Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 ώρες πριν, The_Judas είπε

Αντιθέτως όσοι φίλοι μου έχουν πεζό γνωρίζουν απ' έξω και ανακατωτά κάθε σημείο του αυτοκινήτου τους γιατί έχουν χαλάσει τα πάντα.

👍

Τα Peugeot είναι τραγικά.

  • Like 2
  • Confused 1
  • Απαντ. 180
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μέσα σε αυτά τα 15 χρόνια έχουν να αλλάξουν πάρα πολλά. Το αυτοκίνητο φυσικά αντέχει αρκεί να υπάρχουν ανταλλακτικά και μηχανικοί μέχρι τότε. Το θέμα είναι θα γίνουμε μη τριτοκοσμική Χώρα μέχρι τότε; Αν όχι θα βλέπουμε μέχρι και 40ετίας οχήματα, ένα από αυτά θα είναι και το δικό μου.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, jmmys είπε

Το πρόβλημα δεν ειναι το ABS,ειναι η οδηγική συμπεριφορά. 

4 ώρες πριν, liakinen είπε

Ακριβως επειδη η οδηγικη συμπεριφορα ειναι αρκετα κατω του μετριου,επρεπε να ειναι υποχρεωτικο το abs.

Μη λεμε οτι θελουμε,εχω βαρεθει να τσιμπαω το φρενο για να αναψουν τα στοπ,μπας και ξεκουνηθει το βοδι που ειναι πισω μου στα 2 μετρα.
Τοση αγνοια κινδυνου που βλεπω στο δρομο,κοντευω να τρελαθω.

Προχθες στην Πυλο,πεταχτηκαν 2 σκυλια,πατησα αλαρμ ενω φρεναρα ελεγχομενα ( οχι κοκκαλωμα ),τοσο οσο να μη χτυπησω τα σκυλια και να μην ανεβει πανω μου ο καθυστερημενος που με πηγαινε στα 3 μετρα.Παραλληλα πατησα και τα αλαρμ,μπας και..

Σημερα Καλαματα,καθυστερημενος με Jeep με παει καροτσα με αρυθμιστα xenon κανα χιλιομετρο,με προσπερναει σε ευθεια με διπλη γραμμη  ΣΥΡΙΖΑ  ( οχι το κομμα ) και 100 μετρα παρακατω πλακωνομαι φρενα και κοβω αντιθετο,για να αποφυγω γατι που περνουσε το δρομο.Τι θα ειχε συμβει αν ο καθυστερημενος με περνουσε εκεινη την ωρα,ή ηταν ακομα απο πισω μου οταν πατησα και τα φρενα;
Ποια οδηγικη συμπεριφορα,εχουμε ξεχασει οχι μονο τα βασικα,αλλα ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ,που ειναι φυσικα η διατηρηση της ανθρωπινης ζωης,για την οποια ακριβως εχει βγει ο ΚΟΚ.


 

  • Like 6
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Aurumnus είπε

👍

Τα Peugeot είναι τραγικά.

Πριν 20 χρόνια ίσως, τώρα δεν έχουν αντίπαλο (όχι σε sport σειρές) αλλά έχουν ξεφύγει και στις τιμές. Δεν γίνεται 1000αρι με 20 και 22 χιλιάρικα. Οσο ψηφιακό και να είναι. Όπως και δεν γίνεται 508 pse 70 χιλιάρικα όταν μ' αυτά παίρνεις mustang. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, jimis_vts είπε

Πριν 20 χρόνια ίσως, τώρα δεν έχουν αντίπαλο (όχι σε sport σειρές) αλλά έχουν ξεφύγει και στις τιμές. Δεν γίνεται 1000αρι με 20 και 22 χιλιάρικα. Οσο ψηφιακό και να είναι. Όπως και δεν γίνεται 508 pse 70 χιλιάρικα όταν μ' αυτά παίρνεις mustang. 

Δεν ξέρω για το "δεν έχουν αντίπαλο", αλλά όντως είναι πολύ μεγάλη η διαφορά σε όλους τους τομείς.
Βέβαια όντως επίσης οι τιμές τους έχουν ξεφύγει επειδή θέλουν να παρουσιαστούν ως premium.

Δημοσ.

