Προς το περιεχόμενο

Dell S2721DGFA και εγγύηση.


HateMe
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από 7nisiotis,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

Σήμερα παρέλαβα την οθόνη του τίτλου από σκρουτζομάγαζο.

Έβαλα στο site της dell το service tag που έχει και είδα αυτά εδώ.

Παίζει να μου έστειλαν μεταχειρισμένη οθόνη ;

Επίσης όταν πάω να επικοινωνήσω με το support μέσω της σελίδας, μου βγάζει αυτό "This product is registered in Poland"

 



image.png.27484eeaba6d0462a976d90fdbbc839f.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Η οθόνη σου ήταν αρχικά σε προμηθευτή/κατάστημα DELL στη Πολωνία. Μπορεί να ανοίχτηκε για demo ή να ξεσφραγίστηκε από πελάτη και να τη γύρισε με υπαναχώρηση. Την έλεγξαν την ξανασφράγισαν και τη πούλησαν φθηνότερα στο προμηθευτή του σκρουτζομάγαζου (εν γνώση ή εν αγνοία του σκρουτζομάγαζου). Εν γνώση τους η χαμηλότερη τιμή, εν αγνοία τους τι σενάριο ξανασφραγίσματος συνέβη. Δεν είναι χαζοί πάντως και ξέρουν γιατί την τσίμπησαν φθηνότερα από ότι την έχουν οι κεντρικές αποθήκες distributors.

Αν ήταν 10-20μέρες η διαφορά στη διάρκεια εγγύησης θα σου έλεγα αν η οθόνη είναι οκ μην ασχοληθείς.

Το να έχει όμως 7μήνες λιγότερη εγγύηση δε το λες μικρό πράγμα.

Μίλα απευθείας με Dell Hellas μέσω email στείλε σκαναρισμένη την απόδειξη αγοράς από το σκρουτζομάγαζο και ζήτα να αλλαχτεί η έναρξη και διάρκεια εγγύησης βάση ημερομηνίας αγοράς από εσένα. Αν πουν οτι δε γίνεται ζήτα καινούρια οθόνη από το σκρουτζομάγαζο, αλλιώς να στείλεις και μια επιστολή με τα αποδεικτικά και στο ΙΝΚΑ.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Η οθόνη σου ήταν αρχικά σε προμηθευτή/κατάστημα DELL στη Πολωνία. Μπορεί να ανοίχτηκε για demo ή να ξεσφραγίστηκε από πελάτη και να τη γύρισε με υπαναχώρηση. Την έλεγξαν την ξανασφράγισαν και τη πούλησαν φθηνότερα στο προμηθευτή του σκρουτζομάγαζου (εν γνώση ή εν αγνοία του σκρουτζομάγαζου). Εν γνώση τους η χαμηλότερη τιμή, εν αγνοία τους τι σενάριο ξανασφραγίσματος συνέβη. Δεν είναι χαζοί πάντως και ξέρουν γιατί την τσίμπησαν φθηνότερα από ότι την έχουν οι κεντρικές αποθήκες distributors.

Αν ήταν 10-20μέρες η διαφορά στη διάρκεια εγγύησης θα σου έλεγα αν η οθόνη είναι οκ μην ασχοληθείς.

Το να έχει όμως 7μήνες λιγότερη εγγύηση δε το λες μικρό πράγμα.

Μίλα απευθείας με Dell Hellas μέσω email στείλε σκαναρισμένη την απόδειξη αγοράς από το σκρουτζομάγαζο και ζήτα να αλλαχτεί η έναρξη και διάρκεια εγγύησης βάση ημερομηνίας αγοράς από εσένα. Αν πουν οτι δε γίνεται ζήτα καινούρια οθόνη από το σκρουτζομάγαζο, αλλιώς να στείλεις και μια επιστολή με τα αποδεικτικά και στο ΙΝΚΑ.

Ναι, ξεκίνησα ήδη διαδικασίες 1 ώρα μετά το thread και περιμένω απάντηση και απ το σκρουτζομάγαζο αλλά και από εξυπηρέτηση πελατών Dell. 
 

Μόνο σε μένα αυτά :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, HateMe said:

Ναι, ξεκίνησα ήδη διαδικασίες 1 ώρα μετά το thread και περιμένω απάντηση και απ το σκρουτζομάγαζο αλλά και από εξυπηρέτηση πελατών Dell. 
 

Μόνο σε μένα αυτά :P 

μπα....συμβαίνουν σε πολύ κόσμο απλά ο πολύς κόσμος δε θα μπει καν στη διαδικασία, ούτε και γνωρίζει να βάλει ενα service tag για να ελέγξει τι αγόρασε και πως γίνεται register ή πως παίρνει δωρεάν recall support.

Ελλαδάρα με 80% τεχνολογικά αναλφάβητο πληθυσμό με φτωχά αγγλικά και εκτός του να παίζουν στα δάχτυλα τα instagram στο κινητό, από τα υπόλοιπα μαύρα μεσάνυχτα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά η συγκεκριμένη οθόνη πρώτα πήγε σε αποθήκη της πολωνίας και μετά έφτασε ελλάδα, περίπου τον αύγουστο όπως φαίνεται. Εκτός αν είναι κανένα περίεργο μαγαζί (αν θες πες όνομα), δύσκολα να βρεις refurb.

