Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, liakinen είπε

Σου γράφω για OHC κινητήρες και ότι δεν υπήρχε κανένας τέτοιος που δεν έκαιγε και αμόλυβδη. Μιλάω για Opel δεν ξέρω τι έκαναν οι άλλοι από το 1985 και μετά. Η  Ascona C είναι του 81 όπως έγραψα. Προφανώς και οι κινητήρες OHC είχαν και ενισχυμένες έδρες. 

Πως προκύπτει ότι όλοι οι OHC της opel μπορούσαν να κάψουν και αμόλυβδη? Δεν λέω πως δεν ισχύει, απλά δεν καταλαβαίνω πως είσαι τόσο σίγουρος.

Επίσης για να ακριβολογούμε το Ascona C δεν είναι του 1981, πρωτοβγήκε το 1981.

  • Απαντ. 180
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πως προκύπτει ότι όλοι οι OHC της opel μπορούσαν να κάψουν και αμόλυβδη? Δεν λέω πως δεν ισχύει, απλά δεν καταλαβαίνω πως είσαι τόσο σίγουρος.

Επίσης για να ακριβολογούμε το Ascona C δεν είναι του 1981, πρωτοβγήκε το 1981.

Προκύπτει από την ίδια την Opel και από τους φίλους της Opel στο Ελληνικό Club και σε ξένα (Γερμανικό) που είχαμε σχέσεις και εκατοντάδες / χιλιάδες κατόχους στα μετέπειτα χρόνια. 

Έχουν περάσει τέσσερα Ascona C από τα χέρια μου όποτε άσε να ξέρω. Πρωτοβγήκε το 81 μου λες. Τι έγραψα εγώ; Τα Ascona C από το 81 μέχρι το 88 που κράτησε η κυκλοφορία τους ήταν το ίδιο αυτοκίνητο με ασήμαντες διαφορές στα Facelift που πήρε. Ακόμα και οι κινητήρες πχ το δικό μου είναι το τελευταίο Facelift και φοράει τον παλιό κινητήρα της αρχικής κυκλοφορίας και όχι μονού ψεκασμού. Μόνο τα μπροστινά ελατήρια και αμορτισέρ μέχρι το 82-84 ήταν "σημαντική" διαφορά που και αυτό διαφορά του κ@λου είναι αλλά έτσι για να λέμε. 

Επεξ/σία από liakinen
Δημοσ.

Τι λετε ρε παιδια? Mazda B1600 1972 αθανατο. Μεχρι πριν καποια χρονια εβρισκα και ανταλλακτικά απο την Mazda εδω τουε που ηταν στην Αχαρνων. 

Δημοσ.

Όλα είναι σχετικά βέβαια. Θέλουμε μόνο να είναι λειτουργικό και ας κάνει πάρτι η σκουριά ή να είναι κατάσταση "βιτρίνας" μετά από 30 χρόνια; Τα αυτοκίνητα μετά το 2000 (στο περίπου) έχουν τεράστιο πλεονέκτημα σε σχέση με τα παλαιότερων δεκαετιών στο θέμα σκουριά. 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ το up το έχω από το 2012 έχει κάνει 220.000 και κάτι ψιλά. Όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία μέχρι και το λαδάκι του. Μόνο δίσκους άλλαξα έξω. Ανά 15.000 και λίγο λιγότερο στην αντιπροσωπεία για σέρβις. Βέβαια αλλάζουμε ότι πουν συν προληπτικά κάποια πράγματα πχ ιμάντα πχ αντλία νερού. 0 κατανάλωση λαδιού 0 ηλεκτρολογικά προβλήματα αφού δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο, 1 πεταλούδα γκαζιού μου έβγαλε και στα 200.000 που χάλασε το ρουλεμάν συμπλέκτη αλλά το αλλάξαμε στην αντιπροσωπεία. Γενικά για κουβαδάκι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Το Peugeot 207 στα 180.000 τσιμπούσε λάδι και είχε 180.000 προβλήματα πότε αισθητήρας λάμδα πότε  οθόνες πότε λάμπες. 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Εχω δει στο δρομο και Nissan Sunny (Teokar )   του 1988 ( το πρωτο μου αυτοκινητο )

Προφανώς ζεις Αθήνα για αυτό σου έκανε εντύπωση. Επαρχία υπάρχουν πολλά. Αυτήν την στιγμή στην γειτονιά μου υπάρχουν δύο. 

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 1comment είπε

Αν κρίνω από το δικό μου, άνετα θα αντέξει και 30. Opel Corsa 2001 με γενικό σερβις μηχανής πριν 3-4 χρόνια. 

Του 1999 και 2001 υπαρχουν δυο Audi TT στην οικογενεια και μια χαρα ειναι αν και αγοραστηκαν μεταχειρισμενα πριν 10 χρονια .

Δημοσ.

Η θεία μου πήρε δωρεάν από άλλον συγγενή ενα Peugeot αρχών 90. Το αμάξι γενικά έχει θέματα, σχεδόν τον πρώτο χρόνο χάλασε η αντλία βενζίνης. Κάτι τσιμούχες είχανε πέσει, οι πίσω πόρτες κόλλησαν και δεν ανοίγουν μπαίνουμε μόνο από μπροστά και βάζουμε πίσω τα καθίσματα. Δεν μπορεί να πάει πάνω από μια ταχύτητα σε λεωφόρους, δεν αντέχει η μηχανή λόγω παλαιότητας οπότε το πάνε με το όριο, αποφευγουν να το κινούν καλοκαίρια και στην ζέστη γιατί ανάβουν οι λυχνίες υπερθέρμανσης και μια φορά τους μύριζε κάτι. 

