Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην ομάδα!Αγόρασα τον Ιούνιο ένα πλυντήριο πιάτων Whirlpool WFC 3C26 X από την αλυσίδα electronet στη Θεσσαλονίκη.. Δυστυχώς το τοποθέτησα λόγω εργασιών στην κουζίνα τον Ιούλιο και διαπίστωσα ότι ήταν προβληματικο μιας και δεν πετούσε ταμπλέτα, δεν ζεσταίνε νερό και μείωνε τον χρόνο της πλύσης σε όλα τα προγράμματα..Μετά από επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών της whirlpool με παρέπεμψαν σε τεχνικό ο οποίος αφού του το πήγα και το έλενξε μίλησε με την  εταιρία και δεν γίνεται αντικατάσταση αλλά δωρεαν επισκευή..Μέχρι τώρα έχω πάρει 100 τηλέφωνα και φτάσαμε μέσα Σεπτεμβρίου και πλυντήριο δεν έχω..Απειρες δικαιολογίες από τα κεντρικά και κάθε φορά που παίρνω τον τεχνικό που έχει το πλυντήριο μου λέει ότι περιμένει ανταλλακτικά (πλακέτα, αισθητήρας πλύσης;)..Μπορω να κάνω κάτι να ξέμπλεξω την κατάσταση εκτός από... υπομονή???

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας..

 

 

Δημοσ.

whirlpool έχουν ελαττωματικά εξαρτήματα συγκεκριμένες φορές κ βγάζουν συχνές αστοχίες. Δεν έχει λόγο ο τεχνικός να έχει εκεί το πλυντήριο να πιάνει χώρο, λογικά αναμένει από εξωτερικό το ανταλλακτικό. 

Δες με το μοντέλο σου ακριβώς αν υπάρχει όμως στην Ελλάδα (google) και αν το βρεις εδώ κάνε τη σχετική κουβέντα μαζί του. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, rodosf1 είπε

whirlpool έχουν ελαττωματικά εξαρτήματα συγκεκριμένες φορές κ βγάζουν συχνές αστοχίες. Δεν έχει λόγο ο τεχνικός να έχει εκεί το πλυντήριο να πιάνει χώρο, λογικά αναμένει από εξωτερικό το ανταλλακτικό. 

Δες με το μοντέλο σου ακριβώς αν υπάρχει όμως στην Ελλάδα (google) και αν το βρεις εδώ κάνε τη σχετική κουβέντα μαζί του. 

Μα δεν είπα ότι φταίει ο τεχνικός..το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση,πλήρωσα 400€ για ενα πλυντήριο χωρίς να το χρησιμοποιω και ότι θα επισκευαστεί ένα ολοκαίνουργιο πλυντήριο.. Πότε ξανά whirlpool..

Δημοσ.

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ζητήσεις να σου δώσουν συσκευή αντικατάστασης έως να επισκευαστεί το δικό σου, μιας κ το διάστημα είναι πολύ μεγάλο, αλλά κι αυτό έγκειται στην καλή πρόθεση της εταιρίας ή του τεχνικού.. κατά τα άλλα δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο πέρα από υπομονή.

  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, sarakats85 είπε

Μα δεν είπα ότι φταίει ο τεχνικός..το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση,πλήρωσα 400€ για ενα πλυντήριο χωρίς να το χρησιμοποιω και ότι θα επισκευαστεί ένα ολοκαίνουργιο πλυντήριο.. Πότε ξανά whirlpool..

Καταλαβαίνω ότι εσύ προτιμούσες αντικατάσταση αλλά η εταιρεία εδώ πέρα είναι καλυμμένη 100 τοις 100. Η εγγύηση δε σημαίνει αντικατάσταση με νέο προϊόν, αλλιώς θα είχανε πέσει έξω όλες οι εταιρείες

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, rodosf1 είπε

whirlpool έχουν ελαττωματικά εξαρτήματα συγκεκριμένες φορές κ βγάζουν συχνές αστοχίες. Δεν έχει λόγο ο τεχνικός να έχει εκεί το πλυντήριο να πιάνει χώρο, λογικά αναμένει από εξωτερικό το ανταλλακτικό. 

Την θεωρούσα καλή μάρκα και vfm. 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, sarakats85 είπε

το τοποθέτησα λόγω εργασιών στην κουζίνα τον Ιούλιο και διαπίστωσα ότι ήταν προβληματικο μιας και δεν πετούσε ταμπλέτα, δεν ζεσταίνε νερό και μείωνε τον χρόνο της πλύσης σε όλα τα προγράμματα..

 

4 ώρες πριν, sarakats85 είπε

Μέχρι τώρα έχω πάρει 100 τηλέφωνα και φτάσαμε μέσα Σεπτεμβρίου και πλυντήριο δεν έχω..

άργησες :

2 ώρες πριν, cumulus είπε
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...