Εμένα πχ, την πήρα 23 Οκτωβρίου. Την ίδια μέρα που παρέλαβε το κατάστημα καθώς είχε αργήσει και λίγες μέρες να έρθει (έληψη γαρ)

image.png.274753ccbb88e095b056490619562f5b.png

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

Απλά η συγκεκριμένη οθόνη πρώτα πήγε σε αποθήκη της πολωνίας και μετά έφτασε ελλάδα, περίπου τον αύγουστο όπως φαίνεται. Εκτός αν είναι κανένα περίεργο μαγαζί (αν θες πες όνομα), δύσκολα να βρεις refurb.

Εμένα πχ, την πήρα 23 Οκτωβρίου. Την ίδια μέρα που παρέλαβε το κατάστημα καθώς είχε αργήσει και λίγες μέρες να έρθει (έληψη γαρ)

image.png.274753ccbb88e095b056490619562f5b.png

Είναι καλό μαγαζί, έχω πάρει ξανά στο παρελθόν.
Αν δω ότι δεν βγάζουμε άκρη, θα το ποστάρω :)

Πάντως η οθόνη είναι αριστούργημα. 

Κακώς δεν την πήρα νωρίτερα.

Επεξ/σία από HateMe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ που πήρα την ίδια οθόνη 13/09/22 από πλαίσιο τώρα που τσέκαρα το service tag μου βγάζει αυτό. Τι μπορει να παιζει;

Screenshot_20221009-173233_Chrome.jpg

Επεξ/σία από gregory83
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, gregory83 είπε

Εγώ που πήρα την ίδια οθόνη 13/09/22 από πλαίσιο τώρα που τσέκαρα το service tag μου βγάζει αυτό. Τι μπορει να παιζει;

Screenshot_20221009-173233_Chrome.jpg

Ότι έπαθες το ίδιο με μένα :P 
Εκτός αν είμαστε υπερβολικά βλαμμένοι όλοι μας και δεν ξέρουμε τι μας γίνεται. (αμφιβάλλω) 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου απάντησαν αυτό σχετικά με το service tag. (το σκρουτζομάγαζο)
Edit: τώρα παίρνουν και τηλέφωνο.
Κάτι μου βρωμάει και δεν είμαι εγώ.

 

image.png.dc8bf173bf84e1b9a6f44c1d51072375.png

Επεξ/σία από HateMe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ επικοινώνησα με dell και μου είπαν ότι η εγγύηση ισχύει από την ημέρα αγοράς από το κατάστημα και ότι στο σύστημα φαίνεται πότε ήρθε στην Ελλάδα η οθόνη και αν θέλω μπορεί να γίνει η αλλαγή στο σύστημα αν επικοινωνήσω με το κατάστημα κάτι που δεν χρειάζεται μου είπαν.Η έναρξη της εγγύησης ισχύει την ημέρα που γράφει η απόδειξη αγοράς άσχετα αν το σύστημα δείχνει άλλη ημερομηνία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/10/2022 στις 11:03 ΜΜ, HateMe είπε

και από εξυπηρέτηση πελατών Dell. 

Καλά κάνατε και πήρατε στην εξυπηρέτηση (210 κλπ κλπ). Είναι πολύ εξυπηρετικά τα παιδιά εκεί στη Σόφια της Βουλγαρίας. 

Είχα πολύ καλή εμπειρία και είναι ο βασικός λόγος που θα ξαναπροτιμήσω dell στο μέλλον. 

ΥΓ Ίδιο μοντέλο οθόνης έχουμε, για τη συγκεκριμένη έγινε χρήση της εγγύησης.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, gregory83 είπε

Εγώ επικοινώνησα με dell και μου είπαν ότι η εγγύηση ισχύει από την ημέρα αγοράς από το κατάστημα και ότι στο σύστημα φαίνεται πότε ήρθε στην Ελλάδα η οθόνη και αν θέλω μπορεί να γίνει η αλλαγή στο σύστημα αν επικοινωνήσω με το κατάστημα κάτι που δεν χρειάζεται μου είπαν.Η έναρξη της εγγύησης ισχύει την ημέρα που γράφει η απόδειξη αγοράς άσχετα αν το σύστημα δείχνει άλλη ημερομηνία.

Ναι μου το είπαν και μένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, HateMe είπε

Μου απάντησαν αυτό σχετικά με το service tag. (το σκρουτζομάγαζο)
Edit: τώρα παίρνουν και τηλέφωνο.
Κάτι μου βρωμάει και δεν είμαι εγώ.

 

image.png.dc8bf173bf84e1b9a6f44c1d51072375.png

Μια χαρα στα λενε και δε βρωμαει τιποτα.

Η εγγυηση με τα service tag ξεκιναει απο οταν παει στο προμηθευτη το προιον.

Δηλωμενη Πολωνια φαινεται γιατι ειναι παραεισαγωγη. 

Εσυ κανονικα εχεις εγγυηση γιατι ειναι εντος ΕΕ και ξεκιναει απο την ημερομηνια αγορας ,αφου εχεις την αποδειξη.

Και με τα λαπτοπ το ιδιο γινεται.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...