Προς το περιεχόμενο

Τρεμουλο στην εκκίνηση


Akira1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, Akira1 είπε

Εχω 93 χιλιαδες συνολικα και 15 χιλιαδες με υγραέριο κωδικο κιμητηρα Α14νετ

Σημερα για παραδειγμα δεν το έκανε χτες το εκανε εχω μισο ντεποζιτο βενζίνη 

Για το συγκεκριμένο κινητήρα A14NET να γνωρίζεις οτι έχεις υδραυλικές βαλβίδες.

Ξεκίνα και κάνε τη διαδικασία που σου έγραψα , και εάν δε στρώσει τότε απευθύνεσαι ξανά στο συνεργείο σου όσο και στον εγκαταστάτη υγραερίου για περαιτέρω ψάξιμο . 

Τι σύστημα υγραερίου έχεις έμμεσου ψεκασμού ή άμεσου ψεκασμού ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, meletis_m είπε

Για το συγκεκριμένο κινητήρα A14NET να γνωρίζεις οτι έχεις υδραυλικές βαλβίδες.

Ξεκίνα και κάνε τη διαδικασία που σου έγραψα , και εάν δε στρώσει τότε απευθύνεσαι ξανά στο συνεργείο σου όσο και στον εγκαταστάτη υγραερίου για περαιτέρω ψάξιμο . 

Τι σύστημα υγραερίου έχεις έμμεσου ψεκασμού ή άμεσου ψεκασμού ?

Υδραυλικές βαλβιδες πρεπει να τις ελέγχεις? Ανα κάποια χιλιόμετρα? Και να τις ρυθμιζεις?

Brc σύστημα  τωρα θα σε γελάσω αν ειναι αμεσου η εμμεσου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Akira1 είπε

Υδραυλικές βαλβιδες πρεπει να τις ελέγχεις? Ανα κάποια χιλιόμετρα? Και να τις ρυθμιζεις?

Brc σύστημα  τωρα θα σε γελάσω αν ειναι αμεσου η εμμεσου

Οι υδραυλικές ειναι αυτορυθμιζόμενες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, baspav είπε

Επίσης το τρέμουλο (ειδικά αν κουνιέται και ο λεβιές ταχυτήτων στη νέκρα) μπορεί να είναι και βαλβίδες.

Πριν 3 μερες ενω δν ειχα τρεμουλα ενω εβλεπα το στροφομετρο ο λεβιες ετρεμε αρκετα στην νεκρά το δουλεύω τωρα στ βενζίνη σημερα πχ δεν παρουσιασε θεμα τι να πω ρε παιδιά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Akira1 είπε

Υδραυλικές βαλβιδες πρεπει να τις ελέγχεις? Ανα κάποια χιλιόμετρα? Και να τις ρυθμιζεις?

Brc σύστημα  τωρα θα σε γελάσω αν ειναι αμεσου η εμμεσου

Σωστά έχεις υδρυαλικές βαλβίδες . Δέ χρειάζονται έλεγχο . Καλό λάδι να βάζει και συμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή . 

Κάνε αυτά που σου έγραψα , εάν συνεχίσει δούλεψε το μερικές ημέρες μονο βενζίνη ( να κάνει 100-150 χιλιομέτρα) και εάν συνεχίζει το πηγαίνεις στο συνεργείο σου και μετά στο εγκαταστάτη σου .

Σε ολη τη υπόλοιπη λειτουργία , το αμάξι πώς συμπεριφέρεται ; 

Στην επιτάχυνση με υγραέριο έχεις παρατηρήσει μήπως κοψίματα ;

Απο συντήρηση - service τι έχει κάνει το αμάξι τελευταία ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, meletis_m είπε

Σωστά έχεις υδρυαλικές βαλβίδες . Δέ χρειάζονται έλεγχο . Καλό λάδι να βάζει και συμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή . 

Κάνε αυτά που σου έγραψα , εάν συνεχίσει δούλεψε το μερικές ημέρες μονο βενζίνη ( να κάνει 100-150 χιλιομέτρα) και εάν συνεχίζει το πηγαίνεις στο συνεργείο σου και μετά στο εγκαταστάτη σου .

Σε ολη τη υπόλοιπη λειτουργία , το αμάξι πώς συμπεριφέρεται ; 

Στην επιτάχυνση με υγραέριο έχεις παρατηρήσει μήπως κοψίματα ;

Απο συντήρηση - service τι έχει κάνει το αμάξι τελευταία ;

Τπτ ουτε κοψιματα ουτε τρεμουλο μονο στην εκκίνηση οταν ειναι κρύο,  εκανα σερβις λαδια φίλτρα  πριν 600 χλμ και σερβις υγραεριου πριν 6 χιλιαδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχα παρόμοιο θέμα με opel astra g 02 μολις εβαζα κλειδι απλά ανεβοκατέβαζε στροφες σαν να αγκομαχούσε καμιά φορά έσβηνε κιολας το αμάξι αν δεν πατούσα γκαζι στην αρχή. Τελικά άλλαξα μπουζιά και έφτιαξε. (καθάρισα και πεταλούδες κτλπ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, NobodyRankXV είπε

ειχα παρόμοιο θέμα με opel astra g 02 μολις εβαζα κλειδι απλά ανεβοκατέβαζε στροφες σαν να αγκομαχούσε καμιά φορά έσβηνε κιολας το αμάξι αν δεν πατούσα γκαζι στην αρχή. Τελικά άλλαξα μπουζιά και έφτιαξε. (καθάρισα και πεταλούδες κτλπ)

2 μερες δεν παρουσίασε τπτ σημερα παλι τα ίδια  μπουζι αλλαξα πριν 10 χιλιαδες

Δν βρισκει κανενας τπτ δεν βγάζει κ καποια ενδειξη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Akira1 είπε

2 μερες δεν παρουσίασε τπτ σημερα παλι τα ίδια  μπουζι αλλαξα πριν 10 χιλιαδες

Δν βρισκει κανενας τπτ δεν βγάζει κ καποια ενδειξη

Εξήγησε λίγο τις 2 ημέρες που το δούλεψες μόνο βενζίνη το αμάξι συνέχεια ;

Τώρα που στο έκανε δούλευες και υγραέριο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα  και πάλι  αφού έκαψα βενζίνη και αέριο όπως πρότεινε και ο μηχανικός και εδώ τα παιδιά το συνθέσαμε χτες σε διαγνωστικο και εμφανίζει αυτόν τον κωδικό βλάβης P0127 Intake Air Temperature Too High

Ο μηχανικός πιστεύει ότι είναι θέμα ρύθμισης του αερίου να επισκεφτώ τν εγκατάσταση αν και τότε δεν βρεθεί λύση να ξεκινήσουμε με αλλαγη μετρητή αερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...