Αναλογα το αυτοκινητο θα ελεγα. Renault Megane hatchback του 2004 απο το 2017 ως το 2022 με τρελανε στις βλαβες. Τετοιο νταβατζιλικι δεν εχω ξαναματαδει. Αφου πληρωνομουν κι ελεγα "αν ολα πανε καλα με το αυτοκινητο αυτο το μηνα θα παρω αυτο εκεινο το αλλο..". Τιποτα δεν επαιρνα γιατι τιποτα δεν πηγαινε καλα. Ανταλλακτικα πανακριβα και ο λογαριασμος τριψηφιος παντα. Απο 200 και πανω. Καθε χρονο σερβις, γκουχ να ακουγα το πηγαινα στον μηχανικο και παντα κατι ειχε. Τελευταιο ηταν που εβγαλε καπνους το καπω γιατι κολλησε ενα ρουλεμαν και τριβοταν το λουρι. Το εφτιαξα και πηγα αντιπροσωπεια για να ξεκινησω διαδικασιες για αλλο. Δεν θελω να ακουσω ξανα για Renault.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, hln3 είπε

Δεν έπρεπε να επιτρέπεται η κυκλοφορία οχήματος χωρίς ABS

Το έχει πεί πολλές φορές. Οταν έχεις τέτοιου είδους αυτοκίνητο θα πρέπει να προσαρμοστείς στα δεδομένα του 2022 και να πράξεις ανάλογα. Δηλαδή να έχεις πάντα στο νού ότι έχεις υποδυέστερα φρένα, οπότε η απόσταση ακινητοποίησης πολλαπλασιάζεσαι, οπότε, θα πρέπει να κρατήσεις πολυ μεγαλύτερη απόσταση απο τον προπορευόμενο. Στροφές που πέρνουν όλοι υπολοιποι  με χ χιλιόμετρα, εσύ πρέπει να τις πέρνεις με ψ χιλιόμετρα. Και άλλα πολλά. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή όπως έγραψα στην αρχή είμαι κάτοχος παλιών αυτοκινήτων (δεινόσαυροι) ισχύουν όλα τα παραπάνω. Πρέπει ο κάτοχος να καταλάβει τι οδηγεί. Έχει κάτι μπαρμπάδες που τους ακούς να λένε, φοβερό περπάτημα, βαρύ αμάξι (ότι να ναι ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει), λαμαρίνα τρομερή όχι σαν τα χάρτινα τα καινούργια. Αυτοί είναι άσχετοι που δεν έχουν μπει σε καινούργιο ή κολλημένα μυαλά που δεν αποδέχονται την σημερινή πραγματικότητα. 

Τα παλιά έχουν σχεδόν μηδέν παθητική ασφάλεια και ελάχιστη ενεργητική τέλος. 

Προσωπικά στα παλιά που έχω, τα λάστιχα, φρένα (πάντα σε φρενά έλεγχος και ανταλλακτικά ATE, Textar κτλ), αμορτισέρ, ευθυγράμμιση κάθε δύο χρόνια όλα πρέπει να είναι καλύτερα από ότι στο σύγχρονο αυτοκίνητο. Είναι τα μόνα εκτός από το μυαλό αντίληψη που μπορούν να σε γλιτώσουν. 

Αυτά τα αυτοκίνητα είναι να πας στο χωριό, σε μία γειτονική πόλη, στην δουλειά ή ένα Σαββατοκύριακο να το κάνεις μία γύρα να γουστάρεις. Δεν είναι να βάζεις μέσα οικογένεια και να βγαίνεις εθνική. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 4
Δημοσ.
Στις 9/9/2022 στις 8:25 ΜΜ, aromeo είπε

Εγώ πάντως μετά από 200.000 χιλιόμετρα με BMW πετρέλαιο και μόνο με αλλαγές λαδιού κάθε 30.000 χιλιόμετρα δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα.

Τι μοντέλο είναι αν επιτρέπεται και τι κινητήρα;

Στις 10/9/2022 στις 9:43 ΠΜ, xrhstosiak είπε

θειος εχει mitsubishi galant πετρελαιο (πρωην ταξι στην επαρχια) εχει 1.700.000 km και ακομα rockaρει το σκυλι :)

Με το ίδιο μοτέρ ή καινούριο;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, piiii είπε

Το έχει πεί πολλές φορές. Οταν έχεις τέτοιου είδους αυτοκίνητο θα πρέπει να προσαρμοστείς στα δεδομένα του 2022 και να πράξεις ανάλογα. Δηλαδή να έχεις πάντα στο νού ότι έχεις υποδυέστερα φρένα, οπότε η απόσταση ακινητοποίησης πολλαπλασιάζεσαι, οπότε, θα πρέπει να κρατήσεις πολυ μεγαλύτερη απόσταση απο τον προπορευόμενο. Στροφές που πέρνουν όλοι υπολοιποι  με χ χιλιόμετρα, εσύ πρέπει να τις πέρνεις με ψ χιλιόμετρα. Και άλλα πολλά. 