Τώρα το κατά πόσο έχει γίνει καλή συντήρηση από τον προηγούμενο κάτοχο και τι απαιτείται συνολικά για να έρθει σε μια καλή κατάσταση από την θεία μου δεν το ξέρω ακριβώς. Της είπα πως αυτό το δωρεάν που το πήραν θα το πληρώσουν αλλιώς, αλλά δεν έχουν λεφτά, προτιμούν να το πάρουν τζάμπα και να πληρωνουν μικροποσα αν προκύψουν ζημιές, αν όμως γίνει καμία μεγάλη ζημιά εκεί να τους δω. 

Η λογική λέει πάντως, πως αντεχουν μια χαρά τα παλιά αυτοκίνητα με σωστή και καλή συντήρηση. 

Δημοσ.

Έχουμε ένα Ford Escort mk3 του '82, μια χαρά κρατάει (αν και ένα βάψιμο το καπό και ο ουρανός το θέλει).

Γενικά το προσέχει ο πατέρας μου αρκετά οπότε δεν μας βγάζει κάποιο πρόβλημα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, liakinen είπε

Προκύπτει από την ίδια την Opel και από τους φίλους της Opel στο Ελληνικό Club και σε ξένα (Γερμανικό) που είχαμε σχέσεις και εκατοντάδες / χιλιάδες κατόχους στα μετέπειτα χρόνια. 

Εγώ περίμενα κάποια τεκμηρίωση, πχ κάποιο επίσημο link της Opel. Ο ισχυρισμός "όλοι οι κινητήρες της opel με επικεφαλής εκκεντροφόρο ανεξαρτήτως χρονολογίας καίνε και αμόλυβδη επειδή έτσι λένε όλοι" είναι το ίδιο αστήρικτος με τον "πρέπει να σπάμε τα αυτοκίνητα με Αθηναϊκές πινακίδες επειδή έτσι λένε όλοι" :)

4 ώρες πριν, liakinen είπε

Έχουν περάσει τέσσερα Ascona C από τα χέρια μου όποτε άσε να ξέρω. Πρωτοβγήκε το 81 μου λες. Τι έγραψα εγώ; Τα Ascona C από το 81 μέχρι το 88 που κράτησε η κυκλοφορία τους ήταν το ίδιο αυτοκίνητο με ασήμαντες διαφορές στα Facelift που πήρε. Ακόμα και οι κινητήρες πχ το δικό μου είναι το τελευταίο Facelift και φοράει τον παλιό κινητήρα της αρχικής κυκλοφορίας και όχι μονού ψεκασμού. Μόνο τα μπροστινά ελατήρια και αμορτισέρ μέχρι το 82-84 ήταν "σημαντική" διαφορά που και αυτό διαφορά του κ@λου είναι αλλά έτσι για να λέμε. 

Εσύ έγραψες ότι είναι του 81 το οποίο δεν ισχύει, στην πραγματικότητα η τρίτη γενιά Ascona είναι 81-88. Επίσης οι διαφορές αν και μικρές κάθε άλλο παρά ασήμαντες ήταν, και η πιο σχετική με το θέμα μας είναι ότι από το 86 και μετά οι μεγάλοι κινητήρες (1,6 - 1,8) συνδυάζονταν προαιρετικά με καταλύτη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Εγώ περίμενα κάποια τεκμηρίωση, πχ κάποιο επίσημο link της Opel. Ο ισχυρισμός "όλοι οι κινητήρες της opel με επικεφαλής εκκεντροφόρο ανεξαρτήτως χρονολογίας καίνε και αμόλυβδη επειδή έτσι λένε όλοι" είναι το ίδιο αστήρικτος με τον "πρέπει να σπάμε τα αυτοκίνητα με Αθηναϊκές πινακίδες επειδή έτσι λένε όλοι" :)

Εσύ έγραψες ότι είναι του 81 το οποίο δεν ισχύει, στην πραγματικότητα η τρίτη γενιά Ascona είναι 81-88. Επίσης οι διαφορές αν και μικρές κάθε άλλο παρά ασήμαντες ήταν, και η πιο σχετική με το θέμα μας είναι ότι από το 86 και μετά οι μεγάλοι κινητήρες (1,6 - 1,8) συνδυάζονταν προαιρετικά με καταλύτη.

Και στην πρώτη και στην δεύτερη παράθεση που έκανες είσαι ο ορισμός του γράφω κάτι απλά για να γράψω. 

Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση ότι έχει καταλύτη το αυτοκίνητο μου. Μου άνοιξες τα μάτια. 

Για πες μου τώρα πως το δικό μου δεν φοράει εδώ και 30 χρόνια και περνάει ΚΤΕΟ ενώ από την μάνα του είχε. Μοντέλο 1987 1.6.

Σιγά μην σου φέρουμε και ντοκουμέντα για τους κινητήρες με αμόλυβδη. 

Επεξ/σία από liakinen
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, liakinen είπε

 

Σιγά μην σου φέρουμε και ντοκουμέντα για τους κινητήρες με αμόλυβδη. 

Οποιαδηποτε  διρθωση σε ...εγκυκλοπαιδειες πρεπει να εχει ...τεκμιριωση !!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...