Banela Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2022 Καλημέρα . Να ρωτήσω γιατί είμαι άσχετη. Βρήκα ένα iPhone xs 512g μεταχειρισμένο από σίγουρη πηγή στα 200 ευρώ. Η μπαταρία είναι στο 87% υγεία. Αξίζει να τα δώσω; Και αφού το πάρω τι άλλο πρέπει να αγοράσω; Θήκη ; Γυαλί για μπροστά; Δεν έχω ξαναπιάσει στα χέρια μου iPhone . Μήπως με αυτά τα λεφτά να πάρω κάτι άλλο; Πόσο άραγε αντέχει η μπαταρία με φουλ χρήση σοσιαλ και όχι παιχνίδια; Ευχαριστώ
NikosKallithea Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2022 6 λεπτά πριν, Banela είπε Καλημέρα . Να ρωτήσω γιατί είμαι άσχετη. Βρήκα ένα iPhone xs 512g μεταχειρισμένο από σίγουρη πηγή στα 200 ευρώ. Η μπαταρία είναι στο 87% υγεία. Αξίζει να τα δώσω; Και αφού το πάρω τι άλλο πρέπει να αγοράσω; Θήκη ; Γυαλί για μπροστά; Δεν έχω ξαναπιάσει στα χέρια μου iPhone . Μήπως με αυτά τα λεφτά να πάρω κάτι άλλο; Πόσο άραγε αντέχει η μπαταρία με φουλ χρήση σοσιαλ και όχι παιχνίδια; Ευχαριστώ Πριν το παρεις να σιγουρευτείς οτι το τλφ ειναι ξεκλειδωτο και σαν χρήστης και σαν δίκτυο
Banela Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2022 Είναι. Και γυρισμένο στις εργοστασιακές. Είναι καθαρό το τηλέφωνο απλά δεν ξέρω αν πρέπει να πάρω αυτό η ένα καινούργιο