Ότι και να κάνεις δεν, η διαφορά με ένα αυτοκίνητο με abs και σωστά φρένα είναι χαώδης.
Με μισό πόντο βροχή, έκανε πατιναζ το αυτοκίνητο, τι να πεις τώρα.

Αν δεις την διαφορά δεν δέχεσαι καν να μπεις σε τέτοιο αυτοκίνητο, όχι να το έχεις για καθημερινή χρήση.

  • Thanks 2
Δημοσ.

Γιατι εχω την αισθηση πως ενα παλιο αυτοκινητο ασχετα ανξ μπορει να καψει αμολυββη δεν θα πρεπει να το κανει λογω ελληψης καταλυτη; Με τους ρυπους  που απελευερωνωνται και κανονικα θα ρατουσε ο καταλυτης τι γινεται;  

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, vastegial_74 είπε

Γιατι εχω την αισθηση πως ενα παλιο αυτοκινητο ασχετα ανξ μπορει να καψει αμολυββη δεν θα πρεπει να το κανει λογω ελληψης καταλυτη; Με τους ρυπους  που απελευερωνωνται και κανονικα θα ρατουσε ο καταλυτης τι γινεται;  

Μα και την παλιά σούπερ να έκαιγε πάλι θα έβγαζε ρύπους.Η διαφορά στα δύο καυσιμα είναι η παρουσία μολύβδου που λιπαίνει τις έδρες των βαλβίδων. Απο την άλλη ο μόλυβδος καταστρέφει τον καταλύτη.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Uptheirons είπε

Αναλογα το αυτοκινητο θα ελεγα. Renault Megane hatchback του 2004 απο το 2017 ως το 2022 με τρελανε στις βλαβες. Τετοιο νταβατζιλικι δεν εχω ξαναματαδει. Αφου πληρωνομουν κι ελεγα "αν ολα πανε καλα με το αυτοκινητο αυτο το μηνα θα παρω αυτο εκεινο το αλλο..". Τιποτα δεν επαιρνα γιατι τιποτα δεν πηγαινε καλα. Ανταλλακτικα πανακριβα και ο λογαριασμος τριψηφιος παντα. Απο 200 και πανω. Καθε χρονο σερβις, γκουχ να ακουγα το πηγαινα στον μηχανικο και παντα κατι ειχε. Τελευταιο ηταν που εβγαλε καπνους το καπω γιατι κολλησε ενα ρουλεμαν και τριβοταν το λουρι. Το εφτιαξα και πηγα αντιπροσωπεια για να ξεκινησω διαδικασιες για αλλο. Δεν θελω να ακουσω ξανα για Renault.

 

Το συγκεκριμένο μοντέλο δυστυχώς είναι προβληματικό εκ κατασκευής.

Έχω κ εγώ το ίδιο, το οποίο πήρα μεταχειρισμένο και εις γνώσιν μου για το τι θα αντιμετωπίσω. 

Είναι ένα βαρέλι δίχως πάτο κ δυστυχώς επαναλαμβάνονται αρκετές βλάβες.

Ανταλλακτικά πλέον μόνο από το εξωτερικό γτ εδώ οι τιμές ειναι αδικαιολόγητα στον Θεό....

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Uptheirons είπε

Αναλογα το αυτοκινητο θα ελεγα. Renault Megane hatchback του 2004 απο το 2017 ως το 2022 με τρελανε στις βλαβες. Τετοιο νταβατζιλικι δεν εχω ξαναματαδει. Αφου πληρωνομουν κι ελεγα "αν ολα πανε καλα με το αυτοκινητο αυτο το μηνα θα παρω αυτο εκεινο το αλλο..". Τιποτα δεν επαιρνα γιατι τιποτα δεν πηγαινε καλα. Ανταλλακτικα πανακριβα και ο λογαριασμος τριψηφιος παντα. Απο 200 και πανω. Καθε χρονο σερβις, γκουχ να ακουγα το πηγαινα στον μηχανικο και παντα κατι ειχε. Τελευταιο ηταν που εβγαλε καπνους το καπω γιατι κολλησε ενα ρουλεμαν και τριβοταν το λουρι. Το εφτιαξα και πηγα αντιπροσωπεια για να ξεκινησω διαδικασιες για αλλο. Δεν θελω να ακουσω ξανα για Renault.

 

Οι πρώτες γενιές του Megane 2 είχαν θέματα, μετά το facelift διορθώθηκαν αρκετά...

Πλέον η Renault θα έλεγα οτι βρίσκεται στο μέσο όρο σε θέματα αξιοπιστίας (και αν μιλάμε για diesel και πάνω από το μέσο όρο).

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...