βασιλεύει και μετά...

Εδώ έχουμε 1 Mazda του 92 κακοσυντηρημενο όσο δεν πάει (πατέρας) και ακόμα οργώνει την Ελλάδα

  • Like 4
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όσα αυτοκίνητα έχουν κατασκευαστεί από το 1985 και μετά έχουν ενισχυμένες έδρες βαλβίδων για να μπορούν να καίνε κανονικά αμόλυβδη, συνεπώς εφόσον το συγκεκριμένο είναι όντως του 1987 όπως λέει καίει κανονικά αμόλυβδη.

Η Ascona C είναι αυτοκίνητο του 1981 και καίει αμόλυβδη κανονικά. Η δικιά μου είναι του 1987 απλά επειδή είναι το τελευταίο Facelift. 

Όλοι οι κινητήρες της Opel OHC δουλεύουν κανονικά με αμόλυβδη δεν έχει σχέση η χρονολογία. 

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Εχω ενα Honda CRV του 2008 σε αριστη κατασταση .

Εχω κανει μονο 111.000 χλμ

Αν ειμαι καλα αντε να οδηγησω καθε χρονο 6000-7000 χλμ αρα στα 15 χρονια ακομα  (ειμαι σχεδον 65 ετων) αλλα τοσα χλμ . Το θεμα ειναι σαν σκαρι με σωστη συντηρηση μπορει το αυτοκινητο να βγαλει καποπυ 30 χρονια ζωης ?

Γενικά μιλώντας ναι, με την προυπόθεση την ευλαβική συντηρηση και χρήση του αυτοκινήτου. Αν το προσέχεις θα σε προσέχει.

  • Like 2
Δημοσ.

Subaru, Honda, Mitsubishi, mazda έχουν κάτι κοινό. Αξιοπιστία. Με απλή συντήρηση δεν παθαίνουν τίποτα γιατί οι ιαπωνεζοι τα φτιάχνουν σωστά. 

  • Like 5
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, wesker είπε

Γενικά μιλώντας ναι, με την προυπόθεση την ευλαβική συντηρηση και χρήση του αυτοκινήτου. Αν το προσέχεις θα σε προσέχει.

Γιαννης πειναει ....αυτοκινητο δεν πειναει !!!

Δημοσ.

VW T2, μοντέλο 1976 με 1.320.000 χλμ,με μανισια μηχανή,όλα δουλεύουν κανονικά.Έχει σε κάποια σημεία σκουριά βέβαια,

Γενικα είναι θέμα συντήρησης.Επισης είναι ωραίο να βλέπεις παλιά αμάξια καλοδιατηρημένα.Οσο για την αξιοπιστια,τα παλιά γερμανικά ήταν κορυφή. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liakinen είπε

Η Ascona C είναι αυτοκίνητο του 1981 και καίει αμόλυβδη κανονικά. Η δικιά μου είναι του 1987 απλά επειδή είναι το τελευταίο Facelift. 

Όλοι οι κινητήρες της Opel OHC δουλεύουν κανονικά με αμόλυβδη δεν έχει σχέση η χρονολογία. 

Το εάν έχει τη δυνατότητα ένας κινητήρας να κάψει αμόλυβδη εξαρτάται από το εάν έχει ενισχυμένες έδρες βαλβίδων, και όχι από το που ακριβώς έχει τον εκκεντροφόρο.

Η χρονολογία έχει άμεση σχέση γιατί από το 1985 και μετά όλοι ανεξαιρέτως οι κινητήρες είχαν ενισχυμένες έδρες, ενώ πιο πριν κάποιοι είχαν και κάποιοι άλλοι όχι.

Αλήθεια, ποιον κινητήρα φοράς? Αν είναι ο 1,6E τότε αυτός πρωτοβγήκε το 1986.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.

Kadett, Ascona, Audi του 80 έβγαζαν 500.000 χλμ για πλάκα. Τα BMW είχαν θέματα. Τα Mercedes ήταν ο ορισμός της ποιότητας κατασκευής. Τα Mercedes του τότε είχαν ανώτερη ποιότητα από τα σημερινά πάντα σε σχέση με το τι πληρώνω και τι παίρνω. 

4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το εάν έχει τη δυνατότητα ένας κινητήρας να κάψει αμόλυβδη εξαρτάται από το εάν έχει ενισχυμένες έδρες βαλβίδων, και όχι από το που ακριβώς έχει τον εκκεντροφόρο.

Η χρονολογία έχει άμεση σχέση γιατί από το 1985 και μετά όλοι ανεξαιρέτως οι κινητήρες είχαν ενισχυμένες έδρες, ενώ πιο πριν κάποιοι είχαν και κάποιοι άλλοι όχι.

Σου γράφω για OHC κινητήρες και ότι δεν υπήρχε κανένας τέτοιος που δεν έκαιγε και αμόλυβδη. Μιλάω για Opel δεν ξέρω τι έκαναν οι άλλοι από το 1985 και μετά. Η  Ascona C είναι του 81 όπως έγραψα. Προφανώς και οι κινητήρες OHC είχαν και ενισχυμένες έδρες. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...